Nyt olivat iltalehdet esitelleet Fazerin suvun 3 miljoonatuloista veropakolaista jotka eivä maksa verojaan Suomeen kun muualla säästyy miljoonia joka vuosi.
Meikäläiseltä loppui Fazerin sinisen syönti sekä muutkin sen firman tuotteet.
Jos oikein ajattelee niin se ole koskaan ollutkaan mitään hääviä suklaata.
KAIKKI MUKAAN. OLLAAN ISÄNMAAN ASIALLA !!!
Fazer boikottiin !!
9
346
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös fazer saanut johonkin tehtaseen 20 miljoonaa veroinmaksajain rahoja?
- Anonyymi
Kylkös sai, minä en.
- Anonyymi
Laita myös marabou boikottiin, pienentänyt paljon enemmän suklaiden kokoa ja toimivat edelleen venäjällä, se vasta on ahneutta!
Kaikki yritystuet pitäisi tietenkin poistaa, vain lainaa mikä maksetaan takaisin, samoin veronkiertoon puututtava ja sen on koiskettava myös tukijulleja, Suomessa niille maksetaan eniten tukia ja jopa 3x enemmän kuin tuottamansa ruuan arvo. - Anonyymi00005
On kyllä suku tehny rahhoo !!! Se on tuo makkeenhimo. Ja rikkaat ei veroja maksa, pois poikkeen rahansa vievät ja ulukomailla vuan köllöttäävät persettä raapien ja rinkkiä ottavat sikaari huulessa ferrarien keskellä. Ja on niillä naisia ja jos jonniilaista kutkuttaajoo kylessä. Ja nauraavat köyhille
- Anonyymi00006
Nyt seuraamme jännittyneenä miten rikkaan suvun jäsenelle langetetaan tuomio.
Syyttäjällä menossa törkeä veropetos syyte.
Jokainen voi kuuklettaa tuomiot siitä.
Tämäkin syyttäminen nippa nappa ettei ehtinyt mennä vanhaksi, ihme.
Mutta jepulis, antaa oikeuden päättää ja katsotaan sitten. - Anonyymi00007
Kuule rikkaat ei tuomioita saa. Ei nuilla asianajajilla olis miljoonatulot jos huonoo työtä tekisivät. Aina se rahalla pykälä vennyy ja paukkuu....
- Anonyymi00008
kelamasseja nostaa ja valtio maksaa oikeudenkäyntikulut.
"Pääministeri Petteri Orpo (kok.) osoitti vahvaa tukea elinkeinoelämälle osallistumalla Fazerin uuden, noin 400 miljoonan euron arvoisen suklaatehtaan peruskiven muuraukseen Lahdessa" - Anonyymi00009
Fatserin suklaa on omasta mielestä parempaa kuin mitkään Maraboun tai Lindtin sukulaatit. Varsinkin tuo Lindt on yliarvostettua hypetettyä ja pahanmakuista. Marabou on parempaa mutta suussa sulaessaan muuttuu limaiseksi.
Onneksi ei tarvitse ostaa kuin harvoin suklaata ja nykyään ostoskoriin menee yleensä joku Lidlissä myytävä Fin carre tai joku muu vastaava halpissuklaa pari kertaa vuodessa 100 gramman levy. - Anonyymi00010
On niin suuhun sopimattomia makeisia, että boikottiin vain. On muuten ollut tähänkin asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483