Missä viipyy tilinpäätös
Kemven tilinpäätös
9
303
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei osaa tehdä.
- Anonyymi
Mikä ihmeen kiire asialla on. Vasta puolitoista kuukautta myöhässä osakeyhtiölain vastaisesti.
- Anonyymi
Hankkikaa elämä!
- Anonyymi
Ei ehkä kannattais mennä kesken tilikauden tilitoimistoa vaihtamaan.
- Anonyymi
Tottuden liekkiä ei voi sammuttaa 🔥
https://intokustannus.fi/kirja/keskustan-valtakunta-kertomus-rahasta-vallasta-ja-korruptiosta/ - Anonyymi
Ei ole ainut asia mikä yhtiössä on laiminlyöty.
- Anonyymi
Hyvin lähtee päivä käyntiin!
Mahtavaa herätä kun ei heti vituta eikä ole katkera olo aamusta.
- Anonyymi
Jospa yhtiöön saataisiin vielä joskus johtaja, joka noudattaa lakeja ja asetuksia, viranomaisten määräyksiä ja olisihan se aivan mahtavaa jos vielä sattuisi sellainen johtamisen ja talouden suhteen osaava kokenut yksilö, joka ei kiusaa työntekijöitä niin, että heistä joutuu työsuojeluilmoituksia tekemään. Viimeisen viiden vuoden aikana kaikki on koettu.
- Anonyymi
Osaamattomuus taitaa korostua enimmäkseen liikelaitoksen puolella
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990