S Marketissa piti olla Juhlamokka alle vitosen, ei nääkynyt yhtään pakettia missään, olisko niin, että ne myy sitten jälkikäteen tarjouserän täydellä hinnalla, saihan ne asiakkaita laukkoon siellä fuskulla. Kävin kattoon kolmena päivänä.
Missähän tarjouskahvit
14
891
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sitä oli,kokeile vaikka ottaa keppi avuksi ja ethän ollu vain autolla...
- Anonyymi
Moottorikelkalla oliin,ja jopa tosi aikaisin, mikä tuo keppi homma on, miten se suttaa jos Kahvihylly on tyhjä.
- Anonyymi
Olit liian myöhään liikkellä, ne kerkes loppuu !
- Anonyymi
Mummot kahmii kaiken mökkeihinsä.
- Anonyymi
Usein käynti optikolla riittää
- Anonyymi
Jaa, myykö nekin alekahvia, tuotapas en ole tiennyt.
- Anonyymi
Kemi ippeä luuseri
- Anonyymi
Jaa solet kemistä, tämä on Ylitornio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa solet kemistä, tämä on Ylitornio.
Se on varmaan kaappihommat, ko kepistä kemiläinen jankkaa.
- Anonyymi
Sulla oli kuus vuotta vanha aviisi.
- Anonyymi
Jaa, no sinun luonahan tuon luin, miksi sinä säilytät vanhoja painoksia, meinaakkos myydä ne Aki Palsanmäelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no sinun luonahan tuon luin, miksi sinä säilytät vanhoja painoksia, meinaakkos myydä ne Aki Palsanmäelle.
Niissä on paremmat hinnat, piän ittelä.
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa kysellä tarjouskahvia täältä jos sitä ei kaupasta löydä.
- Anonyymi
Suomi24:ssä ollu aina parhaat tarjoukset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1758517KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633786Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään702967Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211891