Vegaanin Todistajat

Anonyymi-ap

Vegaaniksi ilmoittautuvat ihmettelevät miksi heihin suhtaudutaan usein niin torjuvasti.

Kasvisruoka on hyvää. Mutta se ei vegaanille riitä. Hän vaatii täydellistä puhdasoppisuutta. Ja vielä vaatii itselleen uskonsa mukaista erityiskohtelua ja saarnaa oppiaan muille aina kun siihen on tilaisuus.

Vegaaniksi tunnustautuva puhuu usein kanssaihmisistään halveksivasti. Maalittaa ne ihmiset, jotka syövät kuten ihmiset ovat syöneet miljoonia vuosia, raadonsyöjiksi. Hän nousee alustalle ja tuomitsee muut.

Vegaanit ovat uskonlahko. ruokailun Jehovan todistajat. Ei riitä, että haluaa syödä paljon kasviksia. Pitää tehdä vegaaninen uskontunnus tai ei pääse kasvistaivaaseen.

8

339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minullakin on tosi paha mieli

• Anonyymi

Makkaravoileipä voisi helpottaa.

• Anonyymi

Kyllä naurattaa kun vegaanista ruokaa markkinoidaan terveellisyyden nimissä, kun se on ideologia. Kasvispainotteinen ruokavalio ok

• Anonyymi

Voisi sanoa, että uskonto. Opit eivät pohjaudu järkeen, pitää vain uskoa oikein.

• Anonyymi

Mulla kamu oli pari kuukautta vegaani. Nyt syö lihaa niin että rasva suunpielistä valuu. Mut huvitti kun juteltiin hänen kanssaan maidosta. Totesi vaan että en juo eritteitä. Heh. Mä oon valmis nostamaan kasvisten määrää mut en lihasta luovu. No Hell..

Tv TimmyH

• Anonyymi

Ja aina muistaa mainita siitä,joka aterialla!

• Anonyymi

Löytyy Kanadalainen tutkimus jossa punainen liha parantaa terveyttä,ongelma on vain keinotekoiset lisäaineet.

• Anonyymi00008

Veganismi ei ole ruokavalio. Se on elämäntapa missä ei haluta kiduttaa ja tappaa tuntevia, eläviä olentoja.

Muissa elämäntavoissa kiduttaminen ja tappaminen on sallittua.

Kyllähän kiduttamisen ja tappamisen tukemisesta tulee helposti huono mieli ja tekee mieli tulla tänne sönköttää jotakin höpö höpö uskonnoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe