Minne katosi fit nordic jyväskylässä?

Anonyymi-ap

Aikoinaan kävin tällä salilla muutaman kuukauden. Paha maku jäi suuhun. Missä henkilöstö nyt on? 2 valkkua lähti toiseen työpaikkaan mitä nopeesti löysin mutta onko tämä enää pystyssä?

25

2498

Äänestä

Vastaukset

• Anonyymi

Toivottavasti katoaa. Itselläni myös huonoja kokemuksia kyseisestä toimijasta.

• Anonyymi

Plussaa valmennuksesta minulta. En muista koska olisin ollut näin varma liikkeiden tekemisestä. Jokaisesta on video, johon voin palata. Kun ennen kyykky tuntui selässä, nyt se tuntuu siellä missä pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plussaa valmennuksesta minulta. En muista koska olisin ollut näin varma liikkeiden tekemisestä. Jokaisesta on video, johon voin palata. Kun ennen kyykky tuntui selässä, nyt se tuntuu siellä missä pitää.

Kun sain ensimmäisen ohjelman, yllätyin siitä, miten yksityiskohtaiset ohjeet siinä oli. Ei pelkästään mitä tehdään, vaan myös miksi. Videolla kerrottiin vielä uudestaan, mihin lihaksiin liikkeen pitäisi tuntua. Se muutti koko mun tavan treenata nyt en enää hätäile toistojen kanssa vaan keskityn siihen, että liike menee oikeaan paikkaan. Selkäkivut helpottaneet. Käyn toisell salilla treenillä, mut ohjeet saan tuolta.

• Anonyymi

nimenomaan sopimukset ovat koukku, joista ei pääse irti kuulemma millään, en suosittele missään nimessä

• Anonyymi

ihan aiheesta jengi negistelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nimenomaan sopimukset ovat koukku, joista ei pääse irti kuulemma millään, en suosittele missään nimessä

Mulla ainakin toimi ihan sopimusehtojen mukaan homma ei mitään ongelmaa. Valmennus oli sen verran ammattitaitoisen oloista ettei edes mietitytänyt sitoutua 10 valmennuskerran pakettiin. Apua tuli olkapää ja selkävaivoihin. Mikä oli hyvä juttu. Jengi aattelee että ongelmista pääsee kun ottaa yhden buranan. Yleensä niihin menee vähän aikaa, itelläkin yli 6kk.

• Anonyymi

• Anonyymi

samat mietteet tiällä... myäs näillä palstoilla hehkutetaan siihen tahtiin näitä, että jo niistä herää epäilys.. kysymys oli esitetty 18.48 niin 15sek myöhemmin oli tullut kappaleen verran ylistystä koko paikalle... ja monen moninaista vastausta kahden minuutin sisään, pitkiä litanioita joissa oli värikästä kieltä ku romaaneissa konsanaan...

• Anonyymi

Mulla ihan pelkkää posia paikasta. Sain valmennusta ja apua selkä oli jumissa ja lonkat kipeet. Mut ei enää. Kannattaa mennä!

• Anonyymi

Veikkaan et yrittäjällä, olikohan se joku Vesa, on aikaa näitä keinoälykommentteja kirjoittaa. Huijari koko ukko. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan et yrittäjällä, olikohan se joku Vesa, on aikaa näitä keinoälykommentteja kirjoittaa. Huijari koko ukko. 😂

https://yle.fi/a/74-20181868

• Anonyymi

Huijari vetää tätä puljua

• Anonyymi

Mulla irtosi pää autokolarissa. Täältä sain avun ja pää palasi normaaliksi. Kiitos koutsilleni!

• Anonyymi

Täytyis ehdottaa pintafitin pojille että kävis kartottaa veskun kylppärin, oppis olemaan!

• Anonyymi

150vuotta seisomatyötä teki tehtävänsä. Olin kasaan painunut. Koutsin kans pähkäiltiin miten saatas ukko alkuperäisiin mittoihin. Sit sillä välähti! Veskulla on Kemppi mastermig 355 kotona!ei mennyt päivääkään kun uusi innovatiivinen ihmisvenytys kone oli sairaalanmäellä! Kiitos koutsille oot huippu

• Anonyymi

Jatkaa "yrittämistä" uudella nimellä uusissa tiloissa. Nykyään Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskus. Sijaitsee sairaala Novan kupeessa ja kokemukseni perusteella hyödyntää sijaintiaan vanhusten saamiseen asiakkaikseen. Tukielinsairautta sairastava vanhempi läheiseni harhautettiin asiakkaaksi. Luuli menevänsä Novan tutkimuksiin, mutta ymmärtämättä tilannetta oli yrityksen toimintaa ja ehtoja oli sitoutunut 24kk sopimukseen. Ei peruutusmahdollisuutta. Agressiivinen markkinointi huonoilla sopimusehdoilla muistisaaraalle ei ole moraalisesti oikeaa toimintaa. Kannattaa varoittaa vanhempia ihmisiä etteivät mene asiakkaaksi. Vaikka kävisivät paikan päällä, eivät allekirjoita mitään.

Olen kuullut, että aikaisemmassa yrityksessä Ahjokadulla olisi korttikone ollut useasti rikki maksun aikaan. Onko muilla ollut samoja kokemuksia?

• Anonyymi

Minkäs takia herronen ei käy täällä pommittamassa kehujaan

• Anonyymi

Ja lahtinen kans vetelee naruista. Vesiilmapalloja tulossa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jotta totuus ei unohtuisi.

• Anonyymi

😂😂 On kyllä melkoinen persoona, kenties hieman häiriintynyt tämä Sairaalanmäellä toimiva yrittäjä. Ettei vaan ois aika suuri hätä täyttää näitä keskusteluita erilaisilla viesteillä.

No älä huoli, kyllä nimi on kaikkien tiedossa ja viimeistään sitten kun käyttää Fit Nordicin yrittäjän nimeä googlessa niin historia avautuu.

Tässäpä tämä Ylen viimeisin juttu tästä sankarista:

https://yle.fi/a/74-20181868

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihan hirveetä 😤

😤

• Anonyymi

Oliko niin, että tämän Fit Nordicin taustalla on pariskunta, joka tätä huijausta suunnittelee yhdessä??

Ketjusta on poistettu 787 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4135
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2095
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2041
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      840
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      735
    Aihe