Liikuntakeskus Klub 1 (Jyväskylä)

Anonyymi-ap

Erityisesti Jyväskylän yksityisyrittäjien ja ehkä "paremman väen" kuntosali. Avaavat toisen salin nyt Palokkaan. Audia ja Teslaa parkkipaikka täynnä.

10

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitettu henkilöille jotka haluavat palvelua ja ovat siitä valmiita maksamaan. Siisteydestä pidetään huolta. Henkilökunta paikalla jatkuvasti aukioloaikojen mukaan. Ryhmäliikunta tunteja saisi olla päiväkortilla enemmän... yrittävät helposti myydä kalliimpaa kokopäivä ja viikonloppu korttia,kun asiasta mainitsee. Nyt,kun avaavat toisen salin Palokkaan on Kivääri tehtaan päivätunteja vähennetty entisestään sillä ohjaajat kiinni nyt kahdessa eri paikassa.

• Anonyymi

Kermaperseiden kuntosali. Tullaan jumpalle sillä aikaa,kun kotona käy se Filippiiniläinen siivooja.

• Anonyymi

Henkilökunta reipasta ja positiivista. Toiset kävijät taas...no, kävin neljävuotta ja kukaan ei edes tervehtinyt kertaakaan. Jotenkin tuli tunne, ettei kuulu porukkaan. Yksityisyrittäjät omissa piireissään.

• Anonyymi

Parkkipaikka täynnä Tesloja ja Audeja. Jos olet työssä julkisella sektorilla pysy hiljaa.

• Anonyymi

Jyväskylän "laatusali" ainakin hinnoiltaan.

• Anonyymi

Minun mielestä laatusali, hyvät palvelut ja laadusta pidetään huolta. 60€ kuntosalista on vähän tyyristä, mutta sillä saa jo rahalleen vastinetta.
      Salit on ollut aina siistinä ja laitteissa ei oo ollu moitittavaa, jos haluutte kuntosalin 24€ menkää sinne ketjusaleille jossa ei panosteta mihinkään ja ihmiset varmasti ovat omissa oloissaan eikä moikkaa.
      Itse valitsisin kyllä salin jossa mukava olla ja maksan siitä vähän ekstraa..

• Anonyymi

Onko kukaan ollut näillä kyseisen kuntosalin treenilomilla Kreikassa jne? Lähes 2000€/henkilö näkyy olevan tuleva Fuerteventuran treeniloman hinta...

• Anonyymi

Hyvin noille lomille on lähtijöitä riittänyt. Itse en eläkeläisenä pysty lähtemään,kun ei ole eläke edes kuukaudessa 2000€ mutta treenaillaan muuten.

• Anonyymi

Vai että yksityisyrittäjien ja paremman väen sali 😀 Ei ainakaan tuo uusi Palokan sali ole ikävä tunnelmaltaan. Ihan oon toyotallani pihaan ajanut, mutta oonkin alle kolmekymppinen, enkä ymmärrä mistä ihmeestä mun pitäisi toisten kävijöiden työpaikkatilanne tietää. Tosi ystävällisesti henkilökunta tervehtii, eikä kukaan ole vielä työpaikkaa kysynyt.

• Anonyymi

Näyttää Jyväskylän seudulta kateelliset kilpailijat mustamaalavat täällä ammatikseen ,
      ei auta, hyvin menee.

Katsokaa peiliin, olkaa hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      92
      4047
    2. 61
      3349
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3042
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      66
      2995
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2486
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2306
    7. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      182
      2007
    8. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2004
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1969
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      94
      1378
    Aihe