Söin lidlin paska nakkeja joissa lihapitoisuus on olematon. Huomasin että siellä oli luunsirpale juuri kun nielaisin joten nyt minulla on luunsirpale kurkussa. Pitääköhän mennä lääkäriin. Kiitos lidl 😀
Vastaukset 5
- Anonyymi
Luunsirpaleita on suomalaisissakin nakeissa ja "lihapitpisuudella" ei mitään merkitystä jos se "liha" on rasvaa, jopa yli 30% makkarassa mitä mainostavat yli 80% lihapitpitoisuudella.
- Anonyymi
Helsingin Kauppiaiden "iso viitonen" nakit olleet aika tasalaatuisia ilman mitään jänteviä tai luisia yllätyksiä.
Lidlillä oli vastaava hieman halvempi kotimaista tekoa oleva kopio eikä niissäkään ollut mitään vikaa.
Ehkä kotimaiset valmistajat puristavat lihamössön tiheämmän siivilän läpi tai jauhavat sen hienommaksi kuin ulkolaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin Kauppiaiden "iso viitonen" nakit olleet aika tasalaatuisia ilman mitään jänteviä tai luisia yllätyksiä.
Lidlillä oli vastaava hieman halvempi kotimaista tekoa oleva kopio eikä niissäkään ollut mitään vikaa.
Ehkä kotimaiset valmistajat puristavat lihamössön tiheämmän siivilän läpi tai jauhavat sen hienommaksi kuin ulkolaiset.Itse olen kyllä iso viitosissa huomannut useinkin rustoja tms siruja. Viime kerralla tosin oli tasaisempaa laatua, kun ostin tarjouksesta pitkästä aikaa. Ehkä ovat vaihtaneet hakkurin terät.
- Anonyymi
Kannattaa syödä HK:n tavallisia perinteisiä nakkeja niin ei tule ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971645
- 721264
- 901242
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois2781026- 95939
- 44937
- 81802
- 49787
- 55763
- 45705