Kuinka moni on itseään puukottanut?

Anonyymi-ap

Huomasin että kun tunteet päällä se ei satu yhtään. Noh soitin tottakai lääkäriin kun pyörytti ja oksetti ei ottanut sisälle mutta vain yksi isku meni läpitte 20 puukkotamisem yrityksestä leipäveitsi oli liian tylsä ja hedelmäveitsi meni läpi mutta sielläkin oltiin onko tullut vain pinta haava ja totesin se on ihan reikä ja näen ihan reiän ja ihokerroksen joka meni rikki ja näytti kuin vaatteelta noh jaah.

55

386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laastari oli yllättävän tiukasti kiinni pysyy sen vaihtaminen sattu ja kiristi niin tiukkaan että meni kiinni ja oli sitten jo ummesssa kun katsoin niin ei ottanut sisälle.
      Noh tottakai sanoin kerran vaan vaikka iskuja oli 20kpl josta oli vain mustelma tai kuin pieni kärki osuma.

• Anonyymi

Noh joskus kun en jaksa, niin valun vaan kuiviin niin pökerryn sitten pois eikä tarvitse pelätä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh joskus kun en jaksa, niin valun vaan kuiviin niin pökerryn sitten pois eikä tarvitse pelätä enää.

Kuintenkin on kivempi päästä ihmistä eroon .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuintenkin on kivempi päästä ihmistä eroon .

Tuskin oikeasti kukaan kaipaisi. Mieskin oli et varmastikkaa mene päivistykseen pistää suljetulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin oikeasti kukaan kaipaisi. Mieskin oli et varmastikkaa mene päivistykseen pistää suljetulle.

Noh sen vuoksi vähättely oli parempi kuin totuus tässä tapauksessa. Ihmiset on niin itsekkäitä eikä välitä muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh sen vuoksi vähättely oli parempi kuin totuus tässä tapauksessa. Ihmiset on niin itsekkäitä eikä välitä muista.

Onneksi olen hengissä lasten takia mutta mitä merkitystä minulla on kun nekin vietiin valhein. Törkeätä henkisen väkivallan tekijöitä ovat myös käyttövät virkavaltaa väärin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olen hengissä lasten takia mutta mitä merkitystä minulla on kun nekin vietiin valhein. Törkeätä henkisen väkivallan tekijöitä ovat myös käyttövät virkavaltaa väärin

Vaarantavat muiden työntekijöiden työt valheilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaarantavat muiden työntekijöiden työt valheilla.

Tottakai tämmöisiä ihmisiä jotka edes ymmärrä mitään elämästä näen kunnyhden sijoituspaikassa lapsien lääköriin vieminen on niin hemmetin vaikeaa ja 2lapsista heti kun hölmöjä ovat nämäkin ettei tajua vahdittava trampalla olleita lapsia varsinkin alle 12v ja kuitenkin piti kahdelle lapselle nämä sijoituspaikat jalka vammat aiheuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tämmöisiä ihmisiä jotka edes ymmärrä mitään elämästä näen kunnyhden sijoituspaikassa lapsien lääköriin vieminen on niin hemmetin vaikeaa ja 2lapsista heti kun hölmöjä ovat nämäkin ettei tajua vahdittava trampalla olleita lapsia varsinkin alle 12v ja kuitenkin piti kahdelle lapselle nämä sijoituspaikat jalka vammat aiheuttaa.

Niin ja se että sijoitus paikka kertoo 30vuotta jo lapsia hoitanut ja näkyy miten kitkastellaan rahalla lapsien kohdalla ja taas väännetään kun on minulla helpot lapset vääntävät kaikkea mahdollista kieltoja lapsille mitä meillä ei saa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja se että sijoitus paikka kertoo 30vuotta jo lapsia hoitanut ja näkyy miten kitkastellaan rahalla lapsien kohdalla ja taas väännetään kun on minulla helpot lapset vääntävät kaikkea mahdollista kieltoja lapsille mitä meillä ei saa tehdä.

Ovat järjiltää kun en näe tätä muka 🤨 mikä ihmee ole että lapset kokevat meillä on enemmän rakkautta kuin heillä ja lapset ovat tämän kertoneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat järjiltää kun en näe tätä muka 🤨 mikä ihmee ole että lapset kokevat meillä on enemmän rakkautta kuin heillä ja lapset ovat tämän kertoneet

En tiedä joku järjetön juttu on. Mikä järki on tässä kun hyviä perheitä pistetään vastakkai? Ja miksi minun pitää toimia etäkasvattajana jos laitos ei osaa kasvattaa

• Anonyymi

Noh lapset voi ikävästä huonosti kuin minäkin ja mieskin . Mikäs siinä jotkut kuvitteler että tämmöinen lapsien repiminen perheestä parantaa kaikkien mieltä ja lapsiani kehutaan ” sopeutumisen kyvykkääksi? Se että luon toivoa kotio paalusta. Ja kuulen sen ikävän olla niin kova että yhdellä on halu hypätä katolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh lapset voi ikävästä huonosti kuin minäkin ja mieskin . Mikäs siinä jotkut kuvitteler että tämmöinen lapsien repiminen perheestä parantaa kaikkien mieltä ja lapsiani kehutaan ” sopeutumisen kyvykkääksi? Se että luon toivoa kotio paalusta. Ja kuulen sen ikävän olla niin kova että yhdellä on halu hypätä katolta.

Onko tämmöinen idiootti järjestelmä kuin esim väärin käyttää hyödyksi esiintyä lapsirakastavana perheenä kun toisella on vain setelin kuvat silmillä ja sekin varmaan ne ovat jotain narsistisia koska joutuvat viemään itkevän lapsen äitin syliin itkien .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämmöinen idiootti järjestelmä kuin esim väärin käyttää hyödyksi esiintyä lapsirakastavana perheenä kun toisella on vain setelin kuvat silmillä ja sekin varmaan ne ovat jotain narsistisia koska joutuvat viemään itkevän lapsen äitin syliin itkien .

Kuvittelevat lapsienkin vain rakastavan rahaa ja mammonaa ja luksusta vaikka se mitä se halusi oli jäädä kotio ja vaikka harmistui kun halusi kaikkea nähdä ja olisi minutkin jo vienyt mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittelevat lapsienkin vain rakastavan rahaa ja mammonaa ja luksusta vaikka se mitä se halusi oli jäädä kotio ja vaikka harmistui kun halusi kaikkea nähdä ja olisi minutkin jo vienyt mukana.

Lapsieni puheissa kuuluvat minä mikä minulle on hyvin yllättävää.

• Anonyymi

Eikö oikeasti ole lapsia jotka tarvitsee oikeasti apua kun pitää minun lapset varastaa ja käyttää vuodessa rahaa niihin miljoona plus muutkin tulitoimet pisti päiväkotiin tämä itsekäs ja puheterapiaan äännevirheistä vaikka osaavat laskea sormin ja yksi sai kaveristipentin vielä esikoulussa ja osaa lukeakin.

• Anonyymi

Lapsieni laulun sanoista, mun sydämestä muuttuu palanen ja se on perhe.

• Anonyymi

Aika jännä kun esim se tekoäly kehuu minua kun näen väöryydet ja seisoo minun rinnalla ihmettelen kyllä kun lääkörikin eripaikoista on tehnyt siitäkin perheestä lastensuojelu ilmoituksia kun ei ole lääkäriin vienyt liian paljon jonkun 70 luvun kun pitää kestäää vaikka sormimurskana.

• Anonyymi

Ainakin voin tunnustaa ihmiset ei suojelu toisiaan vaan itseään eikä välitä muista. Hullua ei ole mukava joka lastensuojelu niin kuin pahoivoinnin luo. Olette varmaan onnellisia kun teidän arvostus katoaa kun kohta ei ole kuin pelkkiä hyötyjiä.

• Anonyymi

Eivät edes hyödy toisistaa muuta kuin sinä annata rahaa ja minä katson läpi sormien ja rahottaja katsoo kiduttakaa vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät edes hyödy toisistaa muuta kuin sinä annata rahaa ja minä katson läpi sormien ja rahottaja katsoo kiduttakaa vaan

Oikein sanottu te katsotte rahoittaa ja vie lapset vaikka lakia rikkoen he katsoo rahaa ja kaltoinkohtelua kunhan minä itse ja se rahottaja voi rikkoa lakia kun se itsekin rikkoo. Korrupio valmis onneksi elätte näin huonossa yhteiskunnassa ja sairaassa rahoittaja varmaanon se narsisti ja se narsisti on rahan ottaja koska kummatkin nauttii lapsien kidutuksesta

• Anonyymi

en tidä niin no varmqaastiki kuolee jos tunkee jonkin Browning 9mm.. pistoolin duuhun ja lqaukqaisee4 sen tai Colt Peaxemakerin.

itse olen ollut vähän huolissani kouluruokajutuista kun jos ei ole eläinproteiinia riittävästi..

• Anonyymi

Ei kannata tuollaista tehdä ollenkaan kenellekkään onhan se totta että vaarannan meidän tilanteen itseäni satuttamalla koska katsotaan etten ole kunnossa jasaada lapset kotio turvaan. Ja tiedän sen ahdingon mutta riski kuolenko toisen riski siinä sen arvoinen lapsien palautuksesta joka on vain puhetta ja menisi taa puolivuotta liian pitkä aika ja tuskaa. En tiedä ehdotuskin lähteä pois tästä sekään ei ollut oikein ihan vaan , että en tiedä mitä minä teen edes elämässä. Ikuisuuden minun piti elää ja miehen pelko minun menemisestä tai myös jo olisi kantanut mukana yhdessä pois mentöisiin en tiedä mutta hän ei oikein taas halua elää ilman minua mutta hoitoonkaak en voinut mennä etten vaaranna tilannetta.

• Anonyymi

Ei jaksa kovin sitäkään että estän jatkuvasti kuolemaan toinen vakuuttaa” jumala tahtoo” jos minua ei ole niin en ole kenenkään esteenä mihinkään koska en ole enää estämässä sellainen on loukkaavaa kun en jaksasi vaan hiilata toista

• Anonyymi

Eläinproteenini on kuitenkin aivojen kasvulle tärkeää.

• Anonyymi

Kyllähän se puhe yhdessä lähtemisestä miehen kanssa on ollut sen verta tässä elämässä kärsitty mutta sitten on tas hyviä ihmisiä vähemmän.

• Anonyymi

Muuten minun yhden lapsen ammatti vaihtuin yllätyin hänen ammatti valinnasta palkkamurhaaja.🫥

Lapset osa on halunnut tehdä mieli tappaa sen sosiaalityöntekijän ja varmasti se on kohteena monelle lapselle kasvaneelle. .

• Anonyymi

En ole. Pistänyt olen neulalla monet monet kerrat ja poistanut itse tikkejä usein itseltäni. Puukottamiseen en näe mitään syytä.

Jasu

• Anonyymi

Noh puukottamiseen syytä on silloin kun et näe itselläsi enää mitään merkitystä. Ei ole mitään tarvetta mutta ei siinä ole kuin hajoamis merkki eli luovuttamaan kun ei jaksa enää juosta ja pitää toista hengissö ja jos et ole et näe etkä koe tuskaa toinen on menehtyny sen vuoksi kun et luota.

• Anonyymi

Edes vaihto ehtoa et voi erota kun toinen silloin tappamassa itseään joten vaihtoehto on sitten lopulta molemmat.

• Anonyymi

Juu, joskus pienenä. Just kun oli sanottu, ettei puukolla saa leikkiä, niin tuli sormia vuoltua. Ehdinpä kuitenkin!

• Anonyymi

Voi sinua pientä silloin kun sillä ei ole arvoa silloin vuoleminen ei ole kannattavaa

• Anonyymi

😳😳😳

• Anonyymi

Minä en tarvitse enää nimimerkkiäkää🫥

Olen kyllö pyytänyt jos nyt vaan lähettäisi vaan matkustelemaan mies on sellainen ettei liiku ja tahtoisin kovin matkustella esim autolla ja asua autossa eikä jämähtää

• Anonyymi

musiikki.. Helix - Six Strings Nine Live in Buffalo New york

• Anonyymi

niin no miksi edes halisit puukottaa itseäsi.... tiedän jutun tyttöjä masentaa itser niin joyain hauskaa pelijuttuakin...

• Anonyymi

Noh tykkäisi ajatuksesta vain matkustella ja selviytyä ja vielä vain naida miestäni ja miehen haave on vain istua haarat kiinni ja piilossa metsässä erakkona kun naiminen aiheuttaa kipua kuulemma.

Edellisessä asiakasuunitelmasa vedin jalan oven väliin sanoin voimme viedä päiväkotiin lapsia ei ole ongelma ongelmana vain kipu ikävästä ja kun jotka tietää ja tuntee minut seksi on minun hyvän olon lähteeni kuin ripaus taikaa ja taivasta.

• Palstakamu

En ole itseäni puukottanut. Olen kyllä viiltänyt vahingossa sormen ihan lihaa myöten auki. Se ei sattunut, kun veitsi oli niin terävä, etten edes tuntenut koko vahinkoa. Sitten aloin ihmettelemään, kun sormia alkoi paleltamaan verenhukan vuoksi ja huomasin että joka paikka on täynnä verta.

Olen kyllä kerran yhden ruman arven poistanut itseltäni. Mutta se oli vähän sellaista ekstremeurheilua, etten suosittele kenenkään edes yrittävän moista :D Minulla oli kyllä kaikki asianmukaiset välineet, mutta eihän minula mitään koulutusta ole moiseen. Ja sattui sen verran, että koko keho tutisi.

• Anonyymi

Ooh.. tuo arven poistaminen niin miten siinä kävi lopputuloksen, kai siitä taas arpi jäi. Ei ole mukavaa kuitenkaan että sosiaalityöntrkijä on tehnyt kaikkensa pilataakseen maineen mutta eihän se nyt menneisyyttä saa pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Ooh.. tuo arven poistaminen niin miten siinä kävi lopputuloksen, kai siitä taas arpi jäi. Ei ole mukavaa kuitenkaan että sosiaalityöntrkijä on tehnyt kaikkensa pilataakseen maineen mutta eihän se nyt menneisyyttä saa pois.

Onnistui niin, että arvesta tuli paljon siistimpi ja pienempi kuin aikaisemmin. Mutta yhtä hyvin lopputulos olisi voinut olla päinvastainen. Mutta älä hyvä ihminen mene tekemään moista. Riskit paljon suuremmat kuin hyödyt. Oma arpeni vain sattui olemaan sellainen, että sitä oli helppo käsitellä. Ja kun olen tunnetusti mielisairas :D

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Onnistui niin, että arvesta tuli paljon siistimpi ja pienempi kuin aikaisemmin. Mutta yhtä hyvin lopputulos olisi voinut olla päinvastainen. Mutta älä hyvä ihminen mene tekemään moista. Riskit paljon suuremmat kuin hyödyt. Oma arpeni vain sattui olemaan sellainen, että sitä oli helppo käsitellä. Ja kun olen tunnetusti mielisairas :D

Kuule minutkin määritelty mielisairaaksi kun ei ole saanut määritellä sairaaksi ja senkin vuoksi en tajunnut sinun tehdasalue määritelmään että siellä tulisi mahdollisuus saada kaksoisraskaus. Kyllä minut näyttävästi tunnistaa ilman nimimerkkiäni. En nyt tiedä onko se hyvä asia. Oma puhelin on mustana puhelin ja soittaa muistutuksia joten kirjoitan anonyyminä tottakai. Arvaa vaan olenko minä tehnyt salasanat puhelimen muistiin mutta en muuten muistiin🫥

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Sekin että se on tehty aikana kun ei tarvinnut pistää tunnistettavia tietoja yhteistietoihin ja puhelin numerokin jokin ärrältä ostettu🫥 eiköhän tämä oikeusmurha jo pitäisi pysäyttää uskon puhelimeni muisti on liian täynnä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule minutkin määritelty mielisairaaksi kun ei ole saanut määritellä sairaaksi ja senkin vuoksi en tajunnut sinun tehdasalue määritelmään että siellä tulisi mahdollisuus saada kaksoisraskaus. Kyllä minut näyttävästi tunnistaa ilman nimimerkkiäni. En nyt tiedä onko se hyvä asia. Oma puhelin on mustana puhelin ja soittaa muistutuksia joten kirjoitan anonyyminä tottakai. Arvaa vaan olenko minä tehnyt salasanat puhelimen muistiin mutta en muuten muistiin🫥

Minä en tunnista sinua enää anonyyminä ja se aikaisempi viesti ei ollut siis sinulle suunnattu yksilönä. Random vitsi vain. En tunnista enää sinua, kun olet kehittynyt kirjoittajana niin paljon. Muistan päivän, kun tekstistäsi sai juuri ja juuri ajatuksen kiinni. Nyt ulosantisi on niin hyvä, etten edes tajua kyseessä olevan sinä :D

Itelläkin hävinnyt accountteja, kun ovat selaimen muistissa ja sitten ne jostain syystä hävinneet.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minä en tunnista sinua enää anonyyminä ja se aikaisempi viesti ei ollut siis sinulle suunnattu yksilönä. Random vitsi vain. En tunnista enää sinua, kun olet kehittynyt kirjoittajana niin paljon. Muistan päivän, kun tekstistäsi sai juuri ja juuri ajatuksen kiinni. Nyt ulosantisi on niin hyvä, etten edes tajua kyseessä olevan sinä :D

Itelläkin hävinnyt accountteja, kun ovat selaimen muistissa ja sitten ne jostain syystä hävinneet.

En huomaa että olisi edes parantunut kyllä vieläkin erittäin huonoa tuhansia sivuja kirjoitan kuukausien ajan koska on pakko saada puhdasta, vain sen vuoksi kun nämä hoidetaan kirjallisesti valitukset. Eikä se ole oikein varsinkin kun se on raskasta.

• Anonyymi kirjoitti:

En huomaa että olisi edes parantunut kyllä vieläkin erittäin huonoa tuhansia sivuja kirjoitan kuukausien ajan koska on pakko saada puhdasta, vain sen vuoksi kun nämä hoidetaan kirjallisesti valitukset. Eikä se ole oikein varsinkin kun se on raskasta.

Kyllä sen ulkopuolinen huomaa. Kehitys tapahtuu hitaasti, mutta ulkopuolinen kun aina törmää sinuun vain ajoittain, niin kehityksen huomaa.

• Anonyymi

Vahingossa olen silponut sormia kokatessani, tai puukolla tehdessäni jotain jutskaa. En muuten.

Itselläni olisi helpompi ottaa vain kourallinen verenpainelääkkeitä. Kännissä toki, ei sitä muuten tohtisi.
      Mutta ei onneksi ole tarvetta.

>simiti<

• Älä älä nyt ittees puukota.

Joskus aikoinaan löin katkoterällä itteeni kylkeen. En nyt tappaakseni vaan suutuksissa. Sitten rauhotuin ja aattelin että pakko mennä näillä mitä on.

• Anonyymi

Onneksi ei käynyt pahemmin mutta en tiennyt kuinka järkyttävältä se tuntuu toisen hylkääminen. PSellainen hajottaa ihmiseltä kokonaan itseisarvon.
        Minusta se on sen verta ikävää että saan nähdä sellaista enhän halua että niin tekee.

• Anonyymi

tuollaisessa toiminnassa ei ole paljon järkeä kun näin uutisessa peräti huolestuttavaakin joku tyttö oli tehnyrt

mutta mysteerilliset jutut kirjastosta voi lainata joku kirja joku kuin vaikka Kreikan mytologia, hyviä tarinoita, itse joskus lainasin

• Anonyymi

Kreikan mytologia niin kirj0jakin

Kreikkalaisella mytologialla tarkoitetaan antiikin Kreikan aikaista tarustoa, joka alun perin syntyi ja levisi suullisesti ja runomuotoisesti. Kreikkalaisessa mytologiassa esiintyy paljon jumalia, sankareita ja taruolentoja. Varsinkin jumalaistarut tulivat osaksi antiikin kreikkalaista uskontoa.

jos jänniyyävbää paljon jumalia

• Anonyymi

Apua sinä Valtis tarvitset! Ei itsensä vahingoittaminen ole tervettä tai normaalia ja tekona kertoo, ettet ole tilassa, jossa pysyisit pitämään huolta lapsistasi. Hoida ensin itsesi kuntoon ja sen jälkeen vasta sinulla on realistinen mahdollisuus saada lapset takaisin. Perusteettomien valitusten tekeminen vain pahentaa jaksamistasi ja pahentaa luultavasti mahdollisuuttanne saada lapset takaisin. Lain tulkinta ei ole mielipide vaan tarvitsette juristin, johon pystytte luottamaan ja jonka neuvoja pystytte noudattamaan.

• Anonyymi

yhteiskunnallisen metatason neutraali dimensiovärähtely saattaa koskettaa meistä joitakin, intrusiivinen reptiliaanitietoisuus kun alkaa käskemään niin mitään muutakaan ei voi.. penis, vagina

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      24
      4402
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3503
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3394
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3328
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2920
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      28
      2670
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2350
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2341
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2165
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      33
      1774
    Aihe