Mitä pahaa Jolmanputaan kalat on tehneet, että niille ei anneta rauhaa. Tyhjänpäiväistä rallaamista vuorokausitolkulla. Muka kilpailua. Moottoriurheilua. Menisivät marjametsään! Eikö missään ole vihreitä, edes muutamaa, makoilemaan mielenosoituksellisesti kalojen, elänten ja ihmisten rauhan puolesta,.
Jolmanpudas
7
202
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi koko kylä raikui melusta ettei ulkona voinut olla.Eikö tuollaisia melua tuottavia tapahtumia vois ritavaarassa järjestää ei ainakaan ketään häiritse,Siellä on valmiit parkkipaikatkin kun siellä pidettiin SM hiihdot,eikä niillä ole sen jälkeen käyttöä ollut,mellajan vaarassa 1km päässä
- Anonyymi
parempi vain pitää Pellon keskustassa. Sielä muutenkin metelii. Ja juottolat lähempännä ;D
- Anonyymi
Jolmanputaan etelärannan hoidetuista piha-alueista ja rakennuksista sai nauttia kun mahtavalta Kauppatieltä pujahti tulvavallille katsomaan kisoja. Voi hyvänen aika millainen "hävityksen kauhistus" Kauppatiestä ja Jolmanputaan eteläpuolesta vuosien saatossa on kehkeytynytkään!
- Anonyymi
Parempi olis järjestää ne kullinmittausvestivaalit. Ei olis niin paljon meteliä.
- AnonyymiUUSI
No saihan sielä kepulaiset myyä kaljaa Ponnela. Kunta anto nyt periksi ettei tartte lattiata suojata ko on kepulaisista kyse. Muuten mahoton vuokra muilta perithään ko pilathiin vanha kunnon Ponnen talo tuomoseksi. Mutta kepu pettää aina ja kyllä se on helppoa ko poika johtaa kepua ja ittekki vielä muka ehola vaalissa.
- AnonyymiUUSI
Totta,miksi vasiten pilathaan kunnan omaisuutta oluen takia.Katoinki lattiaa niin oli tullu jälkiä,kuka sen korvaa vai Keskusta haluaa pilata senkin kaljan kiilto silmissä
- AnonyymiUUSI
Jolmanpudas pitäs rauhottaa sillä lailla että siinä sais vain onkia tai pestä kullin mutta vain pellolaisen pikkukullin ei turistien vehkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974