Tällä kertaa Kuopion leirintäalueella. Joutuneet asunnottomiksi leikkausten takia?
Tämä on tuhoisin hallitus ikinä.
>simiti<
Nyt oli taas tehty itsareita
34
379
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö asuntoautoissa ole kaasukäyttöiset hella, jääkaappi ja onko lämmityskin? Voisiko tuo olla häkämyrkytys, eikä siis välttämättä itsaritarkoituksella?
Häkämyrkytys on täysin huomaamaton. Olin häkäsaunassa ja alkoi suloisesti väsyttämään. Silloin tajusin että äkkiä ulos, ennen kuin menetän tajunnan. Mutta siitä lähtien olen päättänyt, että jos tekisin itsarin, tekisin sen häkämyrkytyksellä.
- Anonyymi
Tehdään niitä muunkin kuin hallituksen takia.
Esimerkiksi "palstakiusaajan" takia.- Anonyymi
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Jep, vaikka nää väittävätkin ettei sellaista edes tapahdu.
- Anonyymi
Juuri näin. Kiusaajat ovat taas kovasti vauhdissa tänään leikkimässä tämänkin äidin mielenterveydellä, mutta hei, lapsista viis. Ehkä ne palstakiusaajat huolehtii sitten niistäkin, kun itse en enää jaksa elää.
Ei yksin tän hallituksen. Huonoja päätöksiä on tehty Kataisen, Stubin ja Sipilän kausilla. Työpaikkoja on menetetty ja valtion velka noussut.
- Anonyymi
Ei ne ole viimiseen neljäänkymmeneen vuoteen osannu muuta tehdä kun ottaa velkaa ihan sama ketä siellä on istunu
- Anonyymi
Onko kyseessä kaasutus hanat auki
- Anonyymi
Unilääkkeitä ja kaasua
- Anonyymi
Huoltoasemat, kahvilat, baarit lopettavat, kun suurella osalla ihmisiä ei ole varaa edes kahviin, saati ruokaan tai kaljaan. Sama koskee partureita, kampaamoja, hierontapalveluja ja monia muita.
- Anonyymi
Mihin lähteeseen tieto perustuu?
- Anonyymi
Tuskin on itsemurha, todennäköisin häkämyrkytys.
- Sheena - Anonyymi
Ei se edellinen hallitus sen parempi ollut. Marinin hallitus järjesti Suomelle kestämättömät velat lahjoittamalla miljardeja ulkomaille, mm. Zelenzkyille. Siellä Ukrainassa on pesty valtavat määrät rahaa, varmasti kanssarosvot täällä Suomessakin on saanut siivunsa niistä rahoista.
Kivat patalaput roikkuu lahkeesta.
https://image.seiska.fi/1898435.webp?imageId=1898435&x=0.00&y=0.00&cropw=100.00&croph=100.00&width=930&height=1116&format=webp- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Kivat patalaput roikkuu lahkeesta.
https://image.seiska.fi/1898435.webp?imageId=1898435&x=0.00&y=0.00&cropw=100.00&croph=100.00&width=930&height=1116&format=webpEi tuon ulkonäössä mitään vikaa ole, mutta muuten on ihmishirviö. Ja en ylipäätään lähde arvioimaan ihmistä ulkoisen olemuksen perusteella.
- Anonyymi
Itseltä on estetty Kuolema monta kertaa ja siitä olen katkera onneksi on ensi viikolla kuvaus että onko mulla maksa tai vatsa syöpä, omasta puolestani toivon että olisi täytyy tilata toiset kuvaukset selän puolella on 2 kasvainta
Eikä ole alkoholia käyttänyt tai muutakaan.
Terveisin 51 vuotias mies .- Anonyymi
Teillähän useampikin täällä joilla on selänpuolella 2 kasvainta. Sä oot kolmas jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teillähän useampikin täällä joilla on selänpuolella 2 kasvainta. Sä oot kolmas jo.
Sille taas en voi mitään, sattumoisin on yleis verenmyrkytys tausta joka johti muutamia vuosia sitten koomaan ja sen seurauksena että meni oikea keuhko ja muut sisäelimet ottivat myös osumaa kaikki että sellaista pientä.
Terveisin 51 vuotias mies.
Ps kysy vaikka tays että pitääkö paikkansa. Jos elämä ei maistu, kuolla voi milloin tahansa. Pointtini on, että kun kyseessä on tositilanne, harva valitsee sittenkin kuoleman vaikka muuta olisi ensin uskonut.
Toi kuulostaa huolestuttavalta mitä kuulin että jääkaapista ois johtunu. Kun kuulemma kaasujääkaapissa palaa koko ajan joku tuli. Miten tollasia saa ees valmistaa. Toinen asia, että kuva tosta autosta, niin aika viritys. Mutta eihän sitä tiedä oliko ees se auto. Kun noi uutiset on nykyisin mitä sattuu
- Anonyymi
Kerran altistuin häkälle. Kuulin siitä vasta jälkikäteen. Tulta eikä savua näkynyt. Mittari taitaa olla ainoa laite millä sen pystyy todentamaan, kuten on säteilynkin suhteen. Altistuksen jälkeen otin alkoholia. Väsymys oli läsnä mutta onneksi ei mitään muuta. Hedari taisi puuttua tai jos se oli lievänä niin ehkä alkoholi turrutti sen alleen.
Anonyymi kirjoitti:
Kerran altistuin häkälle. Kuulin siitä vasta jälkikäteen. Tulta eikä savua näkynyt. Mittari taitaa olla ainoa laite millä sen pystyy todentamaan, kuten on säteilynkin suhteen. Altistuksen jälkeen otin alkoholia. Väsymys oli läsnä mutta onneksi ei mitään muuta. Hedari taisi puuttua tai jos se oli lievänä niin ehkä alkoholi turrutti sen alleen.
Häkä on just paha, kun siitä ei tuu lieskoja eikä savua. Meillä oli lapsuuden kodissa pönttöuunit ja kyllä mä sitä häkää pelkäsin. Ja saunassa vielä sellanen aitokiuas. Siinä piti heittää ne häkälöylytkin ennen saunomista. Nykyään on toi jatkuvalämmitteinen, ei silleen samanlaista riskiä. Ja häkävaroitin tietenkin. Sellanen kun palovarotin, mutta isompi.
- Anonyymi
Ei pelkästään hallituksen takia vaan muutenkin koen itsemurhan ratkaisuna. Olen ajautunut umpikujaan.
No umpikujassahan me ollaan kaikki. Mäkin haluisin opettaa. Mutta en voi mennä koulutukseen kun ei oo aikuiskoulutustukee. Paitsi jos myy kämpän, mutta se ei mee kaupaksi. Ja kaiken lisäksi koulutuksesta leikataan. Eikä lapsia synny. Ja mulla kun ois niin paljon kerrottavaa tuleville polville.
- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
No umpikujassahan me ollaan kaikki. Mäkin haluisin opettaa. Mutta en voi mennä koulutukseen kun ei oo aikuiskoulutustukee. Paitsi jos myy kämpän, mutta se ei mee kaupaksi. Ja kaiken lisäksi koulutuksesta leikataan. Eikä lapsia synny. Ja mulla kun ois niin paljon kerrottavaa tuleville polville.
Olen nostanut itseni monta kertaa henkiseltä pohjalta. Nyt tuntuu tosissaan, etten siihen enää pysty. Taistelut taisteltu lapseni ja itseni puolesta. Muuttaisin myös pois asunnostani, muttei tästä saa tarpeeksi rahaa ja jossain on asuttavakin. Mun elämä on ollut taistelua ja puolustautumista. En oikein jaksaisi enää sellaista.
Anonyymi kirjoitti:
Olen nostanut itseni monta kertaa henkiseltä pohjalta. Nyt tuntuu tosissaan, etten siihen enää pysty. Taistelut taisteltu lapseni ja itseni puolesta. Muuttaisin myös pois asunnostani, muttei tästä saa tarpeeksi rahaa ja jossain on asuttavakin. Mun elämä on ollut taistelua ja puolustautumista. En oikein jaksaisi enää sellaista.
Toi asuntohomma taitaa olla yleinen ongelma suomessa. Niitä vaan ei yksinkertaisesti saa kaupaksi. Ellei ihan ilmaseks anna. Noi on aina ikäviä juttuja, kun lapsikin on mukana. Tälleen sinkku nyt selvii vaikka päällä seisten. Siks pitäs ollakin noita kommuuneja. Sais perheelliset lastenhoitoapua ja sinkut merkitystä elämään. Molemmat osapuolet hyötyy. Taas oli raskasta luettavaa, kun ennätysmäärä vauvoja tänä vuonna etsii uutta kotia. Kun moni asia korjaantus ihan näin yhdessä tekemällä. Ei tietenkä kaikkeen auta jos on pahoja vaikka päihde ongelmaa, joka vaatii ammattiapua.
- Anonyymi
Tapa se on kai tuokin harventaa sosiaalihuollon tai kelan asiakkaita mitä hän luulevat tapahtuvan kun väärän vanhemman lapsi tuosta syystä riistää hengennitseltään
- Anonyymi
Ei tarvi olla edes sellainen... Kuka vaan voi siihen päätyä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi olla edes sellainen... Kuka vaan voi siihen päätyä
Kyllä sillä on vaikututa asiaan jos menettää asuntonsa ja joutuu kadulle julkishallinnon toimien seuraamuksena ,silloin voi katsoa että vastuu henkilöt löytyy päättäjistä, jotka ovat päätöksillään ihmisen ahdinkoon ajanet ja silloin kyllä voi katsoa että heidän kädet on veren tahrimat.
- AnonyymiUUSI
kpku vanha hayutausmaa... löyfrää luofrA JNE
ogttse lim pöem åarantunut vähän kun niin - AnonyymiUUSI
"Hei eivät enää uskoneet Orpun valeisiin "orastavasta" kasvusta..."
Mun mielestä nyt pitäs viimeistään HERÄTÄ!
Kansan edustajatkin ottaa hengen itseltään eduskunnassa.
Oikeesti ihmiset ja hallitukset. Sellasta inhimillisyyttä teiltä vähän. Ootte kun jotain jääkalikoita ja tälläset on seuraukset. Tää ei oo siis pelkästään hallitukselle vaan kaikelle kansalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568568IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2865817- 1761925
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901372
- 781334
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61217Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?551114Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191053- 1091041