Vaseliinipurkit kädessä juosivat ympyrää?
mikä mielenosoitus oli tänään Inarissa?
15
312
Vastaukset
- Anonyymi
Na se vain oli sämi bridge. Hoommoot ja lesbut marssi tasaarvon puolesta. Juhlivat myös uttaa sälä lakia jäätelön kanssa.
- Anonyymi
ai juhlivat? Menisivät hoithoon
- Anonyymi
Porot metsään,mielenilmaus.
- Anonyymi
Inarista tullut homo ja lessu keskus. Turistitkin ihmettelee mitä porukkaabtänne on pesiytynyt.
- Anonyymi
no niin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no niin on!
lessu ja homo paraati
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lessu ja homo paraati
sairaus se on tämäki
- Anonyymi
Peets homo!
- Anonyymi
Saamelaisten PROUD TO BE PRIDE festarit ja eivät he ole ONNEKSI SENTÄÄN VIELÄ TEHNEET KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUSTA MINUSTA!
Minä olen DEMISEKSUAALI 🙏🏻😇🥰
Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, jossa seksuaalinen vetovoima syntyy vahvan tunnesiteen muodostuttua toiseen ihmiseen. Demiseksuaali kokee siis seksuaalista vetovoimaa vain henkilöihin, joiden kanssa hänellä on jo syvä ja merkityksellinen tunnesuhde. Tämä ei ole valinta eikä moraalinen päätös, vaan luontainen tapa kokea seksuaalista vetovoimaa.
Demiseksuaalisuus sijoittuu aseksuaalisuuden ja seksuaalisuuden välimaastoon. Aseksuaalisuus tarkoittaa seksuaalisen vetovoiman puuttumista kokonaan tai osittain, ja demiseksuaalisuus nähdään usein osana aseksuaalisuuden kirjoa. On tärkeää erottaa toisistaan seksuaalinen ja romanttinen vetovoima. Voi olla demiseksuaali, mutta kokea romanttista vetovoimaa ilman vahvaa tunnesidettä, tai päinvastoin.
Demiseksuaalisuudesta puhuttaessa on hyvä muistaa, että se on luontainen tapa kokea seksuaalista vetovoimaa, eikä se ole valinta tai moraalinen päätös. Monia muita väärinkäsityksiä liittyy demiseksuaalisuuteen. Esimerkiksi ajatus siitä, että kaikki naiset olisivat demiseksuaaleja, on virheellinen. Myös ajatus siitä, että demiseksuaalisuus olisi vain korkean moraalin mukaista valikoivuutta, on väärä.
Demiseksuaalisuus ei sulje pois muita seksuaalisuuden ilmenemismuotoja, kuten romanttista vetovoimaa. Ihminen voi olla esimerkiksi demiromanttinen, jolloin romanttinen kiinnostus syntyy vasta vahvan tunnesiteen myötä.
Demiseksuaalisuuden kokemukset vaihtelevat, mutta olennaista on vahvan tunnesiteen vaatimus seksuaalisen vetovoiman heräämiselle.
HOLO TIETENKIN TEHNYT ITSE TUTKIMUSTA OMASTA SEKSUAALISUDESTA,- Anonyymi
Miehet voivat olla myös DEMISEKSUAALISIA ja se on ihan NORMAALIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet voivat olla myös DEMISEKSUAALISIA ja se on ihan NORMAALIA.
Liittyykö se näihin pissajakakkaleikkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyykö se näihin pissajakakkaleikkeihin.
varmaan liittyy
- Anonyymi
Inarin tori on saastunurt
- Anonyymi
Jumala rankaisee heitä
- Anonyymi
nyt nämä lepsot ja homppelit on vaatimassa pridelle viralissta liputus päivää tänne
Vaseliinpurkki kouraan vaan ja bussilippu manskiin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230