Toki kaikki tietävät sen harmittoman seinälukin jolla on pallo ja hemmetin pitkät jalat. Se on harmiton kaveri.
Muistan, kun varastohämähäkkiä pienempi, mutta hemmetin ruma hämähäkki vaelsi olohuoneessani.
Huusin Sulokissaa apuun ja tulikin, sekä söi sen hämiksen.
Mietin, että oli niin ruma hämis on varmasti myrkyllinen ja kolli kuolee.
Höpsistä sentään päivätorkkujen jälkeen venytteli ja halusi Latzia.
>simiti<
Peloittavia hämiksiä
18
187
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ulkoistanut hämähäkkien tappamisen miehelleni. Se on ihanaa.
Pitkien neuvotteluiden tuloksena sain läpi toiveeni siitä, että sisätiloissa olevat hyönteiset tapetaan eikä niitä kanneta elävinä ulos.
Vielä pidempien neuvotteluiden tuloksena sain läpi toiveeni siitä, että tapettua hyönteistä ei näytetä minulle ennen roskikseen viemistä, vaikka kuinka tekisi mieli näyttää. 🤮
Nyt homma sujuu.
🦄 - Anonyymi
Oliko se tällainen lattiasoturi hämähäkki?
https://ibb.co/bg8sVjqT- Anonyymi
Tuli mieleen siitä Marsin sankari. Edellisen vein vesilasin avulla pihalle ja se jätti vihreään verta vuotavan jalkansa..
Onks toi se mustaleski?
Tai niin ku mun veli sano: mustanläski, kun se oli näkevinään sen kaikissa hämähäkeissä.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Onks toi se mustaleski?
Tai niin ku mun veli sano: mustanläski, kun se oli näkevinään sen kaikissa hämähäkeissä.Se oli mustan harmaa väriltään.
Sen puoleen kysymys on leski, että simiti häipynyt omille teilleen.
Hämähäkki on merkki terveestä talosta. Muurahaiset taas voi johtua kosteusvauriosta. Hämähäkkiä ei siis kannata tappaa. Vaikka niin multa kuoli kaikki hämähäkit viime talvena. Varmaan nälkään, kun ei saaneet mitään verkkoonsa, kun ei talvella mitään lennä.
Mulle taas pienenä sanottiin, että lukki on eri asia. Kutooko ne ees verkkoja?- Anonyymi
Ne lukit rapatuilla ulkoseinillä on kissojen ruokaa. Kuolleet sukupuuttoon tästä talosta, kun ei täällä mitään muita huvia kissoille 😳
En koskaan tapa hämähäkkejä. Ne ovat niin suloisia, ettei niitä tohdi liiskata. Pyydystän ne hellästi ja laitan rappukäytävään etsimään parempaa kotia. Monet sisähämähäkit kun ei ole tehty selviytymään luonnossa, joten ne todennäköisesti kuolisivat kun parevekkeelle laittaisi.
Lukit ovat siitä inhottavia, että ne puree ilkeästi.Ai niin ja tuossa roskakatoksen nurkilla elää pienen pieni hiiri. Se on suloinen kaveri, mutta sitä näkee korkeintaan yö aikaan jos pääsee yllättämään sen. Minneköhän pöllökaverini on hävinnyt, kun tänä kesänä ei ole kuulunut sen huhuilua.
- Anonyymi
ötököitä, mutta niin ei sentään kalkkarokäärmeitä sängyn alla luimustele tai luteita peiton alla...
ok, eräs juttu, urheiluun liittyvä, mikä on Warbird?- Anonyymi
Mun sängyn alla asuu mörkö. Iltaisin on hirmu jännää mennä nukkumaan. Olen varma, että joku yö se mörkö tulee ja syö minut elävältä.
>simiti<
- Anonyymi
noilta olen monesti ostanut, ... siis niin Warbird, sotalintu pallo on noita jäljellä vieläkin itsellä ostin laatikolisen joskus
https://golfcenter.fi/fi/product/callaway-warbird-2-0-valkoinen/136757 - Anonyymi
Joku oli huolissaan, että mihin olen hävinnyt. En minä mihinkään ole hävinnyt.
Jakaisin sen kuvan siitä varastohämiksestä, mutta kun ei oikein onnistu nätisti. - Anonyymi
hallituksen hyökkäyssota Suomen kansaa vastaan...
niin pitäisi olla hiljaa kun ei mitäään spesialisteja vielä tarvita heh- Anonyymi
Nyt on tosiaan kaikkien aikojen huonoin ja osaamattomin hallitus. Pelkkää työttömyyttä ja talouden jumittumista.
Itse eivät myönnä osaamattomuuttaan ja vähemmistökannattajat kiljuvat junttina vieläkin mutkusannaa.
Voi hemmetti, että hallituksen kannattajat voivatkin olla hemmetin tyhmiä. Sitä kansakunnan tyhmintä roskasakkia.
>simiti<
- Anonyymi
niin mihin hävinnyt ja pelottavat hämähäkin niin kansasllinen puhwelimwn käyttökieltohan alkaa, eli roskiin kaikki iphonet, osta uusi maksa kaksi...
- Anonyymi
kuin niin Petteri Orpon talousnäkewmys; osta yksi , mmaksa kaksi
- Anonyymi
👌👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360