En ole oikeastaan ollut koskaan saman katon alla parisuhteessa kenenkään kanssa. Enkä edes saanut yhen illan juttuja. Voisi sanoa varmuudella että olen niitä niin kutsuttuja alemman tason miehiä.
Miten minun pitäis suhtautua rooliini? Toivon että en olisi syntynyt.
Olen semmoinen alemman tason mie
35
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Noh. Äläs nyt. Olen ollut naimisissa ja saanut jopa jälkipolveilua. Ei se minusta silti mitenkään parempaa ihmistä ole tehnyt.
Ihan samanlaisia mörköjä olemme kaikki.
>simiti< - Anonyymi
Voit alkaa nähdä ejkaikessa. Ei kannata hokea tuollaisia itselle. Olet yhtä arvokas kuin kuka tahansa.
Sinä olet sinä. Tutustu omaan ihanaan itseesi ja löydä ne asiat jotka aiheuttavat tässä elämässä sinulle mielihyvää. Rakenna sille.
Jokaisessa ihmisessä on jotakin hyvää ja kaunista. Myös sinussa.
Naisen saanti ei tee sinua autuaaksi jos et viihdy itsenäsi.- Anonyymi
Nyt musiikki-innostuksena tämä Sammy Hagar, minulla vaihtelee mikä milloinkin.
sää nyt sisä 25.0, ulko 15.6. kone-tiedolta näen helposti, tietokoneelta Voit esim. suhtautua niin, että parisuhde tai lyhyempikin on vain juttu, jossa toinen osapuoli yrittää käyttää sinua hyväksi, saada sinusta irti hyötyä maksimaalisen paljon antamalla vastineeksi mahdollisimman vähän. Ja olet kenties onnistunut välttämään paljon huonoja diilejä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja pessimisti ei pety.
Mukavaa, kun muutkin immeiset ovat positiivisia. Kerran meinasin olla negatiivinen, mutta hampikirurgi kirjoitti mulle jotain hassuja lääkkeitä.
Kyllä naamaa nauratti koko kuurin ajan. Jälkikäteen tutkin netistä, niin ne olivat huumetta!
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa, kun muutkin immeiset ovat positiivisia. Kerran meinasin olla negatiivinen, mutta hampikirurgi kirjoitti mulle jotain hassuja lääkkeitä.
Kyllä naamaa nauratti koko kuurin ajan. Jälkikäteen tutkin netistä, niin ne olivat huumetta!
>simiti<Niin joo ja mönkkärijutskan jälkeen lekurit pumppasivat muhun morfiinia. Noh, en ollut ainakaan kipeä.
Naapurisängyn parantumattomalla syöpäpotilaalla oli vielä isompi lääkitys. Hassuja tapauksia oli siellä kuolemanosastolla.
>simiti<
- Anonyymi
Oletko yrittänyt ja lähestynyt naisia?
- Anonyymi
Missä niitä voi lähestyä? Miesvaltainen työpaikka ja baareissa naiset ei käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niitä voi lähestyä? Miesvaltainen työpaikka ja baareissa naiset ei käy.
Siinä tapauksessa naisen lähestyminen ei tule onnistumaan ikinä. Ilman naista jatkat loppuelämäsi.
- Anonyymi
Huomaisitko edes jos joku olisi kiinnostunut ja odottaisi sinulta lähestymistä?
- Anonyymi
Ei sillä ole enää väliä. Otettuani pakkeja 15 vuotta ja kokoajan vain etsiessäni itsestäni syitä tulin lopulta siihen lopputulokseen että suomalainen sukupuu tulee pyyhkiä pois maailman kartalta. Sittenku toitte tänne vielä mämuja ja muita niin en voisi olla enempää katkera. Jos minulla olisi suunnaton lihamylly niin jauhaisin teidät kaikki (sekä miehet että naiset ja mamut siinä) silmänkään värähtämättä.
- Anonyymi
Minua ei oikeasti kiinnosta jotkut nuoret tytöt romanttisessa mielessäkään, muttvoisin yrittää auttaa..
Kummituspeli voi solla sellainenkin että nurkkien takana kurkkii kummituksia. - Anonyymi
Ei kannata muuttaa kenen kanssa tahansa yhteen. Voi äkkiä tavarat lähteä kävelemään ja kämppä muuttua bordelliksi tai huumeluolaksi.
- Anonyymi
Ei sillä oikeastaan ole väliä onko joitain kokemuksia jäänyt matkalta pois, vituttaahan jotkut jutut välillä ja tosiaankin jää ihmettelemään että tässäkö tämä oli mutta
ei se kumminkaan muuta sitä mihinkään millainen ihmisenä olet, keskity siihen. En tiedä yhtään miestä, jolla on hyvä hygieniataso, siistit vaatteet ja joka ei saisi naista. Eilen baarissa kuulin taas yhden surullisen kohtalon ja sarjan kysymyksiä tyyliin: "Mikä mussa on vikana?" Kyse on mielestäni vain paskasta tuurista ja meillä kaikilla on sitä joskus.
Sun kohdalla lähtisin opettelemaan tervettä itserakkautta ja -tuntoa tekemällä asioita, joissa on hyvä. Se heijastuu ulospäin. Mulle on joskus sanottu myös, että hymy on ihmisen kaunein asuste, mutta hymyilläkseen täytyisi olla jonkinlainen sisäinen rauha. Et kyllä kysynyt neuvoa, mutta toivottavasti et tykkää huonoa neuvoista. Tsemppiä! 🤗- Anonyymi
Paskapuhetta. Kävin baarissa saunomisen ja puhdistautumisen jälkeen eikä yksikään nainen tullut tarjoamaan itseään.
Anonyymi kirjoitti:
Paskapuhetta. Kävin baarissa saunomisen ja puhdistautumisen jälkeen eikä yksikään nainen tullut tarjoamaan itseään.
Tuolla asenteella en ihmettele yhtään sitä miksi olet yksin, koska tuollainen näkyy kilsan päähän.
Yhtä hyvin ja samoilla perusteilla voisit kutsua itseäsi ylemmän tason mieheksi.
- Anonyymi
En voi. Taso mitataan parisuhteiden määrässä ja kestossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpöhöpö
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Jokainen voi valita ihan itse, miten tasonsa määrittää. Pakkoko sitä on käyttää asteikkoa, missä ei pärjää.
Elämässä on niin monta osa aluetta, etten yhtä naisen puutetta pidä oikein mitenkään suurena asiana. Enkä sano tätä mitenkään vähätelleksäni, onhan suurimmalta osin naisetkin eteviä työssään, aivan kuten mäkin.
Ainoohan on se, että ne lapsi haaveet joutuu jättään jos ei oo puolisoo. Mutta ihmisellä on sekin mahdollisuus, että työllään saa itsensä näkyväksi. Ite ainakin oon tyytyväinen, kun oon huomannu tän elämän menon järjettömyyden. Tän ahneuden ja globalisaation, joka ois voinu jäädä näkemättä, jos ois onnellisesti jossain suhteessa.- Anonyymi
Juuri noin. Aina ollut ihmisiä, jotka eivät ole - syystä tai toisesta - parisuhteessa ja tulee aina olemaan.
- Sheena
- Anonyymi
Sivistä itseäsi manosfäärin kirjoituksilla ja redpill-ideologialla. Naiset vastaavat aina tiettyyihin ärsykkeisiin ja jokainen meistä voi oppia tarjoamaan niitä. Salilla saat treenattua itsellesi jykevän leuan, tappajan katseen ja sigma male chad framen.
Kun olet valmistunut salilta ultimaattiseksi alfamieheksi, naiset heittäytyvät eteesi. Vaginalliset ovat velvollisia palkitsemaan sinut seksillä salilla käymisesi johdosta. - Anonyymi
Omista elämäsi matematiikalle ja fysiikalle, ja sinusta voi tulla Newtonin ja Teslan kaltainen nero, jonka keskittymistä nainen ei ole pilaamassa. Vaihtoehtoisesti sinusta voi myös tulla Unabomber.
- Anonyymi
Miksi määrittelet itsesi väärin, eli itseäsi kohtaan haitallisesti? Elämässä on PALJON muutakin, ja ennenkaikkea muuta.
- Sheena- Anonyymi
Kyllä se nuori p**** on tärkeintä.
- Anonyymi
Purra lääkkeet
- Anonyymi
Jeesus auttaa muut ei niinkään.
Ei se jeesuskaan aina auta, valitettavasti. Ihan itse täällä on loppusissaan rämmittävä ja päätettävä mitä siitä kulhollisesta sitruunaa valmistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1628624Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t877455Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067357Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37326Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit417244Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217188Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126642Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296486Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845710Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485495