jossa ovi käy ja miehet vaihtuvat.
Kotinne on kuin bordelli
23
273
Vastaukset
- Anonyymi
Yritätkö sanoa, etteivät poikani saisi käydä luonani kylässä?
- Anonyymi
Ohittakaa tällaiset negailut trollit.
- Anonyymi
Sitä se on ollut jo pitkään
- Anonyymi
sannan ( Sdp ) koti.
- Anonyymi
Perustrolli hokee vieläkin Sannaa. Todella junttimaista. Keksi ääliö jotain uutta.
>simiti<
- Anonyymi
Kuulostat just semmoiselta mieheltä joka koittaa valheillaan pitää muut loitolla naisesta josta olet itse kiinnostunut ns.pitää naista itsellesi säilössä.
- Anonyymi
Merkillinen ajattelutapa, oletko itse tuollainen narussa roikkuva nainen vai mitä jauhoja päästäsi levittelelt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkillinen ajattelutapa, oletko itse tuollainen narussa roikkuva nainen vai mitä jauhoja päästäsi levittelelt.
Oikeassa on. Vaivauduit tuollaisen ikävän aloituksen tekemään jostakin.
- Anonyymi
Korkeastikoulutettujen tinderi elämää kai se sit on hienoo elämää ainakin rahaa tulee
- Anonyymi
Ja bileistä bileihin pääsee ja jauhoo peukkuu ym saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja bileistä bileihin pääsee ja jauhoo peukkuu ym saa
välis taas kuvittelee
- Anonyymi
Keiden koti mistä sinä tiedät oletko kateellinen naapuri vai
- Anonyymi
On se
Vitsi mikä pyllyröyhtäys se sieltä pääsi. Mulla ainakin on varsinkin sinkkuna ollessani syntynyt hyviä miessuhteita, mutta ei mua voiskaan kahlita hellan ja nyrkin väliin. Joku sitä on jossain vaiheessa yrittänyt, mutta juoksenneltuaan itse baareissa, annoin sille häntäheikille riekerin kuvaa takalistoon.
- Anonyymi
No kyllä se yks ja sama mies aina ovesta ulos menee ja sisään tulee. Ei ole näkyny muita miehiä, kun isäni joka käy moikkaamassa äiteen kanssa mua ja lapsenlapsiaan. Ja miehen veli pari kertaa vuodessa käy veljeään moikkaamassa.
Jasu - Anonyymi
Aloittaja.
On miehiä, jotka ovat sarjaseurustelijoita.
Tinderistä pitemmistä puheitta ja sitten muutaman viikon päästä Bänks.
Ei pidä noin halventaa.
Vilma- Anonyymi
Miehet syyllisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet syyllisiä.
Se on mun vika. En ole varma mihin, mutta mun vika se on. 😇
>simiti<
- Anonyymi
Eikö siellä ole välillä kolmekin naista hoitelemassa tuntemattomia chat-miehiä
- Anonyymi
hyvä joo oma parkkipaikka skuuyr54illr kun niin noh jossain lähikaupassakin
kun huomasin että no vähän hassuakin jos noita on kaikkialla sitten.
kun taksareidenkin kin kassa.. magneetto-jutussa niin är45syttää kuskejakin skuutit missä sattuu on aina.
magneetto-kuvaus oli joo kädessä ni in... - Anonyymi
Bond kuin Bordelli
- Anonyymi
muyya niin jos pystyy jutelemaan nuorten naistenkin kanssa hyvin , voi oolla hauskaakin.
elokuvakin mitä ehdoooyin TV5 kpla yiöerrlom uy Get Ready Player One.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k19111214Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t408166Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1097623Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht57419Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915802Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus545262Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk155099Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset385052Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k64226SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude272948