Aikoinaan törmäyksen jälkeen ambulanssiukko sanoi mulle ettei mitään hätää.
Täh!? Jos siinä vaiheessa kun keuhko on painunut kasaan, kaikki kylkiluut murtuneet ja toinen puoli kehosta halvaantunut ei ole hätää, niin milloin sitten?
>simiti<
Hölmöintä, mitä teille on sanottu?
22
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluu rauhoitella potilasta. Tarkoitti, että tekevät kaikkensa sinua auttaaksesi eli olet hyvässä hoidossa. Ilmeisesti oli hyvä ensiapu, kun täällä kirjoittelet nyt terveenä. Ole kiitollinen. Voi hyvin!
- Anonyymi
eikös ihan hieno idea tuo kummituspeli sellainen varsinkin syksyn pimeyrteen..
- Anonyymi
your house is on fire burning up
- Anonyymi
karannut sotilas, ... aot6ilas on porilas.
Mutta niin ikävä-palstan ihmis-olioiden kanssa joku peli ideani... - Anonyymi
Karannut sotilas kuin potilas,karkaa jonnekin.
- Anonyymi
Teppo-Inkeri?
mutta niin hyviä jotain kuviakin jerop voi olla joku itselläkin järkyttävä joku maakellari, syvä, oikein pelotti itseäkin jos tuonne tipahtaa niin huh..
Tytytöjen kanssa niin no kummituspeli joku olisi. - Anonyymi
Sain lapsen ja mies soitti: No?? Minä vähän epäröiden: Ei tullut poikaa. Mies säikähtäneellä äänellä: Mikäs sieltä tuli?
- Anonyymi
Niin piti vielä sanomani että on typerää hoitsun sanoaka tuo, Ei mitään hätää.
Se vielä sanotaan teeskentelevällä vähän alentavalla äänellä. Potilas tietää että on silkkaa valhetta, hoitsulla ei ole siinä vaiheesa aavistustakaan, onko hätää vai ei.
Hoitsun on paras vain kertoilla rauhallisella äänellä mitä ollaan nyt tekemässä, Puhdistan tämän haavan, sidon tämän murtuman, tuen sinut parempaan asentoon, otan kenkäsi pois jalasta jne.
Jos potilas on levoton ja liikehtii, hoitsu voisi sanoa: Pystytkö hengittämään rauhallisesti, minun hengityseni tahdissa... Voisi pitää kosketuksen potilaaseen.
- Anonyymi
On niin monia typeryyksiä kuultu, etten osaa valita typerintä. Mutta sovitaan vaika, että sanoo rakastavansa minua vaikkei rakasta. Se on ehkä typerintä mitä tiedän. Puhua paskaa päin näköä.
Jasu- Anonyymi
Mä en halua kuulla mitään feikkiä, etenkään tunnepuolella.
Jasu
- Anonyymi
Synnytys käynnistyi. Mies hymyili, että nyt alkaa tapahtua.
- Anonyymi
niin joku kummitus-peli liiittyy moniiin asioihin....
Mutta joskus olen itse taistellut unesda jotain hirviötä vastaan ja sitten.. löin nyrkin seinään joka ei ollutkaan hirviö se. - Anonyymi
Olisihan se voinut sanoa, ettei mitään ole tehtävissä ja voit viimeisillä voimillasi juosta vielä yhden kerran kuin vauhkoontunut mammutti noin kymmenen sekunnin ajan. Silloin olisit todennäköisesti kuollut, mutta päässyt kärsimyksistäsi nopeammin.
- Anonyymi
Entäpä jos ensihoitajat koittaisivat olla nokkela ja laukoisi aina jotain mukanokkelaa servatakseen potilaan ja laittaisi aina mustat aurinkolasit silmilleen. Uusi putoushahmo servaava ensihoitaja.
- Anonyymi
Mulle kerran sanoi eräs lääkäri että mulla piilomasennus .En vaan tiedä sitä vielä itse eikä minusta tunnu masentuneelle. 😂
- Anonyymi
Ehkä koitti ilmaista että olet juuttunut selviytymismoodiin tjsp.
"Kyllä kaikki järjestyy!" tilanteessa, jossa sairastuin, firma meni nurin, rahaa ei tullut mistään ja olin jäämässä asunnottomaksi. No ei ne kyllä ilman omaa aktiivisuutta olis järjestynyt.
- Anonyymi
Mjoo
Hölmöintä mitä minulle on sanottu on että ”Osta kumisaappaat ja ota tää sontsa”.
Minusta tuossa tilanteessa dynamiikka pelasi.
(hihitystä)- Anonyymi
En tiedä
Mutta sen tiedän, että ihmisen kauneus näkyy vain sateisina öinä, jolloin mikään ei kaupungissa kulje.
(hihitystä)
- Anonyymi
No mikäs hätä siinä oli, kun jo matkalla hoitoa saamaan.
- Anonyymi
Ja miksi ambulanssikuskin/ensihoitajan olisi pitäny hätäännyttää potilas
- Anonyymi
Älä vääristele, ei vaihtoehdosta ollut kysymys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420