Mitä positiivista löydät sateisesta päivästä?

Anonyymi-ap

Mulla on sellainen sateenvarjo, joka on jäänyt muistoksi erään kotimaisen tuotemerkin näyteikkuna-rekvisiitasta. Pääsen käyttämään sitä aina sateisena päivänä. Joskus se on pienestä ilo kiinni. 🤗

41

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ilma raikastuu, luonto herää väriloistoonsa, eläimet saa vettä, kasvit saa vettä, minä saan vettä eikä ole niin hiivatin kuuma. Sade on tarpeellinen elämälle. 🙂

Ja sateessa on oma fiiliksensä, se on musiikkia korville kun hiljentyy kuuntelemaan.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Näin on! Lämpimässä kesäsateessa olis mukava vaikka tanssia. ☺️

• UUSI

Sateen tuoksu on huumaava. Aivan taivaallinen.
      Ropina taasen on niin kivaa kuunneltavaa, että siitä nautin.

Sateella ei tarvitse kastella istutuksia.
      Joskus lämpimänä kesäsadepäivänä lähden kävelylle kastumaan. Sekin on kivaa jos ei tule kylmä.

• Anonyymi
        UUSI

Kesäsateen ropina huopakattoa vasten on kyllä mukavaa kuunneltavaa.

• Anonyymi
      UUSI

Sadepisara kimaltaa kuin persun krokotiilin kyynel

• Anonyymi
        UUSI

Sori mutta en oo persu.

• Anonyymi
      UUSI

Saan laittaa jalakaan mun nätit elämänkumpparit.

• Anonyymi
        UUSI

Aika hyvä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole pakko tehdä mitään. Voi jäädä sisälle ja lukea kirjaa ja sateen ropina on rauhoittavaa kuunneltavaa. Jos menee ulos saa olla yksin omassa rauhassa.

Joskus kerään sadevettä kukille. Kun sataa voi odottaa sienisatoa. Illalla on tosi pimeää ja voi sytyttää lyhtyjä terassille.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo suorittamisesta luopuminen on just parasta. Lämpimät, mutta pimeåt illat on ehkä parasta loppukesässä. 👌

• Anonyymi
      UUSI

Ilma tuntuu puhtaalta sateen jälkeen - yleensä.
      Vilma

• Anonyymi
        UUSI

Yleensä näin. 🙏

• Anonyymi
      UUSI

Aloituksesi on positiivinen! 👍

• Anonyymi
        UUSI

Toisinaan entinen optimisti palaa juurilleen. 👌

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

"Koko kevään syyssää: Vettä tulee kuin Esterin perseestä." 💦

• Anonyymi
      UUSI

Tänään ei sada täällä, mutta muutama päivä sitten täysin kuolleelta näyttänyt lumipalloheisi heräsi henkiin ihan yllättäen sateitten alettua.
      Pidin kasvia täysin vainaana ja olin jo hävittämään menossa sitä pois nurmikkoa rumentamasta kirves kourassa kun se kuivanut täysin lehdetön käkkyrä olikin pullauttanut jostain esiin kämmenenkokokoiset lehdykät 🫤, että positiivisiakin ihmeitäkin tapahtuu

• Anonyymi
        UUSI

Kiva kuulla, että lumppari heräsi henkiin. ☺️

• Anonyymi
      UUSI

Sade itsessään. Pitkään haaveilin yhdestä klassikkovarjosta, mitä on tehty jo 60-luvulta lähtien ja nyt kun nettiaikana olisi saatavilla, niin ei enää kiinnostakaan. - cu-

• Anonyymi
        UUSI

Tuo mun sontikka on mustavalkoinen "Piilopaikka" enkä osaa sanoa, että saako sitä edes ostettua mistään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo mun sontikka on mustavalkoinen "Piilopaikka" enkä osaa sanoa, että saako sitä edes ostettua mistään.

Siihen voi tulla tunnearvo. Tuubissa on eräs video varjojen korjaajasta Pariisissa. Tehnyt tuota liikkeessään ikänsä ja asiakkaita poikkeaa ympäri maata. Joillakin se varjo on periytynyt sukupolvesta toiseen. Nykyään on vaikea löytää uutena sellaista, missä ei lukisi made in kiina. - cu-

• UUSI

Sadesää on lempparini. Se on jotenkin utuisen ja positiivisella tavalla epätodellisen oloinen. Ei ole mitään parempaa kun vetää sadeviitta päälle ja lähteä ulos nauttimaan sadeilmasta.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä. Sinä muuten voisit kertoa useamminkin voinnistasi, koska olet siitä ennenkin kertonut ja olet kannustava esimerkki, että haasteista voi selvitä "kuiville". 👌

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Sinä muuten voisit kertoa useamminkin voinnistasi, koska olet siitä ennenkin kertonut ja olet kannustava esimerkki, että haasteista voi selvitä "kuiville". 👌

Kerron mielelläni voinnistani, mutta en oikein tiedä mitä siitä kertoisin? Vastailen toki mielelläni kysymyksiin, jos sellaisia mielessä on :). Esim. kun joku kertoi, että oma läheinen on kokenut samankaltaista.

• Anonyymi
      UUSI

Sateinen päivä on ihan jees. En vaan ole kohdannut sellaista viikkoihin.

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole täälläkään juuri sadellut.

• Anonyymi
      UUSI

Kesäsateeseen voin mennä kävelemään.
      Kun syksyllä vihmoo ja sataa vaakasuoraan, on mukava olla sisällä ja katsoa tuulen ja sateen myllerrystä. Minulle tulee lohdullinen tunne. Nyt minulla on hyvä olla, ei myrskyä niinkuin tuolla ulkona. Jos taas on paha olla, niin ajattelen, Onneksi ulkonakin myrskyää ettei vain sisälläni.

• Anonyymi
        UUSI

Voin samaistua myrskyämiseen, mutta myrskyän yleensä itsekseni, kutem ilmeisesti sinäkin teet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voin samaistua myrskyämiseen, mutta myrskyän yleensä itsekseni, kutem ilmeisesti sinäkin teet.

"kuten ilmeisesti sinäkin teet" (puhelin taas sekoili)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"kuten ilmeisesti sinäkin teet" (puhelin taas sekoili)

Pokka on pitänyt ja pitää ☝🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pokka on pitänyt ja pitää ☝🏻

Hieno homma!

• Anonyymi
      UUSI

Kesäsade, ei mikään rankkasade, niin ei haittaa, ei tarvi sateenvarjoa, vaan on virkistävän mukavaa sateessa mennä, ei haittaa vaikka kastuu.
      Rankkasade on erikseen, silloin kastuu kyllä vaatteet, että vesi valuu vaatteista ja alushousut myös on märät.

Sade virkistää ja piristää, sateen ropina rauhoittaa ja sade tuoksuu hyvälle.

• Anonyymi
        UUSI

Niin todella tuoksuu, joskus sateella oli vielä syvempi merkitys. Tänään painelin tukka putkella rydellä sateessa.

• Anonyymi
      UUSI

Mukavaa katsella, kun naapurin melooninainen oli rankkasateessa ja shampoota laittoi ja peseytyi rankkasateessa.

• Anonyymi
        UUSI

Melooninainen? 🤣 Kiitos illan nauruista.

• Anonyymi
      UUSI

Hän toimii minun sateenvarjonani, sillä en edes huomaa enää kastuvani rankkasateessa kun ajattelen häntä, on tämä niin ihmeellistä!

• Anonyymi
        UUSI

Aika hieno ajatus!

• Anonyymi
      UUSI

Sade. Pohjavesi on korkeammalla. Kaivoihin ei tarvitse viedä säilöittäin vettä.
      Lehmät saa juomista. Hevosetkin. Jne.
      Säästöjä.
      Kosket pauhaa. Kajakki-ihmiset voivat laskea laulellen vesiä.
      Vilma

• Anonyymi
        UUSI

Kivoja ajatuksia sulla.

• Anonyymi
      UUSI

Sade tuo seesteisyyttä ja rauhaa. Sateen ropina luo suloisen tunnelman kotiin, tekee mieli käpertyä viltin alle lukemaan jotain hyvää kirjaa teekupposen kera.

Sade myös raikastaa ilmaa, virkistää luontoa ja tulee jollain tavalla puhdistunut fiilis. Sade on elämän mahdollistaja ja siksi kovin arvokas. Tuleehan sitä joskus sateesta nuristuakin, mutta esim lämmin kesäsade on aivan ihana. Viimainen jääsade ei niinkään, mutta ei elämää pelkkää kesätihkua voi aina olla.

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI

Ei voi olla pelkkää kesäsadetta, viimakin kuuluu kuvioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2992
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      102
      2258
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2094
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe