Että elämme Matrixissa. https://www.stara.fi/2025/08/22/vaasan-kaupunki-palkkaa-agentteja-tehtavana-valvoa-katuja/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget . Nyt ne on jo masinoimassa agentteja kaduillemme. Niiden on syytä pukeutua kuin Smithit. Smith-lasit sun muut ovat on their way taannoisesta tilauksestani johtuen. Voi mennä viikkoja tilauksesta ennen kuin paketit saa käsiinsä. Panoptikon. Vahdataan valtiollisten toimijoiden toimesta niinkuin Pohjois-Koreassa. Siellä omat perheenjäsenetkin saattavat kuulemma paljastua järjestelmän agenteiksi ketkä järjestävät omaisensa liriin. Ei saa olla väärää mieltä asioista niin sanotusti. - 😎.
Jälleen yksi osoitus
34
224
Vastaukset
- Anonyymi
Flash-pelejä Newgroundsilla. The Matrix Pandemonium: https://www.newgrounds.com/portal/view/437252 . The Matrix Rampage: https://www.newgrounds.com/portal/view/352476 . Pandemonium on parempi koska siinä on eri leveleitä / tarina. Smithien swarm level ja viimeinen leveli ovat vaikeita. Viimeisessä levelissä on käytettävä omaa healthia hieman vievää erikoisskillsiä mikä saa vihollisten aseet tippumaan niiden käsistä. Sen jälkeen on mentävä heti iholle ja alettava mätkimään niitä. Adoben kaaduttua pelisivustojen toimivuus vaatii playereita. Ruffle on näköjään käytössä Newgroundsilla. - 😎.
- Anonyymi
No siinähän ois tittelinkipeille unelmatyä. T
- Anonyymi
Kauhiaa, on kauhiaa. Aatella jos paljastuu että piereskelen vessareisuillani. Etten olekkaan täyrellinen nainen. 😩
Jasu- Anonyymi
Minä kerran pieraisin sängyssä, kun kissa oli peiton alla. Lähti meneen ja katsoi mua vihaisesti. 😁
Kumma ajatus tuo, ettei naiset piere. Ei varmaan sitten käy kakkalla, pissalla, kärsi kuukautisista ja yhdellä salaatinlehdelläkin elää toista vuotta?
Kyllä minun vaimoni oli aikoinaan ihan normaali ihminen pieruineen kaikkineen.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kerran pieraisin sängyssä, kun kissa oli peiton alla. Lähti meneen ja katsoi mua vihaisesti. 😁
Kumma ajatus tuo, ettei naiset piere. Ei varmaan sitten käy kakkalla, pissalla, kärsi kuukautisista ja yhdellä salaatinlehdelläkin elää toista vuotta?
Kyllä minun vaimoni oli aikoinaan ihan normaali ihminen pieruineen kaikkineen.
>simiti<Heh, niin ehkä ne on niitä parempia ihmisiä, joiden suoli ei päästä kaasuja ulos. Kaikesta hajusta huolimatta varsin hyvä, että ne ulos tulee.
Ehkä nyt ammatissa, josta vielä haaveilen eli obduktiohoitaja saattaa olla kaasuista hiukantoistakin mieltä, kunne kalmon kaasut ei niitä mehevimpiä ole. Kerraneräs poliisi naarasi vedessä kellunutta miestä rantaan ja se mätänevä kroppa posahti silmille, niin että suihkun paikka.
Siihen rinnastettuna joku tyttöpieru on aika pieni juttu. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, niin ehkä ne on niitä parempia ihmisiä, joiden suoli ei päästä kaasuja ulos. Kaikesta hajusta huolimatta varsin hyvä, että ne ulos tulee.
Ehkä nyt ammatissa, josta vielä haaveilen eli obduktiohoitaja saattaa olla kaasuista hiukantoistakin mieltä, kunne kalmon kaasut ei niitä mehevimpiä ole. Kerraneräs poliisi naarasi vedessä kellunutta miestä rantaan ja se mätänevä kroppa posahti silmille, niin että suihkun paikka.
JasuLapseni kyllä välillä huutaa, että äiti mene pois mun huoneesta, kun sä haiset ihan perseelle. Joskus pääsee pöräys kun lattialta ylös kampeaa. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, niin ehkä ne on niitä parempia ihmisiä, joiden suoli ei päästä kaasuja ulos. Kaikesta hajusta huolimatta varsin hyvä, että ne ulos tulee.
JasuEi ole olemassa erikseen mitään tyttöpieruja. Pieru on pieru, vaikka tulisi hemmetti koirasta.
Kantsii syödä paljon papuja, sekä muuta kasvisproteiinia. Tokikaan unohtamatta pierulle haisevia eines teurasjätepullia.
Kyllä muuten lähtee! Jos keräisin kaikki pieruni talteen, niin niillä pyörittäisi pientä kaasuvoimalaa. Nyt pieruni vain lisäävät kasvihuoneilmiötä.
Mitäpä luulet, miksi kesällä oli hellejakso?
Minä nyt vain löysin uuden lempipavun.
>simiti< - Anonyymi
Naisten suolistokaasut vissiin haisevat pahemmalle kuin miesten. Tiedä sitten onko siinä perää. Tuntuu siltä että naisten ruokavalio on kasvispainotteisempi kuin miesten. Kasvien kuidut ja sulamattomat osat synnyttävät kaasuja. Toisaalta lihansyöjilläkin on oireilunsa koska ainakin itse olen huomannut että jauhelihan syöminen voi lisätä kaasuilua. Sitä on syötävä tällöin hieman enemmänkin.
Kaasujen voimalla voisi periaatteessa vaikka lennellä tai vähintäänkin pyöriä permannolla. Neo ja Trinitykin osaavat lentää. Ehkä äänettömien kaasujen avulla? Elokuvissa kun ei kuulu niiden pörinää. - 😎. - Anonyymi
No tämäpä naisia esittävä setä hemaisevaa tekstiä, sitä pierua voi sitten soittaa repeatilla, onhan ae sentään siellä päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten suolistokaasut vissiin haisevat pahemmalle kuin miesten. Tiedä sitten onko siinä perää. Tuntuu siltä että naisten ruokavalio on kasvispainotteisempi kuin miesten. Kasvien kuidut ja sulamattomat osat synnyttävät kaasuja. Toisaalta lihansyöjilläkin on oireilunsa koska ainakin itse olen huomannut että jauhelihan syöminen voi lisätä kaasuilua. Sitä on syötävä tällöin hieman enemmänkin.
Kaasujen voimalla voisi periaatteessa vaikka lennellä tai vähintäänkin pyöriä permannolla. Neo ja Trinitykin osaavat lentää. Ehkä äänettömien kaasujen avulla? Elokuvissa kun ei kuulu niiden pörinää. - 😎.On siinä perää, ikävä kyllä. 😅
Ainakin minä haisen oikeesti paskalle, mieheni on yks tuhaus. Siitä ei edes tiedä kun pieree, paitsi vessassa kuulostaa torvisoittokunnalta. 😆
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämäpä naisia esittävä setä hemaisevaa tekstiä, sitä pierua voi sitten soittaa repeatilla, onhan ae sentään siellä päin
Soittelen kuule marssit ja valssit näyttävästi, kaanonissa. 😄 Pröööööt pröt pröt pröt pröööhööö hööt. Olen onnellinen persereiästä, ees se toimii.
Jasu Muistan lapsena kun istuin lattialla ja kilpikonnani pörräsi haarojen välissä. Minulla pääsi kamala pieru. Raukka jäätyi aivan paikalleen ja oli pöyristyneen näköinen. No nyt se öttimönkijäinen on jo 30 vuotias ja piereskellään kumpikin kilpaa.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Muistan lapsena kun istuin lattialla ja kilpikonnani pörräsi haarojen välissä. Minulla pääsi kamala pieru. Raukka jäätyi aivan paikalleen ja oli pöyristyneen näköinen. No nyt se öttimönkijäinen on jo 30 vuotias ja piereskellään kumpikin kilpaa.
Siitäkö se vihertävä väri kilppariin tuleekin?
Jasu
- Anonyymi
Oikeisto kannattaa kommunismiakin pahempaa kontrolli ja hyväksikäyttö järjestelmää.
Ainoastaan todella pieni eliitti hyötyy oikeiston politiikasta.
Turha siis ihmetellä väkivaltakoneiston vartijoiden lisäämistä. Nyt eletään oikeistoeliitin unelmaa. Ei todellakaan lähellekkään kaikkien unelmaa, jotka menivät tyhmyyksissään äänestämään oikeistoa.
Suomi nousi aikoinaan hyvinvointivaltioksi, kun SDP ja KePu olivat ohjaksissa ja Kok pidettiin oppositiossa.
Nyt Kok on saanut rauhassa jo 20 vuotta rapauttaa hyvinvointivaltiot yksityistämiskiimassaan. Miksi se yksityinen firma sitten tarvitsee valtion tukea? Eihän se ole kapitalismia. Se on kommunismia. Kokoomus on suurin kommunistipuolue ja vihaa tavallista kansaa.
Vain suuryritykset ovat ihkuja, niitä tuetaan hillittömästi vääristyneen ideologian takia. Oikeisto on 🤮
Ja junteille tiedoksi, että olen melko varakas. Ja inhoan oikeistoa ja huono-osaisten kurmuuttamista, vaikka se ei osuisi itseeni muuten, kuin palvelujen katoamisena ja rikollisuuden nousuna.
Junttioikeistohan ei näe ikinä syytä itsessään. Aina jonkun muun syy. Vieläkin vajaimmat hokee Sanna Marinia syylliseksi nykyhallituksen epäonnistumisiin, konkurssiaaltoon ja kasvavaan työttömyyteen.
Missäjän helv... kuplassa ne sinimustien lasien läpi katsovat, keskimääräistä vähemmän älykkäät oikeiston äänestäjät asuvat?
>simiti<- Anonyymi
Salaliittoteoreetikoiden mukaan panoptikonyhteiskunta on yleismaailmallinen ilmiö. Tämähän on jo arkea Kiinassa. Teollistumisen alettua maailma seurasi Britanniaa. Sillä on edelleen todella merkittävä rooli kaikessa. Nyt kun Kiina on rikastunut niin muu maailma seuraa mahdollisesti perässä. Ja kaikkihan tiedämme että se on erittäin kommunistinen valtio. - 😎.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salaliittoteoreetikoiden mukaan panoptikonyhteiskunta on yleismaailmallinen ilmiö. Tämähän on jo arkea Kiinassa. Teollistumisen alettua maailma seurasi Britanniaa. Sillä on edelleen todella merkittävä rooli kaikessa. Nyt kun Kiina on rikastunut niin muu maailma seuraa mahdollisesti perässä. Ja kaikkihan tiedämme että se on erittäin kommunistinen valtio. - 😎.
Mikä on kommunistisen ja erittäin kommunistisen valtion ero? Mikä on pohjoismaisen hyvinvointivaltion ja erittäin pohjoismaisen hyvinvointivaltion ero?
Se ainakin on erona, että Suomi on erittäin pohjoisessa ja taantunut kokoomuksen viimeisen 25 vuoden sekoilun takia kauas hyvinvointivaltiosta.
Kokoomus ja KD pitäisi kieltää yleishaitallisina, epäisänmaallisina terroristijärjestöinä.
Persutkin ovat isänmaallisempia, vaikka ovatkin kokemattomia/osaamattomia tuuliviirejä.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on kommunistisen ja erittäin kommunistisen valtion ero? Mikä on pohjoismaisen hyvinvointivaltion ja erittäin pohjoismaisen hyvinvointivaltion ero?
Se ainakin on erona, että Suomi on erittäin pohjoisessa ja taantunut kokoomuksen viimeisen 25 vuoden sekoilun takia kauas hyvinvointivaltiosta.
Kokoomus ja KD pitäisi kieltää yleishaitallisina, epäisänmaallisina terroristijärjestöinä.
Persutkin ovat isänmaallisempia, vaikka ovatkin kokemattomia/osaamattomia tuuliviirejä.
>simiti<Maailma on globalisoitunut eli verkostoitunut. Tähän peilaten kommunismin yleistyminen on selitettävissä. Olen miettinyt superrikkaita ja päättävissä elimissä olevia ihmisiä. Joskus mietin että maailmanpolitiikka on heille kapitalistista peliä ja että massoja kontrolloidaan kommunismin voimin. - 😎.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on globalisoitunut eli verkostoitunut. Tähän peilaten kommunismin yleistyminen on selitettävissä. Olen miettinyt superrikkaita ja päättävissä elimissä olevia ihmisiä. Joskus mietin että maailmanpolitiikka on heille kapitalistista peliä ja että massoja kontrolloidaan kommunismin voimin. - 😎.
Lisäksi on massojen vakoiluun kehitetty vakoilukärpäisiä. Niitä käytetään vain kesäisin, jotta ihmisten epäilyt eivät heräisi.
Yölliseen vakoiluun on tehty infrapunanäöllä varustettuja hyttysrobotteja. Niissä on vielä kehiteltävää, koska moottori pitää sellaista ärsyttävää ääntä ja ihmispolot monesti liiskaavat ne.
Tiedätkö muuten paljonko meitä vakoillaan pelkästään pankkikortin käyttöä seuraamalla. Sen takia Sipilän hallituskin halusi käteisen pois ja kaikki asiat sähköisesti hoidettavaksi.
Nykyään oikeistokommunistihallitus tietää meistä kaiken. Meinasin paljastaa sen, niin Risto Murto järkkäsi mulle äkkiä täyden työkyvyttömyys eläkkeen eläkeVarmasta, jotta en kertoisi totuutta.
Uskotko, vai valehtelenko lisää? Tokikin se on totta, että ainakin ääsryhmä seuraa ostostottumuksiani.
Toki se ei välttämättä ole huono asia, sillä viimeksikin sain lisukkeena vaihtoehtoisia tuotteita kaupan päälle ja pyytämättä.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on globalisoitunut eli verkostoitunut. Tähän peilaten kommunismin yleistyminen on selitettävissä. Olen miettinyt superrikkaita ja päättävissä elimissä olevia ihmisiä. Joskus mietin että maailmanpolitiikka on heille kapitalistista peliä ja että massoja kontrolloidaan kommunismin voimin. - 😎.
Maailmaa ei hallita kommunismin eikä kapitalismin voimin, vaan rahan voimin.
Seuraa miten rahan liikkeitä ja miten se saa liikuttamaan itse itseään.
- Anonyymi
illalla tulee hyvä *James Bondi kun maailma ei riitä, on hauskaa hyvää hauskaakin toimintaakin, ei kovin väkivaltainen.... olen katsonut muistaakseni monia kertoja.
mutta niin kun jotain sääkuvia katson joskus... isontuu ihmiset, pitäisikö kieltää kaikki yli12" telkkaritkin kaikilta ihmisilytä- Anonyymi
Mikäs on sinun ykkös Bond-elokuvasi? Itse pidän eniten Connerysta Bondina ja toisaalta Rautahampaasta Bondin vastustajana. Ainakin Moore oli samoissa elokuvissa kuin Rautahammas. En tiedä olivatko Connery ja Rautahammas koskaan samassa elokuvassa. - 😎.
- Anonyymi
roger moore on rautahammas-jutuissa.
itse kun niin tupakoinnin lopettamista p ystyn olemaan kun jotain juttua kaupungillakin kestää kauan aikaa, olla kokonaan tupakoimatta, olelen kåyttänyt purukumiakin Nicorelle 4mg latrsapurkkaakin.. laktristan makuinen. - Anonyymi
niin no katson netistä nikotiinipurkan
https://www.nettiterveysapteekki.fi/nicotinell-lakrits-4-mg-laakepurukumi-96-lapipainopakkaus?srsltid=AfmBOoq3_iDmOyDlZmNiJsSF1hpCab_GEdRT0YTm2cdoR0v1rxZUhQFq
maku miellytti minua lakritsa- Anonyymi
Olen maistanut. Ei ollenkaan huonoa. Mutta nykyisin käytän nikotiinipusseja. Niitä ei saa kuin mintun makuisena.
Mun mielestä nikotiinipussin pitäisi maistua sikarille. Nuo purkat saavat olla muunkin makuisia, kun ovat vähän niinkuin karkkeja/oikeaa purkkaa.
>simiti<
- Anonyymi
Ettet vaan olisi se, joka on maritastakin sekaisin 😀?
Ei kai tuo ole nyt sen kummempaa, kuin vanha Kansanradio, jonne sai soittaa valituksia. - Anonyymi
Hyvä aloitus. Sitten tulee >simiti< niminen lammas pilaamaan ketjun aivottomilla jutuillaan.
Nyt olisi äärimmäisen tärkeää, että se pieni vähemmistö meitä hereillä olevia pitäisi yhtä ja löytäisivät toisensa.
Pidetään huolta omasta terveydestä. Puhtaasta ravinnosta, ulkoilusta ja riittävästä unen saannista.
Sosiaaliset yhteydet. Ole vain niiden ihmisten seurassa, jotka kunnioittavat sinua, tukevat jaksamistasi ja henkistä kasvuasi. Pysy loitolla kaikista pimeän energian tyypeistä. Jos käytät päihteitä, pyri niistä eroon. Oikea elämän energia toimii vain, kun ei ole tukoksia, mitä päihteet aiheuttavat.
Kovat ajat ovat vasta edessä päin ja vain vahvimmat selviytyvät.- Anonyymi
Pidän siitä kuinka omanlaisensa S on :). Joskus menee yli. Minulla on tällä hetkellä korkki auki 🍻. Parikymppisenä otin vastaan kaiken negan. En enää. Tämä on luultavasti normaalia ihmiselon kehitystä mikä liittyy siihen että vanhemmat ihmiset välittävät vähemmän toisten mielipiteistä kuin nuorempana. Tarkoitan sitä että he eivät välitä niin paljoa siitä mitä muut heistä ajattelevat, ja tämä on tervettä itsekkyyttä. Olen kohdannut elämässäni monenlaisia ihmisiä joista osa on ollut kuin agentteja suhteessa itseeni, eli minua vastaan. Ottavat targetikseen.
Sitä ihmettelen kuinka jotkut häiriintyneet ihmiset onnistuvat omaamaan suhteellisen laajan kaveriporukan. Kuulun heihin ketkä kuuntelevat intuitiotaan mikä myös toimii. Lisäksi näen ihmisten lävitse, todellisen luonteen ihmisen olemuksen taustalla. Ehkä osin tästä syystä sosiaaliset kontaktini ovat kovin niukat. Se ainakin on selvää että useimmiten tuntuu kuin olisin vain harvojen ihmisten kanssa samalla aaltopituudella. Huumorintajuni on räikeä eli tällä lienee osuutta asiaan. - 😎. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän siitä kuinka omanlaisensa S on :). Joskus menee yli. Minulla on tällä hetkellä korkki auki 🍻. Parikymppisenä otin vastaan kaiken negan. En enää. Tämä on luultavasti normaalia ihmiselon kehitystä mikä liittyy siihen että vanhemmat ihmiset välittävät vähemmän toisten mielipiteistä kuin nuorempana. Tarkoitan sitä että he eivät välitä niin paljoa siitä mitä muut heistä ajattelevat, ja tämä on tervettä itsekkyyttä. Olen kohdannut elämässäni monenlaisia ihmisiä joista osa on ollut kuin agentteja suhteessa itseeni, eli minua vastaan. Ottavat targetikseen.
Sitä ihmettelen kuinka jotkut häiriintyneet ihmiset onnistuvat omaamaan suhteellisen laajan kaveriporukan. Kuulun heihin ketkä kuuntelevat intuitiotaan mikä myös toimii. Lisäksi näen ihmisten lävitse, todellisen luonteen ihmisen olemuksen taustalla. Ehkä osin tästä syystä sosiaaliset kontaktini ovat kovin niukat. Se ainakin on selvää että useimmiten tuntuu kuin olisin vain harvojen ihmisten kanssa samalla aaltopituudella. Huumorintajuni on räikeä eli tällä lienee osuutta asiaan. - 😎.Tänne ei vaan sitten tule kauheasti niitä vastakkaisia mielipiteitä, mitä on vain ehkä 10% väestöstä, kun tuo yksi täyttää jutuillaan koko ketjun. En minä ainakaan jaksa käydä tällaisia ketjuja läpi. Mutta onneksi on ihmissuhteet muualla kuin täällä, en ole yksin. Ja mielestäni on ihan valoisia mainita omasta ärsyynnyksestäön, kun tietää olevansa hyvin pientä väestön osaa. Noiden simitien mukaan täällä mennään ja äärimmäisen rankkaa on välillä elää heidän ympäröimänä tässä maailmassa. Mutta saithan sanoa sen, kuinka "kehittynyt ihminen" juuri sinä olet. Ja sinähän et mikään soturi olekaan, vaan heikko juoppo. Jolle aivan sama mitä pskaa jauhaa ja keiden kanssa. Pitäkää paskapalstanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne ei vaan sitten tule kauheasti niitä vastakkaisia mielipiteitä, mitä on vain ehkä 10% väestöstä, kun tuo yksi täyttää jutuillaan koko ketjun. En minä ainakaan jaksa käydä tällaisia ketjuja läpi. Mutta onneksi on ihmissuhteet muualla kuin täällä, en ole yksin. Ja mielestäni on ihan valoisia mainita omasta ärsyynnyksestäön, kun tietää olevansa hyvin pientä väestön osaa. Noiden simitien mukaan täällä mennään ja äärimmäisen rankkaa on välillä elää heidän ympäröimänä tässä maailmassa. Mutta saithan sanoa sen, kuinka "kehittynyt ihminen" juuri sinä olet. Ja sinähän et mikään soturi olekaan, vaan heikko juoppo. Jolle aivan sama mitä pskaa jauhaa ja keiden kanssa. Pitäkää paskapalstanne.
*validia, ei valoisia
- Anonyymi
juttelin joskus jonkin tytön kanssa ensimmäiswestä Matrix-elokuvasta en ollut ehtinyt vielä teatterissa katsoa hän taisi sanoa ihan hyvä
- Anonyymi
Ensimmäinen osa on yleisesti ottaen se paras. Kaikki oli katsojille uutta, osin siksi. Ne elokuvat on nähtävä useaan otteeseen jotta tajuaa mistä niistä on kyse. Aikuisten on helpompaa tajuta sen kuin lasten. Muistan kuinka lapsena niitä katsellessani minua kiinnosti vain niiden sisältämä action. Nyt myöhemmin kiinnostavat sekä action että elokuvien sanoma. - 😎.
- Anonyymi
Mun puolesta saatte elää missä elätte,kunhan ette koskaan tahdo muille ympärillänne mitään pahaa. Se hyväntahtoisuus,ainoastaan se, palkitaan.🤷♀️
- Anonyymi
Kuinka moni meistä näillä palstoilla on munaa toivoa muille kanssa ihmisille hyvää? Ja jos niin,näkyykö se täällä? Jos näkyisi,niin ei olisi yksinäisiä/sun muita yhtään missään.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni meistä näillä palstoilla on munaa toivoa muille kanssa ihmisille hyvää? Ja jos niin,näkyykö se täällä? Jos näkyisi,niin ei olisi yksinäisiä/sun muita yhtään missään.🤷♀️
Olen päättänyt vastata vain järjellisiin kommentteihin. Rähinöinti ei ole semmoista, sillä se ei johda mihinkään. Rakentava keskustelu on ainoa mielekäs keskustelun muoto. Väittelyt ovat tilanteita joissa kukin osapuoli yrittää tuputtaa ja änkeä omia subjektiivisia mielipiteitään ja uskomalla sokeasti siihen että vastapuolen pää saataisiin käännytettyä sillä tavalla. Todellisuudessa väittelyitä ja suoranaisia riitelyjä kuvastaa kiihtyneessä tilassa olevien ihmisten mielenmaisemat, jolloin he kuulevat mitä muut sanovat mutteivät kuuntele mitä heille sanotaan. Eli tällöin "dialogi" on yhtä tyhjän kanssa. - 😎.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 541715
- 211193
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162978- 48918
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129916Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858