Erityisesti Jyväskylän yksityisyrittäjien ja ehkä "paremman väen" kuntosali. Avaavat toisen salin nyt Palokkaan. Audia ja Teslaa parkkipaikka täynnä.
Liikuntakeskus Klub 1 (Jyväskylä)
11
535
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitettu henkilöille jotka haluavat palvelua ja ovat siitä valmiita maksamaan. Siisteydestä pidetään huolta. Henkilökunta paikalla jatkuvasti aukioloaikojen mukaan. Ryhmäliikunta tunteja saisi olla päiväkortilla enemmän... yrittävät helposti myydä kalliimpaa kokopäivä ja viikonloppu korttia,kun asiasta mainitsee. Nyt,kun avaavat toisen salin Palokkaan on Kivääri tehtaan päivätunteja vähennetty entisestään sillä ohjaajat kiinni nyt kahdessa eri paikassa.
- Anonyymi
Kermaperseiden kuntosali. Tullaan jumpalle sillä aikaa,kun kotona käy se Filippiiniläinen siivooja.
- Anonyymi
Henkilökunta reipasta ja positiivista. Toiset kävijät taas...no, kävin neljävuotta ja kukaan ei edes tervehtinyt kertaakaan. Jotenkin tuli tunne, ettei kuulu porukkaan. Yksityisyrittäjät omissa piireissään.
- Anonyymi
Parkkipaikka täynnä Tesloja ja Audeja. Jos olet työssä julkisella sektorilla pysy hiljaa.
- Anonyymi
Jyväskylän "laatusali" ainakin hinnoiltaan.
- Anonyymi
Minun mielestä laatusali, hyvät palvelut ja laadusta pidetään huolta. 60€ kuntosalista on vähän tyyristä, mutta sillä saa jo rahalleen vastinetta.
Salit on ollut aina siistinä ja laitteissa ei oo ollu moitittavaa, jos haluutte kuntosalin 24€ menkää sinne ketjusaleille jossa ei panosteta mihinkään ja ihmiset varmasti ovat omissa oloissaan eikä moikkaa.
Itse valitsisin kyllä salin jossa mukava olla ja maksan siitä vähän ekstraa.. - Anonyymi
Onko kukaan ollut näillä kyseisen kuntosalin treenilomilla Kreikassa jne? Lähes 2000€/henkilö näkyy olevan tuleva Fuerteventuran treeniloman hinta...
- Anonyymi
Hyvin noille lomille on lähtijöitä riittänyt. Itse en eläkeläisenä pysty lähtemään,kun ei ole eläke edes kuukaudessa 2000€ mutta treenaillaan muuten.
- Anonyymi
Vai että yksityisyrittäjien ja paremman väen sali 😀 Ei ainakaan tuo uusi Palokan sali ole ikävä tunnelmaltaan. Ihan oon toyotallani pihaan ajanut, mutta oonkin alle kolmekymppinen, enkä ymmärrä mistä ihmeestä mun pitäisi toisten kävijöiden työpaikkatilanne tietää. Tosi ystävällisesti henkilökunta tervehtii, eikä kukaan ole vielä työpaikkaa kysynyt.
- Anonyymi
Näyttää Jyväskylän seudulta kateelliset kilpailijat mustamaalavat täällä ammatikseen ,
ei auta, hyvin menee.
Katsokaa peiliin, olkaa hyvä. - Anonyymi
Mitä mieltä ootte muuten kyseisen paikan palveluista? PT, ryhmäliikunta jne? Onko ollut mistään kotosin? Hintavia ainakin pt paketit on, oletteko saaneet rahoille vastinetta niistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453683
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai723235Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303015Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632781En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142537- 252299
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?41790Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141728Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231647- 151376