Anna hänen mennä, jos nainen haluaa erota anna hänen, jos nainen löytää uuden kumppanin anna hänen olla, anna naisen mennä vapaasti.
Sama toisinpäin naiselle. Anna miehen mennä jos hän niin valitsee.
Jos tunteita nousee pintaan, anna niiden nousta. Jos on paha olo, anna olla.
Kaikilla on vapaus 🛤🗽
Mies jos nainen haluaa mennä
22
313
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei omista yhtään ketään, vaikka olisi naimisissa.
- Anonyymi
Sinä et siihen väliin mene kun kaksi kristilliset arvot omaavaa on lupauksen toisilleen antanut. Pysyt pois ja menet vertaisiesi pariin sössöttämään!
- Anonyymi
Catch and release pätee myös kalakannan kasvussa☝🏻
- Anonyymi
Kaloilla on äärimmäisen herkkä suu ja ne saavat kohtalokkaita infektioita koukuista johtuviin haavoihinsa joten koululla kalastaminen koituu usein kohtaloksi vaikka vapauttaisi kalan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaloilla on äärimmäisen herkkä suu ja ne saavat kohtalokkaita infektioita koukuista johtuviin haavoihinsa joten koululla kalastaminen koituu usein kohtaloksi vaikka vapauttaisi kalan.
Samaa olen kyllä pohtinut 🤔
Ciao, adios, arrivederci.
- Anonyymi
Ei taida olla yhtäkään heilaa joka olisi irti päästänyt kokonaan
- Anonyymi
Menetin elämäni rakkauden tämän takia😔
Pelkäsin ja pelkään edelleen lähteä huonosta suhteesta, jos siitä seuraa jotakin kamalaa. Tiedättehän mitä lehtien palstoilla saa lukea😔
Mä jäin nyt ikävöimään yhtä miestä jonka tapasin n. kaks vuotta sitten. Se kehittyi rakkaudeksi tämän vuoden puolella❤️
Mies ei lähestynyt selkeästi kun olin varattu mutta kaipuu on nyt suunnaton.- Anonyymi
Muista naisena esiintyvä tuottaa tätä erittäin uskottavaa proosaa näille erittäin johdonmukaisella eikä yhtään läpinäkyvän katkerille ihmisille. Noin, onko nyt parempi kommentti täällä keskustelupalstalla, jossa yypeen mukaan saa ilmaista mielipiteensä myös kovin sanoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista naisena esiintyvä tuottaa tätä erittäin uskottavaa proosaa näille erittäin johdonmukaisella eikä yhtään läpinäkyvän katkerille ihmisille. Noin, onko nyt parempi kommentti täällä keskustelupalstalla, jossa yypeen mukaan saa ilmaista mielipiteensä myös kovin sanoin?
Misogyyniset reppanat oli ilmaisuna ilmeisesti liikaa jollekin mimosalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Misogyyniset reppanat oli ilmaisuna ilmeisesti liikaa jollekin mimosalle
Mitään ei saa enääN sanoa
- Anonyymi
Sivusta kommentoin, että ymmärrän tuskasi. Tämä on yksi syy, miksi naiset pelkäävät lähteä huonosta suhteesta. Kun lukee lehtien palstoja, niin miehet ovat hulluja erojen jälkeen. Tämä on syy, miksi en kovin herkästi muuta miehen kanssa yhteen asumaan.
- Anonyymi
Tai T. Eli just se joka pilaa muiden eläytymiseen liittyvät elämän pienet ilot
- Anonyymi
Muistatteko hänen hymynsä ?
- Anonyymi
Anna naisen olla mennä
- Anonyymi
Vapaus mennä perusoikeus
- Anonyymi
Kiitos p tästä kirjoituksesta...ehkä annan mennä.
- Anonyymi
En ala mihinkään naisen kanssa jos hän ei ole orja Jumalalle ja Jumalan tahdolle. Että hän niin kuin minäkin, ymmärtää että avioliitto (miehen ja naisen yhteentulo) on pysyvä ja peruuttamaton asia. Ette te ole vapaita, vaan tunteittenne orjia ja siksi teette pahaa.
- Anonyymi
Toiset miehet eivät päästä vaan pitävät naisesta kiinni kaikin tavoin. Tätä tapahtuu myös silloin, kun miehestä olisi kiinnostuneet muut naiset.
- Anonyymi
Päästäisin naisen heti menemään jos hän pyytäisi. Antaisin olla, jos hän kertoisi löytäneensä uuden. En minä halua omia, tai pitää väkisin. Ongelma on siinä että nainen ei puhu, ei sano minulle että hän ei enää halua tai hänellä on toinen. Kysyttäessä sanoo ettei muita ole, ja meistä kysyessä ei sano juuta eikä jaata. Minulla ei ole kiire uuteen, ja hän tietää että odotan asioiden välillämme järjestyvän.
Aikuinen ihminen sanoo ei kun tarkoittaa ei, ja jotain muuta tarkoittaessaan jotain muuta.
Sm > N - Anonyymi
Mihin haluaa mennä?
- Anonyymi
Töihin kotiin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574594
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1534213- 673842
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433635Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142414