Kuinka ikä on muuttanut kasvosi neliöksi. Posket roikkuu ja sinulla on aikamoiset silmä pussit. Tummat silmän aluset. Oletko kovin väasähtäneen näköinen. Isot ihohuokoset. Kävelet vinossa. Seisot vinossa. Olit tosi vanhan näkönen jo viisikymppisenä kun puukengät jalassa katsot autoani. Haluatko että laitan sinulle sen kuvan vaikka postissa.
Koita nyt pärjätä.
Oletko mies huomannut peilissäsi
40
442
Vastaukset
- Anonyymi
Hiukset on kuin pastorilla kalju päälaki🤭
- Anonyymi
Rumat jalat arpea täynnä. Sieni! Oletko kynsi sienen jo hoitanut
- Anonyymi
Sen saa uimahallista äkkiä. Muuten
- Anonyymi
Nainen on huomanut saman pakkeloidessaan naamaansa ja toteaa, että täytyy ostaa lisää pakkelia, jota kuluu aina vaan enemmän joka kerta.
- Anonyymi
Aatella. 300e on pieni summa meikkeihin ja ripsiin ja kynsiin. Sitten vielä ne ihanat voiteet ja muut hius tuotteet. 250e on jo hyvä hius suoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatella. 300e on pieni summa meikkeihin ja ripsiin ja kynsiin. Sitten vielä ne ihanat voiteet ja muut hius tuotteet. 250e on jo hyvä hius suoja.
Kaikki on merkkituotteita. Kaisa liskin naamaan menee 10 000ekk paljonkohan melanie trumeedolla. Onneksi sillä miehellä on rahaa. Tuskin saisit mellua jynssäämään sun pikkurillin kokonaisia perunoita. 😅🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka jöötin länttäisit pakkelia lärviis ni ei se siitä mikskä muutu.
Toivottavasti miehen ei tarvi olla sun kans enää missään tekemisissä. -sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on merkkituotteita. Kaisa liskin naamaan menee 10 000ekk paljonkohan melanie trumeedolla. Onneksi sillä miehellä on rahaa. Tuskin saisit mellua jynssäämään sun pikkurillin kokonaisia perunoita. 😅🤭
Sun näppyihis menee kui paljon? Vai etkö oo syyliäs poistattanu vieläkä? No, ainaka työsuhdeluutas ei paljoo maksa, vaik verotusarvo laskettuki tappiin. Kuulemma. -sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun näppyihis menee kui paljon? Vai etkö oo syyliäs poistattanu vieläkä? No, ainaka työsuhdeluutas ei paljoo maksa, vaik verotusarvo laskettuki tappiin. Kuulemma. -sivu
Kuuletko omassa päässäsi taustalta rumpujen pärinää kun väännät tämän naista esittävän kanssa kuin huomista ei ois? Saattaa olla että öhöhöhö-naurua ei kuulu taustalta juurikaan. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
broidi sää käytit 4000e turbo nussija 4000 että ole nyt hiljaa NEITSYT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 pitkää saa saman efektin aikaan et tarvitse meikkkejä osta kaljaa
- Anonyymi
Tämä ei ollut minulle. Näytän ikäistäni 15-vuotta nuoremmalta :D
- Anonyymi
Niinhän ne nar*istit aina itseään peileistä katselee tuntematta tuskaa siitä miten muille puhuu tai tekee. *yskäsy..lyijyä
- Anonyymi
Uimahallissa saunassa kannattaa itsensä suojata kun istuu saunan lauteilla. Märkä lämmin pinta on herkku paikka pöpöille. Mutta sinähän olet jumala. Sinuun mikään tartu.❤️
- Anonyymi
Kiitos arviosta. Olen sellainen kameleontti, joka voi muuttaa jo muutamassa viikossa eri näköiseksi, esim. saada lihaksia ja laihtua. Kasvotkin voi näyttää erilaiselta pienen jumpan jälkieen. Mites on sinun resurssiesi laita, mies.
- Anonyymi
Pussit silmien alla. Vino pino kurkkuviipaleita ja luulis auttavan.
Nesteitä kandee vähentää. Eikä saa itkeä. Siitä tulee pallukat pikaisesti.
Ulkoilu auttaa, ehkä.
Vilma - kauneusvinkkien kehittäjä- Anonyymi
Kyllä ja pussit silmien alla voi olla jo 20-vuotiaalla. Ei tarvitse kuin nukkua huonosti muutama yö ja silmäpussit on voitu jo hankkia. Riittävä lepo puolestaan voi jopa poistaa silmäpussit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja pussit silmien alla voi olla jo 20-vuotiaalla. Ei tarvitse kuin nukkua huonosti muutama yö ja silmäpussit on voitu jo hankkia. Riittävä lepo puolestaan voi jopa poistaa silmäpussit.
Pussit on pojilla aina silmien alla, pitäisi ainakin olla. 🙄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussit on pojilla aina silmien alla, pitäisi ainakin olla. 🙄
JasuVaikka isäni joskus äidilleni vastaskin, äitini sanoessa aamutuimaan. Sullahan on hirmuiset pussit silmies alla. Että isä siihen, herranjumala olenko mä lyhentynyt yön aikana niin paljon. Mies 183 cm..🤣
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka isäni joskus äidilleni vastaskin, äitini sanoessa aamutuimaan. Sullahan on hirmuiset pussit silmies alla. Että isä siihen, herranjumala olenko mä lyhentynyt yön aikana niin paljon. Mies 183 cm..🤣
JasuKaupan kassalta lähtiessä tokaisee varmaan että ota sä nyt noi kassit kantoon, mä kannan omani :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan kassalta lähtiessä tokaisee varmaan että ota sä nyt noi kassit kantoon, mä kannan omani :)
On varmaan senkin ehtinyt sanoa. Sai joskus kassaneidin nolostumaan, kun pyysi talitintin tampooneja kassalta. Kassa ihmetteli mitä ihmettä?!?! Ei kai täällä sellaisia myydä!?
Aikansa pyysi talitintin tampooneja ja kassa jo alkoi punertaa, niin pyysi sitten Rizlan filttereitä pussillisen ja askin pyssytupakkaa. Isä oli siihen aikaan vielä tupakoitsija kuten äitinikin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmaan senkin ehtinyt sanoa. Sai joskus kassaneidin nolostumaan, kun pyysi talitintin tampooneja kassalta. Kassa ihmetteli mitä ihmettä?!?! Ei kai täällä sellaisia myydä!?
Aikansa pyysi talitintin tampooneja ja kassa jo alkoi punertaa, niin pyysi sitten Rizlan filttereitä pussillisen ja askin pyssytupakkaa. Isä oli siihen aikaan vielä tupakoitsija kuten äitinikin.
Jasu:D olen kuullut tuon joskus aiemminkin, kassaneiti parka. Nuorimmainen oli kesän kassalla ja ei ihmeemmin muistaakseni hätkähtänyt mistään
- Anonyymi
Itse ajattelen, että se on vain peilikuva, joka vähemmän totta. Sisäisenä minänä olen nuori ja vetreä, se auttaa paljon paremmin jaksamaan arjessa kuin joku vähäpätöinen peilikuva, joka on vain pinnallista kuorta ja vähemmän totta.
Pinnallisuus on enemmän sitä, mihin naiset panostavat, kun itse ajattelen, että sisin on se mun juttu. Ikä on vain numeroita, hyvä mieli nuorentaa ja siihen haluan enemmän panostaa yksin tai yhdessä mieleisen kumppanin kanssa.
Tekemällä niitä itselle mieleisiä juttuja. Mitkä tuntuvat enemmän luontevilta ja joiden parissa tulee se hyvä mieli yhdessä tekemisen kanssa, jolla on enemmän merkitystä kuin joillain ulkokuorella, joka pahimmillaan voi olla vielä pahan suopakin ja siksi vieras itselle.- Anonyymi
Minä ajattelen hyvin pitkälti samoin, kun sinä. Se susin ei silleen ikäänny ja sitä voi aina kehittääkin halutessaan. Ulkokuori on kuori vaan kuitenkin, jossain kehossa sitä on oltava eikä se iäti kuosissa pysy, eikä tarvi pysyäkkään.
Jasu
- Anonyymi
Jokainen vanhenee aikanaan. Niin myös sinä. Vanheneminen alkaa jo 30 -ikävuodesta alkaen. Tervetuloa vain joukkoon.
- Anonyymi
Vanhenemiseen voi myös suhtautua myös positiivisesti. Sanotaanko esim. harmaantunutta ja ikääkin jo tullut, filmitähteä, vanhaksi? Ei, päin vastoin, naisten mielestä voi olla seksikäs ja karismaattinen ja tämä kaikki johtuu siitä et jos ihminen loistaa ja säteilee tiettyä energiaa, se näkyy valloittavana ulospäin ja rypyt voivat vaan tehostaa persoonan ilmeikkyyttä.
- Anonyymi
Peili näyttää kyllä rypyt ja pussit, mutta se ei kerro ihmisestä muuta kuin iän. Jokainen vanhenee, ja se on ainoa varma asia elämässä.
Se mikä oikeasti ratkaisee, on se mitä silmien takana palaa, energia, elämänhalu ja se miten kohtelee muita. Ne ei roiku poskista.
On vähän surullista, jos ainoa sisältö palstalla on toisten ulkonäön pilkkaaminen. Loppupeleissä me kaikki ollaan matkalla samaan suuntaan, oli huokoset kuinka isot tahansa. Life is short- Anonyymi
Kyllä peili valehtelee ja vielä pahemmin valokuva. Miettikää nyt. Normaalisti livessä ihmisen ilmeet muuttuu koko ajan eli ihminen on elävä. Myös rypyt elävät koko ajan elämäänsä ja ne tavallaan hukkuvat kasvojen kokonaisliikkeeseen. Kun ihmisestä otetaan kuva hyvin läheltä kasvoja. Siinähän vangitaan "kuollut" naama ja vielä sillä tavalla et rypyt jäävät varmasti näkyviin ja lisäksi valon heijastukset voivat lisätä ryppyjen syvyysvaikutelmaa ja tilannetta ei paranna sekään et nykyään kuvat ovat hyvin tarkkoja.
- Anonyymi
Voin samaistua, silmäpussit roikkuvat polvissa jne. Puukenkiä en kyllä omista mutta otsaa kopistellessa soundaa puisevan ontolle ja päätä ei kantsi silitellä kun jää tikkuja sormiin 😁
- Anonyymi
Olen, olen...
Kaikenlaista roikkuvaa on silmien alla ja päälläkin. Laita toki kuvaa tulemaan 😊
xLiner- Anonyymi
Eikä tässä oikein muuta voi kuin yrittää pärjätä. Kieltämättä välillä tulee jopa kauhufiiliksiä, mutta itsepä haasteeni halusin 😳
xLiner
- Anonyymi
Höpötät nainen ...
- Anonyymi
Olen ryhdikäs muotovalio valitettavasti.
- Anonyymi
Että näin kävi taas naiselle.
- Anonyymi
Jahas,
Emme ole tavanneet.
Minähän olen komea ku p.rkele ja korkeintaan charmantisti hankkinut pari harmaata partakarvaa.
Sitä paitsi käytin puukenkiä viimeksi joskus 10-12 vuotiaana. H.lvetin epämukavat kolpottimet oikeasti.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Hei, eikö hän ole kuitenkin pysäyttävä? Voisit tarttua käteen ystävällisesti ja sanoa että sitä ollaan nyt tässä ystäväiseni. Kuka edes välittää, jollen juuri minä :)
- Anonyymi
eikai sitä jokaista kohtausta tarvi nettiin jakaa
Ihmiset ovat nykyään ihan liian pakkomielteenomaisia ulkonäöstään.
- Anonyymi
moniko nainen huomnaa omnaa kaljuuntumistaan
- Anonyymi
Minun kasvoni ovat muuttuneet pitkulaiseksi kolmioksi ja posket lommolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036532Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25244515Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243013Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1331256- 431181
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103886Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49862Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50834Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26811- 43758