Heti ensikohtaamisella, kuin olisin tuntenut sinut aina. Sitä en osaa vieläkään järjellä selittää.
Kuin olisin tunnistanut sinut
18
582
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Luonaan tuntui kuin olisin kotonani. Harmi ettei hän tuntenut samoin.
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Minä kyllä tunsin eräästä .⁶saman jonkunsiekunkodun vaikea selittää.
- Anonyymi
Vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea ymmärtää.
Mut eråstä suhdetta voi hyvinkin kutsua vaikeasti selitettäväksi suhteeksi
Sivusta. Anonyymi kirjoitti:
Mut eråstä suhdetta voi hyvinkin kutsua vaikeasti selitettäväksi suhteeksi
Sivusta.Minulla yksi sellainen.
- Anonyymi
Minä tunsin myös ensi tapaamisella sen. Mies kääntyi kohti minua katsomaan taakseen. Kuin kysyäkseen jotain. Olemus oli hieman surullinen. Mutta kun hän kääntyi katsomaan. Kuin sata miljoona tähteä olisi vaihtunut välissämme. Kaikki muu ympärillä hiljeni ja hävisi. Koko muu maailma vaikenee
- Anonyymi
Sama juttu. Ihan kuin silmistä olisi nähnyt, että tietää jo kaiken minusta😉
- Anonyymi
Mut mähän tiedän kaiken sinusta😞jää vain ikävä😒
- Anonyymi
Samoin tunnen yhtä V naista kohtaan... ihme juttu. Kaikki on kuulema pääni sisäistä harhaa vaan, niin kai sit... 🙂❤️🩹❤️
- Anonyymi
Hähähäää. N*ssin sun veeraa joka päivä, mitäs siihen sanot pupu. 🤣
T. Mitro
- Anonyymi
Samoin tuntui minusta. ♥️
- Anonyymi
Näin on varmaan käynyt monille, siltä tuntuu. Itselleni myös. Outo tuttuuden tunne vaikka oikeasti ei tunneta.
- Anonyymi
Siinä naisessa oli jotain tuttua, no ehkä jotain tapahtui edellisessä elämässä 🤔
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Ehkä ollaan nähty jossain vaan aikasemmin. Ei sen kummempaa😊
- Anonyymi
Hän oli samanlainen narsisti kuin siskoni, siksi rakastuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2609750K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785503Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565119PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *694790- 2102354
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122209Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021832- 901537
- 211471
- 411113