Sevetintiellä

Anonyymi-ap

nälkiintyneitä laihoja poroja,kylkiluut paistaa läpi.

26

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko leejoon poroja

• Anonyymi

Rehut loppu.

• Anonyymi

Vieläkö siellä on se ilotalotiettauden

• Anonyymi

Onko siellä ilonaisiariettauden

• Anonyymi

Ilonaisetriettauden on kaikki jo eläkkeellä ja osa on kuopattu liiallisen käytön vuoksi, haureutta ja riettautta kaikkien miestan kanssa joka vain on tarvinnut housut kinttuun ja iaot paksut tulppaanit käyttöön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilonaisetriettauden on kaikki jo eläkkeellä ja osa on kuopattu liiallisen käytön vuoksi, haureutta ja riettautta kaikkien miestan kanssa joka vain on tarvinnut housut kinttuun ja iaot paksut tulppaanit käyttöön

sepalus auki törrötti isomuhkea paksutulppaani siellä valmiina istuskelivat vastatuksin lattialla

• Anonyymi

ei ole kuin eronneita kuivavittuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sepalus auki törrötti isomuhkea paksutulppaani siellä valmiina istuskelivat vastatuksin lattialla

Sielläpä teillä ommoo hommaa kun käytte kuivalihan kimppuun.

• Anonyymi

Poroistako kommentoitte?

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

Ja mistäpä muusta sitä kommentteja annetaan. Onko Svetlqqnan poroja kun ovat laihoiksi päässeet. Eikö tsiuttajoella ole enää jäkälää.

• Anonyymi

Taitaa olla merkki tyhjä.

• Anonyymi

Opeilla ku ajelit

• Anonyymi

Ku ensteks poroja ruokitaan rehuilla niin eivä oikein osaa hakea sopivaa, suattaapi joa käydä niin et jäävät nuokkuun oottelemaan herkkuja. Siinäpä sitten väryvät vaeltaan ajoissa, kuumuus vielä heikentäny kuntoa?

• Anonyymi

Oletko Savolainen,entinen hirvimies nykyinen poromies.

• Anonyymi

Aja yli ja nakkaa ojaan.

• Anonyymi

Pääsin eroon seksihulluista vanhemmistani kun nyrkkiä puivat päissään portailla ja päätin pärjätä ilman heitä kuntiesin etten ole tervetullut kotiin kun uhkailivat nyrkkiä molemmat minun perääni nussivatkin lasten nähden kun oli pirtti pieni lämpöinen ei minulle enää ikinä

• Anonyymi

Varmaan viinapäitten vanhempieni poroja hyvä kun pääsin eroon niistä halveksivat ja vittuilivat kaiken aikaa ja olin iloinen kun pääsin yksinäisyyteen vaikka en saanut kunnollista asuntoa mtta vakituisen työpaikan ja käperryin yksinäisyyteen se oli luxusta mulle joka paikasta ajettuna pois suhteista ja lapsuuskodista ammatti ja työpaikka ja ihana yksinäisyys

• Anonyymi

pukkasivat portaita alas ja polvet ja kädet ruvella opiskelemaan lähti vanhemmat sylkivät päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pukkasivat portaita alas ja polvet ja kädet ruvella opiskelemaan lähti vanhemmat sylkivät päälle

omat vanhemmat pitää rakastaa lapsiaan vaikka olisi kuinka huono nainen elämässään ja pettymyksissään. Ymmärrystä toivon sinulle joka selvisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

henkinen väkivalta myös sanoilla satutaminen on pahaa ja inhottavaa, äitinsä oli paha ja loukkaava suustaan

• Anonyymi

Lö lökö löööllöööö lollo la pinppiiiii öäääöörrrräääää ugga goggo gee la loka laaala piinnnpppiiii

• Anonyymi

SUSILLE. Syötteitä käy ei mene niin montaa turis tii hukkaan

• Anonyymi

Nakilla nakilla.

• Anonyymi

Herra ja Rouva Porot ovat työttöminä ja heidän työnantajat jotka kutsuvat itseään POROJEN OMISTAJIKSI ovat vetäneet kaikki rahat omaan taskuunsa.

Minun HOLON ja minun uuden mieheni pitää HOLOINA KUNNIOITTAA facebookilaisia joiden kunnioita olen loukannut ja LUONNOLLISESTI ELÄIMET OVAT IHMISTEN YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN.

Minun ihmisarvoni on -8 ja yleensä tuo on +/-0 kaikilla, mutta HE JOTKA OVAT SAANEET KUNNIAA OVAT NOSTANEET OMAA IHMISARVOA +1 ja ELÄIMISTÄ ON TULLUT YHTÄ ARVOKKAITA, KUN IHMISISTÄ.

-8 jos noustaan KUNNIALLA TUON ÄIJÄN KANSSA NIIN MEIDÄN IHMISARVO ON EDELLEEN -8, KOSKA EI NUO KUNNIANLOUKKAUKSET MIHINKÄÄN KATOA.

• Anonyymi

Lainaten erään sanoja eli : ONNEKSI SINULLA EI OLE ELÄIMIÄ!

Minä pystyn nostamaan uuden mieheni, lapseni ja miehen lapsen jos hänellä lapsi on niin PERHEENÄ MEIDÄN ALKUPERÄISTEN SUOMALAISTEN IHMISARVOA TUONNE + 4, mutta KOSKEE VAIN MEITÄ JOIDEN KANSSA MINÄ OLEN YHDENVERTAINEN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!

Minähän olen KUNNIALLISTEN METAN SOME SIVUSTON KÄYTTÄJIEN MIELESTÄ AINUT JOKA EI OLLUT EDUSTAVA, MUTTA INARIN KUNTAHAN OTTI KESÄKSI NIITÄ LAMPAITA JOTKA EDUSTIVAT KUNTALAISIA.
        EN MINÄ SITÄ ASIAA VOI HOITAA, KOSKA MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA HEITÄ JOIDEN KUNNIOITA MINÄ OLEN LOUKANNUT JA SE ON HEIDÄN TEHTÄVÄ HOITAA KAIKKIEN IHMISARVOT YHDENVERTAISIKSI.

Minulla on vain omia HENKILÖKOHTAISIA asioita ja SAATAVIA, koska kunnialliset EIVÄT OLE YMMÄRTÄNEET MITEN KUNNIALLISET IHMISET TOIMIVAT.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      149
      4503
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      75
      3462
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2453
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      34
      2391
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      236
      1717
    6. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      26
      1366
    7. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      235
      1293
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      171
      1221
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      69
      1146
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      63