Ketkä vie 4x1500 m tänää Lahessa ?
Mitkä viestin smssä
10
148
Vastaukset
- Anonyymi
Lahen ahkera.
- Anonyymi
Ahkeralla on tasaisen kovat joukkueet, mutta hauska olisi nähdä Helander ja Muuse samaanaikaan ratkomassa. Ja Lahdelta puuttuu nyt naisissa kärkijuoksija, Monoska on jo Tookkiossa.
- Anonyymi
Ahkeralla voi olla Salaisena Aseena Milja Thureson, joka voi ottaa kiinni viimeisellä kierroksella 100 m.
Helander vasta avasi konetta eilen 4x800 m. JKU voi pian olla kova. - Anonyymi
Mutta eihän Mononen ole mikään lyhyiden matkojen juoksija, ehkä hän 1500 metrillä jo kykenisi roikkumaan joukossa mutta ei 400 tai 800 metrillä.
- Anonyymi
JKU aitojen sekaviestissä ylivoimainen, niinkuin odottaa saattoikin. Ruotsiottelukin oli JKU vastaan svedupetterit. JKU voitti kevyesti.
- Anonyymi
Vahvasti tuli JKU, mutta hyvä oli nähdä taas Mussella piikkarit jalassa. Eemeli olis voinu hörpätä mitalikahvitkin siinä juoksun aikana.
- Anonyymi
Kasilla eilen vantaalainen ahnehti ja hkv ohitti.
- Anonyymi
Ei yhtään SE:a, se on taso meillä.
- Anonyymi
Oliko muuse mukana?
Näkyikö kähön vaikutus?- Anonyymi
Kaik turkkuseksin tummat oli mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090