Aikoinaan kävin tällä salilla muutaman kuukauden. Paha maku jäi suuhun. Missä henkilöstö nyt on? 2 valkkua lähti toiseen työpaikkaan mitä nopeesti löysin mutta onko tämä enää pystyssä?
Minne katosi fit nordic jyväskylässä?
26
196
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti katoaa. Itselläni myös huonoja kokemuksia kyseisestä toimijasta.
- Anonyymi
Mun mielestä huippusalilaitteet ja hyvä sijainti. Asuin jklssä opiskeluiden takia, mut sit muutin pois. Harmi kun jäsenyyteen kuuluneet pt-valmennukset loppui samalla kun muutin töiden perässä pk-seudulle. Täällä vähän eri hinnat kuin ”maalla”… 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä huippusalilaitteet ja hyvä sijainti. Asuin jklssä opiskeluiden takia, mut sit muutin pois. Harmi kun jäsenyyteen kuuluneet pt-valmennukset loppui samalla kun muutin töiden perässä pk-seudulle. Täällä vähän eri hinnat kuin ”maalla”… 😅
Samaa mieltä. Tuli tunne että oon tervetullut sellaisena kuin oon. Ei tarvinnut jaksaa näyttää mitään. Sain vaan olla, ja siitä se treenaaminen lähti. Kannattaa mennä jos mahdollisuus, kun siellä saa hyvää valmennusta johon opiskelijallakin oli varaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Tuli tunne että oon tervetullut sellaisena kuin oon. Ei tarvinnut jaksaa näyttää mitään. Sain vaan olla, ja siitä se treenaaminen lähti. Kannattaa mennä jos mahdollisuus, kun siellä saa hyvää valmennusta johon opiskelijallakin oli varaa.
Ite käyn täällä vaan valmennuksissa ja sitä täytyy kehua. Vaikka omalla salilla on hyvät laitteet ja tunnit (Linea) niin samaa osaamista ei ollut valkuilla. Omat polven kivut vähentynyt tosi paljon ja niskahartiaa ei enää särje töiden jälkeen ja yöllä. Aioin jatkaa taas valmennuksia kun saa rahaa säästöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite käyn täällä vaan valmennuksissa ja sitä täytyy kehua. Vaikka omalla salilla on hyvät laitteet ja tunnit (Linea) niin samaa osaamista ei ollut valkuilla. Omat polven kivut vähentynyt tosi paljon ja niskahartiaa ei enää särje töiden jälkeen ja yöllä. Aioin jatkaa taas valmennuksia kun saa rahaa säästöön.
Ite kehun kans tätä paikkaa.
Mä oon toipunut syöpähoidoista ja pelkäsin, etten jaksa mitään. Täällä otettiin heti huomioon mun voimatila ja käytiin sopimus läpi hitaasti ja varmasti. Videot on henkilökohtaiset, ja niissä on ohjeet niin selkeät, ettei voi mennä pieleen. Asiakaspalvelu toimii hienosti ja valmentaja osaa tukea niin fyysisesti kuin henkisesti. Nyt olo on vahvempi ja jaksan tehdä arjen askareita.
Suositus ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon toipunut syöpähoidoista ja pelkäsin, etten jaksa mitään. Täällä otettiin heti huomioon mun voimatila ja käytiin sopimus läpi hitaasti ja varmasti. Videot on henkilökohtaiset, ja niissä on ohjeet niin selkeät, ettei voi mennä pieleen. Asiakaspalvelu toimii hienosti ja valmentaja osaa tukea niin fyysisesti kuin henkisesti. Nyt olo on vahvempi ja jaksan tehdä arjen askareita.
Suositus ❤️Mä oon vähän sellanen että epäilen aina ensin, mutta täytyy myöntää että tää paikka on erilainen. Sopimus käytiin yhdessä läpi niin ettei jääny yhtään kysymystä. Treenivideot on tehty mun tasolle, ja niitä on helppo seurata vaikka olo olis väsy. Asiakaspalvelu toimii, eikä oo tarvinu oottaa vastausta viikkotolkulla. Valmentaja osaa tehdä liikkeistä just sellasia, että saan treenattua selkääni turvallisesti. Käyn tuolla vain valmennuksessa kun asun vähän kauempana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus ❤️Kehun myös ja epäilen vähän näitä negistelijöitä.
Mä oon nelikymppinen ja istumatyöläinen, joten niska ja hartiat on ollu aina jumissa. Kun tulin tänne, sain ekana päivänä selkeän sopimuksen, joka käytiin ääneen läpi. Videot on mun mielestä paras juttu niistä näkee tarkalleen miten liike tehdään ja selostus on niin selkeää, että pystyn keskittymään tekemiseen. Asiakaspalvelu on nopeaa ja valmentaja ymmärtää työn tuomat rasitukset. Nyt oon taas pystynyt harrastamaan ilman jatkuvaa särkyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus ❤️Mä en oo mikään himoliikkuja, mut selkä meni kerran niin jumiin et piti tehdä jotain. Ensin luulin, että sopimus on joku koukku, mut ne luki sen mulle läpi ja selitti kaiken ihan juurta jaksaen. Videot oli ihan hullun selkeitä, ja ku ne oli tehty mun omista liikkeistä, niin ei jääny mitään epäselväksi. Asiakaspalvelu vastas viesteihin samana päivänä ja valmentaja ties tasan, mitä mun selkä kaipaa. Nyt pystyn nostaa taas ostoskassit ilman tuskaa.
Joten minultakin suositus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo mikään himoliikkuja, mut selkä meni kerran niin jumiin et piti tehdä jotain. Ensin luulin, että sopimus on joku koukku, mut ne luki sen mulle läpi ja selitti kaiken ihan juurta jaksaen. Videot oli ihan hullun selkeitä, ja ku ne oli tehty mun omista liikkeistä, niin ei jääny mitään epäselväksi. Asiakaspalvelu vastas viesteihin samana päivänä ja valmentaja ties tasan, mitä mun selkä kaipaa. Nyt pystyn nostaa taas ostoskassit ilman tuskaa.
Joten minultakin suositus.Joo noi videot valmennuksessa ihan parhautta. Mun polvi on nyt vahvempi kuin ennen vammaa. Videoiden avulla opin tekniikan, joka suojaa polvea ja vahvistaa sen tukilihaksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo noi videot valmennuksessa ihan parhautta. Mun polvi on nyt vahvempi kuin ennen vammaa. Videoiden avulla opin tekniikan, joka suojaa polvea ja vahvistaa sen tukilihaksia.
Pohjalaisena sanon suoraan, että olin epäileväinen. Mutta kyllä se näytti, että ammattitaito vie pitkälle. Selkä kiittää ja minä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjalaisena sanon suoraan, että olin epäileväinen. Mutta kyllä se näytti, että ammattitaito vie pitkälle. Selkä kiittää ja minä myös.
Mun niska oli niin jumissa, että pään kääntäminen sattui. Naisvalmentaja antoi liikkeet, jotka avasivat lapojen väliä.
Hyvin toimii valmennus ainakin salilla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun niska oli niin jumissa, että pään kääntäminen sattui. Naisvalmentaja antoi liikkeet, jotka avasivat lapojen väliä.
Hyvin toimii valmennus ainakin salilla!Kun mut pyydettiin kokeilemaan, ajattelin heti että tämä on taas jotain samaa mitä ennenkin. Olen nähnyt niin monta ohjeistusta, jotka jää pelkiksi papereiksi pöytälaatikkoon. Mutta tällä kertaa sain jokaisesta liikkeestä oman videon, ja siinä näkyi mun oma tekeminen ja selitys miksi juuri näin tehdään. Olin polven takia tosi varovainen, mutta kun videolta näin että asento on turvallinen, uskalsin tehdä. Kahden kuukauden jälkeen portaiden nousu ei sattunut enää ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun mut pyydettiin kokeilemaan, ajattelin heti että tämä on taas jotain samaa mitä ennenkin. Olen nähnyt niin monta ohjeistusta, jotka jää pelkiksi papereiksi pöytälaatikkoon. Mutta tällä kertaa sain jokaisesta liikkeestä oman videon, ja siinä näkyi mun oma tekeminen ja selitys miksi juuri näin tehdään. Olin polven takia tosi varovainen, mutta kun videolta näin että asento on turvallinen, uskalsin tehdä. Kahden kuukauden jälkeen portaiden nousu ei sattunut enää ollenkaan.
Ensin pelkäsin, että videot olisi jotain yleisiä netistä kaivettuja, mutta ne olikin ihan mun omista treeneistä kuvattuja. Se on iso ero, kun näkee että liikkeet on juuri mulle sopivia. Sopimus käytiin ääneen läpi ja sain paperit kotiin ennen allekirjoittamista. Asiakaspalvelu on ollut rehellistä ja nopeaa, ja valmentajan ammattitaito näkyy jo siitä, miten nopeasti sain helpotusta selkäkipuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus ❤️Mun olkapää toipui, koska sain rauhassa harjoitella liikkeitä, ja video muistutti aina oikeasta tekniikasta. Hyvä valmennus ja selkeet ohjeet sieltä ainakin saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun olkapää toipui, koska sain rauhassa harjoitella liikkeitä, ja video muistutti aina oikeasta tekniikasta. Hyvä valmennus ja selkeet ohjeet sieltä ainakin saa.
Plussaa valmennuksesta minulta. En muista koska olisin ollut näin varma liikkeiden tekemisestä. Jokaisesta on video, johon voin palata. Kun ennen kyykky tuntui selässä, nyt se tuntuu siellä missä pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plussaa valmennuksesta minulta. En muista koska olisin ollut näin varma liikkeiden tekemisestä. Jokaisesta on video, johon voin palata. Kun ennen kyykky tuntui selässä, nyt se tuntuu siellä missä pitää.
Kun sain ensimmäisen ohjelman, yllätyin siitä, miten yksityiskohtaiset ohjeet siinä oli. Ei pelkästään mitä tehdään, vaan myös miksi. Videolla kerrottiin vielä uudestaan, mihin lihaksiin liikkeen pitäisi tuntua. Se muutti koko mun tavan treenata nyt en enää hätäile toistojen kanssa vaan keskityn siihen, että liike menee oikeaan paikkaan. Selkäkivut helpottaneet. Käyn toisell salilla treenillä, mut ohjeet saan tuolta.
- Anonyymi
Mulla on pelkkää positiivista sanottavaa salista. Sain avun selkäkipuihini salin valkkujen ohjeilla. Treenaasin kyllä yli vuoden ja sain kolmen kuukauden välein uuden saliohjelman ja ohjeistuksen sinne. Kiitos valmentajilleni.
- Anonyymi
Just näin, pelkkää hyvää mulle ja mun miehelle tehty siellä. Paino putosi molemmilla ja mulla selkäsäryt vähenmällä. Verenpaine myös miehellä nyt parempi, eikä tarvii enää lääkettä siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin, pelkkää hyvää mulle ja mun miehelle tehty siellä. Paino putosi molemmilla ja mulla selkäsäryt vähenmällä. Verenpaine myös miehellä nyt parempi, eikä tarvii enää lääkettä siihen.
Mun selkäkipu helpotti jo kahden viikon jälkeen, kun opin core-liikkeiden oikean tekniikan videoiden avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun selkäkipu helpotti jo kahden viikon jälkeen, kun opin core-liikkeiden oikean tekniikan videoiden avulla.
Jos jotain voin sanoa, niin täällä ei hosuta. Olkapään kuntoutus tehtiin maltilla ja nyt se kestää taas punnerruksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain voin sanoa, niin täällä ei hosuta. Olkapään kuntoutus tehtiin maltilla ja nyt se kestää taas punnerruksia.
Kun lonkka ei enää kipuile, pystyn nukkumaan rauhassa. Miesvalmentaja toi siihen liikkeet ja ohjasi niitä niin, että tekniikka oli kohdallaan. Kannattaa mennä.
- Anonyymi
Mulla ollut alusta asti sama valmentaja joten en osaa sanoa, muuta kuin että mulla homma toiminut tosi hyvin. Sopimus ollut selkeä, sopimusta saanut tauottaa ja sit kun liityin alussa mukaan niin sain huikeen valmentajaedun. Ehodoton suosikkini ollut alusta saakka tämä sali.
- Anonyymi
Joo hyvä sali ja valkut huippuja.
Suosittelen vähän kokeneemmallekin treenaajalle 💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hyvä sali ja valkut huippuja.
Suosittelen vähän kokeneemmallekin treenaajalle 💪Mun ryhti on muuttunut täysin. Videoiden avulla opin aktivoimaan oikeat lihakset ja pitämään asennon koko liikkeen ajan. Oon kans tehny voimatreenii pitkään mut nyt tajusin jotain mitä aiemmin en tajunnu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ryhti on muuttunut täysin. Videoiden avulla opin aktivoimaan oikeat lihakset ja pitämään asennon koko liikkeen ajan. Oon kans tehny voimatreenii pitkään mut nyt tajusin jotain mitä aiemmin en tajunnu..
Mun olkapää on ollu rikki vuosia. Täällä uskallettiin jättää kaikki vaaralliset liikkeet pois ja edettiin pikkuhiljaa. Nyt voin taas harjata hiukset ilman kipua. Kiitos avusta ihana Naisvalmentajani 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ryhti on muuttunut täysin. Videoiden avulla opin aktivoimaan oikeat lihakset ja pitämään asennon koko liikkeen ajan. Oon kans tehny voimatreenii pitkään mut nyt tajusin jotain mitä aiemmin en tajunnu..
Mun niskahartiaseutu oli aina kireä, eikä mikään venyttely auttanut pitkäksi aikaa. Täällä sain ohjelman, jossa oli erityisiä liikkeitä lapojen väliin ja kaularangan tueksi. Videolta näki heti, että olin ennen vetänyt hartiat korviin liikkeen aikana. Kun sain sen purettua pois, kipu helpotti parissa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679496IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3006676Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681621Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921235- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut731038Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312741