Aiotko nousta katsomaan suomalaisille tärkeimpiä kisoja, karsintoja ?
Mikä on paras tapa sopeuttaa aikaeroon itsensä ?
Tässä pitäisi myös hoitaa normaalielämää, ainakin pintapuolisesti.
Tokion Mömmökisojen seuraaminen
9
188
Vastaukset
- Anonyymi
Vinettoo välliin kosaterin kanssa, valvoo kuukaudessa ittesä hushuussiin.
- Anonyymi
Hyvin se menee, nukkuu sitten kun sille aikaa löytyy.
Milanon talviolympialaisten ajantasainen signaali tulee säälliseen aikaan. - Anonyymi
Mömmön osalta Alisaa testattu jo kahdesti ja odottaa kolmatta.
Onko Jágeriä testattu, ei Johaugin koiraa, jolta testit ei menis missään tapauksessa läpi, syönyt Theresen aamupalat usseesti, vaan juoksija ???- Anonyymi
Ennen Teresen käryä hänellä oli 8 kk pätkä testaamatta. Todennäköisesti Jägeriäkään, eikä muita turskia Jaakoppia myöten, ole testattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen Teresen käryä hänellä oli 8 kk pätkä testaamatta. Todennäköisesti Jägeriäkään, eikä muita turskia Jaakoppia myöten, ole testattu.
Valmistautumisleirillä Alisakin testattiin kahdesti, suomalaisten tilaamina. Norskien leireillä ei taaskaan ketään testattu.
- Anonyymi
Kukaan ei ole enää niin tyhymä, että käryäis mömmöistään. Tosin annosteluvirheitä sattuu.
- Anonyymi
Silmistä näkee, mitä on päällä.
- Anonyymi
Harala oli valmistautunut 12,4 alkuiseen aikaan NHLn metodilla. Kun on jo kertakäry alla, oli turhaa ottaa uutta riskiä. Silmänalusista sen näki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harala oli valmistautunut 12,4 alkuiseen aikaan NHLn metodilla. Kun on jo kertakäry alla, oli turhaa ottaa uutta riskiä. Silmänalusista sen näki.
Harala valmentaa itse itseään ja lisäksi taustalla häärää entinen jääkiekkoilija.
Voiko joku kuvitella epäilyttävämpää urheilijaa, kun vielä muistetaan henkilön aiempi dopingtausta. Ei ne eettiset säännöt ole ennenkään merkanneet sitä että niitä pitäisi 100% noudattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413