Valitetaan, että ainiaan unohdetaan tyystin Suomen romaaneja monissa asioissa.
Niin tälläkin kertaa ei olla muistettu heitä.
On hyvin selvillä globalisaatio suomalaisten penisten koosta suhteessa esimerkiksi itänaapureiden tai kongolaisiin, mutta ei romaaneihin.
Romaanit ovat syntyneet Suomessa viisi sataa vuotta.
Jo niin pitkään he ovat harjoittaneet seksuaalista kanssakäymistä maassa.
He kaikin tavoin elävät suomalaista arkea romaaneina.
Suomen Lääkärit kysyvätkin anteeksipyytäen, että minkä kokoisia ovat romaanien penikset Suomessa?
Mitkä seikat vaikuttavat romaanien penisten kokoihin Suomessa?
Tutkimuksen pitäisi ottaa mukaan maailman romaanien penisten kokoja, verrata niitä suomalaisiin romaaneihin ja Keski-Intian penisten kokoihin, jonka jälkeen voimme analysoida tuhannen vuoden muutoksia ja niiden syitä suhteessa kotimaisten romaanien penisten kokoihin, miksi ne ovat tämän kokoisia ja kuinka ne kehittyvät siitä eteenpäin.
Jos sattuu olemaan romaanien piireissä mahdollisia sukupuoli ongelmia, joita pitää hahmottaa etnografisesti osaltaan.
Suomen Romaanien penisten koko mittaamatta
5
464
Vastaukset
- Anonyymi
Romaanien jälkeen penisten koko mittaamatta Suomen Tataareilta.
- Anonyymi
Romaaneilla (kirja) ei tiettävästi ole penistä, eikä Suomen väestötietojärjestelmän mukaan Suomessa ole ketään, jonka nimi olisi Romaani.
- Anonyymi
Romanit mitaavat peniksen koon ottamalla sen suuhun eli mui. Jos penis mahtuu kokonaan suuhun sen ollessa seisokissa on penis pieni, iso penis ei mahdu kokonaan romanin suuhun, ei romanimiehen eikä romaninaisen. Kuulemma Romanien sukujuhlissa koko suku oli maistellut toistensa peniksiä, ja tulos oli kaikille yllätys Feija-vaarilla oli kuulemma isoin penis, Feijan penis ei mahtunut yhdenkään sukulaisen suuhun kokonaan. Iso-Feijalla on todellaq iso, saavat muut kaaleet olla kateellisia.
Terno - Anonyymi
Kiireestä kantapäähän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191