Rovaniemellä tapahtuu outoja asioita

Anonyymi-ap

46

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

?Mitä siellä on sitten tekeillä?

• Anonyymi

Rovaniemeläiset on nyt ärsyyntyneet tuolle outona pidettävälle kehitykselle.

• Anonyymi

Mille?

• Anonyymi

islamismille mustat mainoksissa sdp..läisyydelle airnbismille, huumemismille.k-kaupat alistaa 80 prosenttia kalliimmat ruuat

• Anonyymi

Voi rassukka.

• Anonyymi

Aloittaja,mitä outoa siellä tapahtuu?

• Anonyymi

Tässä oudossa kehityksessä näkyy selvä moraalinen ja eettinen ristiriita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä oudossa kehityksessä näkyy selvä moraalinen ja eettinen ristiriita.

Niin, tuo on ihmeellistä, että jotakin nuin outoa tapahtuu, et tässä pitäs olla varpaillaan ja kukaan ei tiedä täällä, et mitä se on, ku lehdessä oli uutinen maksukaton takana, ettei nähnyt edes sieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tuo on ihmeellistä, että jotakin nuin outoa tapahtuu, et tässä pitäs olla varpaillaan ja kukaan ei tiedä täällä, et mitä se on, ku lehdessä oli uutinen maksukaton takana, ettei nähnyt edes sieltä

Täältä poistettiin kirjoitus kun vähän keljuilin "mie oon asukas" jutuista ei saa enää arvostella täällä lyhytvuokrausyrittäjyyden vastustajia? Onko sensuuri että saa vain kehua niitä jotka kieltää lyhytvuokrauksen ihmisen omistusoikeuden käytön. Mie haluan sata salahotellia Rolloon kiitos ja mie en valita, koska tulevaisuudessa pitää olla turisteja! Mie haluan Lainaanrannasta turistiparatiisin ja miljoona salahotellia kiitos BUAHAHA. Sitten mennään sopalle ja sitten mielenosoitukseen "Mie oon salahotelli" BUAHAHAH Rollo on SEKO PAIKKA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä poistettiin kirjoitus kun vähän keljuilin "mie oon asukas" jutuista ei saa enää arvostella täällä lyhytvuokrausyrittäjyyden vastustajia? Onko sensuuri että saa vain kehua niitä jotka kieltää lyhytvuokrauksen ihmisen omistusoikeuden käytön. Mie haluan sata salahotellia Rolloon kiitos ja mie en valita, koska tulevaisuudessa pitää olla turisteja! Mie haluan Lainaanrannasta turistiparatiisin ja miljoona salahotellia kiitos BUAHAHA. Sitten mennään sopalle ja sitten mielenosoitukseen "Mie oon salahotelli" BUAHAHAH Rollo on SEKO PAIKKA

No ei ollu nyt tästä kyse, älä änkeä tätä samaa tyhmää joka palstalle. Nythän aletaan rakentamaan hotelleja tosissaan, ni katsellaan sitte sinun juttuja parin vuoden päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ollu nyt tästä kyse, älä änkeä tätä samaa tyhmää joka palstalle. Nythän aletaan rakentamaan hotelleja tosissaan, ni katsellaan sitte sinun juttuja parin vuoden päästä.

Tämän Rovaniemellä nähtävän oudon kehityksen takana olevilla ei näytä olevan moraalia eikä etiikkaa. Nykymenolla kaupunki muuttuu.

• Anonyymi

Parempi näin että jotain tapahtuu nyt ja jatkossa,tulevaisuus näyttää mielenkiintoiselta.Ne jotka taas tykkää että kaikki on ennallaan eikä maailma saa muuttua...Sellaset muuttakoon jonnekin metsikköön missä ei ole nettejä,sähköäkään...Nämä-MIE OLEN ASUKAS-tyypit ovat kehityksen umpimielisiä jarruja PISTE.

• Anonyymi

Länkytilänkytilänkyti. Vaihda jo levyä, ei kukaan jaksa kuunnella tuota sinun perustelematonta ulinaa.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Ei tässä ulinasta ole kyse,en valita mitään päinvastoin olen mielissäni kun täällä on enemmän elämää turismin ansiosta.

• Anonyymi

Lainaanranta,kumpa sinne tulis terassiravintola..Maisemat kun on tosi hienot...

• Anonyymi

ei kaikki ole rapajuoppoja niini kuin sie.

• Anonyymi

Venesatama siellä tulee kuulemma olemaan,muusta en tiedä,kuka tietäis?

• Anonyymi

pääset juoppo veneen alle haaheheh airnb vene..haahheeh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pääset juoppo veneen alle haaheheh airnb vene..haahheeh

Mie en mene veneen alle. Mie oon asukas! Ylväästi kävelen pää pystyssä mielenosoituksessa. Lyhytvuokraus on LAITONTA tajuatko, vai pitääkö sitä vielä vääntää, mutta me väännetään vaikka miljoona vuotta, jos tarvitsee! Turistit pilasi Kanarian, mutta Rovaniemeä ette pilaa!

MIE OON ASUKAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie en mene veneen alle. Mie oon asukas! Ylväästi kävelen pää pystyssä mielenosoituksessa. Lyhytvuokraus on LAITONTA tajuatko, vai pitääkö sitä vielä vääntää, mutta me väännetään vaikka miljoona vuotta, jos tarvitsee! Turistit pilasi Kanarian, mutta Rovaniemeä ette pilaa!

MIE OON ASUKAS

Sie oot autisti

• Anonyymi

Sama homma Fuengirolassa.

• Anonyymi

Ja höpöhöpö,turistit ovat erilaisia,ei täällä turistit vietä lomiaan samoin tavoin kuten Kanarialla...Heistä on selkeästi enemmän hyötyä kuin haittaa.

• Anonyymi

Tuo vertailu Espanjan ja Lapin lomailun kesken ...Aivan eri juttuja...

• Anonyymi

Eivät turistit tule Rovaniemelle ryyppäämään
        , kuten suomalaiset Kanarialla
        , tai Fugessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät turistit tule Rovaniemelle ryyppäämään
        , kuten suomalaiset Kanarialla
        , tai Fugessa.

huumeita vetään ja lapsia naimaan airnb

• Anonyymi

Nämä Rovaniemellä nyt menossa olevat ja paikkakunnalle entuudestaan oudot ilmiöt, tapahtumaketjut, tuleeko niistä Rovaniemellä muutamassa vuodessa "uusi normaali".

Kaupunkikuva muuttuu vai mitä?

Eikö ois viisasta harkita turistiveroa, jolla Lapin SOTE-menot ainakin osaksi rahoitettaisiin jne.

• Anonyymi

Nyt tapahtuu ihania asioita, kun aletaan rakentaa lisää hotelleja ja hostelleja! Vihdoinkin!

• Anonyymi

Siitä hotellien ja hotellien lisärakentamista kärsii airbnb-bisnes. Se kait onkin yksi tämän Rovaniemellä ilmenevän oudon ilmiön takana olevien eräs tavoite tuoda kansainväliset hotelliketjun viemään majoitusrahat Rovaniemeltä pois, kun airbnb-vuokraus jättää ne paikkakunnalle.
        Uudet ja oudot tuulet puhaltaa Rovaniemellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä hotellien ja hotellien lisärakentamista kärsii airbnb-bisnes. Se kait onkin yksi tämän Rovaniemellä ilmenevän oudon ilmiön takana olevien eräs tavoite tuoda kansainväliset hotelliketjun viemään majoitusrahat Rovaniemeltä pois, kun airbnb-vuokraus jättää ne paikkakunnalle.

Mie oon asukas ja mie kannatan globaaleja hotelliketjuja! Mie en kestä, jos naapuri voi rikastua asuntonsa käyttämisellä! Taloyhtiöiden hallitus päättää, mitä talossa saa tehdä ja mitä ei, ja mie en hyväksy salahotellia, jossa matkalaukut kolisee ja tulee lutikoita! Mie kyttään ovisilmästä, jos vieraita menee naapuriin ja vaadin selvityksen, mie olen oikeutettu, koska MIE OON ASUKAS! Mie en syö soppaa, mutta mie vaadin kotirauhaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärsii airbnb-bisnes eli laiton toiminta. Sehän on vain hyvä, että saadaan homma jiiriin ja lain mukaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärsii airbnb-bisnes eli laiton toiminta. Sehän on vain hyvä, että saadaan homma jiiriin ja lain mukaiseksi.

Mitä höriset?
        Airbnb-bisnes on ihan laillista toimintaa JOS niistä vuokratulosita maksetan verot. Painotus jos-sanalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä höriset?
        Airbnb-bisnes on ihan laillista toimintaa JOS niistä vuokratulosita maksetan verot. Painotus jos-sanalla.

Eipä ole, älä höpötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä höriset?

Pitääkö vääntää rautalangasta vieläkin? Lyhytvuokraus on kiellettyö. Saat käydä omassa asunnossasi, mutta et saa vuokrata sitä salahotellina ilman taloyhtiön lupaa! Asunnon omistajalla on vain käyttöoikeus asuntoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne nuo köyhemmät turistit täyttävät jatkossakin nuo abnb kopit.
        Omat eväät ja eiku 6- 10 henkilöä tunkee kolmioon .
        Kaksioon 4-6 henkilöä.
        Rajoitukset nettisivujen ilmoituksissa puutaheinää.
        Vuokraajat eivät edes näe asukkeja puhumattakaan että ois laskemassa ketä sinne korsuun lappaa.
        Avainkotelosysteemi pelaa whats apilla
        Ei kustanna kuin sen pari- kolme kymppiä per naama.
        Itse tässä aitiopaikalla tuota touhua nyt kuunneltu.
        Viisaammat ja terveimmät nostaneet kytkintä ja hakeutuneet muualle löydettyään tuurilla vuokraasunnon oikeilta vuokranantajilta

• Anonyymi

autojwn konnaan pistaminen voisi auttaa.

• Anonyymi

En ole KOSKAAN nähnyt yhtäkään huonosti käyttäytyvää turistia tässä kaupungissa 55v elämäni aikana.Ikäni olen asunut tässä kaupungissa.Mie olen asukas.Asun kerrostalossa.Tässä talossa yöpyy turisteja.

• Anonyymi

No hyvä, jos et ole nähnyt, minä olen, ovat erittäin töykeitä paikallisille, ja varmaan toisille turisteillekkin.

• Anonyymi

Tuota väitettä on vaikea uskoa todeksi.

• Anonyymi

Ota ne vaaleanpunaiset lasit pois päästä ja pää pois prseestä. Eihän sitä mitään muka näekään kun leikkii sokeaa.

• Anonyymi

No,kerro yksikin tapaus ku turisti on häiriköinyt tms.

• Anonyymi

Kerro nyt joku turistin aiheuttama sekoilu.Jos et keksi edes mitään,vaikene ..tun pelle.Mua ..tuttaa tollanen tyhjänpäivänen länkytys.Turistit täällä ovat fiksuja ihmisiä.

• Anonyymi

Soittelevat yöllä alaovella ovikellobingoa, josko joku nappi osuisi oikeaan. Tämä siis, kun sinne airbnb-poteroon tunkee lisää jengiä "samaan hintaan" ja avaimia vain yhdet.

Kuvaavat taloyhtiöiden pihoilla asukkaita.

Yksi kinkkilapsi laski persemäkeä jonkun asukkaan auton päältä talvella. Mahtavaa käytöstä. Äiti seurasi vieressä puuttumatta tlanteeseen.

Roskapussit jätetään rappukäytävään. Ja jos sinne roskiksille asti päätyy, työnnetän kaikki samaan molokkiin. Usein väärään.

Kun air-kämpässä tuli liika-asukkaiden takia ahdasta, ratkaisi nokkela aasialainen asian raahaamalla patjan käytävään ja nukkui siinä. Tai oli aikeissa mutta ei ihan onnistunut.

Yöllisen revontuliretken jälkihöyryissä oli turistien mielestä kiva idea leikkiä jotain yöllistä hippaa kuohuviinipäissään. Soitettiin air-isännälle. Ei vastannut. Aamulla soitti takaisin ja kertoi olevansa kipeä eikä ollut kuullut puhelua, kun oli nukkunut. Kerrottiin, että nukkua olisi halunnut joku muukin. Seuraavalla kerralla soitto suoraan häkeen sitten kai.

Lista on loputon.

• Anonyymi

Vai että tollasta....Eipä tuohon voi mitään sanoa,uskon nuo kyllä tapahtuneeksi...

• Anonyymi

rrr

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      155
      5523
    2. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      194
      4556
    3. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      176
      4480
    4. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      3
      4464
    5. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      60
      4348
    6. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      87
      4163
    7. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      15
      3949
    8. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      39
      3844
    9. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      83
      3759
    10. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      105
      3681
    Aihe