Mikään Susijengi, vaan Lammaslauma !

Anonyymi-ap

Vähän kun tulee kovempi vastus niin...

10

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta voi jessus sitä hehkutusta ja vouhkaamista ja "jumalaiseen" Markkaseen kohdistuvaa ylistystä mitä on ollut mediassa viime viikkoina! Varsinkin Nelos-kanavan ennakkostudoissa on ns. asiantuntijat olleet aivan yli-innostuneessa tilassa.

• Anonyymi

tää siks et venäjä ei saa osallistua enää mihinkään urheiluun ei o vertailupintaa

• Anonyymi

Media hehkutti aivan liikaa Suomea ja Markkasta. Kun tuli kovat joukkueet vastaan totuus valkeni. Ruotsi pelikin oli hiuskarvan varassa, täys katastrohvista. Vai kaikkien aikojen joukkue, ei ikinä. Se oli 1964 olympiajoukkue.

• Anonyymi

Tänään jos Suomi voittaa Georgian voi sanoa kaikkien aikojen parhaaksi Suomen koripallon miestenmaajoukkueeksi

• Anonyymi

Joo hyvä kun tuli vastaan Serbia ,joka tunnetusti on sysipaska korismaa.Umpisurkea yliarvostettu Markkanenkin sai heitettyä muutaman korin.

• Anonyymi

miten ne voi nii pitkinä olla nii ketteriä

• Anonyymi

Kunpa Kreikka voittaisi huomenna Suomen!
      Sitten varmaan pikkuhiljaa vähenisi mediassa "Susijengi susijengi susijengi susijengi susijengi" vouhkaaminen, edes vähän!

Prkle, iltasoopalehdissäkin on nettisivujen otsikoissa välillä ollut 5-6 kertaa Susijengi-alkuisia juttuja!

• Anonyymi

Samaa mieltä. Itseäkin vi-uttaa tämä joukkue- ja palloilulajien ylenpalttinen hehkutus. Yksilöurheilijoiden arvokisamenestystä ei noteerata juuri mitenkään mutta sitten kun joku susijengi kerran kymmenessä vuodessa pääsee EM-kisoissa välieriin niin media ja kansa sekoaa täysin. Ainut kova maa minkä ne voitti oli Serbia, kaikilta muilta tuli tukkaan mutta silti vaan susijengi sitä, susijengi tätä ja susijengi on paras ikinä.

• Anonyymi

Ευχαριστώ Έλληνες παίκτες! Μετατρέψατε τα λυκόπουλα σε κλαψουράκια.

auuuuu, eiku siis yhyyyy byäääää
      vai mitä Nelosen ylivouhkaavat urheilutoimittajat

• Anonyymi

” jengi” häviää liki puolet otteluistaan (4/9) ja jotkut pitää sankareina. On aikoihin eletty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe