Juoksiko hiihtäjä Krista Pärmäkoski Leppävaaran vitosen piikkareilla ?
Kenttäkuulutus höpisi kyllä niitä näitä, mutta ei ydinasiaa.
Krista 5000 m KKssa
28
466
Vastaukset
- Anonyymi
Paikanpäältä nähtynä ei. Eli hävisi kengällä sellaiset 40 sekuntia tarkoittaen mitalisijaa.
- Anonyymi
Menee herkästi nenilleen, jos ei kilometrejä alla piikeillä.
- Anonyymi
Kuten kaikki, jotka oikeasti ratajuoksua tuntevat, tietävät, että vaatii 8 kk jalkapöydän totuttelua ennen piikkarilla kisaamista.
- Anonyymi
Krista on aina kova, oli tossu mikä tossunen, ei väliä.
Toivottavasti palauttaa tyttönimensä, sieltä se kovuus löytyy. - Anonyymi
Metatarsaalia on turha vaarantaa, jos ei ole pikkareita käyttänyt.
- Anonyymi
Juoksiko laittomilla kengillä?
- Anonyymi
Ihan se juoksi ko sitsontiainen, normitossulla.
- Anonyymi
Johauh juoksi kympin reilu 10 sek kovempaa kilometrivauhtia kuin Krista. Vähän vaatii reeniä vielä.
- Anonyymi
Huulirasvahauki saattaa tehdä poikimisen jälkeen paluun ratajuoksuun. Se himo urheilla ja voittaa on niin syvällä.
- Anonyymi
Joohauki on kevyt akka, Kristan aika huippu aika painoon nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joohauki on kevyt akka, Kristan aika huippu aika painoon nähden.
VGn toimittajan mukaan Theresen haaveena on ottaa Johaugfarmen haltuun. Eli harkinnassa muuttaa lapsuudenmaisemiin vuohia lypsämään ja kasvattamaan lapsistaan kovan tason urheilijoita.
- Anonyymi
Paljonko on Kristan cooper, sitähän Pasanen on niiltä vaatinut nyt jo vuosia ?
- Anonyymi
Vuokatin kesäleirillä keposia 3,5 km, liikaa yrittämäti.
Meneekö palstan poikasilta ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokatin kesäleirillä keposia 3,5 km, liikaa yrittämäti.
Meneekö palstan poikasilta ?Eihän tällä palstalla montaakaan oikeaa juoksijaa ole, enemmän noita tai tuo someseuraaja, joka haukkuu hölkkääjiä ja jotain patsua. Eli ei mene.
- Anonyymi
Mistä löytää se vauhti, josta kello tykkää?
Voiko cooperin juosta pyörällä?- Anonyymi
Kannattaako itseään huijata, dnf sitten itse kisassa, kun sippaa totaalisesti.
- Anonyymi
Nykyajan hiihtäjille juoksu on vain eräs sivulaji muitten joukossa. Rullilla tai matolla hiihtäessä tehdään ydinaerobiset.
- Anonyymi
Krista osaa syödä terveellisesti ja paljon. Kuten menestyvän urheilijan pitääkin.
- Anonyymi
Taas olisi Oulussa Krista voittanut tukullisen juoksijoita. Tosin taitavat olla Italiassa korkealla Jylhän porukoissa.
- Anonyymi
Paljonko kristan aika oulussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko kristan aika oulussa?
Veti verttiä 3 km, seivästytöt alle 5 m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veti verttiä 3 km, seivästytöt alle 5 m.
Voi kun pääsis Vertin paikalle, antautuisin...
- Anonyymi
Krista juoksi pikkareilla.
- Anonyymi
Krista on hieno esimerkki tervehenkisestä suomitytöstä. Malja sille.
- Anonyymi
Milloin Krista ja Kerttu aloittavat osallistumiset TVn hömppäohjelmiin ?
Malliin Isomettä, Mieto, Mäkäräinen jne jne ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Krista ja Kerttu aloittavat osallistumiset TVn hömppäohjelmiin ?
Malliin Isomettä, Mieto, Mäkäräinen jne jne ?Kyllä kansansuosio pitää hyödyntää. Vetihän Pärmis katsomot täyteen Leppävaarassa 5 km. Ilman Ribbee kävijämäärä olisi jäänyt puoleen.
- Anonyymi
Juu ollut ruoka aikana kotona toisin kuin saapunki.
Krista on leveä peränen suomi emäntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kansansuosio pitää hyödyntää. Vetihän Pärmis katsomot täyteen Leppävaarassa 5 km. Ilman Ribbee kävijämäärä olisi jäänyt puoleen.
Tuo on totta. Kävijatutkimuksen mukaan Krista veti katsojia myös muille päiville tapahtuman saaman positiivisen julkisuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945422
- 564171
- 322365
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282198Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201148T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431041- 221038