Heti ensikohtaamisella, kuin olisin tuntenut sinut aina. Sitä en osaa vieläkään järjellä selittää.
Kuin olisin tunnistanut sinut
19
611
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Luonaan tuntui kuin olisin kotonani. Harmi ettei hän tuntenut samoin.
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Minä kyllä tunsin eräästä .⁶saman jonkunsiekunkodun vaikea selittää.
- Anonyymi
Vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea ymmärtää.
Mut eråstä suhdetta voi hyvinkin kutsua vaikeasti selitettäväksi suhteeksi
Sivusta. Anonyymi kirjoitti:
Mut eråstä suhdetta voi hyvinkin kutsua vaikeasti selitettäväksi suhteeksi
Sivusta.Minulla yksi sellainen.
- Anonyymi
Minä tunsin myös ensi tapaamisella sen. Mies kääntyi kohti minua katsomaan taakseen. Kuin kysyäkseen jotain. Olemus oli hieman surullinen. Mutta kun hän kääntyi katsomaan. Kuin sata miljoona tähteä olisi vaihtunut välissämme. Kaikki muu ympärillä hiljeni ja hävisi. Koko muu maailma vaikenee
- Anonyymi
Sama juttu. Ihan kuin silmistä olisi nähnyt, että tietää jo kaiken minusta😉
- Anonyymi
Mut mähän tiedän kaiken sinusta😞jää vain ikävä😒
- Anonyymi
Samoin tunnen yhtä V naista kohtaan... ihme juttu. Kaikki on kuulema pääni sisäistä harhaa vaan, niin kai sit... 🙂❤️🩹❤️
- Anonyymi
Hähähäää. N*ssin sun veeraa joka päivä, mitäs siihen sanot pupu. 🤣
T. Mitro
- Anonyymi
Samoin tuntui minusta. ♥️
- Anonyymi
Näin on varmaan käynyt monille, siltä tuntuu. Itselleni myös. Outo tuttuuden tunne vaikka oikeasti ei tunneta.
- Anonyymi
Siinä naisessa oli jotain tuttua, no ehkä jotain tapahtui edellisessä elämässä 🤔
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Ehkä ollaan nähty jossain vaan aikasemmin. Ei sen kummempaa😊
- Anonyymi
Hän oli samanlainen narsisti kuin siskoni, siksi rakastuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592