Kokoonnuttaisiinko?

Anonyymi-ap

Olisiko ehdotuksia, vai vietetäänkö aikaa vain kotona mököttäen ja kirjoitellen palstalle?

>simiti<

35

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin harkita osallistumista. Pitäiskö jossain Suomen puolivälissä, niin kaikilla olisi mahdollisuus osallistua ja välimatkat eivät paukkuisi liian pitkiksi?

• Anonyymi

Lienee se sitten olisi Kajaani? Eikös se ole aikalailla keskellä Suomea?

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lienee se sitten olisi Kajaani? Eikös se ole aikalailla keskellä Suomea?

>simiti<

Sitäpaitsi sinnekin pääsee lentskarilla. Ei mene matkoihinkaan kohtuuttomasti aikaa.

Toki itse tulisin bussiautolla pussikaljaa nauttien. Lentskarissa ei kerkeisi edes voikkuleipää syödä.
        Muistan koulutuksen Järvenpäässä. Lentskari nousi lakikorkeuteen ja aloitti melkein heti korkeuden tiputtamisen. Matka kesti noususta laskuun noin tunnin.

Liian hätäistä minulle. Piti hintaan kuuluva kahvi ja voikkuleipä hotkimalla vetää naamaan.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi sinnekin pääsee lentskarilla. Ei mene matkoihinkaan kohtuuttomasti aikaa.

Toki itse tulisin bussiautolla pussikaljaa nauttien. Lentskarissa ei kerkeisi edes voikkuleipää syödä.
        Muistan koulutuksen Järvenpäässä. Lentskari nousi lakikorkeuteen ja aloitti melkein heti korkeuden tiputtamisen. Matka kesti noususta laskuun noin tunnin.

Liian hätäistä minulle. Piti hintaan kuuluva kahvi ja voikkuleipä hotkimalla vetää naamaan.

>simiti<

Niin pääsee, mutta itselle sen verran lähellä, että ei kannata lentää. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Niin verorahojen tukema lentskari lentää vielä Kajaaniin.

• Anonyymi

Olisi kauhea huomata kuinka vanhuksia me kaikki olemme.
      Parempi olla tapaamatta.
      Viihtykäämme palstalla, ruokkikaamme itsemme ihanilla mielikuvilla.

• Anonyymi

Nitro discoon.

• Anonyymi

Kuka juntti poisti vastaukseni tähän viestiin? Sitten jotkut ihmettelevät, miksi en vastaa!
        Oma vikanne, hemmetin junttipaskat!

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka juntti poisti vastaukseni tähän viestiin? Sitten jotkut ihmettelevät, miksi en vastaa!
        Oma vikanne, hemmetin junttipaskat!

Juuh, joku aloitti taas kommenttien poistamisen. Hän on varmaan kateellinen, kun ihniset höpöttävät keskenään.

• Anonyymi

16:31
        Just noin. Kynähame, piikkarit jne. Ei kandee uskoa kaikkea, mikä oli kenties "past season".
        Joten lymyilen rivien välissä.
        Mutta ken haluaa, ei ole huono idea.
        Ajatus hurmaavasta joukosta "hei me lennetään" tuntuu kivalta.
        Vilma

• Anonyymi

Kaikki vanhukset ovat olleet nuoria.

• Anonyymi

Ihmiset pettyisivät nähdessään minut, kun en olekkaan niin epäystävällinen, vittumainen ja kovakuorinen kun täällä ovat oppineet luulemaan. Joten pidetään se illuusio mielikuva. 😄

En osallistu.

Jasu

• Anonyymi

Tai tavatessa olipas se ikävä ja inha tyyppi palstalla vähän kivempi miksi tapasinkaan hänet voi kun oli kaikin puolin kurja ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai tavatessa olipas se ikävä ja inha tyyppi palstalla vähän kivempi miksi tapasinkaan hänet voi kun oli kaikin puolin kurja ihminen

Heh, no voi se niinkin olla. 😅
        Itse kyllä luulen, että moni pettyisi nähdessään miten säyseä kanssaeläjä olen. Miten paljon hymyilen kun juttelen ja kuinka paljon enemmän kuuntelen, kun höpötän.

Jasu

• Nyt ei pysty, ei millään. Liikaa juttuja ja rahanmenoa luvassa. Juuri ja juuri selviän niistä.
      Mutta ehkä ensivuoden puolella.. 🤔

• Anonyymi

Sitäpaitsi rahdin mitat on ihan sekaisin, ellet ole töissä mittana.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi rahdin mitat on ihan sekaisin, ellet ole töissä mittana.

>simiti<

Heh.. ei nyt ole kyse työpaikan jutuista.. on vähän kaikkea harmia tässä omassa elämässä.
        Kaikki selviää kyllä.

• Saatan haaveilla toisinaan, että olisi mukava nähdä ihmisiä, mutta sitten totean erakoitumisasteeni ja luovun haaveilusta.
      Silti olisi mukava nähdä ihmisiä.

• Anonyymi

Näe ihmeessä sitten

Sivusya

• Anonyymi kirjoitti:

Näe ihmeessä sitten

Sivusya

Ei se ole niin yksinkertaista.

• Juu, kokoonnutaan. Jos aika ois kyspä nyt. Mieluummin kesällä kummiskin. Yritinhän mä viime vuoden kesällä sitä Keravan purkutaidenäyttelyä, mutta ei siitä kukaan innostunnu. Ei oo mulla sellasta karismaa kun Randella.

• Anonyymi

Hanki kissa, Randellakin on. Sillä saa välittömästi lisää karismaa 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Hanki kissa, Randellakin on. Sillä saa välittömästi lisää karismaa 😁

No niinhän se oli. Kas kun ei tullu mieleen. Kissat on kyllä kiehtovia sellasia mystisiä. Oon kissanhoitajana kyllä ollu. Se kestä kerroinkin, joka eli 19 vuotiaaksi. Elänkö itekään enää noin kauaa? Tarvis olla joku joka ottaa sen sitten hoitoon.

• Anonyymi

Jaa ja mihinkös luulit konkoontuvas ja miksi

• Anonyymi

Kannattaa vain mököttää kotona, silloin jos ei tee mitään niin ei voi tehdä mitään pahaakaan jos vain oleskelee peiton alla.

• Anonyymi

Kaiken keskellä on vain seinäjoki tai jyväskylä, rautatie huom :) ja etelän hedelmiä noin 90%

• Anonyymi

Hajaantukaa!

• Anonyymi

Eikös palstan tyypit ole jo hajaantunut pitkin poikin Suomenniemeä?

>simiti<

• Anonyymi

jos on peiton alla nukkumassakin... ja voi lukea jotain kirjaakin lämööisessä turvassa tavallaan niin EI mikään Tbluri-tabletti vaan silloin voisi olla jo joku HP Powerbook -tietokone

• Anonyymi

Tekisin tämmöisen sisääntulon - https://www.youtube.com/watch?v=0YW1j-K1op0 . Ace Ventura. Kalliiksi tulisi auton pitäminen 😅. Tollasen yliaktiivisen hahmon näytteleminen voi aiheuttaa näyttelijälle sekoboltsisuutta irl, etenkin jos näyttelemisroolit ovat pitkälti tuollaisia. Siihen kasvaa kiinni. Yritin ettiä netistä mihin Toy Storyn Woodyhahmo perustuu. Mun mielestä se näyttää Carreylta, vaikka virallisesti niiden välillä ei ole yhteyttä.

Entä GTA IV? Päähahmo on ilmiselvästi kopioitu Maskovin lookista elokuvasta Behind enemy lines. Leffa julkaistiin ensin ja tuo peli vasta myöhemmin, mikä tukee tuota teoriaa. Teoria on muutenkin yleisesti tunnettu eli ei oo mun kyhäämäni. Miettikää GTA-peli mikä olisi detaljeineen KOKO MAAPALLON KATTAVA 😛. Mä lähtisin ekana seikkailemaan ympäri Siperiaa.

Ajatuksen tasolla olisin maniassa tapaamisen aikana ja nousuhumala vielä siihen päälle. Todellisuudessa olisin hyvin hillitty koska oon vapautunut ja oma itseni vasta silloin kun tunnen ihmisiä irl. Palsta toimii kaatopaikkanani ja tosielämä on kuin kolikon toinen puoli. -💊-.

• Anonyymi

Tuskin kannattava ajatus, ovathan hekin jotka kenkiään kuvasivat yhdessä tapaamisessa pääosin poistuneet palstalta?

Huomanneet arkielämässä tapahtuvan olevan jollain lailla hyödykkäämpää?

AV

• Anonyymi

Siis milloin on onnistunut tämä, jo melkein 20-vuotta puuhattu tapaaminen?!

Noin siis suunnilleen edes?

• Anonyymi

illan tuoimaan joku elokuvakin niin tämä oli muisttaakseni hyvä Black Adam

jännnä kun jooh telkkarikikin näyyyä mirä jorai DVB-7 jutyuja.

mutta niinjoku titanickin miljoonia kertoja tuojoteltu

• Anonyymi

Jaaa....minusta on mukavaa olla kotona pöytäkonern äärrssä, se tosin ei nut toimi kun kloonasin koneessa olevan levyn isommalle levylle, alkuperäinen on siid vielä paikallaan eli olen ensimmäistä kertsaa täällä luurilla mistä kirjotuvirheet, ärsuttävän ahdas tämä näppäimistö. Ei ole autoa millä liikkua ja ulkona liian meluisaa ja reissaaminen liian rasityavaa eli ei pienintäkään aikomusta lähteä jonnekin Kajjaaniin :D

• Anonyymi

Yhteinen ryyppyreissu risteilylle. Se on se juttu ;). Hakekaa viinaa ja nuuskaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      125
      7543
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      93
      7224
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      28
      7149
    4. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      65
      6296
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      6
      6120
    6. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      107
      5655
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      46
      5448
    8. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      67
      5287
    9. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      44
      5168
    10. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      30
      4943
    Aihe