Kohokohtia

Anonyymi-ap

Mitä teillä on ollut kesän kohokohtia?

68

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäin työttömäksi.

• Pirpanan tapaamiset nyt ainakin

• Sinä olet minun elämäni kohokohta.. kohoaminen ajatuksen voimalla.. :)

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Sinä olet minun elämäni kohokohta.. kohoaminen ajatuksen voimalla.. :)

Mukavaa kuultavaa kultaseni. Ajatuksessa on voimaa :D

• Anonyymi

Unettomat yöt, tekemättömät työt

• Anonyymi

Rakkaani rakastelu

• Anonyymi

Ihana tyttö 🤗 kainalossa.

.

• Anonyymi

Reservistä eroaminen💕

• Anonyymi

äitini kuivakakkapussin vieminen kuoppaan johon niitä haudartaan
      mökillä

• Anonyymi

vässykälle äiti on tärkein, koska naiset ei ole kiinnostuneita mammelonpojasta.

• Anonyymi

Tjaa. Usko tai älä, mutta hieno ukonilma. Siinä on voimaa.💪
      Muutoin olen jo nähnyt ja kokenut kaiken, mutta ukkoinen sykähdyttää aina.

>simiti<

• Anonyymi

ei taida olla ollenkaan, ainakaan äitini puolelta äiotini on kuin luciferin vaimo ahne kuin mikä, isä taas on eri.

mutta kun olin lääkärillä niin jännä testi, että jos alkoholin liikakäyttö: silmätkiinni ja pidä kumpaakin käteä täysin suorassa, ei saa yhtään vapista, niin no ei vapise, eli siis sellainen sähköinen neurologinen vika ranteessa kai niin..

• Anonyymi

Terve äitisuhde miehellä indikoi onnellista yhteiseloa👍

• Anonyymi

Kun saan yksin lenkkeillä, se on aina kohokohta minulle!

• Anonyymi

Tyttäreni tuleminen takaisin kesälomareissultaan, ja sen jälkeinen kaksi viikkoa kahdenkeskeistä isä tytär aikaa äidin ollessa töissä.

AV

• Anonyymi

Pitkä kesäloma.

• Tietenkin ne lämpimät ilmat. Ja käynti ruotsissa SAAB museossa. Ruotsi ja Saabi kun kuuluu erottamattomasti yhteen.

Hienosti lämpimät säät osu mun lomalle, tosin yks viikko menetettiin kun olin ruotsissa, mutta eihän aina voi voittaa.

• Anonyymi

Ei tule nyt mitään erityistä mieleeni. Kohokihta oli kun perheeseen muutti ekat rotat. Kolme maailman ihaninta ja herttaisinta herrasmies rottapoikaa. Voi miten rakkaita. 🥰❤️❤️❤️
      Miksen ikinä aiemmin älynnyt ottaa rottia, ovat ihania olentija. Ei voi olla rakastamatta jollei sydän ole kiveä.

Jasu

• No niin.. nyt tuli sitten kai todistetuksi että mun sydän on kiveä. Ehkäpä jopa graniittia..

Rotta on saastaisin ja agressiivisin jyrsijä mitä tiedän. Kaveri kusetti mua hoitamaan kolmea rottaansa lomamatkan ajaksi.. vittulainen niitä olikin yhdeksän ja eip tullut hakemaan takas.. pidin niitä 8 kk ja sit en voinut pitää niitä enempää.

Hyväksyn täysin mieluummin kivisydämen kuin yhtäkään rottaa..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No niin.. nyt tuli sitten kai todistetuksi että mun sydän on kiveä. Ehkäpä jopa graniittia..

Rotta on saastaisin ja agressiivisin jyrsijä mitä tiedän. Kaveri kusetti mua hoitamaan kolmea rottaansa lomamatkan ajaksi.. vittulainen niitä olikin yhdeksän ja eip tullut hakemaan takas.. pidin niitä 8 kk ja sit en voinut pitää niitä enempää.

Ai, mä taas pidän rottaa varsin empaattisena ja siistinä eläimenä. Kesyrottaa kun villirottia ei ole. Nämä tulee aina ovelle hampaat kahisten ja nuolee ja kirputtaa kädet. Pojat tulee ihan silmiä boglaten köllöttämään kädelle. ❤️

Ehkä et ole vaan päästänyt rottia lähellesi? Ennakkoasenne ehkä on yök?

Jasu

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No niin.. nyt tuli sitten kai todistetuksi että mun sydän on kiveä. Ehkäpä jopa graniittia..

Voi sinua. Kyllä monet ihmiset ovat pahempia, kuin rotat.
        Minäkin tahallani manipuloin ihmisiä ja rotat eivät tee sellaista. Elämäsi pilalle mennyt ei sinun alhainen psk ole rottien vika.

Vaikka luulet olevasi hyvä työssäsi, niin sun pomokin nauraa sulle. Sä olet vain säälistä töissä lentskariasemalla ja kaikki nauraa sulle.

Tiedän sen ihan kokemuksesta. Joten myönnä jo vammaisuutesi ja yritä eläkkeelle. Mitään kultaista kruunua et saa, vaikka kuolisit töihisi.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, mä taas pidän rottaa varsin empaattisena ja siistinä eläimenä. Kesyrottaa kun villirottia ei ole. Nämä tulee aina ovelle hampaat kahisten ja nuolee ja kirputtaa kädet. Pojat tulee ihan silmiä boglaten köllöttämään kädelle. ❤️

Jasu

Ja mulla on 11 rottaa jo. 😄

Voisin ottaa enemmänkin jollei olisi jo muita nakertajia monta muutakin.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

No kai mun täytyy myöntää, että ennakkoasenne oli yök. Ja kun ne ei ollut mun lemmikkejäni vaan hoidokkeja. Aloin odottamaan poitsua ja ne rotat vaan yökötti mua. Siis ihan fyysisesti ällötti.

Hyvä jos sulla on "kilttejä" rottia, mutta nuo minun hoidokkini olivat äkäisiä ja purivat minua. En pystynyt edes kunnolla hoitamaan niitä kun aiheuttivat suoranaista pahoinvointia.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua. Kyllä monet ihmiset ovat pahempia, kuin rotat.
        Minäkin tahallani manipuloin ihmisiä ja rotat eivät tee sellaista. Elämäsi pilalle mennyt ei sinun alhainen psk ole rottien vika.

Vaikka luulet olevasi hyvä työssäsi, niin sun pomokin nauraa sulle. Sä olet vain säälistä töissä lentskariasemalla ja kaikki nauraa sulle.

Tiedän sen ihan kokemuksesta. Joten myönnä jo vammaisuutesi ja yritä eläkkeelle. Mitään kultaista kruunua et saa, vaikka kuolisit töihisi.

>simiti<

Höpsis.. eihän ne täysin toimintakykyistä eläkkeelle päästä.

Ja onhan se tosiasia, että selkäni takana nauravat. Mut jonkun pitää ne duunitkin tehdä jotta saavat nauraa. Hullu se töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No kai mun täytyy myöntää, että ennakkoasenne oli yök. Ja kun ne ei ollut mun lemmikkejäni vaan hoidokkeja. Aloin odottamaan poitsua ja ne rotat vaan yökötti mua. Siis ihan fyysisesti ällötti.

Hyvä jos sulla on "kilttejä" rottia, mutta nuo minun hoidokkini olivat äkäisiä ja purivat minua. En pystynyt edes kunnolla hoitamaan niitä kun aiheuttivat suoranaista pahoinvointia.

Voi, ikävä kokemus. 😑
        On niissäkin äksyjä tapauksia, mutta oletan kyseessä olleen vai se, että sinä olit niille vieras, koti oli vieras jos olivat sun luona? Siinä oli rotille sulateltavaa. Rotta on silleen herkkä eläin, että leimautuu omaan ihmiseen ja paikkaankin, sitten muutokset aiheuttaa stressiä ja käytös sen mukaan.

Nää on kyllä kaikki persoonia, yksi puri alkuun mutta annoin tulla omaan tahtiin lähelleni ja nyt ei yritä yhtään purra. On ekana sylissä. Naaras.

Pojat on ollut vauvasta kuten nuo 3 tyttöäkin, 5 oli aikuisia ja aikuisille se sopeutuminen oli vaikeempaa. Juniorit ollu heti sylivauvoja ja ystävällisiä. Ei ikinä mitään äksyä käytöstä.

Nyt kaikki aremmatkin aikuiset on heti tunkemassa syliin kun häkin oven avaan. Ja välillä notkuu 5 isoa rottaa niskassa, paidan alla ja päällä.

Pojat on fyysisesti 600-800grammaisia kukin. Voisi purra pahasti jis olisi yhtään kiukkuisua. Mutta pojat on lempeempiä kun tytöt, ihan lutusia sylimiehiä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, ikävä kokemus. 😑
        On niissäkin äksyjä tapauksia, mutta oletan kyseessä olleen vai se, että sinä olit niille vieras, koti oli vieras jos olivat sun luona? Siinä oli rotille sulateltavaa. Rotta on silleen herkkä eläin, että leimautuu omaan ihmiseen ja paikkaankin, sitten muutokset aiheuttaa stressiä ja käytös sen mukaan.

Nää on kyllä kaikki persoonia, yksi puri alkuun mutta annoin tulla omaan tahtiin lähelleni ja nyt ei yritä yhtään purra. On ekana sylissä. Naaras.

Pojat on ollut vauvasta kuten nuo 3 tyttöäkin, 5 oli aikuisia ja aikuisille se sopeutuminen oli vaikeempaa. Juniorit ollu heti sylivauvoja ja ystävällisiä. Ei ikinä mitään äksyä käytöstä.

Nyt kaikki aremmatkin aikuiset on heti tunkemassa syliin kun häkin oven avaan. Ja välillä notkuu 5 isoa rottaa niskassa, paidan alla ja päällä.

Pojat on fyysisesti 600-800grammaisia kukin. Voisi purra pahasti jis olisi yhtään kiukkuisua. Mutta pojat on lempeempiä kun tytöt, ihan lutusia sylimiehiä.

Jasu

Naaraat kylöä äksyilee toisilleen, siinä missä pojat ottaa lungisti ja köllöttelee ja kirputtelee toisiaan. 😅

Naaraat on vilkkaampia ja eri meno kun uroksilla. Temperamentikkaampia mitä pojat, ainakin mulla. Pojat nyt ei tee pahaa kärpäsellekkään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naaraat kylöä äksyilee toisilleen, siinä missä pojat ottaa lungisti ja köllöttelee ja kirputtelee toisiaan. 😅

Naaraat on vilkkaampia ja eri meno kun uroksilla. Temperamentikkaampia mitä pojat, ainakin mulla. Pojat nyt ei tee pahaa kärpäsellekkään.

Jasu

Äksyjen eläinten kanssa ainoa lempeä tapa saada ne luottamaan ja rauhoittumaan on kunnioittaa eläimen ehtoja. Jos vaan puskee päälle tai näyttää pelon, vihan ne on vielä hankalempia. Koska ne haistaa meistä "asenteen".

Kun antaa eläimen edetä omaan tahtiin, itse on aina yhtä johdonmukainen ja lempeä, ei pakota, ei ahdistele eläin kyllä aikanaan tulee luokse ja luottaa. Voi myös palkita ruoalla ja silittää hellästi, kun rohkenee eläin kosketettavaksi eikä enää uhoa vaikka on valpas. Olen saanu aina kaikki räyhät eläin kun eläin niin kaveriksi. Kunnioituksella.

Toimii. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äksyjen eläinten kanssa ainoa lempeä tapa saada ne luottamaan ja rauhoittumaan on kunnioittaa eläimen ehtoja. Jos vaan puskee päälle tai näyttää pelon, vihan ne on vielä hankalempia. Koska ne haistaa meistä "asenteen".

Kun antaa eläimen edetä omaan tahtiin, itse on aina yhtä johdonmukainen ja lempeä, ei pakota, ei ahdistele eläin kyllä aikanaan tulee luokse ja luottaa. Voi myös palkita ruoalla ja silittää hellästi, kun rohkenee eläin kosketettavaksi eikä enää uhoa vaikka on valpas. Olen saanu aina kaikki räyhät eläin kun eläin niin kaveriksi. Kunnioituksella.

Toimii. 🙂

Jasu

Eläintä täytyy toki malttaa lukea ja "kuunnella", millä olemuksella sinuun suhtautuu. Ja muokata oma käytös sen mukaan, että rohkaisee eikä järkytä.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Juu.. varmasti sillä oli vaikutusta, että omistaja hylkäsi ja joutuivat hoitoon jossa niistä ei edes tykätty. Lupasin hoitaa niitä kuukauden.. puolen vuoden jälkeen halusin niistä vain eroon.

En ole rottaihminen, tai edes lemmikki-ihminen. Olen päätynyt siihen, etten ota lemmikkejä, sillä en pysty takaamaan niille hyvää elämää. Tai sitoutumaan niiden hoitoon. Ei siis kandee ollenkaan.

Ja vastenmielisyyteni rottia kohtaan on niin syvään juurtuneena, ettei mikään muuta sitä. Ei vaan ole mun juttuni.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. varmasti sillä oli vaikutusta, että omistaja hylkäsi ja joutuivat hoitoon jossa niistä ei edes tykätty. Lupasin hoitaa niitä kuukauden.. puolen vuoden jälkeen halusin niistä vain eroon.

En ole rottaihminen, tai edes lemmikki-ihminen. Olen päätynyt siihen, etten ota lemmikkejä, sillä en pysty takaamaan niille hyvää elämää. Tai sitoutumaan niiden hoitoon. Ei siis kandee ollenkaan.

Ja vastenmielisyyteni rottia kohtaan on niin syvään juurtuneena, ettei mikään muuta sitä. Ei vaan ole mun juttuni.

Heh, eihän ne kaikkien juttu ole. Mulla taas tuppaa olemaan ihmisien kanssa niin kun sulla rottien kanssa. Ei nyt ihan niin ehdoton ole mun ihmisiin suhtautuminen, mutta kyllä mä paremmin juttuun tulen eläimien kun ihmisien kanssa. Eläimiä on helpompi lukea ja niihin suhtautua, kun eivät ole niin kompleksisia mitä me ihmiset ollaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, eihän ne kaikkien juttu ole. Mulla taas tuppaa olemaan ihmisien kanssa niin kun sulla rottien kanssa. Ei nyt ihan niin ehdoton ole mun ihmisiin suhtautuminen, mutta kyllä mä paremmin juttuun tulen eläimien kun ihmisien kanssa. Eläimiä on helpompi lukea ja niihin suhtautua, kun eivät ole niin kompleksisia mitä me ihmiset ollaa.

Jasu

Kai mä sitten itse olen enemmän kun nuo eläimet, kuin ihmiset vaikka ihminen oonkin. Valitettavasti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai mä sitten itse olen enemmän kun nuo eläimet, kuin ihmiset vaikka ihminen oonkin. Valitettavasti.

Jasu

Mulla on useita rescue eläimiä, kodinvaihtajia joilla on ollut karseatkin oltavat ihmisen kanssa. Mutta hyvin niilläkin nyt menee, ovat saaneet luottamuksen takaisin, kunto kohentunut, turkki kiiltää, elopaino on ruipelosta nälkiintyneestä kohonnut jne. Eläimille kärsivällisyyteni riittää loputtomasti. Ihmisille hyvin heikosti ellei kyse ole lapsista.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on useita rescue eläimiä, kodinvaihtajia joilla on ollut karseatkin oltavat ihmisen kanssa. Mutta hyvin niilläkin nyt menee, ovat saaneet luottamuksen takaisin, kunto kohentunut, turkki kiiltää, elopaino on ruipelosta nälkiintyneestä kohonnut jne. Eläimille kärsivällisyyteni riittää loputtomasti. Ihmisille hyvin heikosti ellei kyse ole lapsista.

Jasu

Taino, mun parhaat kaverit on ihmisiä jotka on rikottu, potkittu henkisesti paskaksi jo lapsena, että ehkä mulla riittää kuitenkin heille sitä kärsivällisyyttä ja ymmärrystä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

No joo, kuhnurin roolia täälläkin on tullut pääasiassa vedettyä läpi elämän, voin samaistua 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, kuhnurin roolia täälläkin on tullut pääasiassa vedettyä läpi elämän, voin samaistua 😄

Juu, tytöt on äksyjä pojillekin jollei ole kiimassa. Lyö, potkii ja puree jos poika lähestyy, vaikka hellästi kirputellenkin niin tytlt vaan hyökkäilee. Olen oppinut tuntemaan poikia kohtaan sympatiaa tajuttuani miten kiivas sukupuoli naaras on. Järjetönkin aika usein vetäessään överit, vaikkei toinen tehny mitään pahaa edes. Kehtasi vaan tulla lähietäisyydelle. 😅

Ihmisissä on samaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, tytöt on äksyjä pojillekin jollei ole kiimassa. Lyö, potkii ja puree jos poika lähestyy, vaikka hellästi kirputellenkin niin tytlt vaan hyökkäilee. Olen oppinut tuntemaan poikia kohtaan sympatiaa tajuttuani miten kiivas sukupuoli naaras on. Järjetönkin aika usein vetäessään överit, vaikkei toinen tehny mitään pahaa edes. Kehtasi vaan tulla lähietäisyydelle. 😅

Ihmisissä on samaa.

Jasu

Siis eläinten kautta oppinut näkemään yhtäläisyydet ihmiseläimessäkin.
        Naaraat on vaarallisia pohjimmiltaan, omaehtoisia tuittupäitä.

Jasu

• Anonyymi

Rotat ovat vaan niin lyhytikäisiä. Älykkäitä otuksia. Pidän ❤️

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rotat ovat vaan niin lyhytikäisiä. Älykkäitä otuksia. Pidän ❤️

xLiner

Niinhän ne on, kuten kesyhiiretkin. Rotat on kyllä mun mieleen juuri siksi, kun niitten kanssa voi niin monipuolisesti "kommunikoida", kiintymys on molemminpuolista. Silleen muistuttaa ihmistä, ettei elä pelkästä palkitsemisesta ja hyötymisestä. Ne jopa vie ruokaa lajitoverille, ettei se jää ilman. Jos kaveri ei ole ruoanjaossa mukana. ❤️

Ihania ja kauniita olentoja. Eikä oikeesti sen saastaisempia kun ihmisetkään. Edes villirotat, joita syytettiin turhaan eräänkin epidemian leviämisestä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne on, kuten kesyhiiretkin. Rotat on kyllä mun mieleen juuri siksi, kun niitten kanssa voi niin monipuolisesti "kommunikoida", kiintymys on molemminpuolista. Silleen muistuttaa ihmistä, ettei elä pelkästä palkitsemisesta ja hyötymisestä. Ne jopa vie ruokaa lajitoverille, ettei se jää ilman. Jos kaveri ei ole ruoanjaossa mukana. ❤️

Ihania ja kauniita olentoja. Eikä oikeesti sen saastaisempia kun ihmisetkään. Edes villirotat, joita syytettiin turhaan eräänkin epidemian leviämisestä.

Jasu

Oonkin sanonut, että jos joku haukkuisi mua rotaksi. Ottaisin sen suurena kunnianosoituksena, ei selvästikkään ymmärrä lajista rotta paljonkaan. 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oonkin sanonut, että jos joku haukkuisi mua rotaksi. Ottaisin sen suurena kunnianosoituksena, ei selvästikkään ymmärrä lajista rotta paljonkaan. 😄

Jasu

Mut noin yleisesti, jos eläimistä luonnossa ei pidetä huolta, ei täällä ole kohta ihmisiäkään. Nyt jo huolestuttavaa, ettei ötököitä siis hyönteisiä nää juurikaan. Loppulaskun alkua?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut noin yleisesti, jos eläimistä luonnossa ei pidetä huolta, ei täällä ole kohta ihmisiäkään. Nyt jo huolestuttavaa, ettei ötököitä siis hyönteisiä nää juurikaan. Loppulaskun alkua?

Jasu

Taudeista jota rotta voi levittää. Voi ihminenkin.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1480871

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisissä on samaa.

Jasu

Höh joo, pehmeämpi sukupuoli muka 😅...urbaania legendaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh joo, pehmeämpi sukupuoli muka 😅...urbaania legendaa

Pojissakin on aggressiivisia yksilöitä. Erityisezti hiirissä nähnyt niitä, mutta rotissa myls joilla on jo perimässä saatu heikompi hermonrakenne. Eivät sovellu suvunjatkamiseen. Koska hermonrakenne periytyy, niinpä säyseät hyvällä hermonrakenteella olevat urokset on suvunjatkajia ja nuo heikommat yksilöt jää ilman.

Tytöillä tuo kipakkuus on kaikilla verissä. Uroksen jos laittaa tyttölaumaan, siinä saa köniin ja lähtee helposti henki.
        Sääliksi kävi yhtäkin hiiriherraani joka oli niin herrasmies kun ikinä hiirineidolle ja hartiat lysyssä laahusti pesäänsä murjottamaan, kun neiti vaan kiukkusi. Lopulta tuli kiima ja herra kelpasi. Voi miten onnellinen naama voi olla hiiripojallakin kun hiirineito nukkui samassa pesässä. 🥰❤️
        Sympatiat menee kyllä herttaisille uroksille, ei kiukkuisille naaraille.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pojissakin on aggressiivisia yksilöitä. Erityisezti hiirissä nähnyt niitä, mutta rotissa myls joilla on jo perimässä saatu heikompi hermonrakenne. Eivät sovellu suvunjatkamiseen. Koska hermonrakenne periytyy, niinpä säyseät hyvällä hermonrakenteella olevat urokset on suvunjatkajia ja nuo heikommat yksilöt jää ilman.

Tytöillä tuo kipakkuus on kaikilla verissä. Uroksen jos laittaa tyttölaumaan, siinä saa köniin ja lähtee helposti henki.
        Sääliksi kävi yhtäkin hiiriherraani joka oli niin herrasmies kun ikinä hiirineidolle ja hartiat lysyssä laahusti pesäänsä murjottamaan, kun neiti vaan kiukkusi. Lopulta tuli kiima ja herra kelpasi. Voi miten onnellinen naama voi olla hiiripojallakin kun hiirineito nukkui samassa pesässä. 🥰❤️

Jasu

Kyllä me naaraat olemme toisinaan itse saatanasta. Pakko myöntää. 😅

Ihmettelen miten yksikään mies voi naisia kestää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Heh , tuostakin löytyy aika monta tutulta kuulostavaa kohtaa. En lähde sen kummemmin erittelemään minne osuu ja keneen, mutta osuvuus lähentelee 100% 😆

• Anonyymi

Sain lumilingon viimeisen päälle vireeseen.

• Anonyymi

Kohta päästään linkoamaan!

• Anonyymi

Tjaa, joko niitä ei ole ollut tai sitten en ole huomannut niitä 🤔...mittaan elämääni mieluiten ylämäillä ja alamäillä kuin koho- tai laskukohdilla...eikä ole sitten sama asia, turha vängätä 🙃

• Anonyymi

Voi niitä on monta 😍 Kaikki hetket rakkaiden kanssa tietysti. Se, kun naurettiin erikoista hole in onea minigolfissa, vietettiin ilta rannalla auringonlaskua ihaillen, otettiin aina uusi kierros lautapeliä, kun koko suku on täynnä huonoja häviäjiä, uitiin tuntikausia.. Se, miten on saanut nähdä miten upeita nuoria meidän perheessä on ❤️

Paljon muutakin.. Kesäteatteri ystävän kanssa, päivä luonnonpuistossa ystävän kanssa lenkkeillen ja lohikeitto-lounas pitsihuvilassa, kesön ensimmäinen jäätelö venesatamassa, kummilapsen rippijuhlat, siskon kanssa pitkän pitkä rantapäivä, kun nauroimme vatsamme kipeiksi.. Aurinko, lämpö, kesäsade 😍

Kesä on kokonaisuudessaan pelkkää kohokohtaa 😅

Aletheias

• Anonyymi

Uiminen, muu olikin sitten samaa pskaa, kun muutenkin.

• Näin tänä kesänä ihan mieletömän perseen yhdellä naisella. Olen yrittänyt kiikaroida häntä, mutta en ole enää nähnyt. Liekkö ollut käymässä täällä vaan.

• Anonyymi

Se on hienoa kun ihminen osaa olla iloinen elämän pienistä asioista :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Se on hienoa kun ihminen osaa olla iloinen elämän pienistä asioista :)

-keinovaginamies-

Näin on. Kyllä sitä pitää osata nauttia ihan päivittäisistä asioista ja näkymistä. Nainen oli muotoiltu kuin tiimalasi. Kireä kesämekko päällä ja takapuoli oli kauniin pyöreä ja muhkea.

• Anonyymi

Matkat, niin kotimaassa kuin ulkomailla. Kaupungit. Hetket luonnossa-metsissä, merien rannoilla, merellä, järvillä, joilla. Kohtaamiset tuttujen ja vieraiden kanssa. Itsensä ylittämistä . Oman voimattomuuden kohtaamisista.

• Anonyymi

Se, että oon rohkaistunut deittielämässä ja oon uskaltanut käydä treffeillä ja tehdä aloitteita jos joku juttu on tuntunut hyvältä eli toisin sanoen oon uskaltanut mennä fiilispohjalla eteenpäin jos siltä on tuntunut :) Muutama kiva muisto kesältä siis :)

• Anonyymi

Kohokohta oli lomamatkalla. Istuin ja katselin turkoosina kimmeltävää merta. Nojasin suureen palmuun ja tunsin, miten sen runko huojui tuulessa. Aurinko paistoi, mutta muut viereiset palmut antoivat sopivasti suojaa auringolta.
      Tunsin, että hengitän palmun kanssa. Olin tosi onnellinen.

• Anonyymi

Ehkä kesä alkoi kun muuttolinnut saapuivat! Tää on ehdottomasti aina vuoden paras hetki.

Pari tosi kivaa juhlaa. Muutaman projektin osavalmistuminen. Kamalasti töitä.

Mieleen jäi hellejakso kaiken kiireen päälle. Oli paha.

Nyt näyttää hyvälle. Sataa vettä ja lämmintäkin on +10°C.

Huoh... Joku aamu linnut ovat taas kerääntyneet pelloille, valmistelevat lähtöä.

xLiner

• Anonyymi

jos noista niin klan-jutuista vaan innostuin kertomaan pois.

Kyllä oikeasti nuoret naiset ovat autttaneet minua aika paljonkin.

• Anonyymi

Lapsenlapsen kanssa puuhastelu hänen kesälomahoitajanaan. Jalkapalloa.
      Taiteiden yö ystävän kanssa Hesassa haahuilu. Sää oli upea ja akrobatiaesitys Senaatintorilla. Jäi kiva jälkikuva aivoihin.
      Vilma

• Anonyymi

Sain kalan.

• Anonyymi

Minäpä sain merenneidosta miesversion, kalamiehen ❤️

• Anonyymi

Babysitstessani tyttäreni adoptoimaa, edellisen omistaja rääkkäämää kissaa, se ei enää , kynnet ulkona hyökännyt repimään minua.
      Hyppäsi varovasti syliin ja alkoi kehräämään! Yhden luottamus oli voitettu!!!!🥰👏

• Anonyymi

Koko kesäloma oli kohokohta. Kesäloma osui juuri helteiden aikaan. Oli kunnon kesäfiilis, kun oli lämmintä ja aurinkoista. Reissut kaupunkeihin, uiminen, kavereiden tapaaminen ja yksi ulkomaan reissu kohteeseen, jossa en ollut aiemmin käynyt ja josta sain paljon uusia elämyksiä. Kesä olisi saanut jatkua pitempäänkin 😊

• Teillä monilla näköjään on matkoja ollu. Ja mä kun näin sateisena päivänä oon kelannut noita menneitä kesiä. Niin huomasin, että melkein joka kesä jo 20 vuoden ajan oon ollu Ruotsissa. Lukuunottamatta koronakesää, sitä kesää kun opiskelin ja sitten kun olin ostanu kämpän. Ois mukava kyllä jatkaa Norjaan tai Tanskaan. Ehkä jo ens kesänä. Vaikka kävin mä vuosia sitten Oslossa ja Odensessa. Mutta vastaavaa yhteispohjoismaista kierrosta vois tehdä laajemminkin.

• Pyysin naista treffeille. Pakithan sieltä tuli ja pahaltahan se tuntui sekä itsetunto taas aika palasina. Kuitenkin, vaikka seuraavien treffien pyytäminen on taas entistä vaikeampaa, olen ihan tyytyväinen että tuli pyydettyä. Itsetunto palautuu kylä aikanaan.

Kesällä näin myös exän ja nyt näyttää siltä että hänelläkin elämä taas hymyilee. Huonojen valintojen ja sittain myös huonon tuurin vuoksi on hänellä ollut vaikea jakso elämässä mutta jospa se siitä lähtisi kulkemaan. Jälkikasvulla on sitten syksyllä uutta ihmeteltävää työelämässä kun ovat nousseet organisaatiosa ylemmälle tasolle.

Yleislinjauksena voisi todeta että keskimääräistä mukavampi kesä takana. Ehkä sellaisena läpikantavana teemana on ollut kiitollisuus. Käytiin esim Sturmbock:n linnoitusalueella ja siellä kk-asemasta katsellessa tuli kyllä kiitollinen olo että voi tähystää poroja eikä vihollista.

• Kuulostaa mielenkiintoiselta toi linnotus alue. Kattelinkin sitä Googlesta, mutta pirullisen kaukana on, että taitaa jäädä väliin.

• Anonyymi

Ehkä Smashing Pumpkinsin keikka. Toimittivat reilusti yli odotusten.

• Lähentelin exän tytärtä ensi kertaa ja melko onnistuneesti, etten sanoisi.

Puolustuksekseni haluan huomauttaa, että olen eronnut hänen äidistään pari vuotta sitten ja että tyttö on 27-vuotta sekä minusta taloudellisesti riippumaton.

Kiitän myös alkoholia estojen alentajana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      163
      10615
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      88
      7491
    3. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      106
      7377
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7346
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      22
      7321
    6. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      42
      7269
    7. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      113
      6677
    8. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      29
      6506
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      88
      5733
    10. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      48
      5515
    Aihe