Mie kävin tuolla ajelemassa ja rautakaupan pihalta tuli joku auto.
Se oli Ihan pimiä koko talo, kun mie ajoin ohi ja en mie ollu, kun noin 20minuuttia reissussa.
Sieltä K-raudan pihalta tuli joku auto.
Ensin kävi mielessä, että PITÄS SOITTAA POLIISIT.
Eihän mulla ollut puhelinta niin en voinut soittaa.
Siitäkin on yli puoli tuntia jo aikaa, kun minä tulin kotia. En mie muista siitä autosta mitään muuta, kun sen että siinä oli KIRKKAAT VALOT.
Onneksi mie muistin, että K-raudan omistajahan on sukua Lagerin Eijalle joten ei minun tarvi soittaa poliisia koska KUNNIALLISTEN SUKUA minun pitää kunnioittaa.
Nyt on hyvä ilma käydä rosvoamassa, koska sataa vettä niin EI JÄÄ EDES JÄLKIÄ!
En varmasti valehtele ja jos, ette usko niin kysykääpä vaikka POLIISILTA, että miten kävi KUUKKELIN murtohälytyksen kanssa!
Kai he sen oven löysi, mutta seki oli KASTUNUT niin moneen kertaan, että kaikki jäljet oli KADONNEET!
Pitää kirjoittaa toinen ketju, koska tämä on eri asia.
4
240
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta se on hyvä asia, että minä en kovin useasti käy kylällä.
Tällä viikolla joka loppuu tänään niin minä olen käynyt keskiviikkona, torstaina,perjantaina ja tänään.
En viittiny eilen lähteä mihinkään, koska tutut olis kattoneet jo pitkään, että mikähän tuolle on tullut, kun jo 4 päivänä peräkkäin käy kylällä.
Sen minä huomasin ihan itse, että minä AJOIN ihan 40 siinä 40 rajoitusalueella, mutta SILLALLE nousevaa mäkeä tietenkin AJAN lujempaa, koska minun perässä tulee aika usein pitkä LETKA AUTOJA joten sehän on KUNNIA LETKA JOTEN SILLOIN MINÄ AJAN TIENKIN 50, koska KUNNIATON AJALEE KUNNIATTOMALLE ALUEELLE!
Minkäs teet jos KUNNIATON ASUU ERI PUOLELLALLA JOKEA MITÄ KUNNIALLISET!
MINÄ OLEN SENTÄÄN SYNTYNYT KYLÄN PUOLELLA JA ASUNUT SILLÄ PUOLELLA JOKEA ENNEN, KUN OLLAAN MUUTETTU RUOTSIIN.
SUOMEN PERUSTUSLAISSA LUKEE, ETTÄ SUOMEN KANSALAISELLA ON OIKEUS PALATA SUOMEEN.
ULKOMAILLA SYNTYNEET SUOMALAISET EIVÄT PALAA VAAN HE MUUTTAVAT MAAHAN.
SAARISELÄLLÄ EI OLE MINUSTA MITÄÄN MUUTA, KUN HYVÄ TIE JOTA PÄÄSE VAIKKA SODANKYLÄÄN JA TAKASIN IVALOON!
LAPSET HALUSI KÄYDÄ KEILAAMASSA JA ANGRY BIRD’S PARKISSA, KOSKA MINÄ SANOIN HEILLE KYLPYLÄSTÄ : MINÄ EN ALA SIITÄ MAKSAMAAN, ETTÄ MINÄ LÄHDEN TEIDÄN KANSSA PASKASEEN VETEEN RÄPIMÄÄN!
Sanoin heille, että : Mennään änkkäri parkkiin ja tullaan saunaan mummolaan niin siinä teille kylpylää!
En tietenkään alkanut heti leikkimään siellä vaan minä katsoin ensin mikä lapsesta on hauskaa.
Heistä oli hauskempaa se, että äiti alko leikkimään heidän kanssa.
Meinattiin jäädä putkeen kiinni, koska minun piti mennä edellä ja kuvata kun lapset tulee perässä. Nuorin tyttäreni päätti, että hänen pitää ohi. Ei ollut onneksi ollut paljon väkeä, kun äiti ja tyttö kävi taistelua.
Sain kuvan otettu, kun me oltiin vähän aikaa jumissa ja minä sanoin: Oota sen aikaa, että äiti vaihtaa asentoa niin pääset ohi.
Minä olin niin ylpeä, kun minä sanoin tytölle : Äiti on LIHAVA, mutta yllättävän notkea ja ei jäätykkään kiinni vaikka molemmat niin luultiin.
Parpalan Teijahan varmaan kävi joka päivä Angry Bird’s parkissa LASTENSA KANSSA JUMPALLA, koska minä kävin VAIN 2 KERTAA!
Kolmannen kerran oltiin menossa niin KYLPYLÄN KATTO RÖSÄHTI ja ainut HAUSKA PAIKKA joka SAARISELÄLLÄ OLI KATOS SEN JÄLKEEN.
Aasialaiset tuli ANGRY BIRD’S PARKKIIN SAARISELÄLLE, koska oli MAAILMAN POHJOISIN.
Toinen miksi he tulevat on POKÉMON PELI JOSSA KERÄTÄÄN POKEMONEJA YMPÄRI MAAILMAN.
HEITÄ EI KIINNOSTA KALLIIT MATKAILUKESKUKSET,
HE BILETTÄÄ KOTIMAASSAAN, KOSKA HEILLÄ ON PALJON PAREMMAT MESTAT SIELLÄ.
AASIASSA LEVIÄÄ ÄKKIÄ SANA JOS HEIDÄN PITÄÄ MAKSAA SUOMESSA MUUTAMASTA PÄIVÄSTÄ YHTÄ PALJON MITÄ SUOMALAINEN MAKSAA 2-3 VIIKON LOMASTA!
EN KYLLÄ MINÄ TUOKAAN JOKA YLIHINNOITTELEE INARIN KUNTAA JA PASKOO KAIKKIEN MAINEET! - Anonyymi
Rautakaupasta saa vain rautanauloja.
- Anonyymi
Sitte oli varmaan vain nauloja hakemassa ja jos kuulemma tarpeeseen hakee niin ei se ole varastamista. Isot pojat on sanoneet, että he varasta vaan hakevat ihan asiasta.
Jos et usko niin kysyppä vaikka joltain poromieheltä jota ovat poro-rosvoksi haukkuneet.
- Anonyymi
Ja Alkosta viinaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1076156Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370