Erimielisyyksillä historiallinen tausta
Voxin Murcian alueosasto juhlisti toimenpidettä toteamalla vietipalvelu X:ssä, että ”Espanjalla on ja tulee aina olemaan kristillinen maa!”
Espanjan islamilaisten yhteisöjen liiton sihteeri Mohamed El Ghaidouni arvosteli puolestaan paikallishallinnon perusteluja ja erityisesti väitettä siitä, että urheiluhalleissa perinteisesti vietetyt muslimijuhlat — lähinnä Eid al-Fitr ja Eid al-Adha — olisivat ”vieraita kaupungin identiteetille.”
Muslimit miehittivät aikanaan Espanjaa, joten ristiriidoilla on historiallinenkin taustansa. Katolilaiset murskasivat arabivallan vuonna 1492.
https://www.suomenuutiset.fi/espanjalaiskaupunki-julisti-muslimien-julkiset-juhlat-pannaan-paikallisen-kristillisen-perinteen-vastaista/
SUOMEN UUTISET
Erimielisyyksillä historiallinen tausta
Anonyymi-ap
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tää liittyy Rovaniemeen?
- Anonyymi
kysy sitten kun isla.m poika tai mies raiskaa....tai käy kimppuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysy sitten kun isla.m poika tai mies raiskaa....tai käy kimppuun
Eli ei liity Rovaniemi keskusteluun mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei liity Rovaniemi keskusteluun mitenkään.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14047505/muslimien-sikailumalli-levinnyt-jo
kaikkea kirjoitetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392627
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381493- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621