Suomessa ei ole enää kunnon naisia vapaana ja se on fakta
-Marko
Suomessa ei ole enää hyviä naisia vapaana
52
681
Vastaukset
- Anonyymi
Aijaa, mikä mussa on vikana etten ookkaa kunnon nainen?
:(- Anonyymi00044
MatuRakastajia on paljon 2026.
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
MatuRakastajia on paljon 2026.
En ole kyllä ikinä ollut matun kanssa 🤔
- Anonyymi
Onko näin?
- Anonyymi
Et oo tavannut vielä minua🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo tavannut vielä minua🙂
Luottamuksen puute tekee monet tilanteet kahden ihmisen välillä mahdottomaksi? Sen itse kokenut. Ihminen tuntee itsensä rajalliseksi ja siten puutteet itsessä voivat jo laukaista tunteen, että mahdollisuudet laskemaan päin? Pohtimisen aihetta?
Luonne-erot synnyttää aina toivottomuuden tunteita meissä kaikissa. Jännitteet ja pelot eivät tee asioita helpommaksi. Ymmärryksen puutteita väheksymättä. Maltti/ aika voivat selkiyttää asioita. Jollei toisella ole malttia, paljastaako se aina sen toden?- sivusta.
- Anonyymi
Et ehkä oo tarpeeksi hyvän näköinen meikäläiselle:(
- Anonyymi
Mä oon hyvä ja kunnollinen.
En täydellinen,
enkä virheetön,
mutta hyvä.
Ja vapaakin!
Kunnes mulle kerrotaan etten oo. - Anonyymi
Niin ku parkkipaikat, parhaat on viety ja loput on invoja
- Anonyymi
Ottaako päähän?
Voih....
Harmillista. - Anonyymi
Valehtelet!
Sun ikiomasi on vielä vapaa. - Anonyymi
Empä tähän osaa sanoa mitään en tie misä moiset edes liikkuu vai liikkuvatko edes missään
- Anonyymi
Mä olen kunnon nainen, varattu tosin.
- Anonyymi
Eikö sulla todellakaan ole mitään sanottavaa?
- Anonyymi
Aletaan rivoiksi kaikki uuden ajan saatossa? Ripa.
Nimeni ei ole Risto. - Anonyymi
On niitä välillä, mutta ei ne pysy sinkkuina kauaa.
- Anonyymi
Aika monta naista kuvittelet läpikäyneesi, kun oikein koko maan.
- Anonyymi
Olen todennus saman.
Naiset luulee olevansa hyviä kun ovat materialisteja tai laittavat naamansa täyteen pakkelia ja silikonia huuliin sekä käyvät kuntosalilla isontamassa persettä. Ei auta luonne on surkea ja arvot on surkeat luotettavuus on surkealla tasolla. Jos taas löytää naisen jolla edellä mainitut surkeudet on hyviä sitten ulkonäkö on surkea ja syömistavat on surkeita. Jos taas löytää sellaisen jolla molemmat puolet on hyviä niin sitten heillä on joku trauma suhteesta jossa ovat itse väkipakolla olleet huonosti kohdeltavina ja ei sitä ei käsitellä vaan se heitetään sen seuraavan kaverin eteen ja oireillaan ja sitten väitetään että se uusi suhde ei toimi ja se on minun vika vaikka se on hänen traumansa ja uskomuksensa kaikkeen huonoon. Sitten mennään ja tehdään se seuraavalle ja taas seuraavalle. Osa naisista on sellaisia että niin kauan menee hyvin kun et kiinnostu millään tavalla sitten kun kiinnostut ja näytät sen nainen katoaa saman tien. Parempi olla yksin ja viettää hyvää laadukasta elämää ja nauttia siitä kuin leikkiä näiden ihmispoloisten kanssa jotain kummallisia leikkejä. Käy huorissa tai vetää hanskaan ja sen jälkeen jatkaa elämää. Ei parisuhde draamoja sovitteluita tai mitään muutakaan. Saat tehdä puhtaasti sitä mitä haluat. - Anonyymi
Niin kai se ois pitänyt ihan ensimmäisenä jututtaa ex-miestä, moneltako harmilta ois säästynyt😏
- Anonyymi00018
Tarinoissa on aina 2 puolta!
- Anonyymi00019
kyllä hyviä naisia on vapaana mutta entä miehet kun ei riitä yks pitäs olla kaks. se se mua ihmetyttää kun sitten ei pystyä tyydyttään edes sitä yhtä kunnolla ja tommosia halutaan. ja kunnon naisia on olen itse kunnon nainen en juo ja tupakoi kun hyvä seurassa joskus ja kaveritkin on pareja. mutta on niin vaikea löytää vapaita miehiä. varattuja kyllä löytyy. niihinkö pitää tyytyä kun seksikin vielä kiinnostaa.... kysyn vaaan.
- Anonyymi00020
Täytyy sanoa että näyttää olevan totta. Hyvät naiset joista näkee että ovat joskus olleet on pilattu ja traumatisoitu jonkun tunne vammaisen miehen toimesta. Olen yrittänyt olla tällaisen naisen kanssa ja se on täysin mahdotonta. Naisen luulot ja ajatukset kaataa suhteen. Hän tuhoaa sinut ja teidän tulevaisuuden omilla ajatuksillaan joita ei ole tässä suhteessa edes tapahtumassa.
- Anonyymi00026
Miestenhän se pitäis itse tietää miten osaavat pilata naisen elämän. Tämäkin palsta täynnä miehiä joiden kohdalla ei yhtään ihmetytä että ovat sinkkuja. .
Eipä yllätä että trollaavat katkerina pitäiskö peili kääntää oman naaman suuntaan ja miettiä mitä pitäis tehdä toisin. 🧐 - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miestenhän se pitäis itse tietää miten osaavat pilata naisen elämän. Tämäkin palsta täynnä miehiä joiden kohdalla ei yhtään ihmetytä että ovat sinkkuja. .
Eipä yllätä että trollaavat katkerina pitäiskö peili kääntää oman naaman suuntaan ja miettiä mitä pitäis tehdä toisin. 🧐Paskoja miehiäkin on paljon. Väkivaltaisia eivät välitä naisesta paskaakaan. Näyttää siltä että nämä huonosti kohtelevat miehet juuri kiinnostaa naisia eikä ne kivat. Nainen valitsee ongelmia mielummin kuin tasaista hyvää arkea. Miettikää mitä valitsette.
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Paskoja miehiäkin on paljon. Väkivaltaisia eivät välitä naisesta paskaakaan. Näyttää siltä että nämä huonosti kohtelevat miehet juuri kiinnostaa naisia eikä ne kivat. Nainen valitsee ongelmia mielummin kuin tasaista hyvää arkea. Miettikää mitä valitsette.
Eivät välttämättä naisia kiinnosta mutta ovat hyvin aktiivisia naisten suhteen. Mies josta ei tiedä onko kiinnistunut vai ei jää yleensä piiloon.
- Anonyymi00021
Totta turiset
- Anonyymi00022
Some ja kaikki on tavallaan ohjelmoinut naiset uudelleen. Pääkoppa on täysin sekaisin.
- Anonyymi00029
Treffipalvelut on muuttanut naisen luuloja itsestään. Koska monien miesten taktiikka on swaipata oikealle kaikki naiset saa tavallinenkin pullahiiri valtavasti tykkäyksiä ja on myös olemassa epätoivoisia miehiä jotka on valmiit maksamaan seksistä jollekkin tyyris tyllerölle.
Jotkut naiset saa jopa tuhansien eurojen arvoisia yövieras tarjouksia. Ihmettelen kyllä ketä nämä epätoivoiset miehet on kun prostituoidun hyvännäköisen saa 150e. Naiset luulee nyt että heillä on oikeasti tuhansia miehiä valinnan varana mikä ei pidä paikkaansa ja se varmasti selviää kun aloittaa keskustelun. - Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Treffipalvelut on muuttanut naisen luuloja itsestään. Koska monien miesten taktiikka on swaipata oikealle kaikki naiset saa tavallinenkin pullahiiri valtavasti tykkäyksiä ja on myös olemassa epätoivoisia miehiä jotka on valmiit maksamaan seksistä jollekkin tyyris tyllerölle.
Jotkut naiset saa jopa tuhansien eurojen arvoisia yövieras tarjouksia. Ihmettelen kyllä ketä nämä epätoivoiset miehet on kun prostituoidun hyvännäköisen saa 150e. Naiset luulee nyt että heillä on oikeasti tuhansia miehiä valinnan varana mikä ei pidä paikkaansa ja se varmasti selviää kun aloittaa keskustelun.Oikeesti kuvitteletko että kaikille naisille vain raha ratkaisee. Eiköhän se persoona ole tärkein jos aitoa hyvää parisuhdetta haluaa.
Varakas mies todennnäköisesti huonompi vaihtoehto jos hyvin pinnallinen muutenkin.
- Anonyymi00023
Suomalaiset Naiset aivan liian vaativia! Ei puhettakaan että tavis mies kelpaisi! Samat Naiset kuvan kanssa monessa palvelussa hakevat kumppania jopa 15 vuotta , ronkeleita vanhojapiikoja.
- Anonyymi00030
Se on totta. Pitäisi hakea sellaista seuraa johon omat edellytykset riittää eli omalta tasolta. Jos näytät vanhalta niin pitää ottaa vanhempi. Jos olet läski et voi vaatia urheilullisuutta toiseltakaan jne.
- Anonyymi00035
Ei vaan suomalaisista miehistä ei tahdo löytyä sellaista jonka kanssa onnellinen parisuhde voisi edes muodostua.
Täälläkin suomi24:lla pilvin pimein niitä ikisinkkumiehiä jotka trollanneet naisia varmaan jo sieltä suomi24 alkuajoista lähtien ja edelleen ovat sinkkuja. Luonne sellainen ettei varmasti suhteet onnistu.
Siinä se suurin ongelma ja moni nainen hakee nykyään miehen ulkomailta tai muuttaa kokonaan suomesta pois.
- Anonyymi00025
"Suomessa ei ole enää hyviä naisia vapaana"
Entä huonoja?- Anonyymi00027
Hyvät miehet ovat puuttuneet suomesta aina. Olis hyvä tietää mistä nää suomimiesten geenit oikein tulee kun viinanhimo ja väkivalta tuntuu olevan niin yleisiä tuntomerkkejä.
Ja jos ei pääse fyysisesti hakkaamaan niin sitten henkisesti vaikkapa suomi24:lla. 🤨 - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hyvät miehet ovat puuttuneet suomesta aina. Olis hyvä tietää mistä nää suomimiesten geenit oikein tulee kun viinanhimo ja väkivalta tuntuu olevan niin yleisiä tuntomerkkejä.
Ja jos ei pääse fyysisesti hakkaamaan niin sitten henkisesti vaikkapa suomi24:lla. 🤨Ei hyvät miehet puutu te ette vaan huomioi heitä kun ne kovaääniset ongelmatapaukset kiinnostaa eniten jotka sitten kohtelee teitä paskasti. Te itse valitsette ne paskat miehet hyvien joukosta. Katso peiliin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei hyvät miehet puutu te ette vaan huomioi heitä kun ne kovaääniset ongelmatapaukset kiinnostaa eniten jotka sitten kohtelee teitä paskasti. Te itse valitsette ne paskat miehet hyvien joukosta. Katso peiliin.
No ne kovaääniset häiriköt ei ainakaan itseäni ole koskaan kiinnostaneet enkä usko että muitakaan naisia.
Olisko vaan siinä että te miehet ette ole kovin aktiivisia itse naisten suhteen. Ei ne naiset tule suoraan syliin kyllä siinä pitää omaakin aktiivisuutta olla.
Toisaalta myös itsevarmuutta pitää miehellä olla eli se itsevarmuus kuntoon. Sellainen vähän heikkoutsetuntoinen ei houkuttele naisia. - Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei hyvät miehet puutu te ette vaan huomioi heitä kun ne kovaääniset ongelmatapaukset kiinnostaa eniten jotka sitten kohtelee teitä paskasti. Te itse valitsette ne paskat miehet hyvien joukosta. Katso peiliin.
Jospa et nyt kuitenkaan naisten puolesta jo valmiiksi heitä parittaisi. Et tiedä millaista naisten elämä on joten kannattaako tehdä analyyseja.
Vika on jossain muussa ja ensiksi tulee mieleen se mitenkäs aktiivinen itse olet naisen etsinnässä? Ei se kerrasta ole poikki pitää varautua siihen ett hyvin monia naisia täytyy tavata ja tutustua ennen kuin se oikea osuu kohdalle.
Toisaalta näin naisena vaikuttaa siltä että monilla miehillä on melko korkeat ulkonäkökriteerit naisten suhteen verrattuna omaan puoleensa vetävyyteen - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
No ne kovaääniset häiriköt ei ainakaan itseäni ole koskaan kiinnostaneet enkä usko että muitakaan naisia.
Olisko vaan siinä että te miehet ette ole kovin aktiivisia itse naisten suhteen. Ei ne naiset tule suoraan syliin kyllä siinä pitää omaakin aktiivisuutta olla.
Toisaalta myös itsevarmuutta pitää miehellä olla eli se itsevarmuus kuntoon. Sellainen vähän heikkoutsetuntoinen ei houkuttele naisia.Kovaääniset häiriköt on monet suhteissa naisen kanssa. Miten niin ei kiinnosta? Onko naiset mennyt yhteen epäkiinnostavan henkilön kanssa?
Itsevarmuus ei ole sitä että on kovaääninen ja röyhkeä Euroopan omistaja ja hallitsija omasta mielestään. Itsevarmuus on jotain ihan muuta realismia että on ihminen ja se voi yllättää monet naiset mutta mieskin on ihminen jolla on heikot ja epävarmat jännittävät hetkensä. Hyväksyy itsensä kaikkine puolineen se on itsevarmuutta ei se että osaa muka kaiken. Se on egoistista paskapuhetta.
Mitä tulee tulee tutustumiseen ja parisuhteen rakentamiseen naisen kuuluu olla siinä ihan yhtä paljon mukana. Miehen tehtävä ei ole taluttaa passiivista naista tai yrittää sataa kertaa esittää hänelle jotain sirkustemppuja että saisi huomiota enemmän kuin joku toinen mies. - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jospa et nyt kuitenkaan naisten puolesta jo valmiiksi heitä parittaisi. Et tiedä millaista naisten elämä on joten kannattaako tehdä analyyseja.
Vika on jossain muussa ja ensiksi tulee mieleen se mitenkäs aktiivinen itse olet naisen etsinnässä? Ei se kerrasta ole poikki pitää varautua siihen ett hyvin monia naisia täytyy tavata ja tutustua ennen kuin se oikea osuu kohdalle.
Toisaalta näin naisena vaikuttaa siltä että monilla miehillä on melko korkeat ulkonäkökriteerit naisten suhteen verrattuna omaan puoleensa vetävyyteenKyllä mä tiedän millaista naisten elämä on joten äläpä yritä väittää mitään muuta tietämättä asiasta mitään
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Toisaalta näin naisena vaikuttaa siltä että monilla miehillä on melko korkeat ulkonäkökriteerit naisten suhteen verrattuna omaan puoleensa vetävyyteenMiehet on visuaalisia ja itseään hoitamaton nainen on vastenmielinen
- Anonyymi00032
Jaa riippunee mitä naisessa katsot millä määrittelet kunnon naisen
- Anonyymi00041
Nainen joka ei tuhoa itseään syömällä/juomalla/polttamalla/makaamalla yms ja yrittää kehittää itseään niin fyysisesti kuin henkisesti. On luotettava ja rakentaa myös suhdetta eikä karkaa heti jos tulee yksi ongelma. Ei ole tyrkky kylän polkupyörä huomiohoro.
On älykäs (Koulujen käyminen ei kerro sitä)
Ymmärtää ihmisiä elämää ja sen realiteettejä
On nainen ei yritä olla mies
. Ei adhd tapaus.
Matkustelu ei ole ykkösenä listalla.
Siinä kunnon nainen
- Anonyymi00042
Naiset on median ja somen pauloissa eli naiset on aivopestyjä. Päivälehdet sekä some on ohjelmoineet naiset ikään kuin uudelleen rummuttamalla ilmastonmuutosta ja ihmisoikeuksia.
Mainitse ihmisoikeudet, niin saat suuren naisjoukon puolellesi. Setakin on päästettävä ihmisoikeuksien nimissä kouluihin kertomaan lapsille satuja synnyttävistä miehistä. Ydinperhe arvot on sivuutettu, koska IHMISOIKEUDET! - Anonyymi00043
Deittimarkkinoilla naiset käyttävät seksuaalista valtaansa surutta hamuamalla miehiä pienestä miesjoukosta. Deittisovelluksissa ihan tavisnaisilla on tuhansia tykkäyksiä, mutta tavisnaisetkin kohdistavat kiinnostuksensa pieneen miesjoukkoon eli siis komeimmistoon, rikkaimmistoon tai jännämiehiin.
Näitä miehiä ei naisten enemmistölle riitä, joten naiset ovat mielummin sinkkuina kuin parisuhteessa Tauno Tavismiehen kanssa. - Anonyymi00045
Naiset ovat vallankahvassa, seksuaalisesti. Tämä johtuu siitä, että naisilla on miehiä enemmän kysyntää. Laasanen esittää väitteensä teoksessaan ”Naisten seksuaalinen valta” (Multikustannus, 2008).
Miehet ja naiset käyvät koko ajan seksuaalisia neuvotteluja parisuhdemarkkinoilla. Miehellä on markkinoilla arvoa, jos hän on menestynyt, naisella on arvoa, jos on näköä. Erittäin korkeasta markkina-arvosta on esimerkkinä pari Kimi Räikkönen – Jenni Dahlman-Räikkönen. Naiset menestyvät markkinoilla yleisesti ottaen miehiä paremmin, koska kaikenlaiset naiset saavat seksiseuraa. Näin voidaan tiivistää Laasasen markkina-arvoteoria.
Yhteiskunnassa vallitsee kuitenkin normi, jonka mukaan markkina-arvoista ei saisi puhua, Laasanen sanoo. Täytyy olla romanttinen. Seksuaalista markkina-arvoteoriaa vastustetaan, koska se särkee illuusiot siitä, että olemme puhtaalla tunteella toimivia yksilöitä, joiden ajatuksia ja tunteita ei ole mahdollista kuvata tai ennustaa.
Laasanen jakaa miehet ylemmän tason miehiin ja alemman tason miehiin. Ylemmän tason miehet ovat menestyjiä, alemman tason miehet joka suhteessa häviäjiä. Naiset eivät halua jälkimmäisiä petiinsä, saati muutenkaan elämäänsä. - Anonyymi00046
""Miehellä on markkinoilla arvoa, jos hän on menestynyt, naisella on arvoa, jos on näköä.""
No joo. Jos naisella on näköä, niin arvoa on, koska rikkaat miehet kelpuuttavat kauniit naiset parisuhteeseen.
Muuten riittää kun on ihan tavisnainen. Kaiken tasoisilta miehiltä satelee yrityksiä, mutta nämä tavisnaisetkin himoitsevat miesmalleja. - Anonyymi00047
Myrkyllinen vasemmistoideologia (trans, lespo ymsp.) on purrut nuoriin, erityisesti naisiin ja tässä on lopputulos, jokaisesta ongelmasta, mikä elämässä tulee vastaan ihminen menettää mielenterveyden ja tavallinen ”maalaisjärki” sumentuu vihalla ja muiden syyttämisellä.
- Anonyymi00049
Ei löydä miestä Suomesta kun pissi on noussut päähän:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3bc9c570-4478-4624-b503-0236016a663d - Anonyymi00050
Hölmö nainen joka suostuu olemaan yhtenä miesmallin panoringissä.
- Anonyymi00051
Hyvät naiset on varattuja. Ylijäämät on mitä on.
- Anonyymi00052
Juu kyllä useimmat taitaa parisuhteessa olla se ovatko sellaisten miehinen kanssa jotka heitä arvostavat on eri asia aivan kuin sekin että kunnon miehet on parisuhteissa kuinka heitä taas osaa puolisonsa arvostaa
- Anonyymi00053
Sit on niitä naisia jotka kierrättää useampaa miestä, jopa samana iltana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986328KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555825Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602813Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072248Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071938- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098