Vapaan kasvatkusen mopopaviaani

Anonyymi-ap

15

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat itse olla yhteiskuntakelvoton. Ei poliisi voi alkaa ammuskelemaan viattomia mopopoikia.

• Anonyymi

No ei tietenkään. Eihän poliisi ole ampunut aloittajaakaan vaikka hän selvästi on yhteiskuntakelvoton jo aloituksensa perusteella.

• Anonyymi

Mopopojat on kaukana viattomista, olisi voinut edes halvaantua kaatuessaan, niin olis yks idiootti pois liikenteestä

• Anonyymi

Kunnolla selkään vain ,niin kyllä muistaa. Tämä nykyajan kasvatus on perseestä lapset hyppii vanhempien silmille, ei mitään auktoriteettia ole enää missään.

• Anonyymi

Niinpä, ennen sais tuntemattoman lapsenkin viedä korvasta kiinni pitäen kotia ja kerrottiin mitä oli tehnyt,kun löytyi tekemästä tyhmyyksiään nykyään ei saa näitä pentuja edes vilkaista, ilman että ovat jo haastavassa oikeuteen ja äidit ja isät puolustelee enkeleitään. Pitäs jo loppua tämä pojat on poikia pelleily puolustelu. Tosiasia on, että pojat on idiootteja, ellei kotona osata kasvattaa oikein.no on niitä tyttö kaahareitakin tietysti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ennen sais tuntemattoman lapsenkin viedä korvasta kiinni pitäen kotia ja kerrottiin mitä oli tehnyt,kun löytyi tekemästä tyhmyyksiään nykyään ei saa näitä pentuja edes vilkaista, ilman että ovat jo haastavassa oikeuteen ja äidit ja isät puolustelee enkeleitään. Pitäs jo loppua tämä pojat on poikia pelleily puolustelu. Tosiasia on, että pojat on idiootteja, ellei kotona osata kasvattaa oikein.no on niitä tyttö kaahareitakin tietysti.

Voihan se olla, että tuotakin lasta hakataan jo kotona ja siksi oireilee tuohon malliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan se olla, että tuotakin lasta hakataan jo kotona ja siksi oireilee tuohon malliin.

Itse olin samanikäinen kuin jutun mopopoika, kun vedin omaa isääni kerran turpaan. Loppui vuosikausien pieksäminen siihen, kun tuli sairaalareissu sille.

• Anonyymi

mulle just yritti nuorisonarkomaani värillinen käydä kinppuun piti heilutella moraa

• Anonyymi

Hyvä ettei käynyt kimppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ettei käynyt kimppuun.

POJASTA POLVI PARANEE. Vanha totuus ei ole miksikään muuttunut. Yhtä hölmöjä olisivat vanhemmatkin olleet mutta kun ei ollut mopoja tai jos oli, niin ei osattu virittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

POJASTA POLVI PARANEE. Vanha totuus ei ole miksikään muuttunut. Yhtä hölmöjä olisivat vanhemmatkin olleet mutta kun ei ollut mopoja tai jos oli, niin ei osattu virittää.

Joo tiukkaa teki seitkytluvulla saada pappatunturi kulkeen yli 60. Kyllä nykyään pojat on paljon etevämpiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tiukkaa teki seitkytluvulla saada pappatunturi kulkeen yli 60. Kyllä nykyään pojat on paljon etevämpiä.

Etevämpiä hajottamaan.
        Vanhemmat saa painaa niska limassa hommia jotta vesselille saadaan kallis menopeli viritettäväksi ja hajotettavaksi.
        Eikä siitä vietetystä paskasta enää kukaan maksa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Supersportti kulki kyllä kevyesti 70.

• Anonyymi

Onko ollut Torniolainen poika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3445
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      105
      1756
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      247
      1455
    4. 74
      1356
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      65
      1243
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1099
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      937
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      883
    Aihe