Kepun näivettämistalkoot alkaa

Anonyymi-ap

Kalliita "asiantuntijoita" käytetään, jotta voidaan piiloutua niiden raporttien taakse. Yt: t käyntiin, jotta voidaan lukea madonlukuja. Yhtä masentavaa politiikkaa kuin nykyhallituksella.

47

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saako vaalirahailmoituksen jättää tekemättä?
      Tuleeko silloin haastemies ovelle?

Ei ihme, että konsulttia tarvitaan...

• Anonyymi

Ketä on nyt näivetetty? Hyi teitä.

• Anonyymi

Huomenna hyssydellään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna hyssydellään

Onko sen jälkeen salaiset hevosen kuivalihavelli tarjoilut jossain päin? Onko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sen jälkeen salaiset hevosen kuivalihavelli tarjoilut jossain päin? Onko?

Ne oli tänään

• Anonyymi

Hyvä. Edellisen velkavaltuuston jäljiltä talous laitettava kuntoon. Sitä varten porukka vaihdettu.

• Anonyymi

Ainahan se edellinen on velat tehnyt. Ihan totta turiset.Ei viimeisin vaan edellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan se edellinen on velat tehnyt. Ihan totta turiset.Ei viimeisin vaan edellinen.

Mitä velkaa nuo on vielä kerennyt tehdä?

• Anonyymi

Joko on näivetytty?

• Anonyymi

Mikäli nautitaan hevosen kuivalihavelliä edes kerran kuussa,ei kukaan näivety!Ei voi näivettyä! Onko se vaikea uskoa todeksi.Onko?? Hevosen kuivalihavelli on ravinteikasta,terveellistä ja mikä parasta: erittäin maukasta!!!

• Anonyymi

Kohta aletaan taas keskustelemaan Savukosken kanssa yhteisestä poromiesten valtakunnasta.

• Anonyymi

Hyvä,kuljetetaan lapset sinne hoitoon.Ja koululaiset kouluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei entinen Perlaconin mies osaa muuta ehdottaa. Kuntaliitos tai koulut ja päiväkodit kiinni. Varsinainen (a)siantuntuntija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei entinen Perlaconin mies osaa muuta ehdottaa. Kuntaliitos tai koulut ja päiväkodit kiinni. Varsinainen (a)siantuntuntija.

Kylläpä me tarvimme keskustaan lisää päivähoitopaikkoja! Alkaako olla jo ahdasta.Pikku matka on ajaa Savukoskella mutka,älkää nyt aina valittako..

• Anonyymi

Ei missään tapauksessa vaan hevosmiesten valtakunta tulee, jossa tuotetaan hevosen kuivalihavellin aineksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi hyvä tiekin on pian valmis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään tapauksessa vaan hevosmiesten valtakunta tulee, jossa tuotetaan hevosen kuivalihavellin aineksia!

Niin tulee! Onko hevosvelli kiehumassa jo? Koittakaa pian keittää se valmiiksi,jotta päästään nauttimaan siitä miten erittäin maukasta kotiruokaa se on!

• Anonyymi

Minä luen lakikirjaa.Se on sitten mielenkiintoista luettavaa .

• Anonyymi

Minä keitän hevosen kuivalihavelliä, se on mielenkiintoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä keitän hevosen kuivalihavelliä, se on mielenkiintoista.

Minulta loppui lihat.Mistä saisi uusia ? Mistä tiedätkö mistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustasta pörssistä. Se on kesällä valkoinen pörssi.

• Anonyymi

Minä luen Aku Ankkaa.

• Anonyymi

Kaikkihan ne ihmettelee kunnan paisunutta henkilöstömäärää. Palkkoihin menee kaikki rahat. Hyvä vain jos vähentävät jonninjoutavia johtajia ja johtajien johtajia.

• Anonyymi

Kyllä johtajallakin pitää olla johdettavia ja johtaja! Mitä siitä muuten tulee?

• Anonyymi

Ketjun aloittajalla taitaa olla muumit hukassa ja oma virka vaarassa.

• Anonyymi

Pelkosenniemi=muumilaakso

• Anonyymi

Oikein.. Nyt kepu laittaa talouden kuntoon kunnassa. Johtajia karsitaan.

• Anonyymi

Jep. Nyt tarvitaan suurimmat sutkit nostamaan talous kuntoon.

• Anonyymi

Kyllähän se menee niin, et ihmiset muuttaa palvelujen perässä.
      Muut paikat jää autioksi....niin se menee terveysedellä mennään
      Muut työpaikat eivöt saa työntekijöitä jos terveydenhoito ei pelaa.

• Anonyymi

Haluan hevosen kuivalihavelliä.Ja piste.

• Anonyymi

Minä katson hirsiseinää .Ja piste.

• Anonyymi

Mistä sitä hevosen kuivalihavelliä saa

• Anonyymi

Nyt me näivetytään

• Anonyymi

Huomenna lasketaan madot.

• Anonyymi

Toivottavasti hevosille on annettu matolääke.Iljettää keittää hevosen kuivalihavelliä mikäli näin ei ole.

• Anonyymi

PPY näivettyy.

• Anonyymi

Pelkosenniemi on Lapin viisauden kehto! Valtuusto on ÄLYN YLÄTASO ja joka on eri mieltä olkoon hiljaa!

• Anonyymi

Miksi kommentteja poistetaan? Ettekö kestä hevosen kuivalihavellin etsimistä? Ettekö??

• Anonyymi

Bussi vuorot on hyvä poistaa ja kulkea hevosella. Voidaanko ostaa sillä rahalla hevosia,voidaanko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bussi vuorot on hyvä poistaa ja kulkea hevosella. Voidaanko ostaa sillä rahalla hevosia,voidaanko?

Voidaanko, Voidaanko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaanko, Voidaanko?

Toivottavasti! Se olisi niin mainiota kulkea reellä talvisin,kuin ennenvanhaan! Ensin tehtäisiin itse reet,kun on niin hyvät tilatkin täällä!

• Anonyymi

Markan suutari, tekee kahden vahingon. Nähty edellisen neljän vuoden aikana.

• Anonyymi

Eihän suutari tee rekiä! Kyllä kaikki osaavat reen tehdä jos vaan haluavat! Ei siihen ammattitaitoa tarvitse.Pitää vaan haluta !Ja minä haluan myös hevosen kuivalihavelliä todella paljon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän suutari tee rekiä! Kyllä kaikki osaavat reen tehdä jos vaan haluavat! Ei siihen ammattitaitoa tarvitse.Pitää vaan haluta !Ja minä haluan myös hevosen kuivalihavelliä todella paljon!

Voiko jakokunta tehdä sitä? Voiko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko jakokunta tehdä sitä? Voiko?

Toivottavasti voi! Voitko kysyä sitä, voitko? Olisi hienoa mikäli rekiä tehtäisiin niin paljon että oikea hevosraito matkaisi niemestä Pyhälle Luostolle ja Rovaniemen kaupunkiin!

• Anonyymi

Joko matoja on saatu? Nyt ne pitää kaivaa maasta talven varalle.Sitten mennään pilkkimään vonkaleita .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      246
      14328
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      144
      3753
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3702
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1440
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      347
      1389
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      41
      1180
    7. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      10
      976
    8. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      44
      893
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      841
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      90
      736
    Aihe