Ei taida olla, ei ne lähde.
Onko mitään turhempaa kun pyytää naisia treffeille?
51
494
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ei kannata edes nähdä vaivaa, ei naiset lähde treffeille.
Silti naiset toitottaa, että juu, miehen pitää olla se, joka tekee aloitteen.
Juu, sitten kun mies takee aloitteen, niin nainen vastaa kieltävästä treffikutsuun.- AnonyymiUUSI
Se että nainen kieltäytyy sinun treffikutsusta ei tarkoita että sama nainen kieltäytyisi toisen miehen kutsusta. Ehkä etsit liian tasokasta naista?
- Anonyymi
Elävä esimerkki tältä päivältä, voiko koskaan mikään mennä vikaan...vikaan...vikaan...joo kyllä voi 😁.
Nainen joka on yrittänyt matchata minua noin 10 kertaa, onnistui lopulta.
Wa puheluita reilu viikko takana, lämpimänsävyisiä 😘.
Pari päivää sitten ohiajaessa ex-tempore parkkistapaaminen, joka peruuntui oman kiireeni vuoksi, olisi sopinut hänelle.
No sitäpä juhlistettiin sopimalla uusi päivä ✨
Sovittuna päivänä tarkempaa aikaa sovittaessa ei hänelle päivä enää sopinutkaan 😄
Tiesin ja aavistin näin käyvän enkä ole vähääkään pettynyt.
Siitä voisi tietysti kehitellä jatkokeskustelua miksi tiesin näin käyvän mutta enpä taida vaivautua. Lähdenkin tästä puskan juurelle...marjoja poimimaan 😉- AnonyymiUUSI
Sinulla on prioriteetit hukassa.
- Anonyymi
On, tuota turhempaa on se jos mies on kunnollinen ja kiltti, eikä hän ole treenannut salilla itseään komeaksi alfaksi. Pitää olla myös nousujohteinen ura ja hyvät tulot sekä hieno auto.
- Anonyymi
Tuo ei pidä paikkaansa. Pidän tavallisista suomalaisista miehistä, jotka ovat iältään vähintään 60v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa. Pidän tavallisista suomalaisista miehistä, jotka ovat iältään vähintään 60v.
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen t marita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on jo nuorempi nainen.
- Anonyymi
Ennenkuin pyytää ketään treffeille pitäisi pikkuisen tietää ihmisestä.
- Anonyymi
Miksi pitäisin tietää? Jos joku nainen vaikuttaa kiinnostavalta niin voihan hänelle mennä juttelemaan. Eihän tansseissakaan tunne toista ihmistä ennen kuin pyytää häntä tanssiamaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisin tietää? Jos joku nainen vaikuttaa kiinnostavalta niin voihan hänelle mennä juttelemaan. Eihän tansseissakaan tunne toista ihmistä ennen kuin pyytää häntä tanssiamaan!
Niin juttelemaan. Mua pyydetty treffeille ihan vaan kuvan perusteella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin juttelemaan. Mua pyydetty treffeille ihan vaan kuvan perusteella.
Itsekin menin juttelemaan ihan kuvan perusteella ja kaikki unelmat toteutui. Sitten asuttiin useammassa Euroopan maassa, hienoa aikaa.
Aika jännä, kun moni sinkkukaveri sanoo nimenomaan, että miehet käyvät vain painamassa, mutta eivät pyydä tavallisille treffeille, kuten kävelylle, leffaan tms.
- AnonyymiUUSI
Leffassa ei voi jutella. Kävelyllä voi. Painaminen on hyvää liikuntaa.
Anonyymi kirjoitti:
Leffassa ei voi jutella. Kävelyllä voi. Painaminen on hyvää liikuntaa.
Niin on helkkarin hyvää, jos ei jää vain sille asteelle. Kaikki eivät kaipaa pelkkää seksisuhdetta.
- Anonyymi
Minä lähtisi treffeille iha jokaisen miehen kanssa. Kunhan vaan kysyisi. Mutta ei kukaan pyydä. Misthän sekin johtuu.
- Anonyymi
Kirjoitatko minusta, kiitos! Olet varmasti mukava ihminen!
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
- AnonyymiUUSI
Omo?
- AnonyymiUUSI
Kaverini teki itsarin kun naiset antoi aina pakit. Kieltämättä erikoinen tyyppi, mutta kiltti ja erittäin älykäs. Erittäin älykäs tarkoittaa, että oli keksijä ja sai ne toimimaan, asioita joita ei vieläkään ole ainakaan julkisesti kerrottu keskityn. Koska yritykset eivät ottaneet niitä tosissaan, hän päätyi tekemään itsarin, ja jonkin sortin kankea tyyppi naisten kanssa, ei oikein tiennyt mistä alkaisi....
Nuo tekniikat tulee seuraavan sadan vuoden aikana todellisuudeksi.
Jos Nikola Tesla sanoo mitään, tuo kaveri oli samalla tasolla.
- Anonyymi
Kyllä on. Se, kun lääkäri soittaa ja sanoo, että "sinulla on syöpä. Hyvää päivänjatkoa!"
Olin ihan, että sillai kai. Mutta tosiaan, turhempaa kuin pyytää naisia treffeille on sairastua syöpään.- AnonyymiUUSI
Mut hei, syöpää pystyy ennustamaan, naisia ei.
- Anonyymi
Jos ikäiseni vanhempi tummatukkainen mies pyytäisi treffeille niin lähtisin!
- Anonyymi
Miksi et itse ehdota treffejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse ehdota treffejä?
Siksi että se on miehen tehtävä!
- AnonyymiUUSI
Olisin vaaleatukkainen jos en olisi kalju. Käykö peruukki?
- Anonyymi
Tuohon en osaa sanoa mitään kun ei ole kukaan pyytänyt.
Minussa varmaan jotain vikaa sitten, lähestyn kyllä miestä hyvin harvoin sillä en ole helposti kiintyvää tyyppiä, joka taas johtuu varmaan siitä että vähän turhan paljon näitä ei niin mukavia kokemuksia elämässä ollut.
Sitten jos tapaan jonkun josta olen kiinnostunut, käykin että hän ei tunne minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan ja joudun taas luopumaan ajatuksesta että olisi vielä minullekin joku jonka kanssa voisin ehkä tulla onnelliseksi.- AnonyymiUUSI
Laihduta 40 kiloa niin vientiä riittää.
- Anonyymi
Höh, harmi että sulla on nyt tuollainen mielikuva. En tosin väitä vastaankaan, sillä en ole mies enkä voi asiaa miehisestä näkökulmasta ajatella. Mutta niin kauan kuin ei luovuta jonkin asian suhteen niin lopputulos voi olla jokin muukin kuin "Ei ne lähde". Kunnollisille miehille on aina kysyntää, mutta se että ei matchaa ei tarkoita etteikö mies olisi kunnollinen :) Loppupeleissä kyse on kysynnän ja tarjonnan kohtaamisesta. N33
- Anonyymi
Niin juuri, rakkaus on mätsi eli jokapäiväistä kaupankäyntiä/vaihtokauppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri, rakkaus on mätsi eli jokapäiväistä kaupankäyntiä/vaihtokauppaa.
Samasta syystä ihmettelen aina kun joku sanoo, että "pariutuminen on nuorten hommaa". Eihän ole, siis pelkästään :D Enkä ole koskaan ikinä milloinkaan kuvitellut että elämänkumppanin löytyminen olisi jotenkin helppoa. Mutta ei se iästä ole kiinni vaan miljoonasta muusta asiasta sekä tähtien asennosta (eli asioista, joihin ei edes voi itse vaikuttaa). Kun pitää sydämen ja mielen avoinna niin ihania asioita voi tapahtua koska vain :) N33
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samasta syystä ihmettelen aina kun joku sanoo, että "pariutuminen on nuorten hommaa". Eihän ole, siis pelkästään :D Enkä ole koskaan ikinä milloinkaan kuvitellut että elämänkumppanin löytyminen olisi jotenkin helppoa. Mutta ei se iästä ole kiinni vaan miljoonasta muusta asiasta sekä tähtien asennosta (eli asioista, joihin ei edes voi itse vaikuttaa). Kun pitää sydämen ja mielen avoinna niin ihania asioita voi tapahtua koska vain :) N33
köh, jonkun mielestä 33 on aika nuori vielä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asia on juuri noin. Toiset on valikoivampia kuin muut. Kyse ei ole riman asettamisesta alemmas vaan omista mielipiteistä. Itse miehenä löysin vielä paremmin koulutetun naisen hyvästä perheestä. Luottamus on se joka meitä yhdistää pitkällä aikavälillä. Nainen on nuorekas ja ja minä harmaantunut. Suomen missit ovat paperia hänen ulkomuodon suhteen. Uskomaton persoona, uskomaton kauneus. Jos olisin huono mies niin tuskin hän olisi viihtynyt kanssani tuon 30 vuotta. Hän ei ole Suomesta lähtöisin. Sen tuntee ja sen näkee. Lotossakin voi voittaa, minä voitin jo.
- Anonyymi
On ihan kamalaa, kun miehet kirjoittelee chat robotin kanssa ja luulee sen lähtevän treffeille. Mene lavatanssiharjoituksiin ja jonkin.kielen kurssille niin näet oikeita naisia. Kun tarjoat ilmaista kyytiä parin harjoituskerran jälkeen kyytiä tanssilavalle saat keskustella autossa ilman, että kumpikaan on treffeillä ja pakkoraossa ota tai jätä.
- Anonyymi
On.
Kiukutella siitä, ettei naiset ketä pyydät, lähde treffeille jossain tälläisessä foorumissa.
Se on turhempaa.- Anonyymi
Kyllähän sitä nyt vähän narista saa kunhan ei rakenna siitä uraa itselleen :)
- Anonyymi
Ei lähde, ei.
Hesarista luin jonkin aikaa sitten aiheen ympäriltä testistä tai tutkimuksesta.. lähes jokainen mies lähti vieraan kauniin naisen matkaan, kun nainen ehdotti seksiä. Juuri kukaan nainen ei lähtenyt vieraan komean miehen mukaan, kun mies ehdotti seksiä.
Naisille seksistä voi aiheutua pitkäaikaisia seuraamuksia. Täytyy olla valikoiva.
Siispä ympäriinsä roiskiminen treffipyynnöillä ei tule tuottamaan tulosta.
xLiner- Anonyymi
Iso valhe sinulta, kuten tavallista.
Näitä tutkimuksia on useita, käsittääkseni kaikki on tehty jonkin USA yliopiston kampuksella, opiskelijoille, jotka ovat opiskelijaikäisiä. Tässä tutkimuksessa on kaksi testiä eri vuosilta: 'Gender Differences in Receptivity to Sexual Offers': https://www.sciencefriday.com/wp-content/uploads/2016/04/gender-differences-in-receptivity-to-sexual-offers.pdf
Testejä suorittavia ei valittu kauneuden tai komeuden mukaan, vaan kysyjän oli esitettävä kysymyksensä sellaisille vastakkaisen sukupuolen edustajille joita piti seksuaalisesti haluttavana.
Positiiviset vastaukset, 1978 tutkimus:
Mies pyytää naista deitille: 56%
Mies pyytää naista asuntonsa: 6%
Mies pyytää naista seksiin: 0%
Nainen pyytää miestä deitille: 50%
Nainen pyytää miestä asuntoonsa: 69%
Nainen pyytää miestä seksiin: 75%
Sama tutkimus vuodelta 1982, siis vain vuosi sen jälkeen kun homojen levittämä hiv/aids tuli julkiseksi:
Positiiviset vastaukset, 1982 tutkimus:
Mies pyytää naista deitille: 50%
Mies pyytää naista asuntonsa: 0%
Nainen pyytää miestä seksiin: 69% - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä tutkimuksia on useita, käsittääkseni kaikki on tehty jonkin USA yliopiston kampuksella, opiskelijoille, jotka ovat opiskelijaikäisiä. Tässä tutkimuksessa on kaksi testiä eri vuosilta: 'Gender Differences in Receptivity to Sexual Offers': https://www.sciencefriday.com/wp-content/uploads/2016/04/gender-differences-in-receptivity-to-sexual-offers.pdf
Testejä suorittavia ei valittu kauneuden tai komeuden mukaan, vaan kysyjän oli esitettävä kysymyksensä sellaisille vastakkaisen sukupuolen edustajille joita piti seksuaalisesti haluttavana.
Sama tutkimus vuodelta 1982, siis vain vuosi sen jälkeen kun homojen levittämä hiv/aids tuli julkiseksi:
Nainen pyytää miestä seksiin: 69%maailma on muuttunut aika lailla noista ajoista, etenkin arvot ja käyttäytymismallit. En lähtisi vertailemaan tähän päivään pätkääkään.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maailma on muuttunut aika lailla noista ajoista, etenkin arvot ja käyttäytymismallit. En lähtisi vertailemaan tähän päivään pätkääkään.
-sivustaTässä on pätkä muuttuneen maaliman naistiedettä (lady scince) samasta aiheesta: https://www.researchgate.net/publication/274130223_Gender_Differences_in_Receptivity_to_Sexual_Offers_A_New_Research_Prototype
Tutkijanaiset osoittavat että tulokset hieman muuttuvat/vaihtelevat kun tutkitaan muunlaisilla reunaehdoilla, mutta samansuuntaisia silti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen pyytää miestä seksiin: 69%En minä valehtele, tuosta lukee hän:
Seksi | Totuus siitä, keiden kanssa haluamme sänkyyn
https://www.hs.fi/tiede/art-2000011324999.html
"Kun nuori heteromies kohtaa ventovieraan kauniin naisen, joka pyytää häntä luokseen lempimään, mitä mies tekee? Valtaosa miehistä lähtee naisen matkaan.
Jos heteronaisille tekee vastaavanlaisen ehdotuksen vetävän näköinen mies, melkein kaikki kieltäytyvät.
Yhdysvaltalaiset tutkijat tekivät tämän klassikoksi tulleen kokeen yliopisto-opiskelijoilla ensimmäisen kerran yli 30 vuotta sitten. Kun kokeita on sittemmin toistettu eri maissa, myös Suomessa, tulos on ollut sama. Sukupuoliero valmiudessa seksiin viehättävän ventovieraan kanssa on todella suuri."
xLiner - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä valehtele, tuosta lukee hän:
Seksi | Totuus siitä, keiden kanssa haluamme sänkyyn
https://www.hs.fi/tiede/art-2000011324999.html
"Kun nuori heteromies kohtaa ventovieraan kauniin naisen, joka pyytää häntä luokseen lempimään, mitä mies tekee? Valtaosa miehistä lähtee naisen matkaan.
Jos heteronaisille tekee vastaavanlaisen ehdotuksen vetävän näköinen mies, melkein kaikki kieltäytyvät.
Yhdysvaltalaiset tutkijat tekivät tämän klassikoksi tulleen kokeen yliopisto-opiskelijoilla ensimmäisen kerran yli 30 vuotta sitten. Kun kokeita on sittemmin toistettu eri maissa, myös Suomessa, tulos on ollut sama. Sukupuoliero valmiudessa seksiin viehättävän ventovieraan kanssa on todella suuri."
xLinerLauseen "Valtaosa miehistä lähtee naisen matkaan" valehtelit muotoon "lähes jokainen mies lähti vieraan kauniin naisen matkaan". 75% on valtaosa, mutta ei ole lähes jokainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lauseen "Valtaosa miehistä lähtee naisen matkaan" valehtelit muotoon "lähes jokainen mies lähti vieraan kauniin naisen matkaan". 75% on valtaosa, mutta ei ole lähes jokainen.
Sinä valehtelet. Hesarin tutkimukset olivat ~ 30 vuotta vanhoja ja siitä nuorempia. Sun prosenttisi ovat jostain 50 vuoden takaa.
🐒💨
xLiner - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen pyytää miestä seksiin: 69%Nyt #metoo aikakaudella miehet luultavasti eivät ole lainkaan poimittavissa treffille naisen kotiin eikä hetekalle.
- Anonyymi
Kun on ultimaattinen antisosiaalinen sigma, niin voi ulkoistaa itsensä sosiaalisista peleistä. Sitähän pariutuminen on, soidinmenoja sekä sosiaalista peliä. Ehkä se on juurtunut genetiikkaamme ja olemme sen vankeja. Sen kuitenkin tiedän että semmoinen ei sovi mulle. Miksi nähdä vaivaa kun tietää jo etukäteen että mistään ei tulisi mitään?
- Anonyymi
Jos näet jonkin ryhmän tyttäjö niin he uskaltavat helpommin jutella.
Varsinkin jos ulkomuotosi matkii muumilaakson haisulia tai mörköä. - Anonyymi
Ei se turhaa ole. Kysyin naista treffeille todella pitkästä aikaa ja olo helpotti, eikä nyt tarvitse enää säästellä itseäni hänelle. Katsotaan tosin tuleeko kysyttyä ketään muuta enää tänä vuonna.
- AnonyymiUUSI
On vaikea uskoa vaikka uskoo amen...
- AnonyymiUUSI
...........
- AnonyymiUUSI
Naisille kanssa pitää ensin puhella livenä ja/tai soitella/kirjoitella, vasta sitten pyytää treffeille.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Itse pyysin, kesti jonkin aikaa että aikataulut sopi yhteen. Tavattiin muutama kerta, jatkettiin keskustelua. Siitä se sitten eteni. Kyseessä ei tietenkään ole suomalainen nainen. Sellaiseen en kajoaisi enää ikinä. Ehkä hyviä suomalaisia naisia on olemassa, mutta ei minulle. Eikä ole enää tarvettakaan. Onnea heille jotka sellaisen ovat löytäneet. Ne on harvassa hyville miehille.
Nyt asumme PK seudulla merenrantatalossa ja kaikki on kohdallaan. Näin ei olisi tapahtunut jos olisin valinnut sen vantaalaisten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858