Ootkonna miättiny?

Anonyymi-ap

Ootteko ikinä ajatelleet sellaista kauhuskenariota, että omasta mielestäsi sinulla on aivan törkeän hyvä huumorintaju ja parhaat vitsit, mutta sitten sinulle selviääkin ihan yllättäen, että muiden mielestä sulla onkin kaikista oudoin, tylsin ja typerin huumorintaju mitä kellään?

32

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sitten, ei niistä jutuista itsellekään ole mitään hyötyä.

• Anonyymi

Kyllä. Mietin sitä alvariinsa 🤓

• Minun huumorintajuni on tunnetusti hyvin kummallinen ja lähes kaikki asiat ovat minusta jollain tasolla huvittavia.
      :)

• Minulla on todella omalaatuinen huumorintaju. En ole koskaan ymmärtänyt vitsejä, eivätkä ne naurata minua. Mutta sitten jotkut ihan omituiset jutut saavaat minut nauramaan aivan hillittömästi, eivätkä muut tajua yhtään että mikä siinä on minusta hauskaa. Läheiset ovat oppineet vähän tulkitsemaan huumoriani. Lisäksi minusta ei kuulemma osaa yhtään sanoa, että milloin vitsailen ja milloin olen tosissani.

• Anonyymi

Mulla ja varmaan monella muullakin on sama. Et sinä niin harvinainen ole loppupeleissä. Toki töissä oli aikoinaan ne alaan liittyvät vitsit, mitä ulkopuolinen ei vältsisti tajunnut.

>simiti<

• Anonyymi

Minä tiedän omaavani huonon huumorintajun että kartalla ollaan. Huumorintajuni onkin luotu koettelemaan muiden yksilöiden aivoituksia, ei minun 😁

• Ihan paska huumorintaju mulla on. En ymmärrä tuota utta trolliakaan, kun se luulee olevansa hauska. Tärkeintä on kuitenkin, että pystyy itse nauramaan omille paskoille jutuille.

• Anonyymi

Ja tämähän ei tarkoittanut minua 🤓
        Nyt kiusaat! Otin kuvakaappauksen 🥹 Itken.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tämähän ei tarkoittanut minua 🤓
        Nyt kiusaat! Otin kuvakaappauksen 🥹 Itken.

Siinäpähän otat narsku.

• Anonyymi

Kauhuskenaario? Tuohan olisi hauskaa 🤣

- Sheena

• Anonyymi

Tylsä? Tuskin 🤣 On muutama harva ja valittu keihin uppoaa. Välillä kyllä mietin jälkeenpäin, että olikohan tilannekomiikkani ja lohkaisuni aivan fiksua... 🤔

• Anonyymi

Näinhän minulle juuri on käynyt. Eipä jääny ketään jäljelle ystäväpiiristä.

• Anonyymi

Onhan sinulla meidät täällä 🤭

• Anonyymi

Ei se mikään kauhuskenaario ole. Lähinnä ihmiset loukkaantuu. Joku täällä on sanonutkin että loukkaantuminen on ihmisten lempiharrastus.

• Anonyymi

En ole. Olen saanut palautetta siitä, että olen huumorintajuinen. Käytännössä kyllä nauran helposti, jopa typerille vitseille. Itse en osaa kertoa mitään vitsejä.

• Anonyymi

Nah, miättimine sahtuu piähän liikoo. Antaa hevose miättiä sil on suuri pääkii.

Jasu

• Anonyymi

Ei tuo kauhistuta. Mulla on välillä liian vikkelä mielikuvitus. Täytyy vähän himmailla.

Kun en itse loukkaannu juuri mistään, niin kovin hankalaa välillä ymmärtää ihmisiä joiden elämä pyörii mielensä pahoittamisen ympärillä. Ei itseään saa niin pahasti pidellä.

xLiner

• Anonyymi

En ole miettinyt. Eihän sille mitään voi, jos jotkut eivät ymmärrä huumorintajuani, en minäkään ymmärrä kaikkien muiden. Jokaisella on omanlaisensa huumorintaju ja on taivaanlahja kun löytää ihmisen jonka kanssa huumori natsaa. Se riittää että elämässä on edes joku, jonka kanssa pystyy nauramaan kippurassa ihan typerille jutuille.

Aletheias

• Anonyymi

En ota vastuuta muiden käsityksistä.
      Osaan tasan 4 vitsiä.
      3 antihuumoria ja 1 eihyväntavanmukainenhärski, joten kerron nuo 3.
      Se, että tottuu kommunikoimaan jonkun tutun piirin sisällä varmaan vaikuttaa siihen, miten itseään ilmaisee.
      Tykkään sarkasmista ja ironiasta enemmän kuin sellaisesta hahah-kitarisat heiluu huumorista.
      Osaan nauraa itselleni ja en halua nauraa muille. Paitsi hyville koomikoille, jotka eivät kerro alapäävitsejä eivätkä kiroile. Osaan kaikki kirosanat.
      Vilma

• Anonyymi

Melko totisesti tunnut ottavan jopa oman huumorisi… en tulisi sinun kanssa ikinä juttuun, mutta onneksi maailmassa on runsaasti ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko totisesti tunnut ottavan jopa oman huumorisi… en tulisi sinun kanssa ikinä juttuun, mutta onneksi maailmassa on runsaasti ihmisiä.

17:02
        Vastaanko samalla mitalla.
        Sinusta ei purskahtanut mitään humoristista.
        Soitatko torven totisesti. Ja totisesti minä sanon sinulle, hellitä vähän.
        Ehkä tunne molemminpuolista.
        Toisin kuin sinä, eilen minua kiitteli pari henkilöä juuri päinvastoin.
        Vilma
        Saitpahan taas tölvittyä. Oot näämmä tyylillesi uskollinen. Pirullinen suorastaan ja taidat nauttia siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

17:02
        Vastaanko samalla mitalla.
        Sinusta ei purskahtanut mitään humoristista.
        Soitatko torven totisesti. Ja totisesti minä sanon sinulle, hellitä vähän.
        Ehkä tunne molemminpuolista.
        Toisin kuin sinä, eilen minua kiitteli pari henkilöä juuri päinvastoin.
        Vilma
        Saitpahan taas tölvittyä. Oot näämmä tyylillesi uskollinen. Pirullinen suorastaan ja taidat nauttia siitä.

En ole nähnyt kertaakaan, että osaisit nauraa itsellesi toisin kuin väität.

”Saitpahan taas tölvittyä” Miten niin taas? En muista tölvineeni sinua.

Tein vain havaintoja sinusta juttujesi perusteella ja totesin, etten tulisi kanssasi ikinä juttuun ja siinä taisin olla oikeassa, vaikka jonkinlaista tosikkomaista suhtautumista taholtasi oli oletettavasti havaittavissa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt kertaakaan, että osaisit nauraa itsellesi toisin kuin väität.

”Saitpahan taas tölvittyä” Miten niin taas? En muista tölvineeni sinua.

Tein vain havaintoja sinusta juttujesi perusteella ja totesin, etten tulisi kanssasi ikinä juttuun ja siinä taisin olla oikeassa, vaikka jonkinlaista tosikkomaista suhtautumista taholtasi oli oletettavasti havaittavissa :)

Ethän voi n ä h d ä! Miten täällä voi n ä h d ä?
        N ä e t t e k ö te muut?
        Pitääkö olla huolissaan.
        Naurettava ajatus.
        Sinähän käy kimppuun kuin sika limppuun!
        Ai. Tollaisia on olemassa? Itäisestä Suomesta? Näkijä?
        Luuletko, että olen edes kiinnostunut.
        Tämähän on kirjoittelua
        Tjaa.
        Ou nou.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän voi n ä h d ä! Miten täällä voi n ä h d ä?
        N ä e t t e k ö te muut?
        Pitääkö olla huolissaan.
        Naurettava ajatus.
        Sinähän käy kimppuun kuin sika limppuun!
        Ai. Tollaisia on olemassa? Itäisestä Suomesta? Näkijä?
        Luuletko, että olen edes kiinnostunut.
        Tämähän on kirjoittelua
        Tjaa.
        Ou nou.
        Vilma

Hassua tuo sanonta kuulostaa etäisesti tutulta 🤭

Periaatteessa kiinnostaa noin anonyyminä toisten tunnistamiseen liittyen. No, hauska minusta. Muuten olet melko kypsä lyyli 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassua tuo sanonta kuulostaa etäisesti tutulta 🤭

Periaatteessa kiinnostaa noin anonyyminä toisten tunnistamiseen liittyen. No, hauska minusta. Muuten olet melko kypsä lyyli 👍

Ostin toissapäivänä broiskun koipia. Nene kanankoivet kypsiä oli.
        Maistui urheilun jälkeen.
        Pyrsk.

• Anonyymi

Me funny and they fan

• Anonyymi

So? Ainakin saan elää nauraen 😁.

• Anonyymi

mm... se hyvä anna mennä vaan purista!

• Anonyymi

joku niiin minun ideani joku peli missä syksyn pimeydessä kummituksi ei Caspereita.

korjasin erään niin no Zippo-sytyttimen, on oma juttu sille Zippo made in USa, Bradford

• Olen tunnetusti huumorimiehiä.
      Minulta odotetaan sutkautuksia.
      Kohteliaasti nauravat minulle silloinkin, kun olen tosissani.
      Eivät aina ymmärrä missä mennään.
      Taidan olla tyhjännaurattaja.

Yritän jatkossa olla vähemmän humoristi sosiaalisissa tilanteissa. Jos vitsin heittää, sen pitää olla kaikille tuttu, vanha ja vähän tylsä juttu.
      Se on hyvää sosiaalisuutta.

• Anonyymi

Ultra Huono esiintyy olympia stadionilla

• Anonyymi

Olen miettinyt ja ratkaisin asian sillä tavalla että minusta on myös kivaa olla kiusanhenki. Jos eivät nauti huumoristani kärsikööt sitten kiusallisisista tönkkövitseistäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      148
      13137
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9591
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      94
      9084
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      13
      7705
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6704
    6. 147
      6124
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3114
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1179
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1123
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      980
    Aihe