Kotipizzan pitsa maistuu ainakin minulle, siinä ei ongelmaa, mutta kaurialan koti pizzassa aika kurjaa asiakaspalvelua, tiuskiva nainen jota olen useasti miettinyt että olisiko alanvaihto jos on noin perseestä, itse kummiskin asiakaspalvelu alalta enkä asiakkaille puhuisi niinkuin hän. toinen vielä kummallisempi, kuka helvetti niille on ajokortit antanu:D ymmärrän toki että jos vähänkin liikenteessä käy inhimmillisiä vahinkoja niin tottakai se jää mieleen että taas tuo kotipizzan auto mutta joka kerta kun sen auton nään, niin täytyy kaukaa väistää, tänäänkin ajelin kaurialassa ja olen suoraan jatkamassa liikenne valoista kunnes huomaan kotipizzan auton poikittain tielläni, eli hän siis kääntyi eikä edes katsonut minuun päin mutta aika hankala olla huomaamatta minua kun äkkijarrutkin jouduin siihen tehdä. varmaan cv:hen kirjotettu että ajokortti löytyy mutta en olisi niin varma. kuullu muilta ja itselle käyneitä kotipizzan liikenne ”mokia” että alkaa itteeni ärsyttää. opetelkaa saatana ajamaan!
Kaurialan kotipizza
5
249
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että tuolla Kaurialan kotipizzassa ei kaikki ole ihan kohdallaan. Olin siellä tyttäreni kanssa muutama päivä sitten pizzalla ja juuri tuolla kyseisellä naisella oli kovaääninen riita toisen, miespuolisen työntekijän kanssa. He riitelivät koko sen 25 minuuttia, jotka siellä olimme. Eivät siis välittäneet läsnäolostamme yhtään, vaan kovaäänisesti sättivät toisiaan. Oli kyllä hämmentävä kokemus.
- Anonyymi
Kuinka vanha tyttäresi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha tyttäresi on?
Miksi kysyt?
- Anonyymi
Ei oo pitsa tullu...
- Anonyymi00005
Kuumat naiset verkossa just nyt 😈 Liity! https://Tracy.hoty.lat/Tracy#/?/?/076xojav1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577