Lidl dulano kuoreton nakki

Anonyymi-ap

Söin lidlin paska nakkeja joissa lihapitoisuus on olematon. Huomasin että siellä oli luunsirpale juuri kun nielaisin joten nyt minulla on luunsirpale kurkussa. Pitääköhän mennä lääkäriin. Kiitos lidl 😀

5

224

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luunsirpaleita on suomalaisissakin nakeissa ja "lihapitpisuudella" ei mitään merkitystä jos se "liha" on rasvaa, jopa yli 30% makkarassa mitä mainostavat yli 80% lihapitpitoisuudella.

• Anonyymi

Helsingin Kauppiaiden "iso viitonen" nakit olleet aika tasalaatuisia ilman mitään jänteviä tai luisia yllätyksiä.
        Lidlillä oli vastaava hieman halvempi kotimaista tekoa oleva kopio eikä niissäkään ollut mitään vikaa.
        Ehkä kotimaiset valmistajat puristavat lihamössön tiheämmän siivilän läpi tai jauhavat sen hienommaksi kuin ulkolaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingin Kauppiaiden "iso viitonen" nakit olleet aika tasalaatuisia ilman mitään jänteviä tai luisia yllätyksiä.
        Lidlillä oli vastaava hieman halvempi kotimaista tekoa oleva kopio eikä niissäkään ollut mitään vikaa.
        Ehkä kotimaiset valmistajat puristavat lihamössön tiheämmän siivilän läpi tai jauhavat sen hienommaksi kuin ulkolaiset.

Itse olen kyllä iso viitosissa huomannut useinkin rustoja tms siruja. Viime kerralla tosin oli tasaisempaa laatua, kun ostin tarjouksesta pitkästä aikaa. Ehkä ovat vaihtaneet hakkurin terät.

• Anonyymi

Kannattaa syödä HK:n tavallisia perinteisiä nakkeja niin ei tule ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      97
      1645
    2. 72
      1264
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1242
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      1026
    5. 95
      939
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      44
      937
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      81
      802
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      787
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 45
      705
    Aihe