Vähän kun tulee kovempi vastus niin...
Mikään Susijengi, vaan Lammaslauma !
10
347
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta voi jessus sitä hehkutusta ja vouhkaamista ja "jumalaiseen" Markkaseen kohdistuvaa ylistystä mitä on ollut mediassa viime viikkoina! Varsinkin Nelos-kanavan ennakkostudoissa on ns. asiantuntijat olleet aivan yli-innostuneessa tilassa.
- Anonyymi
tää siks et venäjä ei saa osallistua enää mihinkään urheiluun ei o vertailupintaa
- Anonyymi
Media hehkutti aivan liikaa Suomea ja Markkasta. Kun tuli kovat joukkueet vastaan totuus valkeni. Ruotsi pelikin oli hiuskarvan varassa, täys katastrohvista. Vai kaikkien aikojen joukkue, ei ikinä. Se oli 1964 olympiajoukkue.
- Anonyymi
Tänään jos Suomi voittaa Georgian voi sanoa kaikkien aikojen parhaaksi Suomen koripallon miestenmaajoukkueeksi
- Anonyymi
Joo hyvä kun tuli vastaan Serbia ,joka tunnetusti on sysipaska korismaa.Umpisurkea yliarvostettu Markkanenkin sai heitettyä muutaman korin.
- Anonyymi
miten ne voi nii pitkinä olla nii ketteriä
- Anonyymi
Kunpa Kreikka voittaisi huomenna Suomen!
Sitten varmaan pikkuhiljaa vähenisi mediassa "Susijengi susijengi susijengi susijengi susijengi" vouhkaaminen, edes vähän!
Prkle, iltasoopalehdissäkin on nettisivujen otsikoissa välillä ollut 5-6 kertaa Susijengi-alkuisia juttuja! - Anonyymi
Samaa mieltä. Itseäkin vi-uttaa tämä joukkue- ja palloilulajien ylenpalttinen hehkutus. Yksilöurheilijoiden arvokisamenestystä ei noteerata juuri mitenkään mutta sitten kun joku susijengi kerran kymmenessä vuodessa pääsee EM-kisoissa välieriin niin media ja kansa sekoaa täysin. Ainut kova maa minkä ne voitti oli Serbia, kaikilta muilta tuli tukkaan mutta silti vaan susijengi sitä, susijengi tätä ja susijengi on paras ikinä.
- Anonyymi
Ευχαριστώ Έλληνες παίκτες! Μετατρέψατε τα λυκόπουλα σε κλαψουράκια.
auuuuu, eiku siis yhyyyy byäääää
vai mitä Nelosen ylivouhkaavat urheilutoimittajat - Anonyymi
” jengi” häviää liki puolet otteluistaan (4/9) ja jotkut pitää sankareina. On aikoihin eletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161