Pitäis saada sähkikseen räpätin takapyörään. Osaatteko kertoa, miten sellainen tehdään?
Räpättimen teko
8
164
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa 'räpättimen teko' ja seuraa ohjeita.
- Anonyymi
campaqnolo tekee ihan virallisia.
- Anonyymi
Ei virallisia räpättimiä ole, sellaisen voi tehdä pyykkipojilla tai nippusiteillä.
Tehdasvalmisteinen räpätin voisi toki olla hieno.
- Anonyymi
Räpättää voi suullaan pyöräillessä. Suositan vierailua Maranelloon, polkaiset vaikka sitä kautta.
- Anonyymi
"Pitäis saada sähkikseen räpätin takapyörään. "
Miksi takapyörään? Laita etupyörän pinnoihin koskettava pahvin palanen siihen lokasuojan kiinnikkeeseen ja siihen naru, jonka vedät ohjaustankoon niin, että voit sieltä säätää räpättimesi asentoa niin, että se räpättää enemmän tai vähemmän sen mukaan kuinka suuren tehovaikutelman haluat luoda.
Vai haluatko teknisemmän ratkaisun, kun haluat räpättimen juuri takapyörään? Sitten vedät vaan sen narun sinne taakse. Joskus tuntuu, että olisi järkevintä, että vetäisit sen narun kaulasi ympärille ja tarpeeksi kireälle, eiköhän nuo ongelmasi sillä loppuisi?- Anonyymi
Todella tehokkaan tehovaikutelman saa, kun vetää narut sekä etu- että takahaarukkaan asennettuihin pahviläpysköihin. Kaikista hurjimmilla on jopa neljä pahviläpyskää, kaksi edessä ja toinen pari takana. Narun laadussa ei kannata säästellä, nailonvahvisteinen naru kestää pöljältä isälle vielä pöljemmälle pojalle. Kelpaa räpätellä sukupolvesta toiseen samoilla vehkeillä.
- Anonyymi
Tuohenpalasta saa hyvän räpättimen, kun sen pehmittää vaseliinissa.
- AnonyymiUUSI
Jäätelötyytin pyöreä läppä, se mikä on tuutin päällä, toimii hyvin, mutta ei ole pitkäikäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2331541- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201287Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii62835