Palstan naisten ihannemies: Teuvo Hakkarainen. Kilpailu hänestä on kovaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/463487e6-57f2-491e-a1bd-090994696d9e
Keksin kuka on
20
222
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tuntuu olevan. Näitä lisää eduskuntaan.
- Anonyymi
Eihän sevälttämättä tyhmin ole, joka ehdolle asettuu, kerää siinä sievoisen tulopotin ja veropetokset päälle, mutta ne äänestäjät, jotka Viitasaarella ovat käyttäneet äänioikeuttaan…Miten ihmeessä on mahdollista valita toistamiseen Viitasaaren oma poika asioista päättämään 🫣
- Anonyymi
Kuuma hunksi on.
- Sheena - Anonyymi
Teuvo saa sukat pyörimään jalassa <3
- Anonyymi
Panu Rajala taas ei kelpaa kenellekkään enään. Parhaat nuoruusvuodet ovat takana ja alkoi rapistyminen.
- Anonyymi
Millä perustellet tuon neronleimauksen?
- Anonyymi
Ikivanha, huonokäytöksinen juoppo ... no juu ei.
- Anonyymi
Ei mulla ole ihannemiestä. Ihanne ihminen on ja sekin perustuu suht samankaltaiseen arvomaailmaan. Ei nyt prikulleen toki, mutta helpompi elää yhteuselämää, jos ja kun arvomaailmat kohtaa, eikä mene ihan erilaisesti.
Mutta ei ole ulkonäöllisesti ihannetta. On ihan okei, miellyttäviä, miellytävempiä ja vielä miellyttävempiä. Muttei ihannetta, kuin luonteen suhteen.
Jasu- Anonyymi
Kumpi on kuumempi, Nosse vai Teuvo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on kuumempi, Nosse vai Teuvo?
No omani tietysti. En kai mä muuten olisi ollut näin kauan sen kanssa? Ei mua kiinnosta muut miehet. Ne on lakannu olemasta olemassa mulle tämän suhteen aikana.
Ei mua kyllä kiinnosta naisetkaan. Mutta heissä vielä kiinnitän huomiota välillä viehättävään olemukseen ja ulkomuotoon. Miehissä en huomaa mitään muuta kuin aa, mies. Käyttäytyy jees, ei käyttäydy jees. Siinä se miesten koko kiinnostavuus.
Kai sen kuuluukin sammua ja loppua joskus, viehättymisen?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No omani tietysti. En kai mä muuten olisi ollut näin kauan sen kanssa? Ei mua kiinnosta muut miehet. Ne on lakannu olemasta olemassa mulle tämän suhteen aikana.
Ei mua kyllä kiinnosta naisetkaan. Mutta heissä vielä kiinnitän huomiota välillä viehättävään olemukseen ja ulkomuotoon. Miehissä en huomaa mitään muuta kuin aa, mies. Käyttäytyy jees, ei käyttäydy jees. Siinä se miesten koko kiinnostavuus.
Kai sen kuuluukin sammua ja loppua joskus, viehättymisen?
JasuToki nään kivan näköiset ihmiset, osa minunkin makuuni ja osan vaan ymmärrän olevan sitä prototyyppiä mitä "kuuluisi" pitää komeana/kauniina yleisen ihanne kaavan mukaan. He nyt ei taas vaan ole mun silmään kiinnostavia, vaikka olisikin takaraivotajunnassani niitä "the prototypejä" mitkä on opetettu ihmisille mediassa hyväksytyiksi ihnateiksi.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki nään kivan näköiset ihmiset, osa minunkin makuuni ja osan vaan ymmärrän olevan sitä prototyyppiä mitä "kuuluisi" pitää komeana/kauniina yleisen ihanne kaavan mukaan. He nyt ei taas vaan ole mun silmään kiinnostavia, vaikka olisikin takaraivotajunnassani niitä "the prototypejä" mitkä on opetettu ihmisille mediassa hyväksytyiksi ihnateiksi.
JasuMutta aniharvoin kukaan ihminen sykähdyttää minua enää, sillee wau onpa makee. Ihmisiä ne kaikki vaan on. Sitten kyllä jos juttelen jonkun ihmisen kanssa ja hän on varsin mukava ja juttelu sujuu. Niin ilahdun ja tulee energinen olo, olipa ihanan mukava ihminen. Silloin juttelu ilahduttaa ja jää kiva fiilis siitä. Vielä on kivojakin ihmisiä ajatuksin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aniharvoin kukaan ihminen sykähdyttää minua enää, sillee wau onpa makee. Ihmisiä ne kaikki vaan on. Sitten kyllä jos juttelen jonkun ihmisen kanssa ja hän on varsin mukava ja juttelu sujuu. Niin ilahdun ja tulee energinen olo, olipa ihanan mukava ihminen. Silloin juttelu ilahduttaa ja jää kiva fiilis siitä. Vielä on kivojakin ihmisiä ajatuksin.
JasuJa siinä ei vaikuta yhtään mikään ulkonäkö tai ikä tai tittelit, vain se miten meidän kemiat kohtaa ja tulee hyvä fiilis ihmisestä. Ne on aina kivoja kohtaamisia. Silleen ihmisistä tulee sitten välillä kavereitakin. Jopa ystäviä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä ei vaikuta yhtään mikään ulkonäkö tai ikä tai tittelit, vain se miten meidän kemiat kohtaa ja tulee hyvä fiilis ihmisestä. Ne on aina kivoja kohtaamisia. Silleen ihmisistä tulee sitten välillä kavereitakin. Jopa ystäviä.
JasuToki toisinaan törmää myös koppaviin äksyihin ihmisiin, joiden koko olemus on kuin paskan niellyt. Usein naisia mutta miehiäkin kyllä toisinaan. Silloin tulee se olo taas, että vittu mitä pöljiä leipä elättää. Nenäkkäitä noita-akkoja ja ukkoja. Niitä on netissäkin toisinaan liikaa ja ärsyttää. 😅
Niistä haistaa jo kaukaa ynseän olemuksen vaikka miten nätisti yrittää sanojaan sokeroida.
Jasu
- Anonyymi
Pitää olla aika yksinkertainen, joka tuontyyppisen matkaan lähtee.
- Anonyymi
Keksit vääränä päivänä, keksintöäsi ei hyväksytä.
Tänään olisi pitänyt keksiä koska on KEKSIVIIKKO, tänään saa syödä keksejäja tehdä keksintöjä. - Anonyymi
Lähetän Teukalle rakkauskirjeen.
Vilma - Anonyymi
Kaikki naiset haluavat murhamiehen https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011451936.html
- Anonyymi
Miksi kirjoittaa itse joku rakkauskirje anna sähköbotin, vaikka ChatGPT:n tehdä, allekirjoitat vain.... "Make love letter for sending to an older man."
Muutenkaan ei ihmisen ole järkeä tehdä mitään minkä tietokone pystyy tekemään puolestaan. - Anonyymi
Eikö Teukka ole rasisti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360