Maksaitko älypuhelimesta 2300 euroa

Anonyymi-ap

17

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ehkä ei ehkä noin 24 euroa.

• Anonyymi

Ehkä jos olisin pankkiiri niin sitten voisin maksaa. Pankkiireilta ja päättäjiltä utelisin: Mites ne teidän sotasijoitukset? Vieläkö niissä on huippukorkeat tuotot? Ilmeisesti, sillä sotamyönteisyys on tämän päivän trendi.

• Anonyymi

Siittä lämpökameralla varustetusta puhelimesta oon kiinnostunut. Sillä näkis heti, kuinka kuumina naiset ovat!

• Anonyymi

Mutta jos tuon puhelimen päivittää Gigantissa vuoden kuluttua uusimpaan malliin, saa siitä hyvitystä ainakin 100 €.

Satanen ei ole enää mikään pikkuraha.

• Anonyymi

ymmmärrän jotenkin itselläni on konus giant- tätikiikasit millä tuojoteklla

• No en ihan sitä summaa maksas. Mutta katos kattokaas, on tää mun nykyinenkin sam sung. Niin yli tonnin uutena. Ihan siitä syystä kun tässä on niin hyvä kamera. Ja mä tarvin hyvää kameraa, kun kuvaan niitä videoita, 4k tällä. Tekin ootte niitä nähny. Pistin sillon linkkiä kun Disse kerran vaati.

Ensteks mä kuvasin näillä vaan videoita. Mutta nyttemmin myös valokuvia. Kun en mä jaksa raahata mitään jär-jes-telmä kameraa mukana. Ja se kuvaaminenkin sillä kestää. Kun asetat jalustan ja sateenvarjon. Ja sitten säädät valotuksen tarkennuksen aukot. Että kuvaile siinä sitten jotain lintua, niin on kilometrin päässä, ennen kun saat laukastua.

Mutta ei se kuvaaminenkaan saa olla itse tarkoitus. Mullakin on paljon turhaa kuvaa, ei löydä sieltä enää mitään. Siks hyvä kyllä linssikaukoputki, että osta se vaan. Mä taas en tiedä miten tollasella ees kattelisin. Kun oon jo vanha ja silmälasien käyttäjä. Niin mihin väliin mä sen kaukoputken laitan.

• Hittolainen.. mihin noin kallista puhelinta tarvii, paitsi lesoamiseen..?

• Anonyymi

Joku voisi todeta, ett pelaamiseen.
        No ei todellakaan sovellu nautinnollisen pelaamiseen ölypuhelimen näyttö, eihän tuo ole edes läppärin näytön kokoinen ja sekin on aivan liian pieni pelaamiseen.
        Kyllä kunnon näyttö pitää olla, kun pelataan, selainen 40" vähintään.

• Anonyymi kirjoitti:

Joku voisi todeta, ett pelaamiseen.
        No ei todellakaan sovellu nautinnollisen pelaamiseen ölypuhelimen näyttö, eihän tuo ole edes läppärin näytön kokoinen ja sekin on aivan liian pieni pelaamiseen.
        Kyllä kunnon näyttö pitää olla, kun pelataan, selainen 40" vähintään.

No on pelaajia ja on "pelaajia". Toiset haluaa vaan lesota vehkeillään...

• Anonyymi

En todellakaan maksaisi.

Olen ostanut itselleni puhelimen viimeksi opiskeluaikoima joskus vuonna 2000. Sen jälkeen puhelimet ovat tulleet työnantajalta.

Jos ostaisin omalla rahalla, en maksaisi 200€ enempää. Minua ei kiinnosta mitä joku ajattelee puhelimestani eikä puhelin ole minulle mikään muu kuin käyttöesine.

Aletheias

• Anonyymi

Kahdeksankymmentäluvulla mobira talkman maksoi työmiehen puolen vuoden palkan verran. Ja puhelin sai aina kunniapaikan kahvilan/baarin pöydän keskellä.
      Kehuivat möhkälettä näppärän kevyeksi (olikohan viisi kiloa) ja autokäytössä vaivattomaksi!

Olihan se vaivatonta arp -puhelimen keskusvälitykseen verrattuna.

Mies 65

• Faijalla oli tuommoinen "kenkäpuhelin" aikanaan ja siihen oli pakko soitella koska se oli "kannettava". Aika turhaa lesoamista se oli.

• Anonyymi

Juu kahdeksankymmentä luvulla maksoi PC tietokone parisataa tuhatta markkaa.
        Jos silloin olisi ollut myytävänä nykyaikainen 500€ läppäri, niin sen hinta olisi ollut varmasti muutama kymmenen miljoonaa markkaa, kun se on satoja tuhanisa kertoja tehokkaampi, kuin senajan pc tietokone.

• Anonyymi

Eipä tulisi mieleenkään. Ja mitäköhän sillä tekisin,vaikka ilmaiseksi saisin. Tällä kun pärjään ihan hyvin.🤷‍♀️

• Anonyymi

minulla on 50 euron uutena ostettu älypuhelin toiii se lasi hajosi ruudusta kosketusnäyttö toii jotenkin siltikin

hullua maksaa puhelimesta yli 100 eur.

• Anonyymi

Muuten eri asiakin noista Antero-puhelimista: Cool Android Backup and copy ohjelma on hyvä kaikki tiedot puhelimesta tietokoneelle, helpompi tarkastella

• Anonyymi

No en maksaisi, vaikka olisin miljonääri. Ostin juuri uuden puhelimen android 79€.😅

Viisas joka osaa pyytää, tyhmä joka ajattelematta sen maksaa.

Jasu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6654
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3218
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1586
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1523
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1313
    Aihe