Käsi ylös: kuka ehti lukea body count -aloitukseni?
Se on sensuroitu.
En kirjoita sitä uudelleen.
🦄
Kuka ehti nähdä body countini?
74
585
Vastaukset
Ehdin nähdä. Itse asiassa se on vielä avoinna toisella välilehdellä, kun vain vilkaisin ensin palstaa ja jätin sitten välilehdet levälleen.
- Anonyymi
Ystävällinen kiitos tiedosta! Tekstiä voit halutessasi kommentoida tähän, koska se alkuperäinen on nyt bittiavaruuden roskaa. 😥
Minä sinulle levälleen jätetyt välilehdet näytän! 😂
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Ystävällinen kiitos tiedosta! Tekstiä voit halutessasi kommentoida tähän, koska se alkuperäinen on nyt bittiavaruuden roskaa. 😥
Minä sinulle levälleen jätetyt välilehdet näytän! 😂
🦄No ei mulla siihen kummempaa kommentoitavaa ole, hauska tarina ja kuten Pirppikselle alempana totesin, tuli heti elävästi mieleen Neljät häät ja yhdet hautajaiset tavastasi esittää nuo suhteet.
Mutta koska mulla on se aloitus tossa tallessa vielä hetken, voin aina tehdä siitä uuden aloituksen ja jännittää kauanko se säilyy 😂
No ne välilehdet... Ne välillä jää lepattamaan, levälleen, kun tulee muuta mieleen.
Minä vilaisin sitä, mutta en jaksanut lukea kuin kolmanneksen.
Se oli hauska tarina ja tarinointitavasta tuli heti mieleen leffa Neljät häät ja yhdet hautajaiset.
randombypasser kirjoitti:
Se oli hauska tarina ja tarinointitavasta tuli heti mieleen leffa Neljät häät ja yhdet hautajaiset.
No mulla taas meni maku siihen numerointiin.. puolustukseni voin sanoa, että olen lievässä flunssassa ja keskittymiskykyni on alhainen. Ei vaan jaksanut.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No mulla taas meni maku siihen numerointiin.. puolustukseni voin sanoa, että olen lievässä flunssassa ja keskittymiskykyni on alhainen. Ei vaan jaksanut.
Kukin tavallaan. Mä en ehkä olisi lukenut koko juttua, ellei sitä numerointia ollut, mikä taas klikkasi mielessäni heti em. leffaan.
Kyllä näin. 125 ei ole paha. Mutta hyppykuppa on jännä.
- Anonyymi
Siinä luki, että 10 ja lisäksi yksi "kättely".
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Siinä luki, että 10 ja lisäksi yksi "kättely".
🦄En usko koska kerroit ettet kirjoita lukua uudelleen. Kyllä ihmisen sanaan pitää voida luottaa.
- Anonyymi
EVVK kenenkään panot
- Anonyymi
Minä ehdin lukaista sen pikaisesti. Kerroit aika yksityiskohtaisesti montako kumppania, millainen suhde ja millaisia tunteita näitä henkilöitä kohtaan olet tuntenut. Se oli kuin jonkinlainen romanttisten/seksuaalisten suhteidesi kirjanpito.
Hetken mietin, että mitä hait sillä? Yleistä keskustelua suhdehistoriasta vai enemmän juuri sinun kokemustesi pohtimista?
Aletheias- Anonyymi
Se oli realistinen ja feministinen kertomus naispuolisen henkilön seksuaalisuudesta. Tarkoitus oli pedagoginen, provokatiivinen ja humoristinen.
Tällä palstalla on vielä joitain ihmisiä, joilla on ongelmallinen suhtautuminen naisen seksuaalisuuteen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli realistinen ja feministinen kertomus naispuolisen henkilön seksuaalisuudesta. Tarkoitus oli pedagoginen, provokatiivinen ja humoristinen.
Tällä palstalla on vielä joitain ihmisiä, joilla on ongelmallinen suhtautuminen naisen seksuaalisuuteen.
🦄Olen kanssasi aivan samaa mieltä, että joillain tuntuu olevan hyvin ongelmallinen suhtautuminen naisten seksuaalisuuteen. Olen ajatellut, että se johtuu siitä, että naisen seksuaalisuus on vieläkin joillekin jotain pelottavaa tai tuomittavaa, vaikka kyseessä on täysin luonnollinen asia. Joillekin ehkä ylipäätään ajatus seksistä on vastenmielinen. Se on tietysti ok, kunhan ei kohdista vastenmielisyyttään muihin ihmisiin tuomiten heitä.
Pointsit siitä, että uskalsit kertoa noin avoimesti omista kokemuksistasi. Moni ei sitä uskalla/halua tehdä, vaikka täällä ollaankin anonyymejä.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kanssasi aivan samaa mieltä, että joillain tuntuu olevan hyvin ongelmallinen suhtautuminen naisten seksuaalisuuteen. Olen ajatellut, että se johtuu siitä, että naisen seksuaalisuus on vieläkin joillekin jotain pelottavaa tai tuomittavaa, vaikka kyseessä on täysin luonnollinen asia. Joillekin ehkä ylipäätään ajatus seksistä on vastenmielinen. Se on tietysti ok, kunhan ei kohdista vastenmielisyyttään muihin ihmisiin tuomiten heitä.
Pointsit siitä, että uskalsit kertoa noin avoimesti omista kokemuksistasi. Moni ei sitä uskalla/halua tehdä, vaikka täällä ollaankin anonyymejä.
AletheiasKiitos, Aletheias! 😁
Vaikutustapansa kullakin. Tämä ei ole ainoa tapa vaikuttaa asiaan, mutta tämä on yksi tapa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄No etten sanois yksäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Ei millään pahalla alaa, ahjoa tai vastaavaa kohtaan, mutta ei mikä tahansa pakina ole mikään feministinen kertomus tai muistelu.
Olihan siinä hyvin selostettu. En kuitenkaan ymmärrä, mutta taas jonkun askeleen lähempänä ymmärrystä.
- Anonyymi
Osan siitä luin, mutta koska minua ei palstalaisten countit kiinnosta, niin en lue niitä koskaan kovin syvällisesti mieleen painaen.
Jasu - Anonyymi
Muistan, olikos se nyt 10 potenssiin 2 vai peräti kolme? 😁
- Anonyymi
Nyt on Randenkin palauttama versio poistettu. 😢
Tämä maailma ei ollut valmis kohtaamaan asiallista puhetta naisen seksuaalisuudesta.
Mahdollisesti sanat p+nis ja +rgasmi olivat sellaisia, joita ei sovi alaikäisten nähdä. 🙄 Antakaa minun kaikki kestää.
🦄- Anonyymi
No ihan kivaa vaihtelunhalukkuutta tämä eroottishenkinen kirmailu on esim naisiin tai jopa naiseen kohdistuvan tyrkkyysretoriikan suhteen, mitä täällä näkee. Hymähdys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan kivaa vaihtelunhalukkuutta tämä eroottishenkinen kirmailu on esim naisiin tai jopa naiseen kohdistuvan tyrkkyysretoriikan suhteen, mitä täällä näkee. Hymähdys.
Vaihteluahan* en usko että kissa ns karvoistaan pääsee, menee vaan piiloon tunnisteensa taa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihteluahan* en usko että kissa ns karvoistaan pääsee, menee vaan piiloon tunnisteensa taa
❗Tiedäthän että tuo sinun katkeruutesi sairastuttaa sinut ennen pitkää? Kehosi ei kestä noita jatkuvia myrkyllisiä ajatuksiasi, koska et pysty pitämään huolta itsestäsi samalla kun suollat myrkyllistä energiaa kohti muita.❗
Linkitän sinulle tähän artikkelin arvovaltaisesta kansallisesta julkaisustamme nimeltä ET-lehti:
https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/mieli/katkeruus-vie-varitkin-elamasta-fyysiset-oireet-voivat-olla-vakavia
Minulla ei ole mitään sinua vastaan. 🤗 Sinä myrkytät vain omaa mieltäsi ja kehoasi noilla ajatuksillasi ja viesteilläsi. Minuun ne eivät vaikuta, ainostaan sinuun.
Olen varma, että olet tälläkin hetkellä sairas. Etkö ymmärrä, että sinun pitäisi pitää parempaa huolta itsestäsi ja voinnistasi?
🦄 - Anonyymi
Ennen on voinut kiljottaa penís ja orgasmí.
- Anonyymi
Huonolla maulla täällä julkaistaan paljonkin, mutta jospa ylläpito koki tämän sortin feminismin mainostuksen olevan väärällä osastolla.
Villi veikkaus aidon feministin puolesta 🙃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen on voinut kiljottaa penís ja orgasmí.
Epäilen että kyse oli kuitenkin enemmän sisällöstä eikä mistään yksittäisestä sanasta, koska teksti oli molemmilla kerroilla näkyvillä useita kymmeniä minuutteja. Se poistettiin varmaankin manuaalisesti.
Tekoälyyn tai muuhun automaatioon perustuva poistaminen on nopeampaa, se tapahtuu sekunneissa tai kymmenissä sekunneissa. Jos esimerkiksi viesti on liian lyhyt.
En oikein ymmärrä. Viestissäni ei ollut sukupuolisiveellisyyden loukkausta tai muuta sopimatonta. Se oli enemmän emotionaalinen ja jopa lääketieteellinen (joiltain osin) kuin mitä se olisi ollut seksuaalinen. 🤔
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonolla maulla täällä julkaistaan paljonkin, mutta jospa ylläpito koki tämän sortin feminismin mainostuksen olevan väärällä osastolla.
Villi veikkaus aidon feministin puolesta 🙃Siinä tekstissä ei mainittu feminismiä sanallakaan.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tekstissä ei mainittu feminismiä sanallakaan.
🦄"Se oli realistinen ja feministinen kertomus naispuolisen henkilön seksuaalisuudesta"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se oli realistinen ja feministinen kertomus naispuolisen henkilön seksuaalisuudesta"
No tuohan on tästä ketjusta! Siinä alkuperäisessä ketjussa, joka poistettiin, ei mainittu feminismiä sanallakaan.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❗Tiedäthän että tuo sinun katkeruutesi sairastuttaa sinut ennen pitkää? Kehosi ei kestä noita jatkuvia myrkyllisiä ajatuksiasi, koska et pysty pitämään huolta itsestäsi samalla kun suollat myrkyllistä energiaa kohti muita.❗
Linkitän sinulle tähän artikkelin arvovaltaisesta kansallisesta julkaisustamme nimeltä ET-lehti:
https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/mieli/katkeruus-vie-varitkin-elamasta-fyysiset-oireet-voivat-olla-vakavia
Minulla ei ole mitään sinua vastaan. 🤗 Sinä myrkytät vain omaa mieltäsi ja kehoasi noilla ajatuksillasi ja viesteilläsi. Minuun ne eivät vaikuta, ainostaan sinuun.
Olen varma, että olet tälläkin hetkellä sairas. Etkö ymmärrä, että sinun pitäisi pitää parempaa huolta itsestäsi ja voinnistasi?
🦄Nyt on aika palstasetävibat, saattaa olla että se on kaapannut tunnisteen. Se olisi todella voi juku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se oli realistinen ja feministinen kertomus naispuolisen henkilön seksuaalisuudesta"
Ja saitko tästä mainitsemastasi lausunnosta sitten paljonkin ns irti? Sivusta T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saitko tästä mainitsemastasi lausunnosta sitten paljonkin ns irti? Sivusta T naiselta
palstagubbe ottaa nyt vaan ja vaihtaa maisemaa, sivusta läheltä tai kaukaa mistä lieneekään :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuohan on tästä ketjusta! Siinä alkuperäisessä ketjussa, joka poistettiin, ei mainittu feminismiä sanallakaan.
🦄🤭ai, eikö "Se oli realistinen ja feministinen kertomus naispuolisen henkilön seksuaalisuudesta" tämä sitten kuvaakaan poistetun ketjun sisältöä, hupsista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭ai, eikö "Se oli realistinen ja feministinen kertomus naispuolisen henkilön seksuaalisuudesta" tämä sitten kuvaakaan poistetun ketjun sisältöä, hupsista
Kyllä se kuvaa, mutta itse poistetussa tekstissä ei ole sanaa "feminismi".
Pahoittelut, mutta olen nyt käyttänyt kaiken rautalankani eikä enempää ole.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kuvaa, mutta itse poistetussa tekstissä ei ole sanaa "feminismi".
Pahoittelut, mutta olen nyt käyttänyt kaiken rautalankani eikä enempää ole.
🦄No joo, luovuttaisin minäkin jo tässä vaiheessa 😄
Mutta sitä jäi kaipaamaan, että mikä on se juttu. Että pitää nähdä kauheesti vaivaa ja altistaa itsensä taudeille. Kun sen homman voi hoitaa vaikka vartissa ja sitten on viikko tyydytetty?
Puhuit kovasti naisten seksuaalisuudesta, mutta niin ku yhdessä ketjussa tuli ilmi. Niin toi homma kuulemma on ihan yhtä helppo naisille kuin miehillekin.
On varmaan rasittavaa tätä selittää tälle näin kovapäiselle. Mutta ehkä mä sen jossain vaiheessa tajuun. Oonhan suorittanu yliopiston kurssejakin hyvin arvosanoin, enkä sitäkään ois muutama vuosi sitten uskonu.- Anonyymi
Anteeksi mutta nyt en ymmärrä yhtään, mistä puhut. 😁
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta nyt en ymmärrä yhtään, mistä puhut. 😁
🦄Ok, sorry. Tää on tosiaan vähän vaikeasti hahmotettava aihe mulle. Mutta kai sitä seksuaalisuuttakin on tieteellisesti tutkittu. Että täytyypä perehtyä tarkemmin.
- Anonyymi
Ihmetteletkö siis miksi joku harrastaa ylipäätään seksiä saati useamman kanssa?
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Ihmetteletkö siis miksi joku harrastaa ylipäätään seksiä saati useamman kanssa?
AletheiasEn nyt oikeestaan ihmettele, jos on vaki suhde ja sitten sytyttää, niin mikä ettei. Mutta muuten, eipä elämässä hirveästi sytykkeitä ole. Päinvastoin taudit ym. Tuskin kukaan yleisestikään mitään tautia halua, ees flunssaa. Ja seksitaudit on astetta pahempia.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
En nyt oikeestaan ihmettele, jos on vaki suhde ja sitten sytyttää, niin mikä ettei. Mutta muuten, eipä elämässä hirveästi sytykkeitä ole. Päinvastoin taudit ym. Tuskin kukaan yleisestikään mitään tautia halua, ees flunssaa. Ja seksitaudit on astetta pahempia.
Ei kukaan tietystikään tauteja halua, mutta eihän taudit ole koskaan estänyt ihmisiä seksiä harrastamasta. Vastuullinen ihminen tietenkin käyttää kondomia sekä käy säännöllisesti testaamassa itsensä, jos kumppaneita on useampia. Ja jos niin huonosti käy, että kaikista varotoimenpiteistä huolimatta saa tartunnan on siihen yleensä tehokas hoito olemassa.
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tietystikään tauteja halua, mutta eihän taudit ole koskaan estänyt ihmisiä seksiä harrastamasta. Vastuullinen ihminen tietenkin käyttää kondomia sekä käy säännöllisesti testaamassa itsensä, jos kumppaneita on useampia. Ja jos niin huonosti käy, että kaikista varotoimenpiteistä huolimatta saa tartunnan on siihen yleensä tehokas hoito olemassa.
AletheiasKuulostaa kuitenkin aika vaivalloiselta. Kuitenkin tässä nykyisessä ajassa, kun aikaa tuntuu olevan päivä päivältä vaan vähemmän.
Eikös Japanissa oo seksiharrastukset jo aika vähissä? Ainakin oon kuullu.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
En nyt oikeestaan ihmettele, jos on vaki suhde ja sitten sytyttää, niin mikä ettei. Mutta muuten, eipä elämässä hirveästi sytykkeitä ole. Päinvastoin taudit ym. Tuskin kukaan yleisestikään mitään tautia halua, ees flunssaa. Ja seksitaudit on astetta pahempia.
Niin, ehkä kannattaa lukea seksuaalisuudesta vähän enemmän. Toisille se ei ole lainkaan tärkeää ja toisille se saattaa olla hyvin tärkeää.
Itse olen aika lailla demiseksuaali, jolla on ollut matala kysyntä parisuhdemarkkinoilla. Se aiheuttaa ristiriidan, jonka kanssa on täytynyt luovia tavoilla, joiden keksimisellä olen yllättänyt itsenikin.
🦄 - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Kuulostaa kuitenkin aika vaivalloiselta. Kuitenkin tässä nykyisessä ajassa, kun aikaa tuntuu olevan päivä päivältä vaan vähemmän.
Eikös Japanissa oo seksiharrastukset jo aika vähissä? Ainakin oon kuullu.Vaivalloiselta? 🤔 Ei seksin harrastaminen ole vaivalloista, tai siis ainakaan minun mielestäni.
Hieman erikoinen sanavalinta tuo vaivalloinen tässä yhteydessä. Tietysti jos seksistä ei erityisemmin välitä, voi se tuntua vaivalloiselta, mutta seksihän on niin ihanaa, että vaivannäkö kyllä kannattaa. Tämä siis vain minun mielipiteeni, sinun mielipiteesi on ihan yhtä oikea kuin minun.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaivalloiselta? 🤔 Ei seksin harrastaminen ole vaivalloista, tai siis ainakaan minun mielestäni.
Hieman erikoinen sanavalinta tuo vaivalloinen tässä yhteydessä. Tietysti jos seksistä ei erityisemmin välitä, voi se tuntua vaivalloiselta, mutta seksihän on niin ihanaa, että vaivannäkö kyllä kannattaa. Tämä siis vain minun mielipiteeni, sinun mielipiteesi on ihan yhtä oikea kuin minun.
AletheiasNo onhan se kauhean vaivalloista, ensin pitää tutustua ihmiseen viikkotolkulla, harrastaa liikuntaa ja kohottaa kuntoa, käydä manikyyrilla, parturissa ja kosmetologilla, välttää suklaansyöntiä jne. Asunnon siivousta, petivaatteiden vaihtoa.
Toimitus kestää keskimäärin kolme minuuttia ja sen jälkeen se on ohitse, kyllä se oikeasti on vaivalloinen harrastus 😄 kokonaisuutta arvioiden Anonyymi kirjoitti:
Vaivalloiselta? 🤔 Ei seksin harrastaminen ole vaivalloista, tai siis ainakaan minun mielestäni.
AletheiasSen takiahan keskustelua käydään kun ollaan eri mieltä. No voihan se seksi olla ihanaa, siis jos se ei oo mikään baarilöytö.
Tosta vaivalloisuudesta. No ehkä se on mulla vähän sama. Kun vaikka ruuan laitto. Ei mulla maltti riitä, jonkun viiden minuutin makuelämyksen takia haudutella tunti jotain ruokaa. Kun niin ku tiedetään, niin se ruoka tulee kuitenkin loppujen lopuks pois. Mutta nää on niitä maku asioita. Ei niistä sovi kiistellä. Toisenlaiset mielipiteet on silti mielenkiintoisia.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se kauhean vaivalloista, ensin pitää tutustua ihmiseen viikkotolkulla, harrastaa liikuntaa ja kohottaa kuntoa, käydä manikyyrilla, parturissa ja kosmetologilla, välttää suklaansyöntiä jne. Asunnon siivousta, petivaatteiden vaihtoa.
Toimitus kestää keskimäärin kolme minuuttia ja sen jälkeen se on ohitse, kyllä se oikeasti on vaivalloinen harrastus 😄 kokonaisuutta arvioidenNo nyt kun noin asian ilmaiset, niin kyllähän siihen jotain oheisvaivaa liittyy 😂 Mutta kolme minuuttia?? Toisaalta eihän se kesto kaikkea kerro, vaan laatu on tärkein 😁
Aletheias - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Sen takiahan keskustelua käydään kun ollaan eri mieltä. No voihan se seksi olla ihanaa, siis jos se ei oo mikään baarilöytö.
Tosta vaivalloisuudesta. No ehkä se on mulla vähän sama. Kun vaikka ruuan laitto. Ei mulla maltti riitä, jonkun viiden minuutin makuelämyksen takia haudutella tunti jotain ruokaa. Kun niin ku tiedetään, niin se ruoka tulee kuitenkin loppujen lopuks pois. Mutta nää on niitä maku asioita. Ei niistä sovi kiistellä. Toisenlaiset mielipiteet on silti mielenkiintoisia.Ei sovi kiistellä ei. Jokaisella on oma näkemyksensä ja omat tuntemuksensa seksin suhteen. Jollei seksi niin innosta tai kiinnosta, niin kyllähän se sitten voi tuntua vähän turhalta. Jollekin seksi jopa baarilöydön kanssa voi olla ihanaa, mutta useimmiten seksi on tietysti parasta tutun ja turvallisen ihmisen kanssa.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kun noin asian ilmaiset, niin kyllähän siihen jotain oheisvaivaa liittyy 😂 Mutta kolme minuuttia?? Toisaalta eihän se kesto kaikkea kerro, vaan laatu on tärkein 😁
AletheiasNo sanotaan neljä ja puoli minsaa sitten ettei syyllistytä minkäänsorttiseen väheksyntään, monilla kun tuo miehinen itsetunto on kovin herkkä tuon laatuajan keston suhteen 😄.
Kahdella minuutilla alkueriin, kolmella välieriin ja 4,5 riittää jo finaalipaikkaan 👑 Anonyymi kirjoitti:
No onhan se kauhean vaivalloista, ensin pitää tutustua ihmiseen viikkotolkulla, harrastaa liikuntaa ja kohottaa kuntoa, käydä manikyyrilla, parturissa ja kosmetologilla, välttää suklaansyöntiä jne. Asunnon siivousta, petivaatteiden vaihtoa.
Toimitus kestää keskimäärin kolme minuuttia ja sen jälkeen se on ohitse, kyllä se oikeasti on vaivalloinen harrastus 😄 kokonaisuutta arvioidenSuklaansyönnin välttäminen kuulostaa hyvin kummalliselta ajatukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanotaan neljä ja puoli minsaa sitten ettei syyllistytä minkäänsorttiseen väheksyntään, monilla kun tuo miehinen itsetunto on kovin herkkä tuon laatuajan keston suhteen 😄.
Kahdella minuutilla alkueriin, kolmella välieriin ja 4,5 riittää jo finaalipaikkaan 👑Niin, onhan neljä ja puoli minuuttia jo oikein hyvä, todellakin finaalipaikan arvoinen 😅 Ja eihän se niin vakavaa ole muutenkaan, kaikenlaista sattuu. Oleellista on, miten muutoin kohtelee ja miten tärkeänä pitää kumppanin nautintoa.
Aletheias - Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Suklaansyönnin välttäminen kuulostaa hyvin kummalliselta ajatukselta.
Jossain määrin kyllä mutta saattaa aiheuttaa vaivalloisia käyntejä siellä kosmetologilla
- Anonyymi
Kirjoita johonkin tietokantaan, tai edes Wordiin tms, sieltä on helppo kopiomalla lähettää ja paikata tuhotut viestit.
En ole nähnyt kehonumerointiavausta.- Anonyymi
No ei tämä nyt ihan niin tärkeää sentään ole. 😂 Tietysti teen noin jonkin tärkeämmän kohdalla.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tämä nyt ihan niin tärkeää sentään ole. 😂 Tietysti teen noin jonkin tärkeämmän kohdalla.
🦄Viestintuhoojat alkavat nopeasti emättämään sinua, tietokanta on hyvä, sinne saa talteen helposti myös linkin ja viitteen viestistä johon vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestintuhoojat alkavat nopeasti emättämään sinua, tietokanta on hyvä, sinne saa talteen helposti myös linkin ja viitteen viestistä johon vastasit.
Anteeksi mutta en tunnista tuota verbiä, eikä google auta. Käyttäisitkö jotain oikeaa suomenkielistä sanaa?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta en tunnista tuota verbiä, eikä google auta. Käyttäisitkö jotain oikeaa suomenkielistä sanaa?
🦄Sorry, sen piti olla: Emätyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, sen piti olla: Emätyttämään.
Google ei tunnista sanaa "emätyttää".
Mitä s**kelin keijukieltä sinä kirjoitat? Kirjoita vaikka ranskaa mieluummin, ymmärrän sitäkin paremmin kuin sinua. 😂
🦄
- Anonyymi
minun body indeksini on 25 nyt mutta se on ollut 27
countaa sitä Näin, luin ja muistan.
Hienoa että yksäristä löytyi tällainen puoli.- Anonyymi
Kiitos.
Mutta puolia löytyy toki vähän enemmänkin. Tämä yksärifeministipuoli edustaa noin 4 prosenttia minusta... 🙄
🦄
- Anonyymi
Ihan hyvä kirjoitus sinulta, kokemuksesi rajoittuvat pieneen joukkoon vastakkaisen sukupuolen omaavia. Tunnut lähes neitsyeltä. Mutta tuokin määrä voi jo tuottaa ajatusta oikeasta suunnasta.
AV Ei kuulu minulle toisten lukemat, joten en lukenut koko ketjua.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Minä 🙋♀️. Ja myös vastasin siihen.. tuli mieleen Neljät häät ja yhdet hautajaiset leffa.
- Sheena - Anonyymi
Nyt j+mal+auta!
Tällainen teksti saa pysyä täällä rauhassa! 😡
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10998639/porno-videolla-esiintyminen#comment-137548537
Mutta minun tekstini sensuroitiin kahteen kertaan!
Mitä aktuaalista himskattia!!?? 🤬
🦄- Anonyymi
Olen niin vihainen, että tein jopa kirjoitusvirheen. 😑
🦄 - Anonyymi
Linkittämäni teksti on poistettu! 🥳
Ainakin minä tein siitä yhden poistopyynnön. Ehkä tässä digimaailmassa on vielä jotain oikeudenmukaisuutta...
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkittämäni teksti on poistettu! 🥳
Ainakin minä tein siitä yhden poistopyynnön. Ehkä tässä digimaailmassa on vielä jotain oikeudenmukaisuutta...
🦄Tarkotaitatko yksäri sitä palstasedän pimppakarva-aariaa? No mutta hieno juttu sitten, inflyensseri👍 T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotaitatko yksäri sitä palstasedän pimppakarva-aariaa? No mutta hieno juttu sitten, inflyensseri👍 T naiselta
Hyvä T-nainen: minä olen palstasetä.
(🍿🤭)
🦄
- Anonyymi
En nähnyt sitä päivitystä, mutta tässä mun näkökulma bodycountista ja siitä, että onko sillä väliä, videon muodossa.
https://www.youtube.com/watch?v=M1HUeqF2js8- Anonyymi
Jokainen saa olla haluamaansa mieltä ja jokainen varmaan löytää itselleen sopivaa seuraa riippumatta siitä, millainen oma menneisyys on. Niin minä ainakin toivon.
Minua häiritsi videossa se, että siitä puuttui se näkökulma, mikä on MINULLE ITSELLENI kaikkein tärkein eli MIEHEN body count. Video kertoi vain miesten näkökulman, vain patriarkaatin näkökulman ja puhui naisista vain sen verran, että naisten ei saisi slutsheimata toisia naisia.
Minä en koskaan voisi rakastaa miestä, jonka body count on kovin paljon yli 20. Mielestäni sellainen ihminen käyttää muita ihmisiä hyväkseen.
KYLLÄ, minulle miehen arvo riippuu osittain siitä, miten monen kanssa hän on ollut sängyssä. Neitsytmies on minun näkökulmastani heittämällä "arvokkaampi" kuin sellainen, joka on ollut 25 naisen kanssa sängyssä.
Joku yli 50 kokemusta miehellä on jo niin kaukana omasta arvomaailmastani, että vaikka kyseessä olisi Jeesus, sanoisin "ei kiitos".
Pahoittelut. 🤭
Minä kerron bodycountini avoimesti kaikille, joiden kanssa syntyy jotain romanttista. Oletan että mies myös kertoo omansa minulle rehellisesti. Luvun on oltava molemmilla alle 20, muuten ei synny minun puoleltani mitään. Arvomaailma on liian erilainen.
🦄
- Anonyymi
Muistelen, että se oli jotain alle tai päälle kymmenen luokkaa.🙂 Tekisi itse mieli joskus sanoa olevani kuin neitsyt kun näitä kuuntelen 🙂 olisipa itselläkin kymmenenluokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1257543Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937224Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit287149Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t656296Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t66120Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1075655Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465448Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa675287Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus445168Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset304943