Lehmä kuulemma saastuttaa enemmän kuin auto. Näin julistaa viherhuupot. Olenkin haastanut kaikki viherhuupot käytännön testiin. Minä sulkeudun autotalliin yöksi kaasuttelevan Iehmän kanssa ja viherhuupot kaasuttelee auton kanssa. Aamulla keskustellaan tuloksista.
Haaste viherhuupoiIIe
13
253
Vastaukset
- Anonyymi
Taas taisi hömelöltä mennä pointti ohi. Vaan kun on lusikalla annettu...
- Anonyymi
Ja saa olla sähköauto.
- Anonyymi
Kyse on kasvihuonekaasu metaanista, joka on paljon CO2 kaasua vahvempi kasvihuonekaasu. Tuossa on muut saasteet unohdettu, jos väitettä yleensäkään on ikinä tuossa muodossa esitetty. Tuskin on.
- Anonyymi
Eikö vegaanien päästöissä ole sitten metaania ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai, kaikki heinää ja muuta vihertuotejätettä syövät tuottavat runsaasti metaania.
Toisaalta lihansyöjäluontokappaleet ovat egologisempia, esimerkiksi holtittomasti piereskeleviä kissoja tai jakuaaripetoja tapaa harvoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vegaaneilla pötsi? Lehmillä metaani syntyy pötsissä olevien bakteerien vaikutuksesta.
Kyse ei ole ravinnon laadusta, vaan erilaisesta ruoansulatuksen mekanismista.
Anon 23.00,45 "Tottakai" kertoo, miten heppoisella tiedoilla denialistit esittävät varmoja kantoja. Mutta jos olisi oikeaa tietoa, ei olisikaan denialisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vegaaneilla pötsi? Lehmillä metaani syntyy pötsissä olevien bakteerien vaikutuksesta.
Kyse ei ole ravinnon laadusta, vaan erilaisesta ruoansulatuksen mekanismista.
Anon 23.00,45 "Tottakai" kertoo, miten heppoisella tiedoilla denialistit esittävät varmoja kantoja. Mutta jos olisi oikeaa tietoa, ei olisikaan denialisti.Lehmä pystyy muuttamaan ruohon ihmisille kelpaavaksi ravinnoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai, kaikki heinää ja muuta vihertuotejätettä syövät tuottavat runsaasti metaania.
Toisaalta lihansyöjäluontokappaleet ovat egologisempia, esimerkiksi holtittomasti piereskeleviä kissoja tai jakuaaripetoja tapaa harvoin.<< Toisaalta lihansyöjäluontokappaleet ovat egologisempia, esimerkiksi holtittomasti piereskeleviä kissoja tai jakuaaripetoja tapaa harvoin. >>
Toki aika paljon on pakko olla ollut metaania tuottavia kasvinsyöjiä, että yksikään lihansyöjä ylipäätään elää - vaikka ne sinänsä itse metaania vähemmän tuottaisikin. Jälleen se kokonaisajattelu jää vajakilta tajuamatta. Nyt voit varmaan esittää mittaustuloksia metaanin vaikutuksesta ilmakehän lämpöön?
Saattaa taas kerran olla melkoisen hiljaista.- Anonyymi
EelisPermanen kirjoitti:
Nyt voit varmaan esittää mittaustuloksia metaanin vaikutuksesta ilmakehän lämpöön?
Saattaa taas kerran olla melkoisen hiljaista.Tuolta voit katsoa. Melkoisen kädetön olet, jos et itse löydä.
https://climate.nasa.gov/vital-signs/methane/?intent=121#:~:text=(Learn more about the Global,Tracking Methane
Joko pärjäät tuosta eteenpäin itse?
- Anonyymi
<< Lehmä kuulemma saastuttaa enemmän kuin auto. Näin julistaa viherhuupot. >>
Vaikuttaa aika sekopäiseltä väitteeltä. Missä nämä viherhuupot ovat tuollaisen väitteen esittäneet ?
Olisi nimittäin perin kummallista, että autosta tai lehmästä voisi sanoa jonkun absoluutin jostain saastuttamisesta määrittelemättä mitenkään mitä se tarkoittaa, että onko se kasvihuonekaasuja esim. keskimääräistä päivää kohti tms. Vaikuttaa jopa ihan siltä, että sinä olet itse keksinyt koko väitteen. Väität siis, että joku olisi muka väittänyt asian, mitä kukaan ei todellisuudessa ole edes väittänyt. Koko homma on vaan omaa deluusiotasi.
Niin, ilmeisesti yritit vammailullasi "osoittaa", miten tyhmiä vihreät ovat, mutta mitä tulit osoittaneeksi, olikin vaan se, että olet täysin valmis valehtelemaan oman uskontosi puolesta aivan yksinkertaisimpiakin asioita - vai siis saammeko linkin johonkin vähänkin laajalevikkeisempään lähteeseen, jossa tuollainen väite esitetään ?
Jep, luulen, että yhden tahon tyhmyys tuossa tuli osoitettua. Teit sen ihan itse itsellesi.
Miksei näissä keskusteluissa voi olla rehellinen ? - Anonyymi
Eikös kyse ole tuossa lehmä-vertauksessa metaani-kaasusta? Tältä osin siis totta, koska bensan palessa ei metaania vapaudu. Todellisuudessa täysin väärää tietoa, koska hiilivetyjä vapautuu miljoonakertaisia määriä autosta.
Urbaani legenda! - Anonyymi
Suomessa on 200 000 lehmää ja neljä miljoonaa autoa ja vuonna 2024 Suomen lentoasemien kautta lensi yhteensä 19,8 miljoonaa matkustajaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013741
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482671- 1142509
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣391998Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301777Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221561- 271532
- 221338
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701285Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81271