Vegaaniksi ilmoittautuvat ihmettelevät miksi heihin suhtaudutaan usein niin torjuvasti.
Kasvisruoka on hyvää. Mutta se ei vegaanille riitä. Hän vaatii täydellistä puhdasoppisuutta. Ja vielä vaatii itselleen uskonsa mukaista erityiskohtelua ja saarnaa oppiaan muille aina kun siihen on tilaisuus.
Vegaaniksi tunnustautuva puhuu usein kanssaihmisistään halveksivasti. Maalittaa ne ihmiset, jotka syövät kuten ihmiset ovat syöneet miljoonia vuosia, raadonsyöjiksi. Hän nousee alustalle ja tuomitsee muut.
Vegaanit ovat uskonlahko. ruokailun Jehovan todistajat. Ei riitä, että haluaa syödä paljon kasviksia. Pitää tehdä vegaaninen uskontunnus tai ei pääse kasvistaivaaseen.
Vegaanin Todistajat
9
355
Vastaukset
- Anonyymi
Minullakin on tosi paha mieli
- Anonyymi
Makkaravoileipä voisi helpottaa.
- Anonyymi
Kyllä naurattaa kun vegaanista ruokaa markkinoidaan terveellisyyden nimissä, kun se on ideologia. Kasvispainotteinen ruokavalio ok
- Anonyymi
Voisi sanoa, että uskonto. Opit eivät pohjaudu järkeen, pitää vain uskoa oikein.
- Anonyymi
Mulla kamu oli pari kuukautta vegaani. Nyt syö lihaa niin että rasva suunpielistä valuu. Mut huvitti kun juteltiin hänen kanssaan maidosta. Totesi vaan että en juo eritteitä. Heh. Mä oon valmis nostamaan kasvisten määrää mut en lihasta luovu. No Hell..
Tv TimmyH - Anonyymi
Ja aina muistaa mainita siitä,joka aterialla!
- Anonyymi
Löytyy Kanadalainen tutkimus jossa punainen liha parantaa terveyttä,ongelma on vain keinotekoiset lisäaineet.
- Anonyymi00008
Veganismi ei ole ruokavalio. Se on elämäntapa missä ei haluta kiduttaa ja tappaa tuntevia, eläviä olentoja.
Muissa elämäntavoissa kiduttaminen ja tappaminen on sallittua.
Kyllähän kiduttamisen ja tappamisen tukemisesta tulee helposti huono mieli ja tekee mieli tulla tänne sönköttää jotakin höpö höpö uskonnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724144Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963567Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363289- 502795
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182299- 382150
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222012- 201534
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121480Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321476