Muusen hölkkäkoulu

Anonyymi-ap

42

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Musse itse aloitti ahnehtien, nyt paasaa ettei pidä ahnehtia. Pelkääkö kilpailua?

      • Anonyymi

        pyörittele käsiä ympäri ja piereskele on hyvä ohje kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pyörittele käsiä ympäri ja piereskele on hyvä ohje kaikille.

        Onk siit tullu persu pasilassa ?


    • Anonyymi

      Erittäin ammattitaitoista tekstiä etenkin aloittelijoille ja muillekkin palstalaisille. Hyvä Musse !

    • Anonyymi

      Muuse suosii vakioreittiä juostessaan. Juoksu tuntuu siten lyhyemmältä. Ite teen kanssa juuri näin.

    • Anonyymi

      Muuse on omien sanojensa mukaan lahjaton. Vaikea aloittaa alusta tauon jälkeen.

      • Anonyymi

        Jooh. Kaikki lahjakkaat sanoo näin. Todellisuudessa hänellä on kova talentti, mutta ei treenaa riittävän kovasti. Ei ole eläessään tehnyt yli 200km viikkoja esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh. Kaikki lahjakkaat sanoo näin. Todellisuudessa hänellä on kova talentti, mutta ei treenaa riittävän kovasti. Ei ole eläessään tehnyt yli 200km viikkoja esimerkiksi.

        Näin se menee. Ukkeli on laiska sluibailija kuten muutkin rotunsa edustajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee. Ukkeli on laiska sluibailija kuten muutkin rotunsa edustajat.

        Kuule ostokeskusten ukot ei juokse edes minuuttia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ostokeskusten ukot ei juokse edes minuuttia

        Heille nuo aloitusohjeet hyvät, minuutti juoksua minuutti kävelyä, yhteensä 15min.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heille nuo aloitusohjeet hyvät, minuutti juoksua minuutti kävelyä, yhteensä 15min.

        myyrmannissa autokauppa eskaloitui.


    • Anonyymi

      Ukko vedättää.

      • Anonyymi

        Uqqo ei vedä, Eemeli saa vetää, Musse ottaa sitten pitkän kirin. Vaan onpa se silläkin napannu hopiat.


    • Anonyymi

      Tuo kouluhan sopisi batille kuin nenä piähän. Oo aa ee.

    • Anonyymi

      Keskittykää syömään Kn läskilooria, ylihinnoiteltuja

    • Anonyymi

      Ukko haluu vaan pätee.
      En seuraa neuvojaan

    • Anonyymi

      Puheidensa perusteella Muusella on tosi kova tahto ja haluaminen menestyä, mutta tosiasiassa hän on huippulahjakas joka suorittaa puolivillaisesti.

      • Anonyymi

        Lahjakkailla on usein taipumus ajatella, että he workkaavat harder kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjakkailla on usein taipumus ajatella, että he workkaavat harder kuin muut.

        Joo. Helppo olla olevinaan kun voi talven lepäillä, keväällä muutama vetotreeni ja kesällä Kalevan kisoihin. Vuosikilsat 2100km ja moni harrastajakin täällä juoksee 4-5 kertaa enemmän. Sama pätee oikeastaan kaikkiin Kalevan kisoissa pärjääviin nykyään.

        Tärkein tekijä juoksussa on talentti. Dopingilla voit hieman tasoittaa kenttää, mutta harjoittelemalla maratonmunkin elämäntyyylillä ja kaiken panostamalla häviät silti minuuttikaupalla kympilläkin.


    • Anonyymi

      Kalevan Malja on menossa taas TUul

      Siellä kasvaa kansakunnan tulevaisuus

      • Anonyymi

        TuUl ssä kasvaa myös uusia Mustafeitä


    • Anonyymi

      Tuleehan Musse maastoihin Vörölle ?

      • Anonyymi

        Me olemme kaikki syntisiä kuin puplikaanit konsanaan.


    • Anonyymi

      Ai ettien että. 15min kähö.

      • Anonyymi

        Itkoselle tuosta motia? Telttaretkellä hotsittaa vartin hölkkä?


    • Anonyymi

      Taitaa suurin kynnys olla suomalaisilla sem juoksun ja kävelyn välillä.

      Innostuin nuorena yrittämään tuota lenkkeilyä ja jaksoinkin juosta sen kilsan pururadan ja verenmaku suussa. Sitten rupesin vetämään paria kilsaa vielä enemmän veren maku suussa ja penikathan siitä tuli.

      Vasta joskus keski-iässä tajusin että kuntosalin juoksumatto oli ratkaisu: sen saattoi virittää miin hitaalle että pystyin hölkkäämään ensin minuutin, sitten 2 ja pian jo 12. Ikävä kyllä kun menen ulos juoksemaan kiristän aina liikaa vauhtia ja pulssi nousee anaerobiselle puolelle. Siksi olen pysynyt muissa lajeissa ja mattohölkkää teen vain punttisalin alkulämmittelynä. Ikää alkaa olemaan sen verran että maksimisyke on matalalla ja painoa on tarpeeksi ettei minusta ehdi enää kestäcyysjuoksijaa tulla. No, onneksi liikkuminen on vieläkin kivaa.

      • Anonyymi

        Hyvin puhuttu.
        Oletko koittanut testoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin puhuttu.
        Oletko koittanut testoa?

        Moni on saanut niillä peräsuolen kehittymään.


    • Anonyymi

      Muuse puhuu paljon eikä yhtään asiaa.

      • Anonyymi

        Meneekö alkoa?
        Känniuhoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Keskon pottupussin hinta selittyy tällä.

      Toisaalta Jari Saarion soutureissu Kap Hornin ohi on kyllä hatunnostoinen suoritus, onnistuu tai ei. Muutoinkin Saario on saanut aikaan enemmän kuin yksikään urheilija tai joukkue.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy tähän ketjuun? Vai onko mussella hapaa ja muita lihaksia joilla haastaa Saario soudussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä liittyy tähän ketjuun? Vai onko mussella hapaa ja muita lihaksia joilla haastaa Saario soudussa?

        Saario on myös keskon sponssi


    • Anonyymi

      Moussen opein 15min kähöä.

      • Anonyymi

        Rentoa. Montako vuotta tällä metodilla kestää treenata kympille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rentoa. Montako vuotta tällä metodilla kestää treenata kympille?

        Riippuu mistä lähtee


    • Anonyymi

      Parempi hölkkä kuin mykkäkoulu.

    • Anonyymi

      Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy.

    • Anonyymi

      Muuse dns 10km maastoissa. Ai että. Eikö 15min kähöllä päässyt kuntoon?

    • Anonyymi00047

      Millasia aikoja on juostu muusen 15 minuutin reeneillä?

    • Anonyymi00048

      15min muusekähö rentoa önn.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe