.. että heidän stalkkauksensa kohde voisi vielä kiinnostua heistä seksuaalisesti???...
Kuvitteleeks jotkut stalkkerit oikeesti
80
962
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisi nyt tyhmemmänkin ymmärtävän että mahdollisuudet ovat menneet viimeistään silloin kun stalkkaukseen ryhdyttiin, todennäköisesti jo aiemmin.
- Anonyymi
Stalkkerit on järjestään tyhmiä. Älykäs ei ryhdy puuhaan, josta jää väistämättä kiinni ja saa kyseenalaisen maineen.
- Anonyymi
Tuskinpa. Stalkkaaminen on valtapeliä. Eihän raiskaajakaan raiskaa, koska haluaa olla haluttu.
- Anonyymi
No raiskarit on pipipäitä ja päätyvätkin vankilaan minne kuuluvatkin. Stalkkaaminen on myös pipipäisyyttä ja teoista riippuen rangaistuksia heillekin tulee.
- Anonyymi
Tuskin kuvittelee. Se että monipersoonahäiriössään kirjoittelee eri hahmoilla koskien stalkkaamiansa henkilöitä, voi toki hetkellisesti tuntua siltä että on suurempikin romanssi menossa. Älykäs osa minussa ymmärtää tämän, jopa lähtökohdat sekä syyn ja seurauksen. Se toinen puoli taas on jotain ihan muuta mikä varmaan tulee ilmi sitten... Kun aika on.
- Anonyymi
Joopajoo 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo 😂
Palstasedän lukuisat sairaudet on aika hyvin dokumentoitu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän lukuisat sairaudet on aika hyvin dokumentoitu..
Olen kysynyt aiemminkin, mutta kysyn uudelleen, että kuka on monissa viesteissä mainittu palstasetä? Mistä hänet tunnistaa, kun kenenkään IP-osoitteita ei voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kysynyt aiemminkin, mutta kysyn uudelleen, että kuka on monissa viesteissä mainittu palstasetä? Mistä hänet tunnistaa, kun kenenkään IP-osoitteita ei voi tietää.
Ei se ole kukaan tietty. Tuo postaaja kutsuu kaikkia palstasedäksi, varsinkin naisia, jostain syystä. On trollannut täällä jo vuosia tuota samaa. Tuo päätermi vain muuttuu välillä. Ennen se oli esim. ätmi, nyt tällä hetkellä palstasetä.
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä pilata omaa elämäänsä noin, elämällä on jokaiselle paljon annettavaa. Iankaikkisuudesta puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole kukaan tietty. Tuo postaaja kutsuu kaikkia palstasedäksi, varsinkin naisia, jostain syystä. On trollannut täällä jo vuosia tuota samaa. Tuo päätermi vain muuttuu välillä. Ennen se oli esim. ätmi, nyt tällä hetkellä palstasetä.
Täysin eri henkilö. Rikollisuus ei kannata palstasetä, eikä liiemmin nämä itsensä peesauksetkaan enää auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään järkeä pilata omaa elämäänsä noin, elämällä on jokaiselle paljon annettavaa. Iankaikkisuudesta puhumattakaan.
Olisi kannattanut miettiä sitä jo kauan sitten, tais sedän kakka tusahtaa pahanpäiväisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Traumaattinen tapaus jota kaikki syvästi säälimme.
- Anonyymi
Minusta nämä on vähän mielikuvituksen tuotetta? Itseä syytetty stalkkauksesta, jälkeenpäin asiaa mietin ja totesin, että kaikki on alkanut naisen stalkkauksesta minua kohtaan, joka herätti oman uteliaisuuden häntä kohtaan? Halusin selvittää olisiko hän mieleen?
Epäilyjä syntyi ajan saatossa, en osannut ajatella tilanteita ongelmaksi. Ajattelin vain ensivaikutelmaa hänestä tunteella ja se oli virhe. Koskaan en kokenut asiaa uhkana, koska ei ollut sellaisia tilanteita, jotka olisi sitä tunnetta itsessä sellaiseksi synnyttänyt.
Nainen oli traumojensa vanki, hän halusi ajan kuluessa tilanteen sellaisena kokea. Oman uteliaisuuteni yritin pitää sellaisena, etten tulisi nähdyksi, mutta hänellä oli ilmeisesti vakoilu kokemusta ja siksi oli aktiivinen tämän suhteen ja se kääntyi lopulta minua vastaan.
Hän uhriutui, minun oli tätä vaikea ymmärtää. Jälkeenpäin asioita kelannut ja todennut, että en olisi voinut uskoa, että nainen voi olla näinkin katala ja raukkamainen minua kohtaan. Hän kuitenkin oli kaiken synnyttäjä ja minusta teki vainoajan.
Liian hyvä uskoinen olin, halusin uskoa hänestä liian hyvää? Erehdyin. Ja maksoin kokemastani kalliisti. Koin elämäni paskimman päivän. Olin varovainen ja tulin tämän kokemani kautta entistä varovaisemmaksi. Astuin ansaan, ilman hänen kataluutta mitään tällaista ei olisi syntynyt/ tapahtunut. Hän mustamaalasi minut näin. Minä olin todellinen uhri ja kärsijä.
Elämä opetti sen, että erehtyminen on mahdollista. Ja usko hyvään katosi samalla. Minusta tuli epäileväinen kaiken suhteen. Onko minusta edes suhteeseen naisen kanssa, kun väärin ymmärtäminen voi pahimmillaan olla tätä, jota olen jo kokenut.
Missään tekemisissä en halua olla enää tämän naisen kanssa. Hän jätti ikävän jäljen mieleeni tällä kokemalla. Hän oli minusta se pahempi stalkkaaja ja pahat mielessä. Minä halusin uskoa hänet liian hyvänä ihmisenä itselle, erehdyin pahasti ja menetin samalla uskon hyvään?
Kohtaanko koskaan naista, joka on ymmärtävä, luotettava ja jonka kanssa on helppo puhua syntyjä syviä? Parantaa maailmaa yhdessä? Hyvät ajatukset kohtaamalla synnyttää parempaa, näin haluan uskoa, jos oikean kohtaan? Tämä vain varoituksena muille, itsekään en uskonut tällaisen olevan mahdollista. Koska ikinä en olisi voinut itse toimia hänen tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta nämä on vähän mielikuvituksen tuotetta? Itseä syytetty stalkkauksesta, jälkeenpäin asiaa mietin ja totesin, että kaikki on alkanut naisen stalkkauksesta minua kohtaan, joka herätti oman uteliaisuuden häntä kohtaan? Halusin selvittää olisiko hän mieleen?
Epäilyjä syntyi ajan saatossa, en osannut ajatella tilanteita ongelmaksi. Ajattelin vain ensivaikutelmaa hänestä tunteella ja se oli virhe. Koskaan en kokenut asiaa uhkana, koska ei ollut sellaisia tilanteita, jotka olisi sitä tunnetta itsessä sellaiseksi synnyttänyt.
Nainen oli traumojensa vanki, hän halusi ajan kuluessa tilanteen sellaisena kokea. Oman uteliaisuuteni yritin pitää sellaisena, etten tulisi nähdyksi, mutta hänellä oli ilmeisesti vakoilu kokemusta ja siksi oli aktiivinen tämän suhteen ja se kääntyi lopulta minua vastaan.
Hän uhriutui, minun oli tätä vaikea ymmärtää. Jälkeenpäin asioita kelannut ja todennut, että en olisi voinut uskoa, että nainen voi olla näinkin katala ja raukkamainen minua kohtaan. Hän kuitenkin oli kaiken synnyttäjä ja minusta teki vainoajan.
Liian hyvä uskoinen olin, halusin uskoa hänestä liian hyvää? Erehdyin. Ja maksoin kokemastani kalliisti. Koin elämäni paskimman päivän. Olin varovainen ja tulin tämän kokemani kautta entistä varovaisemmaksi. Astuin ansaan, ilman hänen kataluutta mitään tällaista ei olisi syntynyt/ tapahtunut. Hän mustamaalasi minut näin. Minä olin todellinen uhri ja kärsijä.
Elämä opetti sen, että erehtyminen on mahdollista. Ja usko hyvään katosi samalla. Minusta tuli epäileväinen kaiken suhteen. Onko minusta edes suhteeseen naisen kanssa, kun väärin ymmärtäminen voi pahimmillaan olla tätä, jota olen jo kokenut.
Missään tekemisissä en halua olla enää tämän naisen kanssa. Hän jätti ikävän jäljen mieleeni tällä kokemalla. Hän oli minusta se pahempi stalkkaaja ja pahat mielessä. Minä halusin uskoa hänet liian hyvänä ihmisenä itselle, erehdyin pahasti ja menetin samalla uskon hyvään?
Kohtaanko koskaan naista, joka on ymmärtävä, luotettava ja jonka kanssa on helppo puhua syntyjä syviä? Parantaa maailmaa yhdessä? Hyvät ajatukset kohtaamalla synnyttää parempaa, näin haluan uskoa, jos oikean kohtaan? Tämä vain varoituksena muille, itsekään en uskonut tällaisen olevan mahdollista. Koska ikinä en olisi voinut itse toimia hänen tavalla.Varsinaiset stalkkerit haluavat että kohteensa tietää heidän stalkkaavan ja tekevät sen selväksi.
- Anonyymi
Hyvä tietää, eli empatiaa ei tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin eri henkilö. Rikollisuus ei kannata palstasetä, eikä liiemmin nämä itsensä peesauksetkaan enää auta.
Ei ole eri henkilö. Nimikin on sama tällä palstasedällä ja ätmillä, sinun mukaasi. Olen eri kirjoittaja kuin tuo jolle vastasit, vaikka tähänhän sä kurvaat taas herhiläisenä pörräämään vastalauseita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinaiset stalkkerit haluavat että kohteensa tietää heidän stalkkaavan ja tekevät sen selväksi.
Stalkkerit ei kerro stalkkaamisistaan kenellekään, he tekevät kaiken salaa ja toisen selän takana piilossa, vähän kuin tämä palsta, anonyymi.Koko elämä on salaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkerit ei kerro stalkkaamisistaan kenellekään, he tekevät kaiken salaa ja toisen selän takana piilossa, vähän kuin tämä palsta, anonyymi.Koko elämä on salaisuus.
Kyllä ne haluaa että se tulee tietoon mitä iloa koko hommasta muuten olisi? Haluavat valtaa ja aiheuttaa pelkoa. Fallista mutta pateettista uhoa.
- Anonyymi
"Tuskin kuvittelee. Se että monipersoonahäiriössään kirjoittelee eri hahmoilla koskien stalkkaamiansa henkilöitä, voi toki hetkellisesti tuntua siltä että on suurempikin romanssi menossa. Älykäs osa minussa ymmärtää tämän, jopa lähtökohdat sekä syyn ja seurauksen. Se toinen puoli taas on jotain ihan muuta mikä varmaan tulee ilmi sitten... Kun aika on."
Tähän tarkoitin sen kommenttini että hyvä tietää ja empatiaa ei siis tarvita. Koska jos joku on oikeasti rakastunut niin silloin on tunne että pitää olla jotenkin hienotunteinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuskin kuvittelee. Se että monipersoonahäiriössään kirjoittelee eri hahmoilla koskien stalkkaamiansa henkilöitä, voi toki hetkellisesti tuntua siltä että on suurempikin romanssi menossa. Älykäs osa minussa ymmärtää tämän, jopa lähtökohdat sekä syyn ja seurauksen. Se toinen puoli taas on jotain ihan muuta mikä varmaan tulee ilmi sitten... Kun aika on."
Tähän tarkoitin sen kommenttini että hyvä tietää ja empatiaa ei siis tarvita. Koska jos joku on oikeasti rakastunut niin silloin on tunne että pitää olla jotenkin hienotunteinen.Kuka on oikeasti rakastunut pelkän tunteen pohjalta, kun ei toista vielä tunne? Minusta silloin ennemminkin ihastus vielä? Empatia on myötätuntoa ymmärrystä toisen kokemasta? Läsnä oleva empatia syntyy, kun välillä on jotain enemmän, silloin se voi olla merkityksellisempää.
Omasta mielestä ihastus vaiheen empatia on enemmän peliliike vielä, eikä sillai todellinen. Toki silloin haluaa vain parasta toiselle, mut erehtyessä tilanne voi kääntyä täysin toiseksi? Uhriutuvalle ihmiselle ainakaan itsellä on tosi vaikea tuntea empatiaa. -sivusta vain- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistänyt saman merkille. On tyypillinen kärjistäjä asioille. Harmi, että yhteiskunta on muuttunut osin ehkä Ukrainan sodankin vaikutuksesta huonompaan suuntaan. Kohtaamme arjessa enemmän ylireakointeja ja mustamaalaamista? Tilanteiden myrkyttäjiä? Halu pahantahtoisuuteen tuntuu olevan liian monilla.
Samoin voi todeta stalkkaamisestakin, se toimii monelle keinona mustamaalata toinen, vaikka sitten uhriutumalla itse, jollei parempaa keinoa itselleen löydä? Koston halu on toisille se eteenpäin vievä voima. Toisen syyllistäminen on helppoa, kun tekeytyy heikoksi tilanteessa. Mies on monesti näissä kärsijän roolissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne haluaa että se tulee tietoon mitä iloa koko hommasta muuten olisi? Haluavat valtaa ja aiheuttaa pelkoa. Fallista mutta pateettista uhoa.
Mikä järki paljastumisessa on? Ei kai se ilo paljastumisesta tule, vaan siitä ettei toinen tiedä.
Heillä kaikki tapahtuu piilossa, ei koskaan julkisesti, että sen joku voisi nähdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä järki paljastumisessa on? Ei kai se ilo paljastumisesta tule, vaan siitä ettei toinen tiedä.
Heillä kaikki tapahtuu piilossa, ei koskaan julkisesti, että sen joku voisi nähdä.Siis täsmälleen sama kuin tämä palsta, ei nimeä, ei kasvoja, no nothing. Pelkureiden toimintatapa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillä kaikki tapahtuu piilossa, ei koskaan julkisesti, että sen joku voisi nähdä.Vallantunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vallantunne.
Rajattoman vallan kokemuksen aivotoimintaa mädättävä vaikutus kannattaisi ottaa huomioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä täällä ihan oikea palstasetäkin kirjoittelee. Laitetaanko kuvakin vielä tänne niin saatte ihan ihmetellä harmaahapsisetää joka on asunut palstalla varmaan yli 20 vuotta. Että sillee. On kyllä päästään pipi se on totta. Mut kun nämä s24 moderaattorit on vissiin sen juttuihin jo niin kyllästyneet etteivät jaksa/viitsi kaikkia viestejään enää poistellakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaanko koskaan naista, joka on ymmärtävä, luotettava ja jonka kanssa on helppo puhua syntyjä syviä? Parantaa maailmaa yhdessä? Hyvät ajatukset kohtaamalla synnyttää parempaa, näin haluan uskoa, jos oikean kohtaan? Tämä vain varoituksena muille, itsekään en uskonut tällaisen olevan mahdollista. Koska ikinä en olisi voinut itse toimia hänen tavalla.Voi kamala. Vai oot kokenu ”elämän kamalimmat päivän”. Ja stalkannu 15 v naista. Ja sä uhri. Hahhah.
- Anonyymi
Ne näkee muut ihmiset esineinä.
- Anonyymi
Tai miljoonabisneksenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai miljoonabisneksenä.
Miten jonkun stalkkaaminen voisi olla miljoonabisnestä?
Sivusta kysyy
- Anonyymi
Valitettavasti
- Anonyymi
Ei ainakaan siinä tapauksessa jos ollaan samaa sukupuolta ja kohdetta ei kiinnosta seksuaalisesti sama sukupuoli. Sehän on sama kuin yrittäisi tehdä väkisin esim. miehestä naisen.
- Anonyymi
Aina voi yrittää, kuka tietää vaikka onnistuisi, ei kannata luovuttaa beibe.
- Anonyymi
Vaikee sanoo mitä ne luulee, muuta ku liikoja ittestänsä. Lukaskaapa vaikka Abban Agnetasta, surullinen tositarina aiheesta.
- Anonyymi
Siinä mielessä puhut asiaa, tuollaisen takana on usein hallitsemisen tarve toista kohtaan sekä yliampuva kuva itsestään verrattuna kiusattiin.
- Anonyymi
En ole hänestä kiinnostunut seksuaalisesti vaan romanttisesti ja pelastamismielessä, hänellä kuitenkin oli/on hyvin suuret tunteet minua kohtaan, kuten minulla häntä -Bunnysesi.
- Anonyymi
Miltä haluat pelastaa, Bunny? Sinultako?
Veera - Anonyymi
Aika pahasti sanottu kaivatusta. Ettet ole kiinnostunut hänestä seksuaalisesti. Pahin loukkaus, mitä naiselle voi sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pahasti sanottu kaivatusta. Ettet ole kiinnostunut hänestä seksuaalisesti. Pahin loukkaus, mitä naiselle voi sanoa.
Ei oo naisten harrastus.
- Anonyymi
Huolehdi sinä trolli vain omista stalkkauksistasi.
- Anonyymi
Olihan täällä yksi järkivastaus sentään. Oikeinko noilla kommentoijilla on joku ymmärrys edes puhumastaan asiasta. Heti kun silmä välttää ollaan toisen puhelinta selaamassa, pöydän laatikkoon kurkistamassa, kurkistetaan autoon tai postilaatikkoon mitä siellä on... ym ym. Samanlaisia kaikki suurin osa. Kaksinaamaisia... enenen minä mutta muut.
- Anonyymi
Eivät taida välittä koska ovat itse kiinnostuneet seksuaalisesti
- Anonyymi
En kaipaa seksiä, vaan romanssia ja läheisyyttä.
- Anonyymi
No mutta ei sitä pakottamalla saa ja vähiten stalkkaamalla.
- Anonyymi
Minä en kaipaa noita kumpaakaan, enkä myöskään seksiä! Joten luulisi kaikkien ymmärtävän etten tee yhdelläkään miehellä enää mitään koskaan!
- Anonyymi
Niinpä, ihan greisiä että joku toisinaan kiihottuu siitä ajatuksesta että joku tuijottelee ja haluaisi vähissä vaatteissa hillua mutta kun itsetunto ja kehopositiivisuus ja mitä näitä nyt on.
- Anonyymi
Emtie.Stalkkaajana valitsen kohteeni kyllä tarkasti.Tiedä minkälainen lohoperse sielä on.
- Anonyymi
No kolme kiikarissa, laulavia. Kantautuuko laulu sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kolme kiikarissa, laulavia. Kantautuuko laulu sinne?
Osaako Tsehovilaiset laulaakin? Enpä totaka tiennyt, ku en ole stalkkeri. -sivusta
- Anonyymi
Mä haluun ainakin kiihkeästi mun omaa stalkkerini. En malta odottaa kohtaamista 🩷✨🪽
- Anonyymi
Tykkäät stalkkerista, joka kuuntelee kaikki keskustelusi ja yrittää kaapata pankkisovelluksesi ja sometilisi?... 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät stalkkerista, joka kuuntelee kaikki keskustelusi ja yrittää kaapata pankkisovelluksesi ja sometilisi?... 😂
Ja sitten se vielä suuttuu sinulle ja yrittää tehdä sulle lisää pahaa, jos salakuuntelunsa avulla kuulee sinun kritisoivan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten se vielä suuttuu sinulle ja yrittää tehdä sulle lisää pahaa, jos salakuuntelunsa avulla kuulee sinun kritisoivan häntä.
Ei tuu tapahtuun, s talk keri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuu tapahtuun, s talk keri
Tuo ei ole stalkkerin kirjoitusta, vaan tuolle henkilölle on oikeasti tapahtunut noin. Tiedän sen varmuudella. Tuossa teoriassa että joku tilittäisi noita muka mässäilläkseen asialla ei muutenkaan ole mitään järkeä. Tarkoituksena on vaientaa keskustelu tähän palstaan liittyvästä oudosta stalkkaksesta ja hakkeroinnista.
Tarkkailepa tilannetta, aina kun joku aloittaa jotain tästä aiheesta, alkaa helvetinmoinen syyttely palstasedäksi, ätmiksi ym. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole stalkkerin kirjoitusta, vaan tuolle henkilölle on oikeasti tapahtunut noin. Tiedän sen varmuudella. Tuossa teoriassa että joku tilittäisi noita muka mässäilläkseen asialla ei muutenkaan ole mitään järkeä. Tarkoituksena on vaientaa keskustelu tähän palstaan liittyvästä oudosta stalkkaksesta ja hakkeroinnista.
Tarkkailepa tilannetta, aina kun joku aloittaa jotain tästä aiheesta, alkaa helvetinmoinen syyttely palstasedäksi, ätmiksi ym.Se on just näin!
- Anonyymi
Rauhoitu,,ei sua kukaan stalkkaa!!!
- Anonyymi
Stalkkaaminen on yleistä nykyään, useimpia kiinnostavia naisia ja tyttöjä stalkkaa joku mies jossain vaiheessa jos ei ole tietoisuutta eikä taitoa pitää kännykkää tuliteräkunnossa. Kukapa kundi ei haluaisi olla osa rakkautensa kohteen elämää? Ja jos muita keinoja ei ole niin tämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkaaminen on yleistä nykyään, useimpia kiinnostavia naisia ja tyttöjä stalkkaa joku mies jossain vaiheessa jos ei ole tietoisuutta eikä taitoa pitää kännykkää tuliteräkunnossa. Kukapa kundi ei haluaisi olla osa rakkautensa kohteen elämää? Ja jos muita keinoja ei ole niin tämä on.
Miten voi stalkata puhelimen kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakoiluohjelmalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vagaluohjelmalla. Voisitko nyt lopettaa tämän viestin poistamisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vagaluohjelmalla. Voisitko nyt lopettaa tämän viestin poistamisen?
Kuvitella, että ylläpidossa piileksii tuollaista porukkaa. Poistavat viestejä jotka eivät sovi pirtaansa. Naurettava politiikka palstalla, mahtaako olla ihan lafkan linja kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Kaivattuni syytti minua stalkkeriksi, vaikka ihan vain julkiselta seinältään olin informaationi saanut, jossa hän kertoili niitä minua varten.
- Anonyymi
Poistaako joku hassu tästä ketjusta viestit joissa mainitaan vakoiluohjelma? 🙂
- Anonyymi
Googlatkaa spyware tai vakoiluohjelma löytyy paljon tulosta.
- Anonyymi
Joo ja sitten on vielä man-in-the-middle hyökkäykset.
- Anonyymi
Hyi.
- Anonyymi
Oletko laittanut nämä kaikki nyt pyörivät stalkkaus-aloitukset palstalle? Onko sinulla huono omatunto?
- Anonyymi
Yhden vain olen laittanut ja näköjään jakanut myös inspiraatiota.
- Anonyymi
Sulla on kummallinen käsitys huonon omantunnon aiheuttamasta käytöksestä.
- Anonyymi
Käsittämätöntä jos joku noin todella ajattelisi! Ja ehkä he eivät ole ymmärtäneet sitä, etten halua harrastaa seksiä enää koskaan kenenkään kanssa! Ja näin päätin jo aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen ja siitä on aikaa yli viisitoista vuotta! Ja tämä päätös pitää! Ei ole yhtäkään sellaista miestä jonka elämääni haluaisin elämääni pilaamaan!
- Anonyymi
Kundihippi sanoi olevansa piru.
- Anonyymi
H¤r¤t stalkkailee, kaipailee ja p*nee muita samaan aikaan.
- Anonyymi
Sekoilivatko huonolla tripillä niin.
Ja se toimii näköjään vielä, voi sehän kamalaa. - Anonyymi
Olipa helvetinmoinen ilta.
- Anonyymi
Olen stalkannut jo 15v, kyllä hän vielä kiinnostuu minusta.
Viimeinen kommentti häneltä minulle oli vihainen. Tunteita on siis...
- Anonyymi
Meillä on sielujen yhteys ilman kontaktiakin.
- Anonyymi
Hjœrdis Nevada!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574594
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1534213- 673842
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433635Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142414