Söin lidlin paska nakkeja joissa lihapitoisuus on olematon. Huomasin että siellä oli luunsirpale juuri kun nielaisin joten nyt minulla on luunsirpale kurkussa. Pitääköhän mennä lääkäriin. Kiitos lidl 😀
Lidl dulano kuoreton nakki
5
209
Vastaukset
- Anonyymi
Luunsirpaleita on suomalaisissakin nakeissa ja "lihapitpisuudella" ei mitään merkitystä jos se "liha" on rasvaa, jopa yli 30% makkarassa mitä mainostavat yli 80% lihapitpitoisuudella.
- Anonyymi
Helsingin Kauppiaiden "iso viitonen" nakit olleet aika tasalaatuisia ilman mitään jänteviä tai luisia yllätyksiä.
Lidlillä oli vastaava hieman halvempi kotimaista tekoa oleva kopio eikä niissäkään ollut mitään vikaa.
Ehkä kotimaiset valmistajat puristavat lihamössön tiheämmän siivilän läpi tai jauhavat sen hienommaksi kuin ulkolaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin Kauppiaiden "iso viitonen" nakit olleet aika tasalaatuisia ilman mitään jänteviä tai luisia yllätyksiä.
Lidlillä oli vastaava hieman halvempi kotimaista tekoa oleva kopio eikä niissäkään ollut mitään vikaa.
Ehkä kotimaiset valmistajat puristavat lihamössön tiheämmän siivilän läpi tai jauhavat sen hienommaksi kuin ulkolaiset.Itse olen kyllä iso viitosissa huomannut useinkin rustoja tms siruja. Viime kerralla tosin oli tasaisempaa laatua, kun ostin tarjouksesta pitkästä aikaa. Ehkä ovat vaihtaneet hakkurin terät.
- Anonyymi
Kannattaa syödä HK:n tavallisia perinteisiä nakkeja niin ei tule ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746