Söin lidlin paska nakkeja joissa lihapitoisuus on olematon. Huomasin että siellä oli luunsirpale juuri kun nielaisin joten nyt minulla on luunsirpale kurkussa. Pitääköhän mennä lääkäriin. Kiitos lidl 😀
Lidl dulano kuoreton nakki
5
222
Vastaukset
- Anonyymi
Luunsirpaleita on suomalaisissakin nakeissa ja "lihapitpisuudella" ei mitään merkitystä jos se "liha" on rasvaa, jopa yli 30% makkarassa mitä mainostavat yli 80% lihapitpitoisuudella.
- Anonyymi
Helsingin Kauppiaiden "iso viitonen" nakit olleet aika tasalaatuisia ilman mitään jänteviä tai luisia yllätyksiä.
Lidlillä oli vastaava hieman halvempi kotimaista tekoa oleva kopio eikä niissäkään ollut mitään vikaa.
Ehkä kotimaiset valmistajat puristavat lihamössön tiheämmän siivilän läpi tai jauhavat sen hienommaksi kuin ulkolaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin Kauppiaiden "iso viitonen" nakit olleet aika tasalaatuisia ilman mitään jänteviä tai luisia yllätyksiä.
Lidlillä oli vastaava hieman halvempi kotimaista tekoa oleva kopio eikä niissäkään ollut mitään vikaa.
Ehkä kotimaiset valmistajat puristavat lihamössön tiheämmän siivilän läpi tai jauhavat sen hienommaksi kuin ulkolaiset.Itse olen kyllä iso viitosissa huomannut useinkin rustoja tms siruja. Viime kerralla tosin oli tasaisempaa laatua, kun ostin tarjouksesta pitkästä aikaa. Ehkä ovat vaihtaneet hakkurin terät.
- Anonyymi
Kannattaa syödä HK:n tavallisia perinteisiä nakkeja niin ei tule ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594