Eikö totuutta ja tapahtunutta saa kertoa? Mitä ihmeen jumalia nuo meitäkin vastaan sotineet ukrainalaiset ovat?
Muita kyllä saa arvostella, jopa ilman syytä? Nuolkaa nyt vielä enemmän ukrien pebaa ja lähettäkää koko omaisuutenne sinne.
Kyllä se totuus läsähtää teidänkin naamaan.
Heti poistettiin, kun kerroin kauppareissustani
13
235
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän menee yli hilseen, siis onko sinusta asiallista vaikka, että sinua sanotaan n*tsiksi, koska isoisoisoisäsi soti pakon edessä saksalaisten rinnalla?
- Anonyymi
Huono vertaus. Sitäpaitsi isoisäni oli rintamalla. Sulla varmaan olikin isoisoisoisä...
Eikä tuo liity mitenkään kauppareissuuni, jossa se ukrainalainen juntti sekoili.
- Anonyymi
Ai. Poistettiin. Jahas. Eli kenen aloitusväityämä oikein onkaan.
- Anonyymi
Ukrainalaiset pois maasta🫵😠
- Anonyymi
Toistaiseksi en ole törmännyt epämukaviin Ukrainalaisiin. Päinvastoin. En nyt viitsi alleviivata minkä taustaisia ne mulkoilevat ja ylimieliset mamut on olleet, mutta joillain heidän maanmiehillään on tarve katkoa morsiolta pääkin.
Jasu- Anonyymi
Ja voin myöntää, että on ennakkoasenne heitä kohtaan se, että koska joku niistä taas kilahtaa. Ovat käveleviä aikapommeja moni.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voin myöntää, että on ennakkoasenne heitä kohtaan se, että koska joku niistä taas kilahtaa. Ovat käveleviä aikapommeja moni.
JasuPersujuntti taas vaahtoaa... onko sun äo sama, kuin krngännumerosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujuntti taas vaahtoaa... onko sun äo sama, kuin krngännumerosi?
Mun äo on 115 eli hyvin keskiverto. En minä Timppa käänny venäjämieliseksi, vaikka kuinka haukutaan tai arvistellaan. En myöskään pokkuroi allahin seuraajia.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äo on 115 eli hyvin keskiverto. En minä Timppa käänny venäjämieliseksi, vaikka kuinka haukutaan tai arvistellaan. En myöskään pokkuroi allahin seuraajia.
JasuTiekun mukaan miin pientä ÄO:ta ei ole kun 39.
"ÄO-asteikko ilmoittaa älykkyyden
Erilaisia ÄO-asteikkoja on monia, mutta yleisin niistä on Wechslerin älykkyysasteikko, jonka kehitti psykologi David Wechsler vuonna 1939.
Wechslerin ÄO-asteikko:
130–: Nero
120–129: Lahjakas
110–119: Keskitasoa älykkäämpi
90–109: Keskitasoa
80-89: Keskitasoa heikompi
70–79: Matala
69 ja alle Hyvin matala"
Jasu - Anonyymi
Niiltä katkottais itseltään päät jos ne vietäs omaan maahan takas. Ne on rikollisia jotka pakenee omasta maastaan. Ei kai kukaan rikollisia halua omaan maahan edes elätettäväksi. Mutta auomihan myös elättää linnoissa näitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiltä katkottais itseltään päät jos ne vietäs omaan maahan takas. Ne on rikollisia jotka pakenee omasta maastaan. Ei kai kukaan rikollisia halua omaan maahan edes elätettäväksi. Mutta auomihan myös elättää linnoissa näitä
Ei varmaan halua. En halua minäkään ja siksihän minä olen "rasisti", kun tietyistä maankolkista tulee ongelma ihmisiä enemmän kuin toisista. Mutta eihän sitä saa ääneen sanoa tai rasisti.
Jasu
- Anonyymi
Jos ne raiskaa omassa maassaan tai tappaa me on rikollisia. Suomessa ne pakolaisia. Suomessa kannattaa tehdä rikos. Ei tarvitse tehdä mitään. Saat ruoatkin eteesi. Pyykit pestään. Ei tarvii siivota. Mitä vtua. Sen jälkeen pääsee telkkariin kuuluisaksi. Ja politiikkaan. Palkka taattu. KUKA ON TYHMÄ? Työläinen on TYHMÄ. SUOMALAINEN ON TYHMÄ
LAMMAS. HE ITSE ON NAURANNEET KUN OLEN KYSYNY. MIKSI. KOSKA SUOMI HALUAA MAKSAA. ME OTTAMME - Anonyymi
Pidä jo simiti pääs kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk457184Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va647119Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1556720Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k705637Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015415Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi205353Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta345202Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.115165Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065025Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin124842