Erityisesti Jyväskylän yksityisyrittäjien ja ehkä "paremman väen" kuntosali. Avaavat toisen salin nyt Palokkaan. Audia ja Teslaa parkkipaikka täynnä.
Liikuntakeskus Klub 1 (Jyväskylä)
19
966
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitettu henkilöille jotka haluavat palvelua ja ovat siitä valmiita maksamaan. Siisteydestä pidetään huolta. Henkilökunta paikalla jatkuvasti aukioloaikojen mukaan. Ryhmäliikunta tunteja saisi olla päiväkortilla enemmän... yrittävät helposti myydä kalliimpaa kokopäivä ja viikonloppu korttia,kun asiasta mainitsee. Nyt,kun avaavat toisen salin Palokkaan on Kivääri tehtaan päivätunteja vähennetty entisestään sillä ohjaajat kiinni nyt kahdessa eri paikassa.
- Anonyymi
Kermaperseiden kuntosali. Tullaan jumpalle sillä aikaa,kun kotona käy se Filippiiniläinen siivooja.
- Anonyymi
Henkilökunta reipasta ja positiivista. Toiset kävijät taas...no, kävin neljävuotta ja kukaan ei edes tervehtinyt kertaakaan. Jotenkin tuli tunne, ettei kuulu porukkaan. Yksityisyrittäjät omissa piireissään.
- Anonyymi
Parkkipaikka täynnä Tesloja ja Audeja. Jos olet työssä julkisella sektorilla pysy hiljaa.
- Anonyymi
Jyväskylän "laatusali" ainakin hinnoiltaan.
- Anonyymi
Minun mielestä laatusali, hyvät palvelut ja laadusta pidetään huolta. 60€ kuntosalista on vähän tyyristä, mutta sillä saa jo rahalleen vastinetta.
Salit on ollut aina siistinä ja laitteissa ei oo ollu moitittavaa, jos haluutte kuntosalin 24€ menkää sinne ketjusaleille jossa ei panosteta mihinkään ja ihmiset varmasti ovat omissa oloissaan eikä moikkaa.
Itse valitsisin kyllä salin jossa mukava olla ja maksan siitä vähän ekstraa.. - Anonyymi
Onko kukaan ollut näillä kyseisen kuntosalin treenilomilla Kreikassa jne? Lähes 2000€/henkilö näkyy olevan tuleva Fuerteventuran treeniloman hinta...
- Anonyymi
Hyvin noille lomille on lähtijöitä riittänyt. Itse en eläkeläisenä pysty lähtemään,kun ei ole eläke edes kuukaudessa 2000€ mutta treenaillaan muuten.
- Anonyymi
Vai että yksityisyrittäjien ja paremman väen sali 😀 Ei ainakaan tuo uusi Palokan sali ole ikävä tunnelmaltaan. Ihan oon toyotallani pihaan ajanut, mutta oonkin alle kolmekymppinen, enkä ymmärrä mistä ihmeestä mun pitäisi toisten kävijöiden työpaikkatilanne tietää. Tosi ystävällisesti henkilökunta tervehtii, eikä kukaan ole vielä työpaikkaa kysynyt.
- Anonyymi00014
Ei sun tarvitsekaan tietää...boomerit kyllä tietää sun puolesta ;)
- Anonyymi
Näyttää Jyväskylän seudulta kateelliset kilpailijat mustamaalavat täällä ammatikseen ,
ei auta, hyvin menee.
Katsokaa peiliin, olkaa hyvä. - Anonyymi
Mitä mieltä ootte muuten kyseisen paikan palveluista? PT, ryhmäliikunta jne? Onko ollut mistään kotosin? Hintavia ainakin pt paketit on, oletteko saaneet rahoille vastinetta niistä?
- Anonyymi00013
Riippuu ihan ohjaajasta Pt-pakettien taso. Jos etsit voimapainoitteista treeniä suosittelen Sari A,ta. Paulalla enemmän fysioterapia painotteisia asiakkaita. Olleet molemmat kyseisen salin ohjaajina jo useita vuosia. Lähtökohtaisesti kyllä pyrkivät pitämään tason korkealla oli ohjaaja, kuka tahansa pt.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Riippuu ihan ohjaajasta Pt-pakettien taso. Jos etsit voimapainoitteista treeniä suosittelen Sari A,ta. Paulalla enemmän fysioterapia painotteisia asiakkaita. Olleet molemmat kyseisen salin ohjaajina jo useita vuosia. Lähtökohtaisesti kyllä pyrkivät pitämään tason korkealla oli ohjaaja, kuka tahansa pt.
Minun kuulemani mukaan myös hyvää palautetta annan pt, vähän ehkä tyrkyttäviä mutta osaa asiansa paremmin kuin jossakin ketju salilla.
- Anonyymi00012
Päiväkortilla jonka hinta 52€/kk voimassa arkisin klo,14 asti ja viikonloppuisin ei saa käydä ollenkaan. Monet suositut tunnit mm, kaikki hyroxit ja Les Mills training dayt rajattu fiksusti ulkopuolelle, joihin pääsee vain kalliimmalla iltatunnit sisältävällä kortilla.
- Anonyymi00016
Aikaisempina vuosina hyväksyivät, jos päivä kortilla kävi viikonloppuna treenillä itsenäisesti ennen klo,14 eikä osallistunut tunnille. Nyttemmin kiristyneet säännöt ja meinasi jo tulla ylimääräinen lasku,kun kerran viikonloppuna erehdyin salille aamupäivällä menemään. Itse irtisanoin nyt jäsenyyden viiden vuoden jälkeen, koska hinnat nousevat vuosittain ja sääntelyä lisätty ilmeisesti, että saadaan kalliimpaa kokopäivä korttia myytyä.
- Anonyymi00015
Kannattaa olla tarkkana laskutuksen kanssa. Helposti lisäävät milloin mitäkin piilokuluja. Laskutuslisiä ym.
- Anonyymi00017
Henkilökunta tuntuu suosivan ns,"eliitti asiakkaita" eli niitä, jotka ostavat kalliita pt palveluita sekä käyvät treeni lomilla.
- Anonyymi00018
Äänestäkää Kokoomusta ja yrittäjyyttä 💙
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2304529Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731478Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281286seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961176Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151