Rakkauden haudalla

Anonyymi-ap

Lauantaihin jotain vähän syvällisempää. Katson juuri Vain Elämää ohjelmaa jossa joku itselleni tuntematon räppärityyppi esitti tämän kappaleen. Ihan hieno esitys, ainakin naislaulajat ovat aistillisen ihanteellisia.

https://www.youtube.com/watch?v=jdmPQSprb4k&list=RDjdmPQSprb4k&start_radio=1

Lähes jokaisella meistä on ollut elämässään joskus samansuuntaisia tunteita? Rakkaus on joskus kuin sairaalan elektrokardiogrammi, EKG. Aikaa on vain venytetty vuosiksi, joskus käyrä ei vain enää nouse, ja kone piippaa suoraa viivaa elvytyksistä huolimatta.

Mitkä ovat olleet elämäsi selviytymisbiisit, kysymys on niille jotka aidosti olisivat olleet "romuina" eron jälkeen.

Itse en enää löytänyt paikkaa läheltä, ja pakenin kauas tekemään surutyötä.
Musiikillisesti ongelma oli se, ettei tuohon aikaan ollut mahdollista kuunnella suomalaista musiikkia. Se vaikutti selviytymismoodiin.

Omat mielentilaa helpottavat musiikkikappaleet.

https://www.youtube.com/watch?v=ujNeHIo7oTE&list=RDujNeHIo7oTE&start_radio=1

Jälkisuruun toisenlaista. Sanomaa, positiivista sitten riittikin vuosiksi.
Totuus tuokin, olin mennyttä, ei paluuta.

https://www.youtube.com/watch?v=V87quS106N4&list=RDV87quS106N4&start_radio=1

AV

20

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkauden hauta on mielestäni kappaleelle liian lopullinen ilmaisu, joku rakkauden kieleke..reuna ennen putoamista olisi ajatuksellisesti sopivampi. Kun on olemassa mahdollisuus hypätä yksi askel eteen, tai sitten pakittaa se yksi askel taakse.

Kysymys on elämän suurimmasta askeleesta?

AV

• Anonyymi

minulla aina heavy rock -tyyppistä kaikki, no melkein kaikki..

• Anonyymi

Mutta en tiedä joku tyttö lauleskelee en tiedä voi olla joku helluntailainen ja jossain kuorossa jne... vain kerran olen hänet nähnyt ja jutellut.

Joku niin Heavy Rock ei ehkä helluntailaisten musiikkia, mutta niin...

• Kiitos musiikista. Näin lauantain hypessä on aina mukava, kun joku aloittaa palstalla musaketjun.

Mun tyyli on ollut rypevä, eli tykkään heittäytyä kunnolla suruun ensin ja sukeltaa syvään päätyyn, jonka jälkeen nousen siipirikkona jaloilleni.

Menetetyille rakkauksille soittelen Adelen Hello-biisin ja kotimaisista Vahteran Buranan.

Rakastumisvaiheeseen voisin valita Selena Gomezin Good for you:n ja kotimaisista biiseistä Vesalan Sinuun minä jään.

Erovaiheessa soittaisin sen Queenin Who wants to live forever ja kotimaisista Sonata Arctican Tallulah.

Voimabiisinä ja selviämismoodissa ehdottomasti Sian Unstoppable, kotimaisista taas Stellan Löytäjä saa pitää.

Nuo nyt tulivat ekana mieleen, kun on tullut kaikkia kuunneltua ko. tilanteissa.

Onneksi maailmassa on paljon muutakin hyvää musiikkia, joka ei nyt tällä sekunnilla tule mieleen.

❤️

• Anonyymi

Tunnut tunteelliselta naiselta, elämä edessä, tukka taakse...vai miten se nyt menee?
        Itsekin olen ollut aina tunteellinen, suruaikaa kestää vuosia.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnut tunteelliselta naiselta, elämä edessä, tukka taakse...vai miten se nyt menee?
        Itsekin olen ollut aina tunteellinen, suruaikaa kestää vuosia.

AV

Tuo on totta, viimeisimmästä rakkaudesta ylipääseminen kesti 1,5 vuotta. Joku sanoo, että saman verran kuukausia, mitä on vuosia oltu yhdessä.

Silloin kun pitkä avioliittoni päättyi, niin olin työstänyt eroa kahdeksan vuotta, kipu ja suru tulivat vasta jälkijunassa, kun joutui tilanteisiin, joista oli perhemuistoja.

Olet oikeassa, olen herkkä ja syvällinen nainen. Aina se ei tietenkään ole hyvä asia, jos sydämessä on rakkauden mentävä aukko, jota en ole vielä onnistunut paikkaamaan.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tuo on totta, viimeisimmästä rakkaudesta ylipääseminen kesti 1,5 vuotta. Joku sanoo, että saman verran kuukausia, mitä on vuosia oltu yhdessä.

Silloin kun pitkä avioliittoni päättyi, niin olin työstänyt eroa kahdeksan vuotta, kipu ja suru tulivat vasta jälkijunassa, kun joutui tilanteisiin, joista oli perhemuistoja.

Olet oikeassa, olen herkkä ja syvällinen nainen. Aina se ei tietenkään ole hyvä asia, jos sydämessä on rakkauden mentävä aukko, jota en ole vielä onnistunut paikkaamaan.

Ajatuksellisesti olet nainen jolla on tulevaisuutta rakkausrintamalla, jo sen vuoksi että voi tuntea syvästi.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Ajatuksellisesti olet nainen jolla on tulevaisuutta rakkausrintamalla, jo sen vuoksi että voi tuntea syvästi.

AV

Otan tuon kohteliaisuutena ja kiitän sekä toivotan mukavaa sunnuntaita. 🙏

• Juu naislaulajat oli hyviä, mutta toi räppäri oli synkkä. Siis kyllä mä räppiäkin saatan kuunnella, mutta toi synkkä tyylilaji vaan ei nappaa.

Vähän sama juttu kun tuolla heavyn puolella, mikä mulle on enemmän lähellä sydäntä. Niin siinäkään en ihan siitä deathmetallista tykkää. Ääripäät on siinä mielessä huonot. Toisaalta mitä taas ysäriin tulee, niin ei oo kyllä niin ääriysäriä tullu vastaan, etteikö vois kuunnella, kunhan ei mihinkään Nintendo pimputukseks mee.

• Ja u2 menee kans, judas priest on jo tosi huippu. Tosi hyvä. En nyt osaa niin levyraatimaisesti arvostella.

• Anonyymi

arvaa mikä oli meidän levyn takannessa: valkoinen Coervette edestä ja rkaa käynnissä:D

Meidän logo..."accelerated-team"
      '

• Anonyymi

Ajatytelin erästä kevyempääkin melodista kappaletta meiltä: Annie n dreams, jota voisi tuo tyttö ehkäå

• Anonyymi

katsoin jotain että noita talojen poltytamisjuttuja niin ehkä voisi vaikuttaa klanin toiminnalle, en tiedä koska irti heistä.

poltetaan kaikki joytya ei todisteita-tyyliiin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jonna Tervomaan versio Rakkauden haudalla biisistä on minulle se ainoa ja oikea, vaikkei alkuperäinen olekaan. Kauniis biisi ja varmaan koskettaa monia. On muuten myös hyvä karaokebiisi ☺️

Minulla ei ole ollut mitään yksittäisiä selviytymisbiisejä, mutta olen sattunut kuulemaan tiettyjä biisejä sellaiseen aikaan, että liitän ne jonkinlaiseen erotuskaan.

Tässä muutamia niistä..

Emma Salokoski Ensemble: Veden alla

https://youtu.be/Ysz0MJcSwLY?si=hYfRC2tS1_r62RuY

Jesse Kaikuranta: Näytän sulle rannan. Tätä en tule koskaan oystymään kuuntelemaan ilman kyyneliä. Tämä osui kaikkein kipeimpään hetkeen elämässäni ja tämä biisi muistuttaa aina siitä tunteesta. Muistan vieläkin yhden elämäni vaikeimmista automatkoista, kun jouduin pysähtymään bussipysäkille itkemään, kun en nähnyt enää ajaa. Silloin tämä soi radiossa.

https://youtu.be/wZ553GGuo2w?si=_FHV33jlXfRpt24Y

Uniklubi; Näiden tähtien alla

https://youtu.be/sGvim2yX21o?si=Yh2W4Pr6l3wXnQNG

Aletheias

• Anonyymi

Uniklubi teki hienoja sanoituksia, "milloin rakastat minut vahvaksi".
        On siis rohkeutta hypätä karaokessa estraadille?
        Laulaminen olisi kyllä hyvä harrastus, saisi purkaa tunteitaan ääneen muiden siitä pahastumatta.

Harmittaa kun ei lapsena ollut rohkeuttaa ottaa laulutunteja, nyt ei ole rohkeutta edes yrittää laulamista.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uniklubi teki hienoja sanoituksia, "milloin rakastat minut vahvaksi".
        On siis rohkeutta hypätä karaokessa estraadille?
        Laulaminen olisi kyllä hyvä harrastus, saisi purkaa tunteitaan ääneen muiden siitä pahastumatta.

Harmittaa kun ei lapsena ollut rohkeuttaa ottaa laulutunteja, nyt ei ole rohkeutta edes yrittää laulamista.

AV

Uniklubilla tosiaan on hienoja sanoituksia, siitä olen samaa mieltä.

Parin siiderin jälkeen uskallan kyllä hypätä lavalle 😁 Olen ollut aikoinaan musiikkiluokalla, laulanut kuorossa jne joten laulaminen on ihan tuttua puuhaa. Nykyään vain tulee laulettua niin vähän, että taito on päässyt rapistumaan. Sen verran kuitenkin osasin aikoinaan laulaa, että sain täydet pisteet Sing Starissa (vai mikä se laulupeli oli) biisistä Unchained melody. Ei taitaisi nykyään osua edes 50% nuotilleen 🫣😅

Aina voi laulaa vaikka autossa yksinään, jollei halua muiden edessä laulaa. Mielestäni jokaisen pitäisi saada laulaa, olipa laulutaidot minkälaiset tahansa. Vähän sama kuin tanssin suhteen. Tanssi on tarkoitettu kaikille 🤗

Aletheias

• Anonyymi

Vihaan pelaamista. Olen kuitenkin yllätyksellinen itselleni. Vaikka alkuperäinen on iskenyt lujaa ja niitannut ajan, huomaan liputtavani ja pelaavani vaaroja kaihtamatta kiihkeästi uutta.

https://youtu.be/SQ4oSRV73Xc

• Anonyymi

mikä musiikkilaulu "Expect no mercy", would be Nazareth, rokkia.

noh niin jokukin jos pelottaa syksyn pimeten, jos pelottaa mennä nukkumaan piiloon oman peiton alle niin joku... Metallica - Enter Sandman.... tai joku muukin voisi niin..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7152
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6225
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      88
      5341
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5130
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4615
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      301
      3420
    Aihe