Tunnettu skeittaaja ja tubettaja Aapo Olervo on matkalla Kemiin. Silmät auki, saatte törmätä elävään legendaan.
https://m.youtube.com/watch?v=OkxGRgytaBI
Tubettaja Aapo Olervo Kemissä
17
886
Vastaukset 17
- Anonyymi
Aapo on hyvä mies. Se on kumma, että toisten harrastukset menee kovasti tunteisiin?
- Anonyymi00007
Ylilaudalla menee kaikki tunteisiin kun ei vielä ymmärretä maailmaa
- Anonyymi00002
Yliksen Teppo langat on todella säälittäviä.
Kannattaa löytää terveempiä harrastuksia 👻👻👻 - Anonyymi00003
EVVK!
- Anonyymi00004
Masennus on tehnyt pahaa jälkeä Aapolle ja nyt vielä skitsofrenia päälle 😥😥
Toivotaan että Thaimaan reissu auttaa Aapoa voimaan paremmin 🥰🥰🥰 - Anonyymi00005
Joko lähti kemistä,elokuussakin kävi.
- Anonyymi00009
Onko kielletty laudan säännöissä voi voi tappakaa ittenne 🪓🪓🪓🪓🪓🪓
- Anonyymi00010
Whatsoever lauseen lopussa tarkoittaa aapon tapauksessa kyllä ihan sama, mutta egkä teidän ei anneta ymmärtää
- Anonyymi00011
Toivon isosti paranemisia jos whatsoeverin so siellä keskellä rassaa noin uskomattomasti 😂😂
- Anonyymi00012
Söpöä kuinka paska itseluottamus yliksen pojillla on ja jatkuvan muille vittuilun
- Anonyymi00013
Joka toista vammaiseksi haukkuu, on sitä itse ja isosti
- Anonyymi00014
Nyymit yliksellä ei ymmärrä ettei jokainen video voi viihdyttää heidän dopamiiinitäytteisiä aivojaan. Mutta se on kuulkaas lapset ihan normaalia että joskus tuotanto on vähän rauhallisempaa
- Anonyymi00015
Aika jännä kuinka paljon ylilaudan poikia kiinnostaa muiden miesten pippelit.
Ei siinä mitään se on ihan ok olla homo - Anonyymi00016
Hieno itseluottamus moenlla kun pitää hidettää kommentoija jos omat ei riitä vastaamiseen 😂😂😂
- Anonyymi00017
Sarkasmi on säälittävää aikuinen ihminen puhuu ilman mitään tuollaista piilovittuilua
- Anonyymi00018
Niilo on paras 🥰🥰🥰🥰👻👻🤸♂️🤸♂️🤸♂️
- Anonyymi00019
MIKS NAISET EI HALUU MUN KANS TREFFEILLE VAIKKA MÄ OON KOMEEE!!
T. AAPO 10 V.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711066
- 63864
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko78623- 62599
- 28575
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569