Banaanit voi heittää uuniin ja höystää vaahterasiirapilla. Aidosta kaakaojauheesta saa maistuvan suklaatahnan joko vedellä tai tilkalla auringonkukkasiemenöljyä. Prismaan oli ilmestynyt sokeriton Modo niminen vaniljasiirappi. Smoothiehedelmät pystyy sulattamaan mikrossa.
Terveelliset välipalat kuivahdelmien lisäksi
29
294
Vastaukset
- Anonyymi
Kuivahedelmät on pelkkää sokeria.
- Anonyymi
Jos ostat kaupasta. Itse kuivaamalla ok
- Anonyymi
Miksi ei voi syödä tuoreita hedelmiä ja banaaneja sellaisenaan?
- Anonyymi
Monille saattaa tulla yllätyksenä, että monet ''terveellisinä'' herkkuina pidetyt kuivahedelmät ja -marjat saattavat sisältää jopa enemmän sokeria kuin hedelmäkarkit tai suklaa.
- Anonyymi
Olen ällistynyt . Itse syönyt vain kuivahedelmiä viimeiset 20 vuotta. Olen 170 cm painan 90kg
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla riippuvainen makeasta kun sokerisen hedelmän päälle pitäisi vielä lisätä sokerisiirappia...
Jos tämä on laihdutuspalsta kuten otsikossa lukee niin ei taida olla kovin laihdutusystävällinen ruoka.
Banaanikaan ei ole mikään hyvä valinta laihduttajalle. On se kuitenkin parempi silloin tällöin kuin se että vetää siirappia vielä päälle. Ja parempi tuoreena kuin kuivattuna jolloin on lisätty sokeria. Varsinkin raaka banaani on hyväksi mutta se ei ole kovin makea.- Anonyymi
Kyllä voi syödä banaanin päivässä. Banaanissa on paljon eri ravintoaineita ja vitamiineja. Yksi banaani ei lihota. Itse olen laihtunut vaikka syön hedelmiä joka päivä. Hedelmiä voi syödä jopa muutaman päivässä niin jopa suositellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi syödä banaanin päivässä. Banaanissa on paljon eri ravintoaineita ja vitamiineja. Yksi banaani ei lihota. Itse olen laihtunut vaikka syön hedelmiä joka päivä. Hedelmiä voi syödä jopa muutaman päivässä niin jopa suositellaan.
Suositellaanko siirappiakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei . olenko jossain sanonut että käytän siirappia.
- Anonyymi
Samaa mieltä, paitsi banaani on hyvä hedelmä, mutta vain muutama viikossa... itse syön 2-4 banskua viikossa. Välillä kuukauden tauot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirappi on tärkeä osa ravintoa. Teen sokerista kilon siirappia per viikko. Olen 160 cm ja 102kg
- Anonyymi
Asiaa pitäisi kysyä Massiivikalorihiihtäjältä.
- Anonyymi
Minä luulin että olen laihdutuspalstalla, mutta täällähän suositellaan melkoisia sokeripommeja. Alkoholistellekkin voisi suositella raitistumiseen että ottaa puoli pulloa väkeviä pohjille niin on mukavampi raitistella.
- Anonyymi
Niinhän tuolla alkoholi ja päihteet -palstalla tehdäänkin.
- Anonyymi
hedelmissä on paljon ravintoaineita ja myös kuitua. Ei teidän tartte syödä tuoreita hedelmiä ja marjoja jos ne teitä lihottaa. Minä olen niillä laihtunut ja olen tyytyväinen siitä. ja ei ole diabetestä tai muita terveysongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hedelmissä on paljon ravintoaineita ja myös kuitua. Ei teidän tartte syödä tuoreita hedelmiä ja marjoja jos ne teitä lihottaa. Minä olen niillä laihtunut ja olen tyytyväinen siitä. ja ei ole diabetestä tai muita terveysongelmia.
Itse syönyt paljon kuivattuja hedelmiä. Joudun nyt ottamaan insuliinipisoksia. Lääkäri sanoi, että pitäisi miettiä vaihtoehtoja, mutta sanoin ettei hän tiedä mitään. Syön edelleen paljon sokeripitoista kuivattuja hedelmiä. Ne ovat hyviä. Kokeilkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse syönyt paljon kuivattuja hedelmiä. Joudun nyt ottamaan insuliinipisoksia. Lääkäri sanoi, että pitäisi miettiä vaihtoehtoja, mutta sanoin ettei hän tiedä mitään. Syön edelleen paljon sokeripitoista kuivattuja hedelmiä. Ne ovat hyviä. Kokeilkaa.
Mä syön hedelmät ihan sellaisenaan ja tuoreena. Syö sinä sitä sokeria ja pistä insuliinia kuten haluat
- Anonyymi
"Aidosta kaakaojauheesta saa maistuvan suklaatahnan joko vedellä tai tilkalla auringonkukkasiemenöljyä. "
Eikö ole helpompi sulattaa pala suklaata jos haluaa sulatettua suklaata? Mihin sitä laitat? Suklaatahna???? - Anonyymi
Hedelmien sijaan kannattaa syödä vihanneksia ja kasviksia, esim. paprikkassa on c-vitamiinia enemmän kuin monessa hedelmässä ja vähemmän sokeria.
- Anonyymi
Minä syön myös kasviksia. Hedelmiä voi syödä kuhan niitä ei kilo tolkulla syö ja on perusterve. Ihminen ei liho yhdestä banaanista,päärynästä, sitrushedelmistä. Ruokasuosituksissakin maintaa hedelmät joita on hyvä syödä muutama kappale joka päivä. Hedelmissä on edelleen paljon ravintoaineita, vitamiineja . Mutta jos pelkää hedelmiä hedelmäsokerin takia niin sitten olkoot syömättä. Mutta pari hedelmää päivässä ei lihota.
- Anonyymi
Ellei saa tuoreita marjoja, ne kannattaa ostaa kuivattuina. Kaikki hyötyaineet ovat vielä jäljellä. Annos on niin pieni, että täällä paljon parjatusta sokerista ei tarvitse välittää - 10 -15 grammaa kuivattuja marjoja päivässä ei pysäytä tai estä laihtumista.
Siirappisoossaaja on ihan omissa maailmoissaan.- Anonyymi
Niin ja niitä marjoja saa pakasteena. jotka on terveellisempiä kuin kuivatut marjat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja niitä marjoja saa pakasteena. jotka on terveellisempiä kuin kuivatut marjat
Onko näin? Kerro lisää tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielummin mä syön esim 100 g marjoja marjoina kuin 100 g kuivattuja. pakaste mansikat sisältää 100 g 45 kcal kun kuivatuissa on noin 350 kcal.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pakastemansikassa on on sokeria n 8 g /100g kun kuivatuissa on noin 54g /100g
- Anonyymi
15 g kuivattuja mansikoita on sokeria 8 g kun pakastemansikoissa on 100 grammassa tuo sama määrä sokeria. että kumpi on terveellisempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt söisi 100 grammaa kuivattuja marjoja, kysehän oli muutamasta lusikallisesta. Kaikki vesihän eli 90% on otettu kuivatessa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt söisi 100 grammaa kuivattuja marjoja, kysehän oli muutamasta lusikallisesta. Kaikki vesihän eli 90% on otettu kuivatessa pois.
Niin ja mihin sinä laitat niitä kuivattuja marjoja ? ruokaan jossa on taas lisää sokeria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja mihin sinä laitat niitä kuivattuja marjoja ? ruokaan jossa on taas lisää sokeria?
Pistän suuhun, puren ja nielaisen. Ei ole sen vaikeampaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....23710250Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen664793Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1534231Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1544158- 2264152
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik783345Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi122786Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa302619Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL402479Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä12475