Ja ihan todellako ootte nii köyhiä

Anonyymi-ap

Että pitää koittaa huijata rahaa muilta kyseenalaisin keinoin? Sisäinen maailmanne ainakin on köyhää, ei voi kauhalla vaatia ku lusikalla annettu :D

36

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja pitäähän se isokihon palkka maksaa apu pojalle :D :D

• Anonyymi

Huvittavaahan tuo on katsella. 😅 Jätkät Saa isoa palkkaa, naiset ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittavaahan tuo on katsella. 😅 Jätkät Saa isoa palkkaa, naiset ei.

Maksais saman naisille.

• Anonyymi

Kuka yrittää huijata rahaa? Omani haluan takaisin. Muuta en tarvi.

• Anonyymi

Tämä tämä ja vielä kerran tämä. Omat pois ja muuttolaatikot kantoon.. siinähän jäävät idiootit ihmettelemään kun häirinnällä saivat itse aikaan. Mitenkä sitten suu pannaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tämä ja vielä kerran tämä. Omat pois ja muuttolaatikot kantoon.. siinähän jäävät idiootit ihmettelemään kun häirinnällä saivat itse aikaan. Mitenkä sitten suu pannaan.

Sormi menee nimenomaan suuhun kädettömiltä. Hah

• Anonyymi

Mikä saa sut noin katkeraksi pelle Hermanni?

• Anonyymi

Oot katkera koska kussu itte asias. Nyyh ja yhyy.

• Anonyymi

Mä käyn sentään töissä, ainakin välillä. Enkä pyhitä elämääni kiusaamiselle. Ja ei, en sorra tässä työttömiä, ainoastaan näitä älykääpiöitä jotka vain vainoaa ja kiusaa

• Anonyymi

Mä käyn sentään töissä, ainakin välillä. Enkä pyhitä elämääni kiusaamiselle. Ja ei, en sorra tässä työttömiä, ainoastaan näitä älykääpiöitä jotka vain vainoaa ja kiusaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä käyn sentään töissä, ainakin välillä. Enkä pyhitä elämääni kiusaamiselle. Ja ei, en sorra tässä työttömiä, ainoastaan näitä älykääpiöitä jotka vain vainoaa ja kiusaa...

AP kiusaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole aikaa kiusata. Minua kyllä vainotaan ja olen joutunut tekemään rikosilmoitukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä käyn sentään töissä, ainakin välillä. Enkä pyhitä elämääni kiusaamiselle. Ja ei, en sorra tässä työttömiä, ainoastaan näitä älykääpiöitä jotka vain vainoaa ja kiusaa

Käyn myös töissä. Oliko muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole aikaa kiusata. Minua kyllä vainotaan ja olen joutunut tekemään rikosilmoitukset.

Ja en ole ap..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun elämä ei kiinnosta ketään.

• Anonyymi

Oot nolo luuseri.

• Anonyymi

Katsopa peiliin ensin idiot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsopa peiliin ensin idiot

Nääh. Ei tunnu missään anonyymit sanat

• Anonyymi

Niin, joka toisten rahoja huijailee, itseään inhoavat sitten vanhempana ja muutkaan eivät arvosta, eivät kelpaa edes kierrätykseen. Huomaavat ehkä eläneensä ohi ja surkuttelevat kadotettua elämäänsä.

• Anonyymi

Kuka muka toisten rahoja huijaa. Sanoppa!tänne nettiin huudat.
        Onko itselläsi fataali rahatilanne?

• Anonyymi

Töitä teen itse. Joten pidä se naama kiinni. Onko sinusta työhön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töitä teen itse. Joten pidä se naama kiinni. Onko sinusta työhön?

Mitä hittoa, olen maksanut ainakin miljoonan veroja Suomeen, joten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minä aikana?? Ei kovin kummoinen määrä. Kannattaa tuhlata kaikki. Ei kannata jättää kunniattomille perintöä. Tän kuun oma myynti oli 100 541.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksetaan sitä tuistakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minä aikana?? Ei kovin kummoinen määrä. Kannattaa tuhlata kaikki. Ei kannata jättää kunniattomille perintöä. Tän kuun oma myynti oli 100 541.

Loppukuuhun ei tarttis enää painaa hommia.. mutta kai sitä vähän.. vai lähtisikö johonkin ulkomaille..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen tarve alkaa heti vertailemaan tuloja kuin jotkut pikkupojat. Totesin vaan, netti täynnä huijareita, jotka jossain vaiheessa katuvat tekojaan, ihmisluonne nyt on vaan sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen tarve alkaa heti vertailemaan tuloja kuin jotkut pikkupojat. Totesin vaan, netti täynnä huijareita, jotka jossain vaiheessa katuvat tekojaan, ihmisluonne nyt on vaan sellainen.

Sinulta on nyt huijattu jotain? No ei kannata olla kovin sinisilmäinen netissä. On minultakin eräs vuokranantaja petostellut rahaa. En tiedä näenkö koskaan. .t.pena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai niitä on joo. Kaikenlaisia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta on nyt huijattu jotain? No ei kannata olla kovin sinisilmäinen netissä. On minultakin eräs vuokranantaja petostellut rahaa. En tiedä näenkö koskaan. .t.pena

Minä en sure rahoja, harmittelen inhimillisiä heikkouksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en sure rahoja, harmittelen inhimillisiä heikkouksia.

Rakkaushuijari?

• Anonyymi

Mee töihin sossupummi

• Anonyymi

Kirsi huijaa rahaa mutta laitan ulosottoon.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe