Ruoka täysin kelvollista ja keitetyt uudet perunat täydellisiä. Olisiko aika opettaa niille kultamurusille mitä normaali ruoka on ? Jos joka päivä kotona syödään karkkia ja sipsejä niin ei ilmeisesti oikea ruoka tahdo enään maistua. Kouluruoassa ei ole mitään vikaa vaan lapset on kotona opetettu syömään aivan vääriä asioita jatkuvalla syötöllä. Eihän tämä ihme ole, kun vanhempien aika menee kännykkää selaillessa eikä ruokaa tehdessä. Jos jotain tehdään niin korkeintaan lämmitetään kaupan valmisateria mikrossa.
https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/kokkolan-kouluruoan-vaitettiin-maistuneen-oksettavalta-testasimme-maanantain-koululounaan
KP testasi kouluruoan
Anonyymi-ap
2
275
Vastaukset
- Anonyymi
Ei koko Suomen kouluruoka tule samasta keittiöstä, joten siksi ei ole jokaisessa koulussa yhtä hyvää ruokaa. Tuota juttua ei pääse lukemaan, mutta kuvassa likainen kuorimaton peruna. En söisi perunoita kuorimatta enkä laittaisi kastiketta lautaselle, ennen kuin perunat on kuorittu (minä olisin ne kuorinut tietysti itse). Aiemmin stadissa tarjottiin (-70 luku) kumiperunoita eli perunat oli kuorittu ties koska ja tulivat vakuumiin pakattuina kouluun.
- Anonyymi
"Karkki sipsi kännykkä yhy yhy". Aina sama valitusvirsi näillä pula-ajan kaipaajilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855402Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2891753- 471606
- 941422
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322