Että pitää koittaa huijata rahaa muilta kyseenalaisin keinoin? Sisäinen maailmanne ainakin on köyhää, ei voi kauhalla vaatia ku lusikalla annettu :D
Ja ihan todellako ootte nii köyhiä
36
244
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja pitäähän se isokihon palkka maksaa apu pojalle :D :D
- Anonyymi
Huvittavaahan tuo on katsella. 😅 Jätkät Saa isoa palkkaa, naiset ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittavaahan tuo on katsella. 😅 Jätkät Saa isoa palkkaa, naiset ei.
Maksais saman naisille.
- Anonyymi
Kuka yrittää huijata rahaa? Omani haluan takaisin. Muuta en tarvi.
- Anonyymi
Tämä tämä ja vielä kerran tämä. Omat pois ja muuttolaatikot kantoon.. siinähän jäävät idiootit ihmettelemään kun häirinnällä saivat itse aikaan. Mitenkä sitten suu pannaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tämä ja vielä kerran tämä. Omat pois ja muuttolaatikot kantoon.. siinähän jäävät idiootit ihmettelemään kun häirinnällä saivat itse aikaan. Mitenkä sitten suu pannaan.
Sormi menee nimenomaan suuhun kädettömiltä. Hah
- Anonyymi
Mikä saa sut noin katkeraksi pelle Hermanni?
- Anonyymi
Oot katkera koska kussu itte asias. Nyyh ja yhyy.
- Anonyymi
Mä käyn sentään töissä, ainakin välillä. Enkä pyhitä elämääni kiusaamiselle. Ja ei, en sorra tässä työttömiä, ainoastaan näitä älykääpiöitä jotka vain vainoaa ja kiusaa
- Anonyymi
Mä käyn sentään töissä, ainakin välillä. Enkä pyhitä elämääni kiusaamiselle. Ja ei, en sorra tässä työttömiä, ainoastaan näitä älykääpiöitä jotka vain vainoaa ja kiusaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä käyn sentään töissä, ainakin välillä. Enkä pyhitä elämääni kiusaamiselle. Ja ei, en sorra tässä työttömiä, ainoastaan näitä älykääpiöitä jotka vain vainoaa ja kiusaa...
AP kiusaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole aikaa kiusata. Minua kyllä vainotaan ja olen joutunut tekemään rikosilmoitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä käyn sentään töissä, ainakin välillä. Enkä pyhitä elämääni kiusaamiselle. Ja ei, en sorra tässä työttömiä, ainoastaan näitä älykääpiöitä jotka vain vainoaa ja kiusaa
Käyn myös töissä. Oliko muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole aikaa kiusata. Minua kyllä vainotaan ja olen joutunut tekemään rikosilmoitukset.
Ja en ole ap..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun elämä ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Oot nolo luuseri.
- Anonyymi
Katsopa peiliin ensin idiot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa peiliin ensin idiot
Nääh. Ei tunnu missään anonyymit sanat
- Anonyymi
Niin, joka toisten rahoja huijailee, itseään inhoavat sitten vanhempana ja muutkaan eivät arvosta, eivät kelpaa edes kierrätykseen. Huomaavat ehkä eläneensä ohi ja surkuttelevat kadotettua elämäänsä.
- Anonyymi
Kuka muka toisten rahoja huijaa. Sanoppa!tänne nettiin huudat.
Onko itselläsi fataali rahatilanne? - Anonyymi
Töitä teen itse. Joten pidä se naama kiinni. Onko sinusta työhön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töitä teen itse. Joten pidä se naama kiinni. Onko sinusta työhön?
Mitä hittoa, olen maksanut ainakin miljoonan veroja Suomeen, joten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minä aikana?? Ei kovin kummoinen määrä. Kannattaa tuhlata kaikki. Ei kannata jättää kunniattomille perintöä. Tän kuun oma myynti oli 100 541.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksetaan sitä tuistakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minä aikana?? Ei kovin kummoinen määrä. Kannattaa tuhlata kaikki. Ei kannata jättää kunniattomille perintöä. Tän kuun oma myynti oli 100 541.
Loppukuuhun ei tarttis enää painaa hommia.. mutta kai sitä vähän.. vai lähtisikö johonkin ulkomaille..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen tarve alkaa heti vertailemaan tuloja kuin jotkut pikkupojat. Totesin vaan, netti täynnä huijareita, jotka jossain vaiheessa katuvat tekojaan, ihmisluonne nyt on vaan sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen tarve alkaa heti vertailemaan tuloja kuin jotkut pikkupojat. Totesin vaan, netti täynnä huijareita, jotka jossain vaiheessa katuvat tekojaan, ihmisluonne nyt on vaan sellainen.
Sinulta on nyt huijattu jotain? No ei kannata olla kovin sinisilmäinen netissä. On minultakin eräs vuokranantaja petostellut rahaa. En tiedä näenkö koskaan. .t.pena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai niitä on joo. Kaikenlaisia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta on nyt huijattu jotain? No ei kannata olla kovin sinisilmäinen netissä. On minultakin eräs vuokranantaja petostellut rahaa. En tiedä näenkö koskaan. .t.pena
Minä en sure rahoja, harmittelen inhimillisiä heikkouksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en sure rahoja, harmittelen inhimillisiä heikkouksia.
Rakkaushuijari?
- Anonyymi
Mee töihin sossupummi
- Anonyymi
Kirsi huijaa rahaa mutta laitan ulosottoon.
- Anonyymi
Juu nii ollaa sutana Suome hyvi vointi valtiosa:
https://www.youtube.com/watch?v=LlsR39QYgx4&list=RDLlsR39QYgx4&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161